Op dinsdag 19 februari 2002 21:45 schreef Webby het volgende:
1. veels te jong zijn om zoiets te zien.
blaat... ieder gast die hier loopt heeft wel een kut gezien, denk je die die kindertjes alleen braaf op internet zitten te surfen? ze zullen heuls wel es een kut van een popup gezien of zelf op een sex site...
Hun ouders of een baas zal er niet echt blij mee zijn als hun kind (<16) of zijn/haar werknemer naar dat soort dingen loopt te kijken.
Ik kan me te herinneren dat ooit boze ouders om dit soort dingen naar een forum mailden (ik dat dat het het een aner forum was, maar dat doet er niet toe).
En dat zijn dan geen HK acces hebben vind ik een loze smoes, ooit van binnenvallen en 'per ongeluk' meekijken of (niet geloosde) temporary internet files gehoord.
2. dit een computergerelateerd forum is.
als dit een computergerelateerd forum is wat doet de die HK dan hier?
Als ontspanning en als gein forum, maar wel met duidelijke afbakening.
3. er genoeg mensen die dit niet willen zien.
slaat gewoon nergens op this gewoon nep je ziet geen eens een kut man...
Mij boeit een
k*t vrouwelijk geslachtsdeel niet zo erg hoor en om ze nou contant tegen te komen: nou nee dank je.
Nee doe mij dan maar wat anders
En ik ben het wel eens met de beslissing van de mod. Men weet dat in de FAQs en sticky topics regels en richtlijnen staan en dat je deze dus hoort te lezen. En als je dat in de HK gedaan had, dan wist je dat dat niet mocht. Met name Hazes is een frequent HKuser, dus die zou het moeten weten. Je post dat soort dingen op eigen risico.