Heeee... verdorie, ik wou binnenkort mijn 1000'ste post gaan vieren (had er al 965), ben ik in een keer terug naar 759!!! Kan dat weer goed worden?
ehrm.. lees eerst eens de topics als je gaat blaten..
staat er echt al duidelijk hoor..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41691
staat er echt al duidelijk hoor..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41691
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Lees eerst de topic voordat je gaat blaten."
Halve zool, ik heb dat per ongeluk niet gezien. Dit is wel een heel erg lage (lees ongelofelijk domme) manier om dat mij duidelijk te maken.
Idioot
Halve zool, ik heb dat per ongeluk niet gezien. Dit is wel een heel erg lage (lees ongelofelijk domme) manier om dat mij duidelijk te maken.
Idioot
Doe eens relaxed Kees, vergissing is menselijk (alhoewel dit nauwlijks een vergissing te noemen is).
Jag
Jag
Ach ja boeie, het was ineens nogal een rommeltje overal dus kun je overheen lezen
weer vriendjes allemaal nu?
Een vergissing was het wel... Uit school keek ik gelijk ff op GOT en merkte gelijk het PHP-forum op. In SG testte ik ff of mijn username het nog deed en of de posts nog klopten.. niet dus, 200 van af.
Daarom heb ik gelijk maar ff hier een postje geplaatst. Het is mijn fout, dat heb je mij niet horen ontkennen, maar dit is wel een bijzonder idiote manier om dat mij te laten merken, daarmee trap je me wel op mijn teentjes.
Daarom heb ik gelijk maar ff hier een postje geplaatst. Het is mijn fout, dat heb je mij niet horen ontkennen, maar dit is wel een bijzonder idiote manier om dat mij te laten merken, daarmee trap je me wel op mijn teentjes.
mij best hoor 
maar ehm... search doet het weer!
maar ehm... search doet het weer!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
heb ik ook
ik had er over de 700 en nu nog maar 670 ofzo
maar ja je doe er niks tegen :):)
ik had er over de 700 en nu nog maar 670 ofzo
maar ja je doe er niks tegen :):)
Neuh, maar hoe komt dat nou? Zijn dat soms de posts die in het "oude" onzinforum zijn gepost?
Pagina: 1