Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Hmmmmzzzz 300 posts is niet niks
Maja, schijt, maar het klopt niet
wat kan het aantal posts je nu schelen dan?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nahja, dan straks weer me 4000e post feestje
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
kan het zijn dat de postings in het Onzin forum niet meer meegeteld worden en zijn komen te vervallen?
Resistance is futile (If < 1 Ohm)
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Een ander foutje misschien: het #replies bij een topic gaat niet verder als 255
Intentionally left blank
Maar wel mooi, dat PHP forum
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
DeFFeR feliciteerd het hele GoT team dat ze het dan toch voor elkaar hebben gekregen
Ik ben toch malle pietje niet!
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Verwijderd
Lekker boeien hoeveel posts je kwijt bent of niet! Sommige mensen (Hlpdsk?) zijn misschien heel geil op het aantal posts dat ze hebben (ook al beweren ze van niet), maar gaat vooral om de inhoud van je posts...[/quote]Dat is weer een kutopmerking die nergens op slaat. Mijn posts hebben inhoud. Ga maar eens op de andere fora lezen. Zielig figuur!
Dat is weer een kutopmerking die nergens op slaat. Mijn posts hebben inhoud. Ga maar eens op de andere fora lezen. Zielig figuur![/quote]HEHE
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik poste afgelopen week iets, toen stond mijn teller op 361, daarstraks weer een posting en toen stond hij op 360, lijkt wel alsof hij terugtelt.
[edit mode]
Nah, nu staat hij weer op 361, volgens mij begin ik gek te worden.
[/edit mode]