Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kword een beetje gek van die FAQs....

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Eigelijk een beetje voor Hlpdsk...

Hier heb je me draadje gesloten omdat het een warezreq. zou zijn... Ben ut er niet echt mee eens, want sinds wanneer is MP3 warez op GoT?

[uitflap-mode]
Verder verwijs je naar de FAQ omdat het daar zogenaamd in zou staan :? Mag je mij zeggen in welke?!?!?!
Ik word echt zo af en toe gek van AL DIE FAQs!!!!! Normaal post ik nooit in SG, maar als ik er eens één post in wil doen, moet ik gelijk de hele faq uit mijn hoofd kennen?

Is het niet een idee om één faq te maken met een zoekmachine erbij vanmij part, maar dit vind ik dik zuigen
[/uitflap-mode]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

DE faq: Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/topbar_uit.gif

Daar staat dat in. En er staat niet letterlijk in dat MP3 requests niet mogen, maar er staat ook niet letterlijk in dat je photoshop niet mag uitwisselen :{
Nou wil ik alles weten over MP3/DivX en andere compressiemethoden.
Discussies en vragen over dingen als MP3 en DivX zijn tot op zekere hoogte toegestaan.
Onthoud: MP3 en DivX zijn bestandsformaten/coderingen en die zijn _niet_ illegaal! De inhoud van een dergelijk bestand kan daarentegen _wel_ illegaal zijn en een link ernaartoe wordt daarom alleen bij hoge uitzondering toegestaan, waarbij je ook moet kunnen bewijzen dat het om een rechtenvrij werkje gaat.
Een zelf gemaakt filmpje van je casemod moves in actie is natuurlijk alleen maar prettig in DivX. De admins en mods zullen echter per geval moeten bekijken of het wel of niet mag en hebben daarover het laatste woord.
Twijfel je, vraag het dan EERST aan een moderator voordat je het post. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je post, dus aankomen met 'sorry ik wist het niet' is geen optie.

En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Tja, het probleem was toch niet de media/vorm, maar de inhoud.

Verwijderd

Er staat eigenlijk een OW op dus ik heb je nog gematst ook. Je loopt hier al lang genoeg rond, dus ik verwacht van je dat je je aan de regels houdt.

Wat jij vraagt mag gewoon niet.

Verwijderd

/offtopic:
HlpDsk, je icoon verschuifd een klein beetje, beetje jammer :+

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 04:55 schreef Flipke het volgende:
/offtopic:
HlpDsk, je icoon verschuifd een klein beetje, beetje jammer :+
Zo is de originele video. Ik kan er niet meer van maken dan dat.

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Op zondag 17 februari 2002 05:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

[offtopic is aanstekelijk]
Met Animation Shop i.c.m. Paint Shop Pro (oid) is dat zo gefixt! :z
[/offtopic is aanstekelijk]

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je koopt de CD maar
Zou jij me dan kunnen vertellen waar de liveset cd van cosmic gate te halen is?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zondag 17 februari 2002 05:15 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

offtopic:
Het valt op te lossen. :)
Overigens krijg ik een full pull op die vlam...

Wat de FAQ's betreft; Ja, iedere bezoeker wordt geacht op de hoogte te zijn van de algemene Rules 'n Regulations, also known as the FAQ.
Verder is het meer dan raadzaam om in de forums waar je rondhangt ook op de hoogte te zijn van de forumFAQ van dat specifieke forum.
Uit je hoofd kennen is licht overdreven, maar als je, voor je wat post, eerst ff dat ding doorleest, kun je een hoop ellende voorkomen.

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Op zondag 17 februari 2002 11:36 schreef Kaj. het volgende:
Wat de FAQ's betreft; Ja, iedere bezoeker wordt geacht op de hoogte te zijn van de algemene Rules 'n Regulations, also known as the FAQ.
Verder is het meer dan raadzaam om in de forums waar je rondhangt ook op de hoogte te zijn van de forumFAQ van dat specifieke forum.
Uit je hoofd kennen is licht overdreven, maar als je, voor je wat post, eerst ff dat ding doorleest, kun je een hoop ellende voorkomen.
Die FAQ is ook niet zo moeilijk om te onthouden. Het belangrijkste:
  • Geen illegale dingen
  • Niet flamen op elkaar
  • Hou het gezellig en on-topic
  • Niet groeten onder een topic
Als je je daar aan houdt, dan kan er ook niet veel mis gaan. Maar als ik eerlijk ben, de FAQ is wel goed verstopt, ik zag hem in het begin ook niet direct. De FAQ's van de fora zelf vallen meer op. Maar gelukkig staat de hoofd-FAQ ook in de FAQ's van de fora gelinkt.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:06
ik vind ook dat er teveel FAQ`s zijn hoor, al met al 50 dingen waar je op moet letten (mocht je in alle fora`s komen) zeg nou zelf das toch wel heeel erg veel?

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 13:23 schreef Zorg het volgende:
ik vind ook dat er teveel FAQ`s zijn hoor, al met al 50 dingen waar je op moet letten (mocht je in alle fora`s komen) zeg nou zelf das toch wel heeel erg veel?
ja en als je m gaat inkorten issie niet meer waterdicht en als iemand dan een OW krijgt, krijgt de crew gezeik omdat het niet in de faq stond en dan moet de faq weer groter :{

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zondag 17 februari 2002 13:26 schreef veldmuis het volgende:
ja en als je m gaat inkorten issie niet meer waterdicht en als iemand dan een OW krijgt, krijgt de crew gezeik omdat het niet in de faq stond en dan moet de faq weer groter :{
En zo is er altijd wel wat...

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:17
Op zondag 17 februari 2002 13:28 schreef Kaj. het volgende:
En zo is er altijd wel wat...
Inderdaad. Op GoT wordt er verwacht dat je iets doet voor je een topic opent. En een FAQ lezen is daarbij nog wel het minste wat je kunt doen.

Verwijderd

Je hoeft niet alle FAQ van binnen en buiten te kennen. Het belangrijkste is dat je een klein beetje Gezond Verstand® moet gebruiken.

Napster is niet voor niets aan brokken, Kazaa is niet voor niets in problemen gekomen. Natuurlijk is 99% van de MP3's illegaal. Dat weet iedereen toch?

En vragen naar illegale bestanden is gewoon een warez request, waar overigens niet eens een waarschuwing voor is gegeven. Slotje is IMHO terecht, en HlpDsK is heel mild geweest. Goed opgelost...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 februari 2002 13:23 schreef Zorg het volgende:
Nah, er is maar een FAQ met regeltjes, (die dus _strikt geneomen geen FAQ is, maar een "regelement" ofzo)...

De rest van de FAQ's zijn echte FAQ's. Handige stukken tekst met antwoorden op veelgestelde vragen, zodat ook daar het wiel niet voor uitgevonden hoeft te worden :). Die hoeft je niet perse gelezen te hebben, als het forum je niet boeit :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Als de cultuur van een bepaalde groep gebruikers niet die was van "Wat niet verboden is, dat mag", dan was de algemene FAQ ook niet zo'n boekwerk van do's en vooral don'ts geworden.

Helaas, het is niet anders.

• Neejoh
Dan wil ik bij deze hlpdsk ff bedanken dat ik geen waarschuwing heb gekregen ;) :+

[mening-mode]
Zelf zal ik het nooit als een warezrequest zien, maar als de mods dat wel doen leg ik me er bij neer...
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
Hier haal ik niets uit van mp3, maar inderdaad wat cheatah zegt, dat 99% van de mp3 illegaal is, ben ik het wel mee eens. Is het dan niet zo dat de helft van de vragen van mp3 niet mag op GoT?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Professioneel Hyves-weigeraar

• Neejoh
Op zondag 17 februari 2002 15:45 schreef Wouter Tinus het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#15 :Z
Pffff, daar heb ik zelfs overheen gelezen :?
* Neejoh denkt dat hij nu beter maar zijn bekke dicht kan houden :X

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:47

JT

VETAK y0

offtopic:
Cosmic gate rulez !!!

Maareh, er zijn geen rechten betaald over dat mp3tje. Dat maakt het illegaal.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 17 februari 2002 13:18 schreef elnino het volgende:Die FAQ is ook niet zo moeilijk om te onthouden. Het belangrijkste:
  • Geen illegale dingen
  • Niet flamen op elkaar
  • Hou het gezellig en on-topic
  • Niet groeten onder een topic
Als je je daar aan houdt, dan kan er ook niet veel mis gaan. Maar als ik eerlijk ben, de FAQ is wel goed verstopt, ik zag hem in het begin ook niet direct. De FAQ's van de fora zelf vallen meer op. Maar gelukkig staat de hoofd-FAQ ook in de FAQ's van de fora gelinkt.
Zoiets heb ik ook in elkaar gefrut:

FAQ-Basis (werkversie)

Kort, krachtig en duidelijk :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En alle deelFAQ's zjn goeddeels overlap ie de FAQ HK en SG vertellen allebei ongeveer hetzelfde. van SG naar HK overstappen komt dus niet neer op nieuwFAQ lezen.

* Delerium leest geen FAQ's, ecteinascidin schrijft ze.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zondag 17 februari 2002 18:24 schreef Ecteinascidin het volgende:
En alle deelFAQ's zjn goeddeels overlap ie de FAQ HK en SG vertellen allebei ongeveer hetzelfde. van SG naar HK overstappen komt dus niet neer op nieuwFAQ lezen.

* veldmuis leest geen FAQ's, ecteinascidin schrijft schreef ze.
toch :?
of bedoel je niet voor GoT :? :?
of schrijf je nog steeds FAQ's :? :?
Pagina: 1