Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

HlpDsK sjacho?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

• WILDEAAP
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-08-2021

WILDEAAP

De aap heet Wil...

Op dinsdag 19 februari 2002 22:54 schreef hazes het volgende:

[..]

nee geen kloon hlpdsk... maat van me... ff wachtwoord geleent.. mag dat.. ik poste per ongeluk onder zijn naam inspector gadget!
hahaha inspector gadget... :D
lekker gespannen sfeertje btw, like it

De vos loopt door het bos.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58

rammes

koekebakker 1e klas

LOL ben benieuwd hoeveel apen er nog meer uit de mouw komen..
much adoo about nothin eigenlijk

Ik zou het doen!

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:55 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nee, dat mag niet :{

Heb je überhaupt de FAQ ooit wel gelezen?
maybe
maybe not..

so ?

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 22:57 schreef hazes het volgende:

[..]

maybe
maybe not..

so ?
De faq moet je als user gelezen hebben...

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:58 schreef Buzzman het volgende:

[..]

De faq moet je als user gelezen hebben...
waar staat dat?

Verwijderd

[..]

?

quotes>?

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 22:59 schreef hazes het volgende:

[..]

waar staat dat?
In de FAQ :+

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 19 februari 2002 22:59 schreef hazes het volgende:

[..]

waar staat dat?
like.. duh :?

Je moet toch weten aan welke regels je je moet houden.. nou.. dat staat dus in de faq ;)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:02 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Je moet toch weten aan welke regels je je moet houden.. nou.. dat staat dus in de faq ;)
hlpdsk staat dat ik alle regels uit mn hoofd HOOR te weten..

waar staat dat?

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
Jongens gooi dit topic toch gewoon op slot dit gaat nergens meer over.
Tegen de tijd dat hier alles klaar is mag hazes gewoon de HK weer in.

Dit is gewoon de database volstouwens met onzin.

Hazes morgen ben je er weer dus maak je niet druk :)

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

[..]

nogmaals hlpdsk...

waar staat er dat ik niet mag inloggen op toestemmming van een maat van mij om topics in fora te lezen waar ik niet in kan?

:?

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Op dinsdag 19 februari 2002 21:45 schreef Webby het volgende:
1. veels te jong zijn om zoiets te zien.
blaat... ieder gast die hier loopt heeft wel een kut gezien, denk je die die kindertjes alleen braaf op internet zitten te surfen? ze zullen heuls wel es een kut van een popup gezien of zelf op een sex site...
Hun ouders of een baas zal er niet echt blij mee zijn als hun kind (<16) of zijn/haar werknemer naar dat soort dingen loopt te kijken.
Ik kan me te herinneren dat ooit boze ouders om dit soort dingen naar een forum mailden (ik dat dat het het een aner forum was, maar dat doet er niet toe).
En dat zijn dan geen HK acces hebben vind ik een loze smoes, ooit van binnenvallen en 'per ongeluk' meekijken of (niet geloosde) temporary internet files gehoord.
2. dit een computergerelateerd forum is.
als dit een computergerelateerd forum is wat doet de die HK dan hier?
Als ontspanning en als gein forum, maar wel met duidelijke afbakening.
3. er genoeg mensen die dit niet willen zien.
slaat gewoon nergens op this gewoon nep je ziet geen eens een kut man...
Mij boeit een k*t vrouwelijk geslachtsdeel niet zo erg hoor en om ze nou contant tegen te komen: nou nee dank je.
Nee doe mij dan maar wat anders >:) :9

En ik ben het wel eens met de beslissing van de mod. Men weet dat in de FAQs en sticky topics regels en richtlijnen staan en dat je deze dus hoort te lezen. En als je dat in de HK gedaan had, dan wist je dat dat niet mocht. Met name Hazes is een frequent HKuser, dus die zou het moeten weten. Je post dat soort dingen op eigen risico.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:05 schreef wizzard het volgende:

Hazes morgen ben je er weer dus maak je niet druk :)
true true..

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op dinsdag 19 februari 2002 23:05 schreef hazes het volgende:

[..]

hlpdsk staat dat ik alle regels uit mn hoofd HOOR te weten..

waar staat dat?
Iemand op straat in mekaar rossen en dan zeggen "Agent, waar staat dat dat niet mag?"

Op het antwoord:"in het wetboek" kan je dan zeggen "waar staat dat ik dat moet lezen" :{

Dat is even kansloos als dit :{

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:07 schreef OProg het volgende:

[..]

Iemand op straat in mekaar rossen en dan zeggen "Agent, waar staat dat dat niet mag?"

Op het antwoord:"in het wetboek" kan je dan zeggen "waar staat dat ik dat moet lezen" :{

Dat is even kansloos als dit :{
jij weet de hele faq uit je hoofd dus?

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 19 februari 2002 23:08 schreef hazes het volgende:

[..]

In de FAQ staan dingen die je met 1 keer lezen en een beetje gezond verstand wel kan onthouden :{

Tuurlijk kan ik hem ook niet quoten,maar ik weet wel wat hier wel en niet gewenst is :{

• wizzard
Op dinsdag 19 februari 2002 23:06 schreef hazes het volgende:

[..]

nogmaals hlpdsk...

waar staat er dat ik niet mag inloggen op toestemmming van een maat van mij om topics in fora te lezen waar ik niet in kan?

Is toch simpel op het moment dat jij post komt dat onder jou naam te staan.
Als je een andere naam gebruikt met of zonder toestemming blijft dat een post van jou.
Dus heb je een kloon ofwel een naam waaronder je post die niet je eigen opgegeven naam/acount is.

En dat mag niet.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:08 schreef hazes het volgende:

[..]

niemand kent waarschijnlijk het hele wetboek uit zn hoofd, maar als je iets doet wat neit mag wordt je toch gestraft :P

en in dit geval natuurlijk geen sterk argument, aangezien je vaker hiervoor gewaarschuwd bent :+

Bovendien gaf je zelf mn sticky topic nog op in je topicstart, en dan krijg je toch dit soort plaatjes :D :o

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:06 schreef hazes het volgende:

[..]

nogmaals hlpdsk...

Direct uit de FAQ ..
Clone accounts
Je bent gebanned en je opent een nieuwe account onder een andere naam. Of je hebt 2 of meer accounts. Dan heb je een clone account. Dit is reden tot een onmiddellijke IP ban. Inderdaad, clone accounts zijn streng verboden. Het gebruik van een account van een ander om bijvoorbeeld stiekem al in de HK te kunnen kijken of posten is verboden. Dit kan leiden tot een ban van jullie allebei. Access tot bepaalde gebieden moet je verdienen. We verwachten dan ook van jullie dat je zorgvuldig met je account gegevens omgaat.
:z

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:10 schreef LuNaTiC het volgende:

Bovendien gaf je zelf mn sticky topic nog op in je topicstart, en dan krijg je toch dit soort plaatjes :D :o
omdat ik niet had verwacht dat hier zo kinderachtig door sommige mods op gereageerd zou worden..

• wizzard
Hazes ga nou maar slapen voordat je vriend ook een ban heeft want daar loopt dit wel op uit als je zo doorgaat :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:10 schreef wizzard het volgende:

[..]

Is toch simpel op het moment dat jij post komt dat onder jou naam te staan.
Als je een andere naam gebruikt met of zonder toestemming blijft dat een post van jou.
Dus heb je een kloon ofwel een naam waaronder je post die niet je eigen opgegeven naam/acount is.

En dat mag niet.
ik poste perongeluk :)

kep m ge edit

wijsneus :)

• Destruction
  • Laatst online: 13:16

Destruction

(ex-)Automonteur

Hazes; Waarom zo'n ophef over die 24 uurs HK ban? :{

Erg veel mis je niet aan HK (ik vond het in ieder geval aan het begin vele malen leuker dan nu met die neppe rotrages enzo..) en morgen heb je weer toegang.

Ik heb ook net een 24 uurs HK ban gehad, volledig terecht achteraf trouwens.. ik dacht even niet aan de regels. Errug dom magoed ik heb nu weer toegang en ik zal ervoor zorgen dat dit de 1e en laatste HK ban van mij was.. :{

Ik heb er ook niet moeilijk over gedaan.

Tenslotte kun je nu ook nog wat andere dingen doen. je kamer opruimen ofzo.. ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:12 schreef hazes het volgende:

[..]

omdat ik niet had verwacht dat hier zo kinderachtig door sommige mods op gereageerd zou worden..
Maar als je met je maten naar de disco gaat, en er staat buiten op de deur: niet met bierglazen gooien;

je gaat met je maten naar die deur, je wijst iedereen erop, en dan ga je zelf binnen met glazen gooien, en dan vind je het kinderachtig dat je eruitgegooid wordt :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:12 schreef wizzard het volgende:
Hazes ga nou maar slapen voordat je vriend ook een ban heeft want daar loopt dit wel op uit als je zo doorgaat :)
wat heeft hij er mee te maken dan :) ?

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Als ik een topic zou zien staan in mijn favoriete forum met de titel 'Alles wat je moet weten voor het posten van naakt', dan zou ik die toch eerst eens lezen voor ik dan ook naakt zou posten.
ff uit de faq quoten:
Door het posten ga je akkoord met de regels

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:13 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Maar als je met je maten naar de disco gaat, en er staat buiten op de deur: niet met bierglazen gooien;

je gaat met je maten naar die deur, je wijst iedereen erop, en dan ga je zelf binnen met glazen gooien, en dan vind je het kinderachtig dat je eruitgegooid wordt :+
ik denk dat ik dan deze keer met een kartonnen koffie bekertje gooide :P :D

Verwijderd

Overigens staat ook dit in de FAQ:
Ik zie nu al dat het een enorme lap tekst is, die ga ik echt niet lezen hoor!
Dat raden we je wel aan. Door het posten ga je akkoord met de regels. "Ik wist het niet" gaat dan niet meer op. Wat in ieder geval aan te raden is, is om in ieder geval even de basics door te nemen. Op die manier weet je wat je wel en wat je niet kunt maken/zeggen/doen. De rest van deze FAQ is hier uiteraard een aanvulling op en er wordt wel vanuit gegaan dat je je aan deze regels houdt !
Door je aan te melden bij GoT en het verkrijgen van een userID en wachtwoord ga je akkoord met alle regels die hieronder staan.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:15 schreef hazes het volgende:

[..]

ik denk dat ik dan deze keer met een kartonnen koffie bekertje gooide :P :D
SOrry, in mijn discotheek schenken wij alleen bier :P :+ ;)

Verwijderd

[quote]
Op dinsdag 19 februari 2002 23:13 schreef Destruction het volgende:
Hazes; Waarom zo'n ophef over die 24 uurs HK ban? :{
valt toch wel mee?
Ik heb er ook niet moeilijk over gedaan.
ik doe niet moeilijk :)
Tenslotte kun je nu ook nog wat andere dingen doen. je kamer opruimen ofzo.. ;)
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 19 februari 2002 23:16 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

SOrry, in mijn discotheek schenken wij alleen bier :P :+ ;)
Wat een waardeloze discotheek dan :P

[ontopic]

Maar echt hazes; wat ik gisteravond deedt nadat ik die HK ban kreeg. Ik ging mn kamer opruimen en andere dingen doen...

om 24:00 uur mn bed in en om 10:30 uur er weer uit, toen wat in de techfora gelezen en gepost en toen was het weer vanavond en had ik mn HK access ook weer...
Op dinsdag 19 februari 2002 23:19 schreef hazes het volgende:

[..]
valt toch wel mee?
[..]
Nouja.. het topic is niet voor niks zo lang natuurlijk ;)
[..]
[..]
Zo kwam het dus over ;)

[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P
Al gedaan dan? :P
De dikke text= mine :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

nou ok..

hlpdsk,

/me belooft bij deze dat hij nooit meer schaamhaar zal posten op GoT..

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:20 schreef hazes het volgende:
nou ok..

hlpdsk,

* LuNaTiC belooft bij deze dat hij nooit meer schaamhaar zal posten op GoT..
eind goed, al goed :+

en je bent gewoon morgen weer meer dan welkom in mijn discotheek hoor :P

krijg je zelfs nog een biertje van me (maar niet mee gooien dan he!! :P )

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:19 schreef hazes het volgende:

[..]

valt toch wel mee?
[..]

Mijn theorie:

Jij hebt niks beters te doen dan in de HK hangen, en gaat nu dus maar op LA je avond vullen. Ik ga d'r niet aan meewerken overigens. De bemiddelaar wil je misschien nog aanhoren maar ik vind het leuk geweest. Je komt niet met argumenten dus dan is voor mij de kous af.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:22 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Mijn theorie:

Jij hebt niks beters te doen dan in de HK hangen, en gaat nu dus maar op LA je avond vullen. Ik ga d'r niet aan meewerken overigens. De bemiddelaar wil je misschien nog aanhoren maar ik vind het leuk geweest. Je komt niet met argumenten dus dan is voor mij de kous af.
Hij is al klaar en dan ga je nog munitie geven :? :P

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:23 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

hlpdsk heeft het niet zo op mensen die weinig techpost hebben en veel gebruik maken van de search.. maar ja..

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

[..]

De 1 typt sneller dan de ander denk ik.. :?

Verwijderd

[..]

Ik post en ondertussen staan er alweer 5 replies.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Laten we nu nou niet met zn allen steekjes onder wat gaan geven ;)

Het is nu toch mooi opgelost?

hazes heeft ervan geleerd (mag ik toch hopen, anders moet ik mn uitsmijters toch ooit een keer de opdracht geven hazes te weren uit mn discotheek :+ )

hij zal het nooit meer doen >:)
klaaaaaaaar

SLOTJE!!! ;)

• OProg

OProg

Molletje

Op dinsdag 19 februari 2002 23:24 schreef hazes het volgende:

[..]

hlpdsk heeft het niet zo op mensen die weinig techpost hebben en veel gebruik maken van de search.. maar ja..
Antwoorden in het topic van een ander is ook een bezigheid... :{

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 19 februari 2002 23:24 schreef hazes het volgende:

[..]

Techposts == Nieuwe Topics maken :?

volges mij zijn techposts er ook om andere te helpen met probs maja :o

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Precies, HlpDsK was een reply aan het typen en zag die van jou nog niet :)

kan gebeuren, maar ik denk dat de kous nu wel af is ;)

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 19 februari 2002 23:26 schreef OProg het volgende:

[..]

Antwoorden in het topic van een ander is ook een bezigheid... :{
Psies.

Zal wel aan zn bui liggen..

Trekt wel bij.. :)

Verwijderd

kep nog één piepklein vraagje..

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00
ik ben het iig niet eens met me ban, ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het toegestaan was, kreeg geen reactie, ik zie vervolgens dat ik het wel weg zou halen als het toch niet mocht, vervolgens ben ik gebanned, kan dan niet iemand zeggen, Mav.. het mag niet, dan had ik ze namelijk gewoon weggehaald!

heb hlpdsk al gemaild :7

PSN: DutchTrickle PVoutput

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:33 schreef Maverick het volgende:
ik ben het iig niet eens met me ban, ik heb nog nadrukkelijk gevraagd of het toegestaan was, kreeg geen reactie, ik zie vervolgens dat ik het wel weg zou halen als het toch niet mocht, vervolgens ben ik gebanned, kan dan niet iemand zeggen, Mav.. het mag niet, dan had ik ze namelijk gewoon weggehaald!

:+

Mensen, waar kan ik Windows XP ISO downloaden?

Ohwja, als dit niet mag, haal maar weg dan :+

En bovendien heb ik niet voor niets SPECIAAL een extra sticky topic gemaakt... naast de gewone FAQ al... tsjah, als je die allebei niet leest, is je eigen fout. Je kan er niet van uitgaan dat de mods ALLES lezen, en dus ook overal reageren.

Dat er dus niemand op reageert is geen vrijpleiting uiteraard.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Maverick;

Ik was het ook niet eens met mn ban, maar vond em wel terecht..

Als je er eens over na denkt.. vind je de ban dan terecht?

Zo ik zie het antwoord morgen wel

it's time zo :z for /me

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Kun je wel bij mij krijgen, klik ff op ICQ bloempje...
Oww, was een geintje, ehm :X ;)

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:33 schreef Maverick het volgende:

heb je niks aan .

is niet terug te draaien.

ik vind het niet erg van de 24 uurs ban.. ik walg van de notes die ik dan weer krijg voor zoiets onbenulligs..

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op dinsdag 19 februari 2002 23:35 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

ftp://10.0.0.150 niet aanklikken kan warez op staan :z

• Maverick
het was geen pron, het was een krijtstreepje op een beetje egaal gemaakt vlak onder haar buik :+

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:36 schreef hazes het volgende:

[..]

heb je niks aan .

is niet terug te draaien.

ik vind het niet erg van de 24 uurs ban.. ik walg van de notes die ik dan weer krijg voor zoiets onbenulligs..
heb hem ook gezegd, hoeft het niet terug te draaien, ik wil gewoon me gelijk, het gaat om het principe!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:36 schreef Maverick het volgende:
het was geen pron, het was een krijtstreepje op een beetje egaal gemaakt vlak onder haar buik :+
Lees nog maar eens ff dat Sticky Topic na, staat toch echt dat gefotosoepte pr0n ook pr0n is :?

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:37 schreef Maverick het volgende:

[..]

heb hem ook gezegd, hoeft het niet terug te draaien, ik wil gewoon me gelijk, het gaat om het principe!
:)

daarom ben ik nu ook hier :)

Verwijderd

deze had wel gemogen hé ? :

Afbeeldingslocatie: http://www.hoppuh.f2s.com/fake4.jpg

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Lees nog maar eens ff dat Sticky Topic na, staat toch echt dat gefotosoepte pr0n ook pr0n is :?
:( ik gebruik psp geen fotosoep!

Verwijderd

En je gelijk krijg je niet, omdat je het niet hebt. En dat is niet omdat ik dat zo graag wil hebben, maar omdat je je gewoon niet aan de regels hebt gehouden.

• Maverick
btw, ik heb er ook nog een gemaak, maar dan in kleur :+

mag ik de link hier plaatsen of wil iemand em in zijn mailbox? (of mag dat ook niet>???)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:39 schreef hazes het volgende:

[afbeelding]

blijkbaar wel :{

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:41 schreef Maverick het volgende:
btw, ik heb er ook nog een gemaak, maar dan in kleur :+

mag ik de link hier plaatsen of wil iemand em in zijn mailbox? (of mag dat ook niet>???)
Links mogen ook niet. Lees de FAQ nou eens.

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:41 schreef HlpDsK het volgende:
En je gelijk krijg je niet, omdat je het niet hebt. En dat is niet omdat ik dat zo graag wil hebben, maar omdat je je gewoon niet aan de regels hebt gehouden.
hm , nou vooruit dan maar, ik zal me er maar bij neerleggen, maar volgende keer kom je er niet zo makkelijk vanaf! :Y)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:40 schreef Maverick het volgende:

[..]

:( ik gebruik psp geen fotosoep!
:z dan verlkaar ik hierbij dat met jou niet te discussieren valt.

Maar ik verbaas me dat dit topic niet op slot zit. Het is nu aan de mensen met de bans om te mailen naar de bemiddelaar, die zal erover moeten beslissen of dit terecht is of niet.

Ik denk dat de FAQs voor zich spreken, en dat we hier genoeg hebben verdedigd waarom dit is gedaan.

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:42 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Links mogen ook niet. Lees de FAQ nou eens.
bedoel dat ik mail, dat links ook niet mogen snap ik ook wel, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet hoor, je mag je medetweakers wel wat hoger inschatten! :+

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:39 schreef hazes het volgende:

[afbeelding]

Wmb wel.

Verwijderd

lama..

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:42 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

jonge, zoiets beschouw ik zelfs nog als een geintje..

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:43 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Wmb wel.
want daar staan geen "haren" op....

aha :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-11 16:48
Mijn god.. gooi dit topic toch dicht...

Is niets meer dan een kinderachtig spelletje...
Mag wel
Mag niet
Mag wel
Mag niet
Vind het gewoon triest dat dit op zo'n forum voorkomt...

IMHO zit iemand hiero gewoon kinderachtig te zijn en lekker uit te lokken...

Pvouput live

• Maverick

[..]

Maar ik verbaas me dat dit topic niet op slot zit. Het is nu aan de mensen met de bans om te mailen naar de bemiddelaar, die zal erover moeten beslissen of dit terecht is of niet.

Ik denk dat de FAQs voor zich spreken, en dat we hier genoeg hebben verdedigd waarom dit is gedaan.
hehe LOL ik was de ;) vergeten |:( :P

ik geef hierbij maar toe dat ik terecht ben gebanned (al ben ik het er niet mee eens! :P )

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:43 schreef Maverick het volgende:

[..]

bedoel dat ik mail, dat links ook niet mogen snap ik ook wel, zo achterlijk ben ik nu ook weer niet hoor, je mag je medetweakers wel wat hoger inschatten! :+
Dan zal ik het even nog een keer zeggen. Nee, je mag dat niet als link posten. En nee, we willen ook niet dat je dat hier vraagt of iemand dat in z'n mail wil. Dat is verkapt aanbieden.

Dat je het mailt moet je zelf weten, maar niet via GoT.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Wmb wel.
Wmb ook.

voldoet verder aan de regels toch?

dat streepje lijkt dan misschien de lullige, maar net de grens die je overschrijdt, en dat had je kunnen weten (als je die FAQs en sticky topic had gelezen)

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef bolk het volgende:

[..]

jonge, zoiets beschouw ik zelfs nog als een geintje..
dacht ik ook....

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:45 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Wmb ook.

voldoet verder aan de regels toch?

dat streepje lijkt dan misschien de lullige, maar net de grens die je overschrijdt, en dat had je kunnen weten (als je die FAQs en sticky topic had gelezen)
Ik zou dan die dus ook afkeuren..

Iemand post die.. op het randje, de volgende gaat verder.. domino effect dus

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef Krypt het volgende:
Mijn god.. gooi dit topic toch dicht...

Is niets meer dan een kinderachtig spelletje...
[..]

Vind het gewoon triest dat dit op zo'n forum voorkomt...

IMHO zit iemand hiero gewoon kinderachtig te zijn en lekker uit te lokken...
zeg dan gelijk dat je mij bedoelt :)

das veel makkelijker zie je.. :)

en wat lok ik dan uit?

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef hazes het volgende:

[..]

want daar staan geen "haren" op....

aha :)
Daar is geen, al dan niet getekende, vagina te zien.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:46 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Maar wel een "uitlokking" voor andere users IMHO

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:45 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dan zal ik het even nog een keer zeggen. Nee, je mag dat niet als link posten. En nee, we willen ook niet dat je dat hier vraagt of iemand dat in z'n mail wil. Dat is verkapt aanbieden.

Dat je het mailt moet je zelf weten, maar niet via GoT.
ok, mailtje mag dus ook niet, is goed, weet ik dat, anders heb ik strax weer iets aan me broek hangen, ik begrijp jullie redenen volledig!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:44 schreef Maverick het volgende:

[..]

hehe LOL ik was de ;) vergeten |:( :P

ik geef hierbij maar toe dat ik terecht ben gebanned (al ben ik het er niet mee eens! :P )
Goed, had ik al verwacht, smilies maken een wereld van verschil :P

Ik ben blij dat je het toegeeft, alhoewel ik betwijfel of je het meent :+ (en dan heeft zoiets weinig waarde).

Maar ik verzoek HlpDsK himself nu om dit draadje op slot te doen (ik kan het zelf niet).

Het wordt idd nu een spelletje welles/nietes, de grenzen opzoeken (die wmb duidelijk zijn omschreven in de FAQs ed) en een hoop herhaling.

Laatste raad: mail naar de bemiddelaar, die bepaalt de rest.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:47 schreef bolk het volgende:

[..]

Maar wel een "uitlokking" voor andere users IMHO
Dat op zich wel. Maar we hopen nog steeds dat users zich weten te gedragen en weten dat er een streep op zetten en dan posten niet kan.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:46 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

op die van mij is ook geen vagina te zien :?

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:48 schreef hazes het volgende:

[..]

nee een streepje :P

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05 09:40

GX

Nee.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:02 schreef Buzzman het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij het wetboek helemaal gelezen?
Op dinsdag 19 februari 2002 23:22 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Mijn theorie:

Hij is al klaar, en jij zeikt ff door..

Nahja, konden we van jou verwachten natuurlijk.
Op dinsdag 19 februari 2002 23:24 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik post en ondertussen staan er alweer 5 replies.
Slecht excuus. Dan zet je maar aan dat je reply's wil zien bij posten. (Ja! Zo ga jij ook met users om!)
Op dinsdag 19 februari 2002 23:41 schreef HlpDsK het volgende:
Vooral ook omdat jij het zo wil.

[..]

Jij bent modje.. Jij kan slotjes hangen :P

[..]

Wmb wel.
En die is net zo fake als de rest. Alleen dan geschoren :+, Beetje onzinnig om die WEL toe te staan, en de ander niet. IMHO.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:48 schreef hazes het volgende:

[..]

Ja daaag.
Op dinsdag 19 februari 2002 23:48 schreef LuNaTiC het volgende:

Maar ik verzoek HlpDsK himself nu om dit draadje op slot te doen (ik kan het zelf niet).

Bij deze :)

En GX: ik ga niet eens op jou in. Echt waar, zucht .. |:(

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
sjeezes, wat kunnen sommige mensen doorzeiken, en andere mensen er over doorgaan...... :O

• Maverick
Op dinsdag 19 februari 2002 23:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Goed, had ik al verwacht, smilies maken een wereld van verschil :P

Ik ben blij dat je het toegeeft, alhoewel ik betwijfel of je het meent :+ (en dan heeft zoiets weinig waarde).

Het wordt idd nu een spelletje welles/nietes, de grenzen opzoeken (die wmb duidelijk zijn omschreven in de FAQs ed) en een hoop herhaling.

ik meen het.

Verwijderd

Was al op slot, maar Luna wil nog wat zeggen ..

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:49 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja daaag.

tis toch zo?

• GX

GX

Nee.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:49 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ja daaag.
Spoedcursus biologie nodig?
Een vagina zit daar niet.

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 19:19
Op dinsdag 19 februari 2002 23:51 schreef HlpDsK het volgende:
Was al op slot, maar Luna wil nog wat zeggen ..
:D

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07
Op dinsdag 19 februari 2002 23:49 schreef GX het volgende:
En die is net zo fake als de rest. Alleen dan geschoren :+, Beetje onzinnig om die WEL toe te staan, en de ander niet. IMHO.
Dat vind ik ook.
Doe er dan gewoon een blaadje ofzoiets voor of post het niet op GoT.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:51 schreef GX het volgende:

[..]

Spoedcursus biologie nodig?
Een vagina zit daar niet.

Ik kan enkel glimlachen als ik lees wat je typt. Je serieus nemen gaat al lang niet meer.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:58

rammes

koekebakker 1e klas

lekker doordrammen allemaal hoor.. no offense maar hlpdsk ben blij dat jij geen bemiddelaar bent ;)

Ik zou het doen!

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:54 schreef Sassie het volgende:

[..]

Dat vind ik ook.
Doe er dan gewoon een blaadje ofzoiets voor of opst het niet op GoT.
jij snapt het nie :D

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:55 schreef rammes het volgende:
lekker doordrammen allemaal hoor.. no offense maar hlpdsk ben blij dat jij geen bemiddelaar bent ;)
Dit hele topic hoort überhaupt niet. Daar is de bemiddelaar voor. Blijkbaar is dat concept niet helemaal duidelijk bij de users. Het staat toch in de FAQ.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:55 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Ik kan enkel glimlachen als ik lees wat je typt. Je serieus nemen gaat al lang niet meer.
ga daar nou eens serieus op in hldsk...

ik blijf toch ook constant redelijk?

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 februari 2002 23:49 schreef GX het volgende:

[..]

Hoevaak heb jij het wetboek helemaal gelezen?
Zoals ik al eerder zei, dat is geen vrijpleiting bij een eventuele misstap, dus dat is bullshit.
Hij is al klaar, en jij zeikt ff door..
Als hij een lange reply tikt, dan kan het zijn dat ie die gemist heeft he
Nahja, konden we van jou verwachten natuurlijk.
PFfffff dat slaat dus nergens op, zie boven
Slecht excuus. Dan zet je maar aan dat je reply's wil zien bij posten. (Ja! Zo ga jij ook met users om!)
Pfff, das een nutteloos argument natuurlijk, zie ok boven
Vooral ook omdat jij het zo wil.
zucht, argumenten
Fake wel, maar niks te zien dat niet mag van de richtlijnen.

• GX

GX

Nee.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:55 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Glimlachen, ken jij dat begrip? Zo heej, dat had ik nou NIET verwacht van je.

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op dinsdag 19 februari 2002 23:56 schreef GX het volgende:

[..]

Nog verder doorgaan helpt ja...

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:56 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Dit hele topic hoort überhaupt niet. Daar is de bemiddelaar voor. Blijkbaar is dat concept niet helemaal duidelijk bij de users. Het staat toch in de FAQ.
had het dan gelijk gesloten toen het geopent werd.

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 23:56 schreef GX het volgende:

[..]

Als je met modder wilt gooien dan doe je dat maar via TgF. Dit topic gaat nu dicht.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.