ik was plan om mijn toetsenboard te gaan spuiten maar kan je dat gewoon doen over je toetsen heen??(komt het dan niet op printplaat in je keyboard?) dat vroeg ik me af en wat is beste manier om de tekens op de toetsen te behouden?? ik hoop dat jullie het weten ik zit al een tijdje zonder ideeen
Toetsenborg gewoon uit elkaar halen en alleen de onderdelen spuiten die je gespoten wil hebben............
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Zoals gezegd, gewoon openmaken. oetsen eruit halen en alleen de cover spuiten.
Ik heb het ook ooit gedaan.
- Men neme een keyboard.
- Men sloopt alle toetsen eraf.
- Men draait alle schroevjes open.
- Men heeft alleen nog de losse kappen over.
- Men spuit de losse kappen.
- Men zet alles weer "goed" in elkaar.
- Men wordt nu gek van dat men gedoe.
- Men neme een keyboard.
- Men sloopt alle toetsen eraf.
- Men draait alle schroevjes open.
- Men heeft alleen nog de losse kappen over.
- Men spuit de losse kappen.
- Men zet alles weer "goed" in elkaar.
- Men wordt nu gek van dat men gedoe.
ja maar ik wil een legerprint over m'n hele toetsenboard zodat het lekker overloopt in elkaar.. dat kan toch niet als ik alles appert ga spuiten of ben ik nu dom
(zal wel )
Zet je de beide kappen weer inelkaar, maar zorg je ervoor dat je de hele print en toetsen enzo eruit hebt.Op woensdag 20 februari 2002 13:36 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
ja maar ik wil een legerprint over m'n hele toetsenboard zodat het lekker overloopt in elkaar.. dat kan toch niet als ik alles appert ga spuiten of ben ik nu dom(zal wel )
als je alles wil spuiten hoe weet je dan waar je toetsen zitten? of ken je de layout van je keyboard uit je kop?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Okee, vaak kun je gewoon de hele printplaat eruit halen en de toetsen erin laten. FF openhalen en kijken of dat bij jou ook kan.
Bij mij iig wel met een Cherry Cybo@rd. Do toetsen zitten erop met een klik systeem. De print ligt daaronder en wordt aangestuurd d.m.v. zachte noppen die direct onder de toetsen liggen.
Bij mij iig wel met een Cherry Cybo@rd. Do toetsen zitten erop met een klik systeem. De print ligt daaronder en wordt aangestuurd d.m.v. zachte noppen die direct onder de toetsen liggen.
Tuurlijk! Maar als je dat niet weet schrijf je het toch op een papiertje!Op woensdag 20 februari 2002 13:39 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
als je alles wil spuiten hoe weet je dan waar je toetsen zitten? of ken je de layout van je keyboard uit je kop?
Je gaat de toetsen toch niet spuiten? Wordt ie een beetje bagger van hoor! En dan zou je wat moeten bedenken op heldere letters op de toetsen weer te kunnen krijgen.Op woensdag 20 februari 2002 13:40 schreef KillerAce_NL het volgende:
Okee, vaak kun je gewoon de hele printplaat eruit halen en de toetsen erin laten. FF openhalen en kijken of dat bij jou ook kan.
das'echt een ***klusje, om er weer heldere lettertjes op te krijgenOp woensdag 20 februari 2002 13:41 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Je gaat de toetsen toch niet spuiten? Wordt ie een beetje bagger van hoor! En dan zou je wat moeten bedenken op heldere letters op de toetsen weer te kunnen krijgen.
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
ok thnx dudes ik heb nog 3 roetsenboarden hier dus ik kan wel ff oefenen voordat ik echt lekker aan de slag kan met me eigen board hehe maar ik ga nu naar school 1e uur LOL
Ik niet! Denk er niet aan.Op woensdag 20 februari 2002 13:41 schreef -DEVON- het volgende:
[..]
Je gaat de toetsen toch niet spuiten? Wordt ie een beetje bagger van hoor! En dan zou je wat moeten bedenken op heldere letters op de toetsen weer te kunnen krijgen.
Hij vraagt of het kan, en daar geef ik antwoord op.
Ik ga hem niet helemaal uitleggen wat de voor en nadelen zijn, ik ga er vanuit dat hij dat allemaal al zelf wel bedacht heeft.
Anders kunnen wij net zo goed ff voor hem dat boardje spuiten..
Zelf mag ie ook wel wat doen.
Verwijderd
Misschien dat je ergens stickertjes kan kopen om terug op de toetsen te plakken ergens bij een hobbyshop ofzo
Verwijderd
van je cijfertjes en letters zou dat geen probleem zijn.... maar van die windows, alt etc. knoppen zou dat denk ik iets lastiger zijn om te vindenOp woensdag 20 februari 2002 13:47 schreef PTR200 het volgende:
Misschien dat je ergens stickertjes kan kopen om terug op de toetsen te plakken ergens bij een hobbyshop ofzo
Zelf printen op sticker vellen?! en dan met transparant plakfolie (plakband) eroverheen plakkenOp woensdag 20 februari 2002 14:57 schreef _Robzilla_ het volgende:
[..]
van je cijfertjes en letters zou dat geen probleem zijn.... maar van die windows, alt etc. knoppen zou dat denk ik iets lastiger zijn om te vinden
Wie kijkt er nou naar z'n toetsenbord als er een monitor voor z'n neus staat?!? Die knoppen blijven echt wel op dezelfde plek zitten hoor 
edit:
Misschien is het wel een leuk idee om op al je toetsen gewoon onzin tekentjes te zetten in een of ander alien-achtig font
Misschien is het wel een leuk idee om op al je toetsen gewoon onzin tekentjes te zetten in een of ander alien-achtig font
Verwijderd
In het wit printen ook nog zekerOp woensdag 20 februari 2002 15:02 schreef gjrebels het volgende:
[..]
Zelf printen op sticker vellen?! en dan met transparant plakfolie (plakband) eroverheen plakken
Ja!??Op woensdag 20 februari 2002 15:04 schreef drLiter het volgende:
[..]
In het wit printen ook nog zeker
De meeste printers hebben daar wat moeite meeOp woensdag 20 februari 2002 15:09 schreef gjrebels het volgende:
[..]
Ja!??
Stel dat je zwarte toetsen wil, maak je toch zwarte stickertjes dmv achtergrond kleur en laat je letters toch wit?!!
niet moeilijk doen, pak je spuitbussen en sput gwoon je TB zoals hij voor je ligt, als jij legerkleur wil en toch 4 TB hebt, kun je gerust ff uitproberen.
en dat je de tekens niet meer kan zien LB! die ken je toch al!
misschien kun je als je de tekens wil beschermen, eenst je hele TB schonmaken, dan met vaseline in een spuitje met een dunne uitgang (naald) de lettertjes bedekken, en dan spuiten.
Hoe dan ook, suc7
en dat je de tekens niet meer kan zien LB! die ken je toch al!
misschien kun je als je de tekens wil beschermen, eenst je hele TB schonmaken, dan met vaseline in een spuitje met een dunne uitgang (naald) de lettertjes bedekken, en dan spuiten.
Hoe dan ook, suc7
spuit toetsenbord zonder lettertjes... minder mooi maja ga ik denk ik ook doen... maar slijt je de verflaag er nie af na een tijdje?? (als je zon ergonomisch toetsenbord hebt dan he... met zon polsding ervoor net als ik)
Verwijderd
lijkt me vet ranzig typen van die verf onder je vingers. het slijt ook, en geeft maybe zelfs een beetje af...
plakkertjes op je toetsen lijkt me al helemaal nix, die dingen gaan los zitten en worden vies
het beste is om alleen de kap te spuiten en die knopjes lekker zo laten ....
plakkertjes op je toetsen lijkt me al helemaal nix, die dingen gaan los zitten en worden vies
zou ik dus ook doen, bij mij ging het niet helemaal goed was in een lollige bui en toen kwam er iets lelijks uit. maar ik kan je aanraden hou je toetsen lekker schoon enz.Op woensdag 20 februari 2002 20:04 schreef ISN het volgende:
als jij alleen je covvertje wil gaan spuiten en dat 'polsding', moet je gewoon goed schuren (fijn schuurpapier) dan grondlaagje spuiten, weer schuren en dan de echte kleur (2x voorhet beste resultaat [met schuren natuurlijk])Op woensdag 20 februari 2002 20:03 schreef YpS het volgende:
spuit toetsenbord zonder lettertjes... minder mooi maja ga ik denk ik ook doen... maar slijt je de verflaag er nie af na een tijdje?? (als je zon ergonomisch toetsenbord hebt dan he... met zon polsding ervoor net als ik)
en dan aflakken

jah nu nog mijn ouders overhalen en ik wil mijn monitor ook nog 'mijn casestyle' spuiten
jah nu nog mijn ouders overhalen en ik wil mijn monitor ook nog 'mijn casestyle' spuiten
Verwijderd
ik wens je veel suc6 maar ik denk toch echt dat het niet zo mooi word als je denkt maar als je het echt wil moet je er in ieder geval veel moeite voor doen om het mooi te krijgen.
volgens mij kan je er gewoon gelijk overheen spuiten daar moeten ze maar tegen kunnen!
wel ff fotos plaatsen he als het af is.
volgens mij kan je er gewoon gelijk overheen spuiten daar moeten ze maar tegen kunnen!
wel ff fotos plaatsen he als het af is.
Pagina: 1