Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Stream] Mag dit?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef GrimLord het volgende:

[..]

Om dit spam te noemen gaat idd wel heel erg ver ;)
Zou dat HEEL ERG ver gaan? Ik vind van niet. Je moet niet vergeten dan servicez.org, zoals je zelf wel weet, een hosting provider is, die zo mooi even kan laten zien hoe goed hun server wel niet presteerd :)
Dan posten we het in NSTM, en houden we een discussie hoe goed de DJ's dan wel niet draaien :).
LOL

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:18 schreef jep het volgende:

[..]

Het komt op mij over alsof je geen argumenten meer hebt en nu toch zegt dat het niet mag omdat je jezelf anders niet prettig meer voelt :? :P
Nee. Ik hoef geen argumenten te voeren omdat die overbodig zijn. Zowel voor als tegen. We hebben een beleid. En die volgen we. En meer hoeft er niet over te worden gezegd.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op zaterdag 16 februari 2002 23:29 schreef JvS het volgende:
Prima, maar ik ga niet NU het besluit nemen voor een hele crew.

Daarnaast _WILLEN_ we niet eens dat GoT voor dit soort doeleinden gebruikt wordt. En theoretisch (en nu ben ik aan het zoeken :P) valt het onder spam >:).

We zijn een _discussieforum_ dat zich zover mogelijk wil distantieren van welke vorm van uitwisseling van materiaal (zowel fysiek (V&A) als softwarematig) dan ook. Het is leuk dat je in de HK er iets leuks met doet, maar de HK is niet eens waar ons forum op draait (en het kost wel de meeste tijd, ook in LA :().
En buiten dat, zolang ik geen bewijs zie dat er betaald wordt voor naburige rechten bij de BUMA ben je zelfs strafbaar als je een streaming kanaal van een ander doorgeeft. Natuurlijk wil Tweakers.net BV daar niet aan meewerken........

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef MikeN het volgende:
Maar nog steeds wil ik weten waarom jij nou vindt dat op radiosignalen geen copyright berust?
Wanneer jij met platen aan het Dj'en slaat en jij neemt jouw mix op dan is deze vrij van copyrights. Jij hebt namelijk betaald voor het gebruik van die muziek op die platen door ze te kopen en jij voegt er iets van jouw zelf aan toe: het brilliant mixxen.

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09 20:46
Op zaterdag 16 februari 2002 23:37 schreef MikeN het volgende:

[..]

Zou dat HEEL ERG ver gaan? Ik vind van niet. Je moet niet vergeten dan servicez.org, zoals je zelf wel weet, een hosting provider is, die zo mooi even kan laten zien hoe goed hun server wel niet presteerd :)
Aha, beetje dure manier voor ons dan, weet je wat dataverkeer kost? :Z

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op zaterdag 16 februari 2002 23:39 schreef sproggle het volgende:

[..]

Wanneer jij met platen aan het Dj'en slaat en jij neemt jouw mix op dan is deze vrij van copyrights. Jij hebt namelijk betaald voor het gebruik van die muziek op die platen door ze te kopen en jij voegt er iets van jouw zelf aan toe: het brilliant mixxen.
En dat geloof jij !!
Voor delen van muziek moet ook gewoon geld betaald worden hoor....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 16 februari 2002 23:32 schreef sproggle het volgende:

[..]

Onder het motto: "Leuke initiatieven de grond in boren met zwakke argumenten en moderator rights"
Wat een onzin, we zitten hier inderdaad om het zo KUT mogelijk te maken op het forum...
Wat denk je zelf? :(
Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef jep het volgende:
Wij gaan even ons geluid zachter zetten, voor de buren de mogelijkheid krijgen mee te genieten met het door ons ontvangen geluid :).
Da's overdrijven
Op zaterdag 16 februari 2002 23:33 schreef GrimLord het volgende:

[..]

Om dit spam te noemen gaat idd wel heel erg ver ;)
Gaat het zeker :P daarom zeg ik het zelf :)

<hr>

Maareh, mensen: Jullie lijken je niet in te willen leven in ons standpunt. Helaas, dan moet je de crew maar een stel klootzakken vinden ofzo... Ik heb het uitgelegd waarom we die beslissing niet op zo korte termijn nemen en waarom we het niet willen en niet netjes vinden TOV ID&T.

Als dit uit gaat lopen in een "ik ga de crew dan maar als een stel boemannen afschilderen zodat er lekker veel mensen het oneens zijn", dan kan je de discussie helemaal vergeten, want met dat soort stemmingmakerij begin je niets.

Ik doe dit topic dicht (wat ik liever niet deed).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 23:32 schreef sproggle het volgende:

[..]

Onder het motto: "Leuke initiatieven de grond in boren met zwakke argumenten en moderator rights"
Hier doe je jezelf geen goed mee.
...

Nogmaals: regel het met ID&T cs. Naar mijn mening hadden jullie daar eerst moeten zijn.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.