The cyclographing developer
DankOp woensdag 20 februari 2002 00:06 schreef FuTaL het volgende:
Haha de ultieme luiheid
Jij bent echt gek
Ga zo door
Ik heb er nog 1, dus misschien komt er nog wel een..
Echt een tweakers id hoor netjes
Turn it off and on again.
Mwoah, heeft 1-1.5 uur werk gekost, vind ik niet zoveel.Op woensdag 20 februari 2002 00:14 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Kijk dit is nu typisch een geval van ..ik heb tijd teveel
Echt een tweakers id hoor netjes
Het is trouwens nog niet helemaal perfect, maar dat komt omdat de stang waarover het plaatje schuift gebogen is, zie screenshot onderkant.
Stoel is trouwens ook gaaf, maar eentje uit een twingo? Stonden er geen betere stoelen bij je pa?
Wat is de volgende mod?
- elektrieke bediening op je zijpanelen van je kast, zodat ze vanzelf opengaan als je erin wilt of als het in de zoemr te warm wordt?
- automatische monitorvoet zodat je hem elektriek kunt draaien al naar gelang zit/hang positie?
- Airco?
- Bekerhouder in middenarmsteun?
Keep up tha fresh idea's!
Blaat
vooral dat filmpie..
eruit-erin-eruit-erin-eruit
neem toch es een keuze en neem die
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Hijs TOP!
Airco staat in andere kamer ivm winter enzoOp woensdag 20 februari 2002 00:39 schreef Cowboy Henk het volgende:
Wat is de volgende mod?
- Airco?
Keep up tha fresh idea's!
damn, die is goed
[/ultieme luie modus]
Kastdeur kan misschien wel automatisch, moederbord gaat moeilijk worden, tenzij ik er een veer achter zet ofzoOp woensdag 20 februari 2002 02:05 schreef Brazza het volgende:
Kan je zoiets niet maken dat als je op een knop drukt je kast open gaat en je moederbord eruit komt zetten. Zodat je beter erbij kan..
[/ultieme luie modus]
I reject your reality, and substitute my own.
bewegingsschakelaars zijn in de aanbieding bij conradOp woensdag 20 februari 2002 01:27 schreef Enterprice_NL het volgende:
ROFLMAO! Wat STOER!!! De luxe van je auto komt ook bij je computer (ghe ghe) Next stop: Als je zit op je stoel, dat hij dan automatisch voor je komtEn je PC aangaat (als hij al niet aanstond
)
Hijs TOP!
Koele mod man, al is het niet echt nuttig ofzo.. ik vind het echt gigantisch gaaf! moest echt ff lachen
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers - https://www.wiegaaterverhuizen.nl - Versla de makelaar ;)
Verwijderd
en dan gelijk een automatische kastdeuropener (pc zit in kast
dan zo maken dat met 1 druk pc aangaat kast opend en toetsenbord naar voren komt (heb zo'n programeerbaar lego paneel dus zal wel lukke)
kan alleen geen foto's poste (of met digicam van school VERZIN ik wel weer een project zodat ik um kan lenen

U'r Tha Man!
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Maar hij is echt GAAF!!
Is ff denken wat ik daar bij mij mee kan doen
(Automatisch printer uit kast laten schuiven als ik moet printen ofzo....>:))
Maar het gaat om het idee
Verwijderd
Heel mooi, nu nog zo aanpassen dat die automatisch werkt als je pc uit de standby-stand komt. (via een fankontakt en een relais ofzo:-) de mods worden steeds leuker.Op woensdag 20 februari 2002 00:16 schreef Potatoman het volgende:
[..]
Mwoah, heeft 1-1.5 uur werk gekost, vind ik niet zoveel.
Het is trouwens nog niet helemaal perfect, maar dat komt omdat de stang waarover het plaatje schuift gebogen is, zie screenshot onderkant.
Homemade == veel ruimte == meer pc'sOp woensdag 20 februari 2002 21:35 schreef Jaded het volgende:
Beetje lelijk bureau he
Maar het gaat om het idee
als je daar nou centrale vergrendeling met afstandsbediening op maak
*klik* pc aan
GoT a clue? Specs
Zelf heb ik geen toetsenbordla, dat zuigt, maar het idee is wel goed
Heb ik ook al aan gedacht BTW, conrad verkoopt van die schakelaartjes die je met AB kan omzetten, is alleen een beetje duurOp donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef 007BigHarry het volgende:
je heb toch een slot als aan-/uitknop?
als je daar nou centrale vergrendeling met afstandsbediening op maak
*klik* pc aan
Verwijderd
Het kortste woord van HlpDsKOp woensdag 20 februari 2002 21:28 schreef HlpDsK het volgende:
Cool
Cool btw
bouw em in je kast zodat ie vanzelf openklapt.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Wel stoer... ghehe... echt gaaf...
pure onzin maar gewoon wel gaaf
Verwijderd
Leuk, maar idd erg onnuttig. Met de hand gaat sneller
Verwijderd
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
M'n pa (hij zat naast me toen ik het filmpje afspeelde):
Dan ben je toch ook niet goed in je hoofd