[Is dit niet op een verkeerd plekje?]
Lijkt me dat dit in het forum DPC thuis hoort. Maar het nut? Het nut van een koe is dat hij de samenwerking binnen een land weergeeft. Zo krijg je concurrentie van andere landen om nog beter samen te werken. Dit is in het klein, waar ze in het groot nog veel van kunnen leren.
Het gaat om 1000 dollar en dat kan iedereen altijd wel gebruiken.
En!!!!!!! STATS natuurlijk.
Stats, stats, stats, stats, stats, stats, stats, stats
Lijkt me dat dit in het forum DPC thuis hoort. Maar het nut? Het nut van een koe is dat hij de samenwerking binnen een land weergeeft. Zo krijg je concurrentie van andere landen om nog beter samen te werken. Dit is in het klein, waar ze in het groot nog veel van kunnen leren.
Het gaat om 1000 dollar en dat kan iedereen altijd wel gebruiken.
En!!!!!!! STATS natuurlijk.
Stats, stats, stats, stats, stats, stats, stats, stats
Check this out: http://www.elmarvanloon.nl/
Verwijderd
1000 dollar?
Is dat waarom iedereen meedoet met dat koeiengedoe? Vertel eens. Ik vond altijd beetje onzin een sleutel gaan kraken. Dan heb je die sleutel en wat dan nog? Kun je beter Seti draaien ofzo. Maar voor 1000 $ loop ik ook wel warm.
Is dat waarom iedereen meedoet met dat koeiengedoe? Vertel eens. Ik vond altijd beetje onzin een sleutel gaan kraken. Dan heb je die sleutel en wat dan nog? Kun je beter Seti draaien ofzo. Maar voor 1000 $ loop ik ook wel warm.
Verwijderd
Why does a fly like to eat the shit of a cow.
Uiterst diepzinnige tekst van de Undeclinable Ambuscade.
Uiterst diepzinnige tekst van de Undeclinable Ambuscade.
Koeien zijn bondgenoten van de schapen in hun "struggle" tegen de mens.....niemand ooit opgevallen dat schapen door heel het land strategische plaatsen bezetten?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
De zin van een koe:
Volgens mij heeft een koe nergens zin in behalve grazen. Ben ik blij dat ik geen koe ben.
Volgens mij heeft een koe nergens zin in behalve grazen. Ben ik blij dat ik geen koe ben.
De zin van een koe? Tja dat is natuurlijk logisch, als je daar niet eens opkomt, tja, waar moet het dan heen?
De zin van een koe is
[CENSORED BY THE NSA]
en dat is de zin van een koe
De zin van een koe is
[CENSORED BY THE NSA]
en dat is de zin van een koe
|{ brrr }] |
Een koe zorgt er voor dat een stuk grasland niet in een wildernis veranderd.
Verwijderd
Nou ik wil niet veel zeggen maar een koe heeft het beter bekeken dan ons hij vreet alleen,schijt,vreet,slaapt,vreet,geeft melk,vreet. nou als een koe kon internetten zou ik best wel een koe willen zijn.
Geen geldzorgen meer.
Geen geldzorgen meer.
Tja... koeien kunnen niet programmeren, en dat wou ik wel blijven doen
En de hele dag internetten komt je ook zo je neus uit
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
Tenzij je voor je vlees ter wereld gebracht bentNou ik wil niet veel zeggen maar een koe heeft het beter bekeken dan ons hij vreet alleen,schijt,vreet,slaapt,vreet,geeft melk,vreet. nou als een koe kon internetten zou ik best wel een koe willen zijn.
Geen geldzorgen meer.
Verwijderd
Een koe zegt altijd boeh 
Een koe geeft melk, vlees, levensvreugde, mest, nieuwe koetjes en stiertjes.
Zonder koe zouden we dus veel van onze voedingsstoffen van elders moeten betrekken.
Een koe geeft melk, vlees, levensvreugde, mest, nieuwe koetjes en stiertjes.
Zonder koe zouden we dus veel van onze voedingsstoffen van elders moeten betrekken.
Alsch ick my koe in myn systeembackje ende system tray zou moeten misschen, dan saau ick seer getruert ende verdrietigh syn.
Daerom leeve den koe ende haer mooooh en laet haer graeschen ende soecken naer blockjes ende wu's, opdat wy snel den koode kunnen vinden ende kraecken.
Daerom leeve den koe ende haer mooooh en laet haer graeschen ende soecken naer blockjes ende wu's, opdat wy snel den koode kunnen vinden ende kraecken.
Den Coeien smickellen ende Graesen heerlyck!!
Pagina: 1