Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Een vis achter m'n raam

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 312 views sinds 30-01-2008

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023
Ja,serieus.
Ik moet voor m'n baas een PC bouwen, nu heeft ie de mijne gezien en wil ie serieus een raam in z'n PC,maar dan moet daar een goudvis oid achter komen!
Nou ben ik vrij handig en heb ik uitgedacht dat het theoretisch mogelijk is!
:Y)
Iemand ooit al eens zoiets gezien?!!
Ik had ook al ff gezocht, maar niets gevonden.

Er zijn natuurlijk nogal wat praktische problemen,ik heb al een heel plan, maar daar kom ik later nog wel op terug!

Tips en ideeën zijn wel van harte welkom!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ik heb zoiets eerder gezien trouwens, kzal morgen ff een url zoeken, kga zo weg namelijk

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

een levende goudvis :?
nouja kan je'm direct waterkoeling installeren ook :)

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Geen goed idee; visjes kunnen niet goed tegen temperatuur schommelingen! (pc aan/uit!)

Verwijderd

lolmao in dat reservoir en dan geef je hem eten, al die brokjes door je koelblok... :)

• Rebels
Op zaterdag 16 februari 2002 22:03 schreef Insanepeanut het volgende:
Geen goed idee; visjes kunnen niet goed tegen temperatuur schommelingen! (pc aan/uit!)
De leefomstandigheden van het visje zijn dus absoluut geen prioriteit :7

Verwijderd

Wat je kan doen is een vierkant aquarium maken met middenin achter glas de pc. Aan de onderkant wel een dubbele glasplaat om je kabels door te trekken en voor de cdr om speler (als je een IDE kabel kunt verlengen. Dan heeft zijn vis nog aardig wat bewegingsruimte.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:06
kun je er niet zo'n plastic visje in doen.. is diervriendelijker

Strava | AP | IP | AW

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

PC kan je gewoon aan laten staan. Als het goed is laat je m toch koetje grazen. Dan wisseld te temp niet veel. Je kan voor de zekerheid een tempmeter en verwarmer kopen als de temp teveel daalt. Maak een kast of bouw een kast waar je een echte kast instopt, dan kan je 10cm oid gebruiken voor aquarium :)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Rebels
Een vis heeft dus geen flauw benul van waar ie nou eigenlijk is, als ie een heel klein stukje zwemt,kan ie niet onthouden dat ie daar net ook al was,bewegings vrijheid heeft een vis dus echt niet nodig!

Verwijderd

Is je baas een ziek persoon ? :?

Verwijderd

Hee als je nou gewoon een vierkant aquarium fixed, en daar de pc middenin zet, is vette trip, btw zorg wel dat je de kast dan waterdicht maakt, en gooi er piranhas in dan durft niemand meer stiekum je pc te resetten :+

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:27 schreef WSFN_FunBoy_NL het volgende:
Vis past zich aan op de leefomgeving, lullo

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:28 schreef WSFN_FunBoy_NL het volgende:

[..]

Hahahah dan krijg je een vis in de vorm van een pc :7

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:58
Op zaterdag 16 februari 2002 22:27 schreef WSFN_FunBoy_NL het volgende:
Jah, zal de dierenbescherming es bellen :7

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
`way eeen meesyer... ik heb altijd al een vis pc wille hebben

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Verwijderd

of een pc in me vis.

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 22:05 schreef gjrebels het volgende:

[..]

ehm.. ben jij een eikel?
oh nee.. je baas is een eikel, en jij ook zo te zien

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Lijkt me nu niet echt een prettige levendje voor het visje.. Altijd herry van de pc, warmte schommeling en een donker uitzicht in de pc. Dieren zijn geen kunst opjecten ! Als je een visje wil omdat je het leuke mooie diertje vind en je er goed voor wilt zorgen ok.. Maar dit is ziek en dier onvriendelijk :(

Nep visje ok is grappig.. maar dit gaat echt te ver !

Verwijderd

[..]

een mens ook

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 22:31 schreef jhead22 het volgende:
Lijkt me nu niet echt een prettige levendje voor het visje.. Altijd herry van de pc, warmte schommeling en een donker uitzicht in de pc. Dieren zijn geen kunst opjecten ! Als je een visje wil omdat je het leuke mooie diertje vind en je er goed voor wilt zorgen ok.. Maar dit is ziek en dier onvriendelijk :(

idd
maarja.. egoistische klootzakken zoals gjrebels vinden de baas zijn 'prioriteiten' belangrijker dan een visje dat langzaam wegkrepeert

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 22:31 schreef jhead22 het volgende:

Lijkt me goed te doen mits je wel de goede voorzieningen voor de vis hebt. Er kan licht in de PC anders zie je nog geen vis, lijkt me logisch dat dat licht er toch wel komt dan.

Als je dit dieronvriendelijk noemt (zoals ik dan beschrijf) is iedere vissenhouder dieronvriendelijk :D

• Dennahz
  • Laatst online: 23-11 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

Op zaterdag 16 februari 2002 22:05 schreef gjrebels het volgende:

[..]

tss... hoezo dierenbeul

Twitter

• Rebels
Lol, m'n baas is idd een redelijk ziek persoon, ja!

[Zal z'n naam echt niet noemen,maar ik denk dat er wel wat mensen hier zijn die h'm kennen, hij is bedrijfsleider geweest bij Makro's en andere groot-filiaalbedrijven] :+

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:36 schreef gjrebels het volgende:

[Zal z'n naam echt niet noemen,maar ik denk dat er wel wat mensen hier zijn die h'm kennen, hij is bedrijfsleider geweest bij Makro's en andere groot-filiaalbedrijven] :+
volgens mij ben jij net zo ziek

• VeldKoe
  • Niet online
en jij bent even ziek
gefeliciteerd
* VeldKoe :r over gjrebels

• Rebels
[herhaling] Een vis heeft dus geen flauw benul van waar ie nou eigenlijk is, als ie een heel klein stukje zwemt,kan ie niet onthouden dat ie daar net ook al was,bewegings vrijheid heeft een vis dus echt niet nodig! [herhaling]

Kortom een vis beseft echt helemaal niets!!!!

Verwijderd

djeezes get a life kerels,

de vis zal er echt niet van dood gaan hoor,
gewoon een beetje warmte en het geluid van een pc is nu toch ook ni extreem...als ik mijn stereo opendraai begint mijn vis echt ni te flippe ofzo hoor..

juist gaia

sry, moest er ff uit

• Rebels
Ik dacht dat ik wel wat positieve reacties zou krijgen,maar blijkbaar zit ik hier nu niet met echte Tweakers(paar uitzonderingen)!,die zouden hun kast(of zo'n idee) echt wel toffer vinden dan het leven van een visje! (De Tweakers zijn waarschijnlijk stappen, zaterdag avond hè?!!)
[De diervriendelijke nerds zitten mijn nou af te kraken]

Verwijderd

:r moet ik er dus van ook al lullen hier een paar gasten dat een vis niets beseft. een vis kent wel degelijk iets als stress. waarna die dood gaat. als je het doet ben je echt een enorme LUL

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:40 schreef VeldKoe het volgende:
en jij bent even ziek
gefeliciteerd
* VeldKoe :r over gjrebels
/me :r over VeldKoe

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:42 schreef gjrebels het volgende:
[herhaling] Een vis heeft dus geen flauw benul van waar ie nou eigenlijk is, als ie een heel klein stukje zwemt,kan ie niet onthouden dat ie daar net ook al was,bewegings vrijheid heeft een vis dus echt niet nodig! [herhaling]

Kortom een vis beseft echt helemaal niets!!!!
net als jij zeker

een vis kan last krijgen van geluid
een vis kan zeker last krijgen van temp schommelingen
en beweging vrij heid heeft een vis wel nodig die vinnen en die staart zitten er niet voor niks

Verwijderd

wat kan er nou met die vis gebeuren?

stress?? omdat ie zen proc ni ver genoeg geclockt krijgt ofzo?

zolan dat aquarium groot genoeg is, zal die vis een natuurlijke dood sterven

ps: ik ben ook een dierenliefhebber

• VeldKoe
  • Niet online
ow.. vandaar dat vissen in een slechte leefomgeving sneller doodgaan dan in een goede.. denk eens na joh
die beesten horen een goed leven te hebben, vooral als ze al in gevangenschap zitten
daarnaast ben jij zeker bioloog ofzo? de gedachtengang van dieren is nog steeds niet helemaal 100% bevestigt hoor, tis wel een feit dat dieren erg beinvloedbaar zijn door hun leefomgeving, gare leefomgeving = gaar leven, en die beesten hebben gewoon geen keus, dus als je 'iets' doet doe het dan goed anders timmer ik persoonlijk een aquarium om je hoofd terwijl ik zeg 'hij heeft er geen flauw benul van hoor!!'

Verwijderd

btw zolang je pc onderwater blijft en je um niet op het droge haalt, zal het wel goed gaan, gaat ie niet roesten, moet je geen papgaai vissen nemen, die kauwen je proc kapot :) (btw heb je meteen een water cooler nice a nice ) :9

• Rebels
Go badpinguin! Go badpinguin! GO!

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 22:50 schreef gjrebels het volgende:
Go badpinguin! Go badpinguin! GO!
nerd

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:47 schreef gjrebels het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat positieve reacties zou krijgen,maar blijkbaar zit ik hier nu niet met echte Tweakers(paar uitzonderingen)!,die zouden hun kast(of zo'n idee) echt wel toffer vinden dan het leven van een visje! (De Tweakers zijn waarschijnlijk stappen, zaterdag avond hè?!!)
[De diervriendelijke nerds zitten mijn nou af te kraken]
een echt tweaker ben jij anders ook niet ander hoef je niet elke keer een topic te openen om te vragen maar zou je wel advies geven

en ik ben geen dier vriendelijke nerd ik geef enkel de feiten

maar een plastic vis zou wel op zijn plaats zijn

Verwijderd

of een overgelockte vis :D

• jhead22
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 22:36 schreef gjrebels het volgende:

En jij gaat meewerken aan zijn zieke ideen.. Laat het hem ff lekker zelf uitzoeken... Of ben je zijn slaafje omdat je dan af en toe ff lekker in je * wordt genomen :r :r :r

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 22:48 schreef klikodog het volgende:

[..]
Ja en? Met goede aparatuur heb je geen last van schommelingen in het water

Trouwens, mensen die visjes willen hebben zijn ook dieronvriendelijk. Die beesten horen niet thuis in een aquarium... als we zo gaan beginnen: 'where would it all end?' :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:48 schreef klikodog het volgende:

[..]

net als jij zeker

een vis kan last krijgen van geluid
en in een gewoon aquarium heeft hij daar geen last van?? pompje, radiootje, teeveetje...
die zullen echt enorm zijn, de verschillen verlopen trouwens enorm langzaam door verplaatsing door de 1lucht 2 plexiglas 3water
en beweging vrij heid heeft een vis wel nodig die vinnen en die staart zitten er niet voor niks
heeft ie gezegd dat hij een bakje ging maken van 10 bij 10 ??

hier wordt ik gewoon ziek van
Vandenbossche wannabees

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 16 februari 2002 22:49 schreef badpinguin het volgende:
wat kan er nou met die vis gebeuren?

stress?? omdat ie zen proc ni ver genoeg geclockt krijgt ofzo?

zolan dat aquarium groot genoeg is, zal die vis een natuurlijke dood sterven

ps: ik ben ook een dierenliefhebber
Ga maar eens een uur met je oor tegen een systeemkast aangedrukt aanzitten (trillingen / ruis etc).
Praten we daarna verder of je het prettig vond....

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• Rebels
Op zaterdag 16 februari 2002 22:51 schreef klikodog het volgende:

[..]

een echt tweaker ben jij anders ook niet ander hoef je niet elke keer een topic te openen om te vragen maar zou je wel advies geven

en ik ben geen dier vriendelijke nerd ik geef enkel de feiten

maar een plastic vis zou wel op zijn plaats zijn
Praktisch al m'n topics zijn informatief :P [kijk ze maar 'ns goed door]

En btw, ik ben nog nergens aan begonnen, ik vroeg toch tips/ideeën, misschien dat ik idd wel vanaf zie of zo'n plastic visje gebruik!
Of wat dacht je van een Vlaamse reus?!!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:52 schreef jhead22 het volgende:
En jij gaat meewerken aan zijn zieke ideen.. Laat het hem ff lekker zelf uitzoeken... Of ben je zijn slaafje omdat je dan af en toe ff lekker in je * wordt genomen :r :r :r
niet echt... hou persoonlijk niet zo van die dingen

kwordt trouwens liever omgekocht dmv geld ofzo :) (HINT HINT)

lol

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 22:54 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Ga maar eens een uur met je oor tegen een systeemkast aangedrukt aanzitten (trillingen / ruis etc).
Ga jij eens in een bak ter grote van je kamer zitten die tot de rand vol met water zit. Probeer dan maar eens een uur in te zitten in je nakie zonder aparatuur...

Praten we daarna of je het prettig vond |:(

• VeldKoe
  • Niet online
idd.. een dier IN een systeemkast is gewoon puur mishandeling

IEDEREEN kan dat bedenken
aquarium, ok, ik zie ze ook liever in de natuur, maar een aquarium is nog in het redelijke

IN EEN KAST NIET

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 22:57 schreef VeldKoe het volgende:
idd.. een dier IN een systeemkast is gewoon puur mishandeling

IEDEREEN kan dat bedenken
aquarium, ok, ik zie ze ook liever in de natuur, maar een aquarium is nog in het redelijke

IN EEN KAST NIET
Ik vind een aquarium ook onzin, dat is niet beter dan in de vrije natuur waar ze horen, t blijft mishandeling om t ff zwart/wit te zeggen

• Rebels

[..]

ROFL!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:50 schreef VeldKoe het volgende:
ow.. vandaar dat vissen in een slechte leefomgeving sneller doodgaan dan in een goede.. denk eens na joh
die beesten horen een goed leven te hebben, vooral als ze al in gevangenschap zitten
daarnaast ben jij zeker bioloog ofzo? de gedachtengang van dieren is nog steeds niet helemaal 100% bevestigt hoor, tis wel een feit dat dieren erg beinvloedbaar zijn door hun leefomgeving, gare leefomgeving = gaar leven, en die beesten hebben gewoon geen keus, dus als je 'iets' doet doe het dan goed anders timmer ik persoonlijk een aquarium om je hoofd terwijl ik zeg 'hij heeft er geen flauw benul van hoor!!'
Waarom zou de leefomgeving gaar zijn????
een aquarium is toch een aquarium!!!
nerd
OoO, gaan we naampjes noemen?

• jhead22
  • Niet online
Een vis hoort in de sloot/zee en als je persee een vis wilt houden in een mooi aquarium speciaal aangepast zijn wensen.

Een pinguin zet je toch ook niet in de sahara :?

Trouwens... is die baas zo gek op vissen of doet ie t gewoon om wijs te zijn :? Dieren moet je verzorgen. Die bak zul je ook regelmatig schoon moeten maken en een vis kan erg oud worden. Of spoelt ie m door de plee als ie m zat is :r

Verwijderd

[..]

zit water tussen...
en als je het dingt 'ophangt' dmv rubber ofzo, absorbeert het trillingen..

blaat

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 16:36

d-Frag

74% completed

Op zaterdag 16 februari 2002 22:57 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Ga jij eens in een bak ter grote van je kamer zitten die tot de rand vol met water zit. Probeer dan maar eens een uur in te zitten in je nakie zonder aparatuur...

Niks mis met een uurtje in een zwembad liggen .....

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

kinderen

je weet niet eens hoe hij het gaat maken..
misschien maakt hij wel een bassin voor die vis
jullie zijn hem en zn baas al aan het afzeiken voor er wat gebeurd, gedaan, gepland is

Verwijderd

[..]

Een pomp die lucht in het water pompt is ook niet stil hoor. En anders maak je toch gewoon goede isolatie waardoor hij niet trilt :) (hang hem op ofzo :P)

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 23:03 schreef d-Frag het volgende:

[..]

Niks mis met een uurtje in een zwembad liggen .....
K heb t niet over een zwembad. Was ff vergeten erbij te zetten dat je onderwater bent en dus niet teveel lucht hebt in dat uur :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:03 schreef badpinguin het volgende:
kinderen

jullie zijn hem en zn baas al aan het afzeiken voor er wat gebeurd, gedaan, gepland is
kinderen zegt de 16 jarige belg

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 22:56 schreef gjrebels het volgende:

[..]

Praktisch al m'n topics zijn informatief :P [kijk ze maar 'ns goed door]
[topic=385807]

Nounou, wat informatief toch weer :P

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:57 schreef Stropdas het volgende:

[..]

zie ik eruit als een vis??
ik zie geen vinnen, geen kieuwen en ook geen geil goudkleurtje
conclusie: badpinguin is geen goudvisje

snappie?

trouwens, de meeste tweakers zitten toch ook vrij veel naast een pc die 'geluid' maakt
ik woon onder een aanvliegstrook van het vliegveld hier = om de 5minuten een 747 over mijn dak
ik heb geen stress, heb geen uitslag, ben niet achterlijk, en ik leef nog steeds..
zo'n vis kan echt wel ergens tegen hoor

• VeldKoe
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 23:03 schreef badpinguin het volgende:
kinderen

jij weet wel hoe hij het gaat maken? vraag me af waarom je em verdedigt

wat ik zo opmaak uit het verhaal van de topic starter + baas is dat zij erg weinig geven om een dier
daaruit maak ik mijn conclusies wel

• Rebels
Op zaterdag 16 februari 2002 23:09 schreef Stropdas het volgende:

[..]

[topic=385807]

Nounou, wat informatief toch weer :P
Ga nou niet persoonlijk liggen worden! [en aan die topic hebben heel wat mensen nog wat aan gehad!,mijn tip van retosearch enzo...,of heb je het niet helemaal doorgelezen?]

Ik wil gewoon wat tips en ideeën en zoals nu opmerkingen dat ik waarschijnlijk niet moet doen!
but thx anyway

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 23:10 schreef badpinguin het volgende:

[..]

zie ik eruit als een vis??
ik zie geen vinnen, geen kieuwen en ook geen geil goudkleurtje
conclusie: badpinguin is geen goudvisje

snappie?
Dat was geen reactie naar jou toe!
Snappie? ;)
Op zaterdag 16 februari 2002 23:12 schreef gjrebels het volgende:

[..]

Ga nou niet persoonlijk liggen worden! [en aan die topic hebben heel wat mensen nog wat aan gehad!]

Ik wil gewoon wat tips en ideeën en zoals nu opmerkingen dat ik waarschijnlijk niet moet doen!
but thx anyway
[topic=372757]
[topic=372704]

Ohhh cross-post! >:) ;)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:10 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

wat ik zo opmaak uit het verhaal van de topic starter + baas is dat zij erg weinig geven om een dier
En de volgende keer dat jij een vlooi dood maakt ga ik om jou zitten zeiken. Ik vind het zielig van die visjes die we elke dag eten. Dat moet nog veel erger zijn. Kom op een goudvis of er nou 1tje misschien dood gaat door een pc of er worden er duizenden per jaar door de wc gespoelt.

Dit is echt van een goudvis een karper maken.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:08 schreef klikodog het volgende:

[..]

kinderen zegt de 16 jarige belg
16 jarig en verstandiger als een paar 20jarigen hier

en WTF komt dat belg hierbij doen???
het is niet omdat ik een belg ben dat ik minder ben dan jij
djeez, hier heb ik gewoon geen woorden voor

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:14 schreef badpinguin het volgende:

[..]

Als ze het niet kunnen winnen gaan ze het op de man spelen dat is een teken van zwakte

• Rebels
Oh ooh, DIT GAAT FOUT!;IS NIET RELAX DIT!!!
PLEASE MODERATOR CLOSE DIT TOPIC!!!!!!!!!!!

Verwijderd

ja ach.. kun je niet zorgen dat die vis er helemaal omheen kan zwemmen en nog een apart stuk aquarium achter de PC heeft. En dan nog een temp-sensortje erin en een temp gestuurd verwarmingelement (evt. uit een aquarium slopen). Maak er wat moois van..

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Belgen zijn gem. minstens zo goed als Nederlanders. K ben dan wel gene Belg maar het Belgenwezen heeft zeker z'n voordelen

Toch vind ik mijn id van een grote kast maken waar een PCkast en aquarium inpast de beste oplossing tot nu toe. De linkerkant van de kast laat je er af en daarnaast zet je t aquarium. Lichtje in de kast en je kan door het aquarium in je PC kijken :D

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:10 schreef VeldKoe het volgende:

[..]

dat is het juist = je weet niet wat hij gaat doen
dan ben ik liever optimistischer/sympathieker dan jij en hoop ik dat hij er iets mooi van maakt en iets wat bevorderend is voor die vis
jij gaat er meteen van uit dat hij het visje gaat martelen ofzo... dat noemt men CYNISCH zijn

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:18 schreef gjrebels het volgende:
Hmm nee ga maar gewoon door met je topic en negeer de postings.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:18 schreef gjrebels het volgende:
omdat mensen hier lopen te zeiken.. ach.. sneu toch.. Ik dacht dat GoT een techforum was, geen forum voor de universele rechten van de goudvis :P

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:14 schreef badpinguin het volgende:

[..]

ik had het al eerder over feiten
belgen zijn als mens niet minder of meer enkel hebben als land minder berijkt
en daar komt natuurlijk ook bij dat nederlanders erg graag moppen en zo vertellen over belgen dan zijn er zo van die voor oordelen

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:21 schreef klikodog het volgende:

[..]

en daar komt natuurlijk ook bij dat nederlanders erg graag moppen en zo vertellen over belgen dan zijn er zo van die voor oordelen
Wat is dit nou weer voor onzin :?

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:21 schreef klikodog het volgende:

[..]

als land minder berijkt?? xplain plz

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 16 februari 2002 23:23 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ge zijt familie van Koen en Ivo?

Maar jongens, weer ff back on-topic nu he!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:24 schreef badpinguin het volgende:

[..]

als land minder berijkt?? xplain plz
Ja omdat jullie nooit het wk hebben gewonnen ofzo oh shit dat heeft nederland ook niet. Misschien bedoelt ie ehhhhh dat jullie vroeger geen kolienen hadden damn die hadden ze ook. Misschien was het omdat jullie zo dom waren jullie buitenlandse kolonienen niet te verkopen aan de engelsen.

Verwijderd

back on topic

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:23 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

wat vind je onzin
voor oordelen zijn er over de belgen
en als land minder berijkt mischien omdat het eigenlijk bankroet is maar dat zal wel mede door het belasting voor deel komen
vertel mij nou eens wat hier een onzin aan is ik geef enkel andwoord op zijn vraag

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:24 schreef Stropdas het volgende:

[..]

oke

• Rebels
badpinguin laat je niet opnaaien!
Dit is een techforum! [masterXP roeleert!]

[aardig wat alcohol in het spel imho]

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:26 schreef klikodog het volgende:

[..]

wat vind je onzin
en als land minder berijkt mischien omdat het eigenlijk bankroet is maar dat zal wel mede door het belasting voor deel komen
vertel mij nou eens wat hier een onzin aan is ik geef enkel andwoord op zijn vraag
Het is onzin omdat het helemaal niet toe doet hoevaak denk je dat nederland al niet bankroet zou moet zijn. Hoeveel schulden hadden wij in de jaren 50.

Maar als je het nog denkt ook dat iets met hem te maken heeft en ook nog meerwaarden heeft aan dit topic omzoiets te beweren dan hoop ik echt waar dat nederland morgen bankroet is.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:26 schreef klikodog het volgende:

[..]

wat vind je onzin
bankroet?
jah
braaf hoor

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:24 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Ej ik weet al wie je bent contact me effe op icq.

Maar ehhh ga maar weer ontopic

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:25 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Ja omdat jullie nooit het wk hebben gewonnen ofzo oh shit dat heeft nederland ook niet. Misschien bedoelt ie ehhhhh dat jullie vroeger geen kolienen hadden damn die hadden ze ook. Misschien was het omdat jullie zo dom waren jullie buitenlandse kolonienen niet te verkopen aan de engelsen.
mijn inbreng in deze domme discussie: hehe ik ben een nederlander, maar ik vind dat je als nederlander nou ff nie tmoet gaan praten over WK's he :P. We are losers :+!

En ehmmz kolonien verkopen aan de engelsen.. Weet je wat pas stom is.. New York verkopen aan de engelsen.. Who did that? WE DID THAT! :P. Anders was de VS nu misschien Nederlandstalig geweest :'(

• Rebels
Dit is toch niet meer normaal ik heb in 1Ÿ uur >83 replies en de meeste offtopic!

[moet dit soort dingen toch maar niet meer vragen op zaterdag avond :? ]

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef gjrebels het volgende:
Dit is toch niet meer normaal ik heb in 1Ÿ uur >83 replies en de meeste offtopic!

is wel een keer tof :)

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef gjrebels het volgende:

Tja als je gewoon niet had gezegt dat het om een echte vis ging dan had je misschien wel allemaal replies ontopic gehad.

Ik vind het zelf niet gepast wat je wil doen, maar als je het dan toch gaat doen zorg dan dat het visje een beetje mooie grote bak krijgt. Dus geen 10cm breed of zo want dan is het beestje binnen een week dood van de stress...

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

[..]

Ah, jezelf uitmaken voor lullo :)
Ieder zijn bezigheden hè :P

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef MasterXP het volgende:

[..]

En ehmmz kolonien verkopen aan de engelsen.. Weet je wat pas stom is.. New York verkopen aan de engelsen.. Who did that? WE DID THAT! :P. Anders was de VS nu misschien Nederlandstalig geweest :'(
Daar had ik het over hoor

Verwijderd

deze topic ging toch over " Een vis achter m'n raam"

• jhead22
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 23:43 schreef MightyMark het volgende:
Neen eerder: hoe krijg ik mijn vis zo snel mogelijk dood ?

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:43 schreef MightyMark het volgende:
Ja, maarja dan gaan een stelletje badpinguins met veldkoeien vechten nahja :P slaat ook nergens op..

maarja ff ontopic, ik denk dat een acuariumpje in een kast moeilijk gaat passin d.m.v. de kaarten, die in de weg zitten, je kan wel helemaal voor onderin een soort 20 hoog bij 40 breed acuariumpje maken maybe met een mooi TL lampje erboven, wel ruimte erboven maken voor voeren en verschonen, en de trillingen absorberen door een laagje rubber, en probeer heb op te hangen. Zo niet zet hem op een laagje rubber :) nu hope dat je een goeie airflow er bijin maakt anders drijft ie daar de volgende dag. Suc6!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:29 schreef Dave Schalk het volgende:

[..]

Het is onzin omdat het helemaal niet toe doet hoevaak denk je dat nederland al niet bankroet zou moet zijn. Hoeveel schulden hadden wij in de jaren 50.

Maar als je het nog denkt ook dat iets met hem te maken heeft en ook nog meerwaarden heeft aan dit topic omzoiets te beweren dan hoop ik echt waar dat nederland morgen bankroet is.
feiten weet je nog
nederland zit nog steeds zwaar in de schulden

het geeft ook geen meer waarden aan de topic

maar wat heeft een leven dier bij oc en cm te zoeken
wat heeft een aquarium met een pc gemeen niks
cm doe je een ander apparaat in je pc met of zonder aan passingen en niet een levend dier er in stoppen
de levens duur word dus danig verkort en bemoeilijkt b.v ook staat er wel eens op sommige pc tjes wat stroom als ze niet goed geaard zijn of zo

de topic starter en nog wat mensen die deden mij te uitbundig hier over en dan zijn er reacties te onvangen natuurlijk die ook als minder leuk beschouwd kunnen worden

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 14:03
komop man, denk ff na. het is toch niet mogelijk om een aquarium in je kast te bouwen?!?!
Veel dieper dan 5 cm kan je hem niet krijgen, dan zit je te diep in je kast en raak je je hardware. En hoger dan 40 cm en breder dan 20 cm zal je ook niet gaan lukken. dan heb je dus een aquarium met een inhoud van 4 liter. |:(
En je moet ook nog eens zorgen dat je 'aquarium' waterdicht is, anders ken je je pc meteen wel weg gooien. En het is natuurlijk ook niet erg praktisch met hardware vervangen. Moet je die hele zijkant eruit zien te halen, zonder dat het water over de rand gaat... |:(
en het belangrijkste van alles, het is zielig voor het visje...

[edit] en in de meeste (alle?) bigtowers zit halverwege nog een dwarsbalk voor de stevigheid, hoe waar je dat omzeilen?

Verwijderd

Dan maar een diervriendelijke oplossing??
Tijd voor een gezellige LCD mod, met de bekende aquarium screensaver. Heb ie gelijk iedere dag andere vissies.

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 22:47 schreef badpinguin het volgende:

[..]

/me :r over VeldKoe
/me Afbeeldingslocatie: http://www.theunholytrinity.org/cracks_smileys/contrib/edoom/throwup.gif over badpinguin

• Rebels
Laat maar.......... :(

Verwijderd

maak er dan een tropisch aquarium en dan een proc zonder koeler.

Verwijderd

Op zondag 17 februari 2002 00:07 schreef jerr het volgende:

[..]

/me [afbeelding] over badpinguin
kheb dan ook nooit gezegd gezegd dat ik een knapperd was he ... r zijn nog mensen die zo'n neigingen krijgen als ze me zien..
wat doe je eraan?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.