Verwijderd

Misschien kun je een zgn. 'urban shaman' worden, iemand die reist naar die andere wereld en weer terugkeert. Maar daar is wel training voor nodig, en een sterke geest (haha). Check vooral ook het werk van antropoloog Mircea Eliade. Heel informatief,
in alle opzichten.

Bedenk vooral ook of het in dit stadium een verrijking van je leven is of een vlucht/doodlopende steeg. En neem niet teveel hooi op je vork. Ik denk maar zo: spirit is, as spirit does.
Een vd veiligste methodes is waarschijnlijk het onderzoeken van je droombewustzijn.
Maar goed. Al enige ervaring opgedaan ivm geesten?

Er zijn vroeger momenten geweest dat ik tijdens een gevoelsmatige crisis momenten van luciditeit en kalmte had die me eroverheen hielpen, en onderwijl had ik intuitief het gevoel bijgestaan te worden in mijn nood. Beschermgeest/zelfverdedigingsmechanisme?

Ook meen ik een keer een succubus ontmoet te hebben, maar dat was een onplezierige aanvaring in een droom. Voor de rest heb ik weinig te vertellen over het onderwerp.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12 11:22

me1299

$ondertitel

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Misschien kun je een zgn. 'urban shaman' worden, iemand die reist naar die andere wereld en weer terugkeert.[/quote]Lange uittreding dan ofzo? Voor hoelang?

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

hallo allemaal
trouwens sorry dat dit bericht zo lang op zich laat wachten

wat ik meegemaak heb is dit.

ongeveer een maand of drie geleden liep ik bij ons huis de zolder op. bij ons op zolder hangt een tl met zeer slechte starter. dus als je het licht aanzet duurt het nog best lang voordat het licht aan is. ik kwam dus in het donker boven en zag daar in de hoek een figuur op tafel zitten. hij had het uiterlijk van iemand die ik zou omschrijven als een amerikaans trucker. het was heel raar er leek een soort licht van uit binnen het lichaam komen maar zeker niet de manier zoals je dit in films ziet het leek wel heel echt. ik was best wel heel erg geschrokken. en liep snel weer van die plek weg en ging naar beneden. op de trap had ik een heel relaxt gevoel een besloot maar weer naar boven te gaan. maar toen ik daar weer was
was het licht al weer aan en was hij verdwenen.

achteraf gezien baalde ik er heel erg van dat ik op dat moment niet wat minder bang was geweest en naar hem toe had durven lopen. want eigelijk had ik van binnen toen best wel een heel erg rustig gevoel. niet zo geschrokken als dat je zou verwachten. juist heel rustig.

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

• Baxlash
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Baxlash

Its a boy Genius!

Ik zie het zo:

Iedereen heeft "geesten" bij zich. Eigenlijk is het woord geest het verkeerde woord. Het zijn mensen die je helpen je door je leven te leiden. Het worden daarom ook Gidsen genoemd. Het ene persoon staat er wel voor open, en het andere persoon weer niet. Ikzelf probeer erachter te komen wat het precies is, maar ik wil het zelf niet meemaken. Het zogenaamde "glaasje draaien" is een erg slechte manier om in contact te komen met de "andere wereld"; vaak wek je hier slechte geesten mee op.

Normaal gesproken als je een gids ziet, komt dat omdat de gids je iets duidenlijk wilt maken. Normaal gesproken is hij al altijd bij je, maar het kan komen omdat het in een bepaalde situatie helemaal verkeerd met je gaat, of hij moet juist iets afronden. Met dit soort dingen probeert de gids met jou in contact te komen. Hij komt "tevoorschijn".

Het alles is natuurlijk erg ongelovenlijk. ik geloof hier voor 100% in. Dit door alles wat ik gelezen heb, maar ook door goeie vrienden die deze "gave" hebben.

trouwens, zijn er mensen die dit hebben, of hier ook aardig wat over weten, ik wil graag met je praten hier over. laat ff wat van je weten op icq.
Pagina: 1 2 Laatste