[Lindows] Is dat iets? Wie gebruikt het van jullie

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hej,

Ik mocht Lindows van mijn oom lenen en zit er aan te denken om op een oude bak te instaleren. Heeft iemand van jullie het al gebruikt? Wat kun je ermee? Of is het net zoiets als Redhat :?.

Vertel ff wat je er van vind :) Ben ik wel benieuwd naar :Y). Keb al een bietje in search gekeken naar screenshots e.d. maar ik wil ook iets over het systeem weten... stabieliteit etc..

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waar ben jij gratis aan lindows geraakt ? Ik dacht dat je hiervoor nog altijd een sommetje geld moest neertellen ?!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:38
Op zondag 17 februari 2002 14:57 schreef Blizard het volgende:
Waar ben jij gratis aan lindows geraakt ? Ik dacht dat je hiervoor nog altijd een sommetje geld moest neertellen ?!
Op zondag 17 februari 2002 14:52 schreef Go0s het volgende:
Ik mocht Lindows van mijn oom lenen.
Verder raad ik jullie allen aan hier niet te gaan vragen naar FTP's !!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
[topic=392765/1/25] hierin staat er heel veel over :)
Zelf vind ik het maar niks, zoals Jotti het zegt: "Zelfs mijn Debian met wine draait nog beter als dat Lindows". Bij dat topic kan je btw ook een link vindne naar een review van Lindows 0.9.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Dus ik kan beter geen LindowsOS installen maar gewoon een Redhat ofzo :?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zondag 17 februari 2002 15:03 schreef Go0s het volgende:
Dus ik kan beter geen LindowsOS installen maar gewoon een Redhat ofzo :?
Dat klopt, Lindows wordt gemaakt (En is nog lang niet af), voor mensen die en windows-programma's en Linux-stabiliteit willen hebben. Lindows is nu alleen in Beta, dus echt werken doet het nog niet.

Voor iemand die gewoon met Linux wil beginnen, kun je beter voor RH of Mandrake kiezen.. Zie daarvoor o.a. deze link..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Hier zijn de laatste tijd al genoeg topics over geweest.

Ik raad aan om eens een van de oudere topics door te lezen. Als er mog specifieke vragen zijn, dan reageer maar in 1 van die oudere topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.