Minder posts als op oude forum!

Pagina: 1
Acties:

• ALH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:12
Allereerst gefeliciteerd met het nieuwe forum! Ik vind het er erg mooi uit zien...

Maar: Ik dacht, ik ga ff kijken hoe de user info er nu uit ziet en daar zie ik dus dat ik 920 :( (nu misschien iets meer) replies heb, terwijl ik gister geloof ik nog iets van 990 had!

Kan dat opgelost worden?

Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:30
Keurig allemaal, maar ik heb idd ook zo'n 30 posts minder. why????????????

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Ik ook ik zat boven de 1500 maar nu op 1200
Hmmmmzzzz 300 posts is niet niks :(
Maja, schijt, maar het klopt niet :)

Audentia

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
boeie!

wat kan het aantal posts je nu schelen dan?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Het boeit mij ook niet, maar toch vind ik het niet leuk dat ik er een slordige 700 kwijt ben :'(

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Het aantal posts dat in je profile staat is ook het aantal dat je echt hebt. UBB kan niet tellen...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het aantal posts dat in je profile staat is ook het aantal dat je echt hebt. UBB kan niet tellen...[/quote]:D LOL :D

Verwijderd

Weet je dat wel zeker? Zo ver als ik weet klopte het altijd. Ik post 10 dingen op een dag bv. en da staan er ook 10 posts bijgeschreven, geen 14 ..

Nahja, dan straks weer me 4000e post feestje :)

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Hlpdsk: Ik krijg koppijn van jouw smiley! :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
ik ben er ook bijna 200 kwijt

kan het zijn dat de postings in het Onzin forum niet meer meegeteld worden en zijn komen te vervallen?

• Exterazzo
  • Laatst online: 17:13

Exterazzo

Qeasy

Nee dat zeker niet want dan zou ik er minstens 700 zijn kwijtgeraakt en nu 'maar' 300 :) Maja, kan er wel om lachen, dit forum is dus ook niet zonder insecten :):)

Audentia

Verwijderd

Hyper : ik zoek nog een betere. Ideeën? Stuur maar op .. :P

• Roel
  • Laatst online: 12-02 17:32

Roel

screen -x addict

Voor zover ik weet heb ik er posts bij gekregen dus erg vind ik het niet >:)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ben er ook 800 kwijt geraakt :D

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• crisp
  • Laatst online: 15:47

crisp

Devver

Pixelated

Ben er maar 60 ofso kwijt, maar dat boeit me niet.
Een ander foutje misschien: het #replies bij een topic gaat niet verder als 255 :(

Intentionally left blank

• Mr. B.
  • Niet online
Ben d'r ook meer dan 100 kwijtgeraakt... :(

Maar wel mooi, dat PHP forum :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Boeie....ik ben er een stuk of 60 kwijt geraakt, maar het feit dat we nu het PHP forum draaien is mij die wel waard.....
DeFFeR feliciteerd het hele GoT team dat ze het dan toch voor elkaar hebben gekregen :)

• The Legend
  • Laatst online: 16:59

The Legend

*Plop*

Hmmz antwoord was al gegeven, toch maar weer eerst de thread lezen voor ik onzin uitkraam :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
<font size=1>oops.. onzin hier ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02 09:54
Hmm, ik weet niet hoeveel replies ik in het oude forum had, dus hoeveel ik er ben kwijtgeraakt?

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Lekker boeien hoeveel posts je kwijt bent of niet! Sommige mensen (Hlpdsk?) zijn misschien heel geil op het aantal posts dat ze hebben (ook al beweren ze van niet), maar gaat vooral om de inhoud van je posts...

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 23:11 schreef havana het volgende:
Lekker boeien hoeveel posts je kwijt bent of niet! Sommige mensen (Hlpdsk?) zijn misschien heel geil op het aantal posts dat ze hebben (ook al beweren ze van niet), maar gaat vooral om de inhoud van je posts...[/quote]Dat is weer een kutopmerking die nergens op slaat. Mijn posts hebben inhoud. Ga maar eens op de andere fora lezen. Zielig figuur!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 september 2000 00:55 schreef HlpDsK het volgende:
Dat is weer een kutopmerking die nergens op slaat. Mijn posts hebben inhoud. Ga maar eens op de andere fora lezen. Zielig figuur![/quote]HEHE :), Keep it cool my friend, let them talk. We know your post weren't bullshit.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• PcDealer
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Duffels
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik merkte ook op dat ik zo'n 50 postings kwijt was in mijn profile. Heb er geen problemen mee, alleen volgens mij klopt de telling nog steeds niet helemaal.

Ik poste afgelopen week iets, toen stond mijn teller op 361, daarstraks weer een posting en toen stond hij op 360, lijkt wel alsof hij terugtelt.

[edit mode]
Nah, nu staat hij weer op 361, volgens mij begin ik gek te worden.
[/edit mode]
Pagina: 1