Toon posts:

Wat voor case moet ik nemen?Met veel cooling ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Ik heb sinds kort een p4 2200 Mhz 512 cach eneen p4b266 moederbord alleen heb ik nu de standaard intel cooling er op zitten die erbij zat is dat trouwens een luchtcooling?? heb er niet echt veel verstand van van cooling.Als ik me kap open hou valt ie niet uit omdat dan waarschijnlijk die warmte weg kan.Wat voor een kast moet ik kopen om dit te voorkomen.Ik wil een goede kast hebben met veel cooling enzo zodat het niet meer superheet binnen in word en wat voor een p4 cooler hep ik ervoor nodig zodat ie erg koud blijft.alvast bedankt jongens

Verwijderd

Jij hebt flow nodig.... :)

Pics van je case aub... :P

Owja..
WELKOM OP DIT FORUM ! :D

Verwijderd

Topicstarter
welke kast moet ik kopen met lekkerveel cooling vraag ik.WTF Is flow man :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik op de verkeerde zit

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 15:52 schreef FMolema het volgende:
welke kast moet ik kopen met lekkerveel cooling vraag ik.WTF Is flow man :)
Flow is luchtstroming door je case.
Een andere case moet je niet kopen. Het wordt hoog tijd dat je er gaten in gaat zagen en fans erin gaat hangen om je flow te verbeteren.

edit: Ik raad je aan om de search eens te gebruiken. Zoek op flow of op extra fans oid.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 15:48 schreef FMolema het volgende:
Hoi Ik heb sinds kort een p4 2200 Mhz 512 cach eneen p4b266 moederbord alleen heb ik nu de standaard intel cooling er op zitten die erbij zat is dat trouwens een luchtcooling?? heb er niet echt veel verstand van van cooling.Als ik me kap open hou valt ie niet uit omdat dan waarschijnlijk die warmte weg kan.Wat voor een kast moet ik kopen om dit te voorkomen.Ik wil een goede kast hebben met veel cooling enzo zodat het niet meer superheet binnen in word en wat voor een p4 cooler hep ik ervoor nodig zodat ie erg koud blijft.alvast bedankt jongens
Welkom op GoT.
Omdat we niet altijd zin hebben om altijd dezelfde antwoord op dezelfde vragen te geven, hebben we een mooie search waarmee je in oude topics kan zoeken.
Ik stel voor dat je ff de volgende FAQs doorspit
http://gathering.tweakers.net/forum/faq
[topic=324186/1/25]
[topic=359380/1/25]

als het goed is wordt je dan een hoop duidelijk.

Als ik het zo aanhoor (ik moet zeggen dat je verhaal _errug_ onduidelijk is) kan ik niet echt zeggen of je probleem (het probleem is dat ie spontaan reboot :?) door slechte koeling komt.

I reject your reality, and substitute my own.

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-02 22:00
een alientec kassie kunnen aardig wat fans in

• snars
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 16:16 schreef Sjoak het volgende:
een alientec kassie kunnen aardig wat fans in
je bedoelt Chieftec of Alienware :z

Verwijderd

heb je de cooler wel goed gedaan :z

pentium 4 2200 mhz word nie warm!!!!

(je mot ff aan iemand anders vragen hoe die koeler gaat, ik heb geen pentium4!!!!!)

Verwijderd

Je zult merken dat veel mensen je een Antec, alienware, chieftec, aoVen en lian-li aanprijzen als goede kast.

Maar er zijn nog meer kasten, kasten die nog niet zoveel mensen hebben :) het is niet leuk om altijd de zelfde kast te zien en is niet orgineel meer...

kasten zoals addtronics bv, standaard al goeie koeling en zien er zeer profi uit!

check: [topic=369024/1/25]

Verwijderd

Op zich maakt het niet echt uit wat voor merk case je koopt, als je maar een case koopt waarin je lekker veel gaters kan zagen!Gewoon een big-tower!Dan doe je er een paar fans in en dan ben je klaar!Heb je meteen een goede air-flow! Natuurlijk zien die Alienware (etc) kasten er wel bruut uit, maar ja je betaald er natuurlijk ook voor. Een simpele big-tower case hoeft je maar 90 euro te kosten. Ik zou er gewoon zo een kopen, tenzij je natuurlijk per sé een mooie case wil. Maar je kan van die goedkope case natuurlijk ook een mooie maken door te modden/spuiten.

Good Luck! 8-)

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-02 22:23

Crazy-

Best life ever

maar ik begrijp dus, dat je PC uitvalt als je kast dicht is??

Is niet goed iniedergeval! Zelfs met de standaard cooler mag dit niet gebeuren!

Ja, het is luchtcooling :)

Ik zal het toch even na laten waar je hem gekocht ehbt, of is hij zelf gebouwt ? Dan even een casefan inbouwen (in elke kast is wel plek daarvoor, of naast het moederbord, boven je ATX aansluitingen en of helemaal onderin voor.

suc6

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-02 12:35

Verwijderd

Inhell word niet zo warm... niet veel extra koeling nodig hoor. AMD is een ander verhaal... >:)

• Sjoak
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-02 22:00
Op maandag 18 februari 2002 16:21 schreef _sNaRs_ het volgende:

[..]

je bedoelt Chieftec of Alienware :z
mieren neuker

• Falconey
  • Laatst online: 21-02 21:10
Een Lian-Li misschien? En dan gaan modden.

Verwijderd

Op maandag 18 februari 2002 19:46 schreef Sjoak het volgende:

[..]

mieren neuker
lol, chill beetje man(dark) >:)

Verwijderd

hij HEEFT geen probleem, hij WIL ze >:) ow nee, hij wil ook 'modden' voor de 'flow', maar hij weet niet wat het betekent...

Verwijderd

Ik heb zelf nu de antec 1030. Erg leuke case en wel leuk om te modden. Maar mijn 2de pc dat word een maxtron fileserver. GROOOOOT, veel ruimte enzo :)

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
tjek colorcase!
mooie kasten voor een leuke prijs, en bij vele kan je goed meerdere fans kwijt

www.colorcase.com

GoT a clue? Specs

• lama
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10-2023
Op maandag 18 februari 2002 21:40 schreef 007BigHarry het volgende:
tjek colorcase!
mooie kasten voor een leuke prijs, en bij vele kan je goed meerdere fans kwijt

www.colorcase.com
en hu verzendkosten naar nederland zijn 210.xx dollar...

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Op maandag 18 februari 2002 16:24 schreef slamm het volgende:
heb je de cooler wel goed gedaan :z

pentium 4 2200 mhz word nie warm!!!!

(je mot ff aan iemand anders vragen hoe die koeler gaat, ik heb geen pentium4!!!!!)
Je moet gewoon een koelblok van coolermaster kopen, dan hoef je ook niet met koelpasta te gaan knoeien... effe er op klikken...stekkertje inpluggen en klaar! :z
Als het goed is heeft je p4'tje daar meer als genoeg aan... (kweenie wat jij allemaal uitvoert anders dattie zo heet wordt hoor...) :P

Verwijderd

Op dinsdag 19 februari 2002 11:04 schreef 911GT2 het volgende:

[..]

Je moet gewoon een koelblok van coolermaster kopen, dan [b]hoef je ook niet met koelpasta te gaan knoeien...[b] effe er op klikken...stekkertje inpluggen en klaar! :z
Als het goed is heeft je p4'tje daar meer als genoeg aan... (kweenie wat jij allemaal uitvoert anders dattie zo heet wordt hoor...) :P
Dat doe ik liever WEL dan die ROMMEL die onderstaard coolermaster, en ook intel,cpu-koelers zit.
Voor 1 maal gebruik is het ok, maar las je je cooler er 1 maal af moet halen is gebeurd, die troep krijg je er niet fatsoenljk vanaf!!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Er is maar 1 merk dat je moet kopen en dat is Chieftec (Antec/Alienware is hetzelfde).
De rest is allemaal geldklopperij.

• Bert
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Bert

nee, geen banaan in m'n oor

Op maandag 18 februari 2002 21:59 schreef lama het volgende:

[..]

en hu verzendkosten naar nederland zijn 210.xx dollar...
Niet als je ze besteld van www.colorcase.be ;)

• snars
  • Niet online
Op maandag 18 februari 2002 19:46 schreef Sjoak het volgende:

[..]

mieren neuker
[schot-voor-open-doel-modus]

Het is 'mierenneuker' :D

[/schot-voor-open-doel-modus]

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:41
Nu ff serieus jongens!
Normaal gesproken moet je p4 helemaal niet zo heet worden, zelfs een boxed amd blijft dan lopen...
Anders moet je er andere cooler op je processor zetten. Zou niet weten welke, ben zo'n AMD jongen... :)
Pagina: 1