geil! invoeren in the Eye?Op maandag 18 februari 2002 21:20 schreef 5chaap2k het volgende:
hmmz..
ik kon net in:
ccrenegadedemo://141.44.198.49:4848/?type=game
prima spelen
wat is er dan mis met 1.06?, ik heb er net ook lekker mee gespeeld hoor..., alleen effe wachten totdat je een goede server inkomt
BF1: Don-Panio
Verwijderd
ik ben erop een gegeven moment uit geschupt en toen kon ik nergens meer connectenOp maandag 18 februari 2002 21:22 schreef Predator_NL het volgende:
wat is er dan mis met 1.06?, ik heb er net ook lekker mee gespeeld hoor..., alleen effe wachten totdat je een goede server inkomt
Eej als ik in the eye op medal of honor klik dan krijg ik netjes een lijst van servers maar voor renegadekrijg ik dat niet voor elkaar!
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
wil iemand pls pls psl een server maken , want ik word hier echt gek.. (SERVER FULL) aaaarrgggggg!!
met 1.05 kan ik helemaal nergens meer komen, 1.06 gaat er weer lekker op...
westwood snijd zich hiermee echt enorm in de vingers, ze hadden volgens mij de demo beter niet kunnen uitbrengen..., ik zou het nooit meer kopen bijvoorbeeld, doordat ik al zie hoe buggie het allemaal is. Ze zitten allemaal patches voor een demo!!! uit te brengen, wat moet de volledige versie dan wel niet zijn?, daar zitten naar mijn idee toch wel dezelfde bugs in, anders hadden ze dat wel direct in de demo gefixt. Echt weer typisch "zo snel mogelijk op de markt willen hebben.". Erg foute actie.
Hierbij zeg ik niet dat het spel niet leuk is trouwens...
edit:
----------------
Wat is ook ongelooflijk raar vind is dat er geen fatsoenlijk geluidje in zit als je iemand killed, alsof op een dummie zit te schieten "dooooing". Echt vaaag....
Hierbij zeg ik niet dat het spel niet leuk is trouwens...
edit:
----------------
Wat is ook ongelooflijk raar vind is dat er geen fatsoenlijk geluidje in zit als je iemand killed, alsof op een dummie zit te schieten "dooooing". Echt vaaag....
Verwijderd
GvD zeg, ik kan echt geen ene ruk doen!! Steeds weer ut zelfde kanker demo, ut spel ruleert wel vind ik
... C&C kan ut nog wel goed maken, als ze als de tyfus met een super path komen!
Probeer eens met nog meer ziektes je mening te uiten, staat veel stoerder.Op maandag 18 februari 2002 22:07 schreef Webmasterok het volgende:
GvD zeg, ik kan echt geen ene ruk doen!! Steeds weer ut zelfde kanker demo, ut spel ruleert wel vind ik... C&C kan ut nog wel goed maken, als ze als de tyfus met een super path komen!

hmmmm, beetje normaal je mening uitdrukken kan inderdaad ook.Op maandag 18 februari 2002 22:07 schreef Webmasterok het volgende:
GvD zeg, ik kan echt geen ene ruk doen!! Steeds weer ut zelfde kanker demo, ut spel ruleert wel vind ik... C&C kan ut nog wel goed maken, als ze als de tyfus met een super path komen!
Heel ff wachten maar hehOp maandag 18 februari 2002 21:22 schreef Predator_NL het volgende:
hehehehe, nouja, als je mazzel heb wel binnen een kwartiertje, maar ik heb wel eens een uur gewacht. Dus gewoon all-seeing eye dubbelklik op volle server, en dan probeert die er telkens in te komen zegmaar. Het schiet inderdaad niet echt op..., maar voor je het weet zit je wel lekker te spelen dan hoor...Op maandag 18 februari 2002 22:11 schreef BlubberZwijn het volgende:
[..]
Heel ff wachten maar heh
ik ga nu band of brothers kieken
Verwijderd
Gamespy stinkt, die demo stinkt, ik heb het in de afgelopen 2 dagen in totaal 1 minuut kunnen spelen.
Westwood is zo te zien bijna failliet om dit soort baggertroep uit te brengen en dat nog wel in samenwerking met Fileplanet
en Gamespy
, of zo willen graag falliet gaan.
Als een demo niet goed functioneert breng je hem ook niet uit. De MOH:AA demo deed het prima, alleen dat Gamespy
weer. Westwoods dagen zijn geteld, de C&C koe is uitgemelkt.
Ik kijk al uit naar "Tomb Raider 45, the secret of silicon valley" en "C&C from dusk till dawn sponsored by gamespy and coca cola"
Westwood is zo te zien bijna failliet om dit soort baggertroep uit te brengen en dat nog wel in samenwerking met Fileplanet

Als een demo niet goed functioneert breng je hem ook niet uit. De MOH:AA demo deed het prima, alleen dat Gamespy

Ik kijk al uit naar "Tomb Raider 45, the secret of silicon valley" en "C&C from dusk till dawn sponsored by gamespy and coca cola"
niet zo negatief, er zijn genoeg mensen (including me) die het spel niet slecht vind. Het is echt supergaaf om te spelen vind ik als er geen lag is...., op lans zal deze game het echt wel goed doen.Op maandag 18 februari 2002 22:23 schreef jimius het volgende:
Gamespy stinkt, die demo stinkt, ik heb het in de afgelopen 2 dagen in totaal 1 minuut kunnen spelen.
Westwood is zo te zien bijna failliet om dit soort baggertroep uit te brengen en dat nog wel in samenwerking met Fileplaneten Gamespy
, of zo willen graag falliet gaan.
Als een demo niet goed functioneert breng je hem ook niet uit. De MOH:AA demo deed het prima, alleen dat Gamespyweer. Westwoods dagen zijn geteld, de C&C koe is uitgemelkt.
Verwijderd
Wij hebben het dit weekend op lan-tastic gespeeld, 28 man in 1 game gehad.. ik vond het meteen fantastisch spelen 
heb internet nog niet geprobeerd en dat ga ik denk ik ook maar niet doen met die verhalen hier
heb internet nog niet geprobeerd en dat ga ik denk ik ook maar niet doen met die verhalen hier
Ik vind dat ze het niet slecht hebben gedaan. Heerlijk crossen met een tank en mannetjes plat rijden 
OF een sniper een raket in zijn **** schieten
Zonder dat het al te erg stottert. Want het is met 32 man echt chaos
En wat dan nog? Het is een DEMO. Als de full version erg lagte dan heb je pas een reden tot klagen.
En het is ook niet gezegd dat er dadelijk alleen de keuze voor Gayspy is om in te loggen. En zoals al is opgemerkt: The all seeing eye is ook te gebruiken. BTW is ut nie tijd voor wat screenies?
OF een sniper een raket in zijn **** schieten
Zonder dat het al te erg stottert. Want het is met 32 man echt chaos
En wat dan nog? Het is een DEMO. Als de full version erg lagte dan heb je pas een reden tot klagen.
En het is ook niet gezegd dat er dadelijk alleen de keuze voor Gayspy is om in te loggen. En zoals al is opgemerkt: The all seeing eye is ook te gebruiken. BTW is ut nie tijd voor wat screenies?
Verwijderd
net weer ff 3 uur 1 tegen 1 op me lan zitte spelen (met patch) en ik moet zegge dat dit spel ut best gaat maken alleen moet er voor het internet-gedeelte nog heel wat aangepast worden
Verwijderd
1.06Op maandag 18 februari 2002 21:21 schreef McFlipp het volgende:
[..]
met welke versie?? 1.005 of 1.006?
1.05 geeft constant connection interupted, gameplay is pending
Daar ben ik het nou helemaal mee eens! Het spel roelt gewoon, ik hoop dus echt dat deze problemen opgelost zijn in de final versie, want dan speel ik ff een tijdje geen ander spel meerOp maandag 18 februari 2002 23:49 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
niet zo negatief, er zijn genoeg mensen (including me) die het spel niet slecht vind. Het is echt supergaaf om te spelen vind ik als er geen lag is...., op lans zal deze game het echt wel goed doen.
Oke ze hebben het probleem gevonden er komt dus nog een patch. zie hier en hier nog een fix optie
En screens van mijn beta staan hier
In de map nieuw zitten de screens na een grootte update op grafische gebied
Goede FTP, net met 1.5 Mb/s zitten leechen:
ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/renegademultidemo.exe
ftp://ftp.planet.nl/pub/planet/games/win95/renegademultidemo.exe
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
cool die screens, hoe zit dat nu?, kan je zegmaar ook skirmisch games spelen in single player?, gewoon een potje tegen de computer zonder missies zegmaar?Op dinsdag 19 februari 2002 10:46 schreef stunter het volgende:
Oke ze hebben het probleem gevonden er komt dus nog een patch. zie hier en hier nog een fix optie
Deze screens zijn allemaal uit de beta test online.Op dinsdag 19 februari 2002 12:09 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
cool die screens, hoe zit dat nu?, kan je zegmaar ook skirmisch games spelen in single player?, gewoon een potje tegen de computer zonder missies zegmaar?
Er zit waarschijnlijk wel een skirmisch in.
Westwood is bezig geweest met bots in renegade
Verwijderd
ZO JAMMER HE!
-keilang zitten wachten voordat ik het kon downloaden
-mooi toetsjes a la UT ingesteld
-invert mousje
-NOD pakkie aan
en daarna 3 uur lang op elke server klikken om daarna GVD te zien dat elke game vol is
de singleplayer lijkt me wel roeleren maar jammer dat al die servertjes zo overbelast zijn,
en botjes kun je er ook niet inzetten dus je ken het niet eens ff proberen. ik heb gewoon nog geen seconde gameplay gezien.
en dat vind ik eigenlijk wel
ZO JAMMER HE!]:'(
ik hoop dat ww hier iets aan doet.
-keilang zitten wachten voordat ik het kon downloaden
-mooi toetsjes a la UT ingesteld
-invert mousje
-NOD pakkie aan
en daarna 3 uur lang op elke server klikken om daarna GVD te zien dat elke game vol is
de singleplayer lijkt me wel roeleren maar jammer dat al die servertjes zo overbelast zijn,
en botjes kun je er ook niet inzetten dus je ken het niet eens ff proberen. ik heb gewoon nog geen seconde gameplay gezien.
en dat vind ik eigenlijk wel
ik hoop dat ww hier iets aan doet.
nu met die nieuwe patch is Renegade echt veel beter, bijna geen lag meer 
Zijn er al clans BTW?
Wil wel eens een beetje tactics spelletjes spelen want is het vaak ieder voor zich.
Zijn er al clans BTW?
Wil wel eens een beetje tactics spelletjes spelen want is het vaak ieder voor zich.
Verwijderd
1.007 ??Op dinsdag 19 februari 2002 14:24 schreef DarkJedi het volgende:
nu met die nieuwe patch is Renegade echt veel beter, bijna geen lag meer
Zijn er al clans BTW?
geef effies een URL-etje
Nee ik heb het nog steeds over 1.06 ofzo werkt echt fantasties.
Verwijderd
idd heb hier ook geen probs... maar ik zag in chat dat er ook al custom maps rondgingen...Op dinsdag 19 februari 2002 15:05 schreef DarkJedi het volgende:
iz dat legaal en heeft daar iemand dan een URL-etje voor??
Op dinsdag 19 februari 2002 15:25 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
idd heb hier ook geen probs... maar ik zag in chat dat er ook al custom maps rondgingen...

dacht dat je de link naar de patch vroeg
Verwijderd
Werkt fantastisch? Ik zie regelmatig gasten verspringen over het beeld, inclusief mezelf. Ik heb de helft van de tijd geen flauw idee of ik iemand nou raak of nietOp dinsdag 19 februari 2002 15:05 schreef DarkJedi het volgende:
Phuse dat was idd kool op lan-tastic , ik was de hele tijd die sniper van de GDI mijn naam was Cp135391a.Op dinsdag 19 februari 2002 00:52 schreef PhusE het volgende:
Wij hebben het dit weekend op lan-tastic gespeeld, 28 man in 1 game gehad.. ik vond het meteen fantastisch spelen
Jij was toch niet die aap die de hele tijd mijn wagens jatten !
Kenners weten waarom
Zo man net ff gespeelt op blueyonder server! Mega cool man! hele tijd een ping van 90!! Echt super relaxt is het dan man!! En we wonnen lekker
Lekker met iets van 7 tanks van de GDI rcihting nod base
ik heb net een paar heerlijke potjes gespeeld en maar een paar vage dingen gehad..., was wel grappug opzich, ik zat zo te rijden in een buggy, en oppeens begon die te zweven en helemaal te flippen, alle tanks die ik zag ging als een gek heen en weer, en toen ik dood was gegaan enzo was het weer weg. Iemand in die game zei dat het een bug was ofzo, naja, tzal wel 
Een goede taktiek die ik zelf altijd gebruik is een voertuig kopen, en zelf als techincus (die repareren veel sneller) erin gaan. Als je voortuig kapot is repareer je hem gewoon zelf, dat is de economischte manier (en snelste), om door te vechten.
deze 2 servers heb ik in me faforite staan:
216.185.106.254:4848 -> 5 assed monkey
195.222.32.46:4848 -> BIHnet Renagade server
Goede pings, toffe gasten, maar er blijven altijd mensen tussen zitten die je voertuig jat als je je eigen voertuig maakt bijvoorbeeld.
----
edit: ik zie dat de servers op dit moment weer offline zijn
Een goede taktiek die ik zelf altijd gebruik is een voertuig kopen, en zelf als techincus (die repareren veel sneller) erin gaan. Als je voortuig kapot is repareer je hem gewoon zelf, dat is de economischte manier (en snelste), om door te vechten.
deze 2 servers heb ik in me faforite staan:
Goede pings, toffe gasten, maar er blijven altijd mensen tussen zitten die je voertuig jat als je je eigen voertuig maakt bijvoorbeeld.
----
edit: ik zie dat de servers op dit moment weer offline zijn
laten we een server lijst maken:
62.30.30.176:4849 --> blueonder 2
62.30.30.176:4848 --> blueonder 1
195.193.163.86:4848 --> gamepoint
als mensen nog meer servers hebben waar ze op gespeeld hebben post deze dan even...
---
het hoeft niet te betekenen dat deze nu online is, soms gaan ze ook wel eens offline namelijk en komen ze later terug
als mensen nog meer servers hebben waar ze op gespeeld hebben post deze dan even...
---
het hoeft niet te betekenen dat deze nu online is, soms gaan ze ook wel eens offline namelijk en komen ze later terug
Verwijderd
nu eens een vraag: ik word telkens naar de 5min eraf gekickt.........is dit ingesteld in het spel . of ligt het aan de server (thx 4 playing renegade)
zeg kunnen we geen Visual Basic programmatje makenOp dinsdag 19 februari 2002 16:31 schreef Predator_NL het volgende:
laten we een server lijst maken:
---
die alleen de servers leest hoeveel players er zijn zeg maar
zo soort programmatje had XS4ALL ook voor counter strike
waar je dan zelf je servers moet adden gewoon klein
en simpel snap je? gewoon nog helemaal leeg
en een knop met ADD SERVER... dan typen de mensen zelf
de servers maar in enz....
dan moet je wel eerst iemand vinden die dat voor je wil makenOp dinsdag 19 februari 2002 16:54 schreef Morph666 het volgende:
[..]
zeg kunnen we geen Visual Basic programmatje maken
die alleen de servers leest hoeveel players er zijn zeg maar
zo soort programmatje had XS4ALL ook voor counter strike
waar je dan zelf je servers moet adden gewoon klein
en simpel snap je? gewoon nog helemaal leeg
en een knop met ADD SERVER... dan typen de mensen zelf
de servers maar in enz....
aargh ik zag weer een zeikerd die liep te mekkeren dat alle servers vol zaten. 
Het heeft een hele simpele reden dat het druk is:
Er zijn te weinig servers en te veel spelers.
Omdat het spel nieuw is (en zelfs nog DEMO) zal niet iedereen ff extra servers neergooien. Gevolg een flink tekort aan servers. Durf te wedden dat toen CS uitkwam en populair werd er ook amper servers voor te vinden waren.
WW kan hier dus helemaal niets aan doen (ze hebben overigens iets van 6 demo servers draaien naast de rest wat ze hosten).
Dus ga aub niet zitten vloeken en tieren op een GRATIS DEMO.
Het heeft een hele simpele reden dat het druk is:
Er zijn te weinig servers en te veel spelers.
Omdat het spel nieuw is (en zelfs nog DEMO) zal niet iedereen ff extra servers neergooien. Gevolg een flink tekort aan servers. Durf te wedden dat toen CS uitkwam en populair werd er ook amper servers voor te vinden waren.
WW kan hier dus helemaal niets aan doen (ze hebben overigens iets van 6 demo servers draaien naast de rest wat ze hosten).
Dus ga aub niet zitten vloeken en tieren op een GRATIS DEMO.
Hmm...
Gameplay pending betekdend toch dat je moet wachten voordat je kan spelen. Dat er plek is zegmaar. Sort of free look mode maardan zonder beeld.
En ik krijg hele tijd overal gewoon connection refused.
Zonder server is full ofzoiets. Gewoon connection refused zonder een enkele reden.
Gameplay pending betekdend toch dat je moet wachten voordat je kan spelen. Dat er plek is zegmaar. Sort of free look mode maardan zonder beeld.
En ik krijg hele tijd overal gewoon connection refused.
Zonder server is full ofzoiets. Gewoon connection refused zonder een enkele reden.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
hmmm ik heb een sterretje voor me naam
wat betekent dit>
wat betekent dit>
dat jij het bent.
zo kun jezelf zo snel zien in de lijst.
Nee, het betekend niet leider
zo kun jezelf zo snel zien in de lijst.
Nee, het betekend niet leider
Jah, wil ik ook wel weten. Ik weet zeker dat er wel een tweaker is die een custom map heb.Op dinsdag 19 februari 2002 15:25 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
idd heb hier ook geen probs... maar ik zag in chat dat er ook al custom maps rondgingen...
En ja ik heb google gebruikt
Mischien zijn het de mappen van de beta dat die ook in de demo werken.
Ik heb 5 mappen: city, complex, field, under en walls
Ene van mij krijg je ze niet om te testen
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waarom ik als ik met gamespy een server join waar maar 2/10 mensen op zijn ik de melding krijg server is full!! ?
verder vindt ik de game vet altijd al in zo'n mammoth willen rijden
Dat komt omdat er veels te weinig servers zijn.Op dinsdag 19 februari 2002 18:55 schreef Ringo11 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik als ik met gamespy een server join waar maar 2/10 mensen op zijn ik de melding krijg server is full!! ?
Op het moment dat jij joint joinen er nog 10.
O ja ik gebruik altijd raveshaw tegen mammoth. Dan heb je hem zo weg
En als ik je lief aankijk ???Op dinsdag 19 februari 2002 18:52 schreef stunter het volgende:
Mischien zijn het de mappen van de beta dat die ook in de demo werken.
Jah idd, al snap ik wel dat hij het niet geeft.Op dinsdag 19 februari 2002 19:07 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
zielig.....
Hij is eenmaal beta tester en ww heeft hem vertrouwd om niets door te pasen naar anderen
Hehehe. Ja ???Op dinsdag 19 februari 2002 19:09 schreef Metal-Kool4 het volgende:
iemand anders die de maps al heeft
Iemand die door zijn vingers kan kijken ???
Dit is geen warez request toch ???
Khoophetniet.
Verwijderd
neeOp dinsdag 19 februari 2002 19:12 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Jah idd, al snap ik wel dat hij het niet geeft.
Hij is eenmaal beta tester en ww heeft hem vertrouwd om niets door te pasen naar anderen
[..]
Hehehe. Ja ???![]()
Iemand die door zijn vingers kan kijken ???
Dit is geen warez request toch ???
Khoophetniet.
ik wou ff weten , hoe de maps zijn
Juist, dat doe ik ook maar die irritanteOp dinsdag 19 februari 2002 16:10 schreef Predator_NL het volgende:

Daar heb ik zoooooo'n hekel aan, pleur toch op en koop je eigen tank of ga met iemand in een tank mee en help hem met fixen maar ga niet tanks lopen jatten

Verwijderd
heb net weer ff lekker kunnen gamen ZONDER al teveel lag!
jammer dat het geen 24/7 server is
jammer dat het geen 24/7 server is

jah ik net ook fftjes.
Ennehm. Btw, ik ben vast niet de enige waarbij renegade best wel mt lage fps draait.
Ik wil ut tweaken/modden/veranderen zodat het met meer fps draait. Alleen ken ik niet die textures extracten van die files. Ik probeer al die .tga bestanden dalijk wel ff nadat ik psp heb gedownload.
[edit]
Hmm zijn front en end screen.
Ik zie nu die .mix files staan.
En ik herinner me van vroeger die .mix readers voor red alert. Waar ken ik die vinden. google geeft best wel heel erg veel resultaten op .mix
[edit2]
GoT search wel
[edit3]
Tering. Enige leesbare bestanden uit de .mix zijn de .tga en dat zijn de pct's
[/edit3]
Ennehm. Btw, ik ben vast niet de enige waarbij renegade best wel mt lage fps draait.
Ik wil ut tweaken/modden/veranderen zodat het met meer fps draait. Alleen ken ik niet die textures extracten van die files. Ik probeer al die .tga bestanden dalijk wel ff nadat ik psp heb gedownload.
[edit]
Hmm zijn front en end screen.
Ik zie nu die .mix files staan.
En ik herinner me van vroeger die .mix readers voor red alert. Waar ken ik die vinden. google geeft best wel heel erg veel resultaten op .mix
[edit2]
GoT search wel
[edit3]
Tering. Enige leesbare bestanden uit de .mix zijn de .tga en dat zijn de pct's
[/edit3]
als je eerste word dan krijg je PVM ofzo achter je naam, en als je dan weer eerste word pvm * 2, hoger als dat heb ik niet gehaald, maar wat betekend het?, person of the match
, ik weet de afkorting niet te plaatsen. Ik haal dit vaak op 32 mans servers, wat een irritante drollen zitten er soms tussen. Hebben ze geen credits en dan jatten ze je tank als je hem aan het repareren bent..., echt lame gewoon. En ik ben volgens mij de enigste die als die veel credits heeft gewoon tanks koopt voor ze team, en dan erin/ eruit gaan zodat andere erin kunnen.
maar met dat jatten van voertuigen moeten ze echt iets gaan doen, want ik zou in staat zijn direct een mamouth tank te kopen en telkens diezelfde gast verrot te schieten die mijn tank 1 keer gejat heeft
, als de ff on staat dan , je zou hem moeten kunnen locken als je eruit gaat ofzo...
maar met dat jatten van voertuigen moeten ze echt iets gaan doen, want ik zou in staat zijn direct een mamouth tank te kopen en telkens diezelfde gast verrot te schieten die mijn tank 1 keer gejat heeft

Ehm. Als ik een server probeer te joinen dan krijg ik waar dan ook overal op elke server Connection Refused.
Ik heb 1.006
Dat moet toch werken of niet ?
Ik heb 1.006
Dat moet toch werken of niet ?
Verwijderd
Wow ben nog helemaal in die game.
Net gespeelt zonder lag was zo KICK my ARSE VET.
kep een paar screennies gemaakt niet veel omdat ik echt heel cool aan spelen was.
bijna de helebasis naar de tering geholpen is zo sneaky van de tegen party een ioncannon in de hand of nod geflikker flink balen!!
Net gespeelt zonder lag was zo KICK my ARSE VET.
kep een paar screennies gemaakt niet veel omdat ik echt heel cool aan spelen was.
bijna de helebasis naar de tering geholpen is zo sneaky van de tegen party een ioncannon in de hand of nod geflikker flink balen!!
het is mvp = most valuable player
ik was het 5 keer op rij
ik was het 5 keer op rij
het is idd een heel vet spel kan haast niet wachten tot de volledige versie uitkomt.
Maar licht het aan mij of komt dri kwart van die characters me totaal niet bekend voor.
Maar licht het aan mij of komt dri kwart van die characters me totaal niet bekend voor.
Wat is dit spel buggy zeg 
Zonder gamespy werkt t nie
Dikke lag maar das ook te danken aan chello
Constand error dat server vol is ondanks gamespy beweerd van niet.
Toetsen zijn vrijwel niet in te stellen.. veel toetsen zoals delete kent ie niet en later wel weer, up = down en down = up en start je t spel opnieuw op dan gaat t wel...
Kep de nieuwste patch er al op maar kan nog niet spelen omdat steeds de servers vol zijn terwijl gamespy zegt dat er plek is
er moet nog een hoop gesleuteld worden aan dit spel.. Beetje jammer dat ze zo'n buggy versie uitbrengen.
fileplaned sux al helemaal
Toetsen zijn vrijwel niet in te stellen.. veel toetsen zoals delete kent ie niet en later wel weer, up = down en down = up en start je t spel opnieuw op dan gaat t wel...
Kep de nieuwste patch er al op maar kan nog niet spelen omdat steeds de servers vol zijn terwijl gamespy zegt dat er plek is
er moet nog een hoop gesleuteld worden aan dit spel.. Beetje jammer dat ze zo'n buggy versie uitbrengen.
Ligt aan jouwOp dinsdag 19 februari 2002 21:10 schreef brainball het volgende:
het is idd een heel vet spel kan haast niet wachten tot de volledige versie uitkomt.
Het is ook gebaseed op de eerste C&C reeks, misschien dat je die niet kent, en meer van red alert afweet, maar daar is het dus niet op gebaseert.
pfff nog een keer:Op dinsdag 19 februari 2002 21:11 schreef jhead22 het volgende:
Wat is dit spel buggy zeg
![]()
![]()
fileplaned sux al helemaal
![]()
![]()
Er zijn te veel mensen en te weinig servers! Dus als jij ziet staan 15/32 en jij joint joinen er ook nog 20 anderen snap je
Ja maar ik krijg hele tijd connection refused.
ZOnder reden...
GVD 
Mijn ip gebanned overal ofzo. En waarom dan wel.
ZOnder reden...
Mijn ip gebanned overal ofzo. En waarom dan wel.
ik begin me steeds meer te irriteren aan die lag en dat er maar weinig servers online zijn,
ik hoop dat de volledige versie wat beter is dan dit ! want als de volledige ook zo is is het een dikke flop
ik hoop dat de volledige versie wat beter is dan dit ! want als de volledige ook zo is is het een dikke flop
Volledige versie gaat ownen. Dan gaan denk ik de grotere hosters servers hosten.Op dinsdag 19 februari 2002 21:21 schreef artec het volgende:
ik begin me steeds meer te irriteren aan die lag en dat er maar weinig servers online zijn,
En ik hoop dat er dan maps/servers komen met playermax 96 ofzo. Want dat ownt.
Verwijderd
er zijn een zat servers maar te weinig en die screenies waren popen effe nieuwe maken een keertje.
Verwijderd
hier heb ik nou ook last van, iemand??Op dinsdag 19 februari 2002 16:33 schreef Metal-Kool4 het volgende:
nu eens een vraag: ik word telkens naar de 5min eraf gekickt.........is dit ingesteld in het spel . of ligt het aan de server (thx 4 playing renegade)
ik heb trouwens een chello verbinding, mischien dat dat wat uitmaakt.
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat als ik eindelijk op een server zit en ik speel voor ongeveer 4/5 min dat ik er zonder reden afgeflikkerd word
, had ik voor de patch nog nie.
Voor de rest een meesterlijk spel als de bugs eruit zijn
Voor de rest een meesterlijk spel als de bugs eruit zijn
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Leuk... DX 8.1
Ik installeer DirectX8.1, wil Renegade niet meer opstarten
Bij het beginscherm gaat ie terug naar windows, of beginscherm + pc hangt, of zwart scherm + pc hangt, of hij start helemaal niet op.
WWConfig.exe start ook niet meer goed op!
Win 98
DirectX8.1
Weet iemand een oplossing?
Ook op een resolutie van 1920x1440 hangt de pc bij het klikken op "multiplayer lan" (Dit was voor dat andere probleem)
Ik installeer DirectX8.1, wil Renegade niet meer opstarten
Bij het beginscherm gaat ie terug naar windows, of beginscherm + pc hangt, of zwart scherm + pc hangt, of hij start helemaal niet op.
WWConfig.exe start ook niet meer goed op!
Win 98
DirectX8.1
Weet iemand een oplossing?
Ook op een resolutie van 1920x1440 hangt de pc bij het klikken op "multiplayer lan" (Dit was voor dat andere probleem)
Doe mij ff een snelle verbinding.. Dan zet ik wel ff een server onlineOp dinsdag 19 februari 2002 21:21 schreef artec het volgende:
Weer een nieuwe patch uit, hopelijk helpt het deze keer wel..
Wat linkjes
www.shacknews.com/files/fileshack2.x?RenDemo_107.exe
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=85056
Wat linkjes
www.shacknews.com/files/fileshack2.x?RenDemo_107.exe
http://www.fileplanet.com/index.asp?file=85056
Senri no michi mo ippo kara
Verwijderd
dat is op de renegade test servers...Op dinsdag 19 februari 2002 21:30 schreef Basp het volgende:
[..]
hier heb ik nou ook last van, iemand??
ik heb trouwens een chello verbinding, mischien dat dat wat uitmaakt.
De w8 tijd is maar 3 min hoorOp woensdag 20 februari 2002 01:17 schreef narfpower het volgende:
meer mirrors plz want kep geen zin om 60min te wachten.
Verwijderd
op 3 publics staat er zelfs noneOp woensdag 20 februari 2002 08:22 schreef McFlipp het volgende:
[..]
De w8 tijd is maar 3 min hoor

ik blijf me verbazen over het feit dat een DEMO zoveel patches nodig heeft om goed te functioneren. Bij de full game moet dat dan toch ook zijn?, die is pasgeleden gold-gegaan, dus daar zitten die bugs ook nog in, of ze moeten tegelijkertijd met een patch aankomen van 5 mb...
Wel raar dit...
Wel raar dit...
Verwijderd
ik denk dat ze de demo gewoon "te vroeg" of "nog niet voldoende getest" hebben ge-released...Op woensdag 20 februari 2002 08:42 schreef Predator_NL het volgende:
ik blijf me verbazen over het feit dat een DEMO zoveel patches nodig heeft om goed te functioneren. Bij de full game moet dat dan toch ook zijn?, die is pasgeleden gold-gegaan, dus daar zitten die bugs ook nog in, of ze moeten tegelijkertijd met een patch aankomen van 5 mb...
Wel raar dit...
ik beschouw het ondertussen ook al als een beta
[edit]
Ok dan (kreeg een slotje op mijn topic)
De screenshot nog maar es, het ziet er toch wel leuk uit.

De screenshot nog maar es, het ziet er toch wel leuk uit.

Ziet het spel er echt zo slecht uit als op deze screenshots 
Wat een bagger beeld
Ik ga weer Halflife spelen !
Wat een bagger beeld

Ik ga weer Halflife spelen !
Hebben jullie al servers voor v1.007 gevonden!? ikke nog niet, gamespy vind er 0...
Ik zat net op een 1.7 server te spelen en het liep soepeltjes zeg niet normaal helemaal geen last van lag en we speelden 16 vs 16 egt kewl

Dit spel ga ik zekers kopen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ikke net ook drie kwartier 16 vs 16!! Dat roelt echt man!Op woensdag 20 februari 2002 11:23 schreef Timocos het volgende:
Ik zat net op een 1.7 server te spelen en het liep soepeltjes zeg niet normaal helemaal geen last van lag en we speelden 16 vs 16 egt kewl![]()
Dit spel word zooooooooo goed!!
Woohaa je kan niet zeggen dat die lui bij westwood stil zitten
Verwijderd
jah, ik weet niet waarom iedereen zo'n problemen heeft? ok, je bent ffies 5 minuten bezig om een server te vinden waar je op kan spelen maar als je gewoon een lege server joined heb je meestal binnen 10 minuten wel een stuk of 10 spelers. over de game zelf: echt super, de railgun
, de flametank, tesla (?) gastje. hij is nog redelijk gebalanced ook. ik vind na de "teleurstelling" van tiberium sun deze game echt een comeback, de gameplay is simpel en goed bedacht.
Ik weet wel waarom iedereen problemen heeft, CCR lagt, er zijn nauwelijks snelle servers te vinden, zelf heb ik ook nog last van flikerende textures af en toe, en de graphics zijn ook niet bepaald indrukwekkend (en het geluid... poink??)
Technisch is het een zootje, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit met een stevige handvol patches wel verbeterd..
En dan heb je gewoon een spel met een gameplay waar je U tegen zegt! Het is gewoon cool om 16 vs. 16 met tanks/engineers/snipers etc. veldslagje te spelen!
Technisch is het een zootje, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit met een stevige handvol patches wel verbeterd..
En dan heb je gewoon een spel met een gameplay waar je U tegen zegt! Het is gewoon cool om 16 vs. 16 met tanks/engineers/snipers etc. veldslagje te spelen!
Ik wewet niet of dit al eens eerder is gevraagd, maar zit er in deze demo ook een singleplayermode?
Ashes to ashes, dust to dust... Rest in peace dear AMD 1800+... MAAR IK HEB NU WEL EEN MOOIE SLEUTELHANGER!!!
Dit is een vette spel, ik speel bijna nooit FPS spellen maar dit is ook geen FPS eigenlijk...
Ik hou van die sniper zeg, coool
Tegenstanders op die berg proberen mijn team mates uit te schakelen.. Ik kom dan met een sniper en op het hoofd zoomen en BOOM hij is DOOD met een schot
ik heb een keertje gehad dat er 2 snipers en een engineer daarboven mijn team lastig maakte, dus weer met sniper 3 shots 3 deads.. dta was echt cool
I AM A BORN SNIPER
Ik hou van die sniper zeg, coool
Tegenstanders op die berg proberen mijn team mates uit te schakelen.. Ik kom dan met een sniper en op het hoofd zoomen en BOOM hij is DOOD met een schot
ik heb een keertje gehad dat er 2 snipers en een engineer daarboven mijn team lastig maakte, dus weer met sniper 3 shots 3 deads.. dta was echt cool
I AM A BORN SNIPER
Ik vind die Sydney goed met dat Tiberium Rifle die is echt fijn dat wapen vooral tegen Nod Buggies niet normaal....
welke resolutie spelen jullie dit spel eigenlijk?
doe dit even zo :
Res : 1280x1024x32bit
fps laagste : 15fps
max :410fps
gemidld : 60fps
drv : 6032 Ati Radeon 8500
doe dit even zo :
Res : 1280x1024x32bit
fps laagste : 15fps
max :410fps
gemidld : 60fps
drv : 6032 Ati Radeon 8500
Hoe zie je de frames per sec ??
In game push F8 then write FPS then hit the ENTER button..Op woensdag 20 februari 2002 15:27 schreef Timocos het volgende:
Hoe zie je de frames per sec ??
Now you can seefps, sfps, ping, bandwidth on the top right corner of your screen..
Had beter in Nederlands kunnen doen
Relaaaxt. Ik heb net vanaf kwart voor 1 tot nu ongeveer. Zwaar meesterlijk. ALleen begint het wel te vervelen.
GDI wint altijd door die verneukte plek van NOD base.
Maar ik ga zeker wel full version kopen. Volgende week donderdag
GDI wint altijd door die verneukte plek van NOD base.
Maar ik ga zeker wel full version kopen. Volgende week donderdag
Als ik zelf een lan server start krijg ik te zien: Pending game... Kan me dan niet bewegen... Wat is dit ?
Hij wacht op spelers om te joinenOp woensdag 20 februari 2002 17:20 schreef jhead22 het volgende:
Als ik zelf een lan server start krijg ik te zien: Pending game... Kan me dan niet bewegen... Wat is dit ?
Nee, dat kan helaas niet in de Demo..., maar je kan toch ook gewoon effe een servetje joinen om te kijken hoe de demo eruitziet?, het level is nu weer niet zo groot om deze eerst in multiplayer helemaal te verkennen. En met multiplayer kan je ook gelijk zien hoe stoer en taktisch deze game is online!Op woensdag 20 februari 2002 18:02 schreef jhead22 het volgende:
Dus ik kan niet ff lan servertje starten om t level te verkennen ???
Wat een buggiewokkie spel zeg
Gewoon proberen dus zou ik zeggen.
Ik heb net patch 1.07 geinstalleerd, maar nu kan ik geen servers meer vinden.. Als ik alle games show krijg ik version mismatch bij het connecten.. en als ik alleen 1.07 servers show zegt ie 'showing 256/256' maar de lijst is leeg! 
Iemand anders meer geluk met 1.07??
Ik ga pas over als ik bij "the al seeing eye" genoeg servers ziet, nu zijn ze er volgens mij gewoonweg haast niet..., (of erg schaars)Op woensdag 20 februari 2002 18:07 schreef G1itch het volgende:
Ik heb net patch 1.07 geinstalleerd, maar nu kan ik geen servers meer vinden.. Als ik alle games show krijg ik version mismatch bij het connecten.. en als ik alleen 1.07 servers show zegt ie 'showing 256/256' maar de lijst is leeg!