Toon posts:

Windows 2000....

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Allo, ik wil ff mijn netwerk wat beter laten lopen, momenteel loopt ut op deling van win 2000 zelf, maar vind ut niet echt lekker.....

Er staat nu norton personol firewall op en ik hoop dezer dagen ook nog ff norton anti virus scanner er op te kwakken (op al mn systeempjes hiero)... Maar nu, ik wil een delings prog voor internet die proten kan door schoppen, en een band breete kan toe kennen aan de local pc's, en die kan samen werken met de norton virus scanner en firewall?!?!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 15:22
Is denk ik meer een netwerk troubleshooting vraag....Denk dat die meer weten van bandbreete toe eigenen aan computers op het netwerk....

Aap!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
--> NT dus :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 13:02 schreef Webmasterok het volgende:
Allo, ik wil ff mijn netwerk wat beter laten lopen, momenteel loopt ut op deling van win 2000 zelf, maar vind ut niet echt lekker.....

Er staat nu norton personol firewall op en ik hoop dezer dagen ook nog ff norton anti virus scanner er op te kwakken (op al mn systeempjes hiero)... Maar nu,
Pretentieus geneuzel :P
ik wil een delings prog voor internet die proten kan door schoppen, en een band breete kan toe kennen aan de local pc's, en die kan samen werken met de norton virus scanner en firewall?!?!
Je wil dus linux? :P

Even serieus, het meeste is ook wel te regelen met windows, alleen dat bandbreedte regelen is echt iets voor gevoderden, als je het wil proberen is er een boel over te vinden in de search, probeer eens te [search=Quality of Service] of te [search=QoS].

Voor de rest kun je gewoon een standaard progseltje als winroute gebruiken, waarover je meer kunt vinden door te [search=winroute]. Daarnaast kun je voor internet delen ook terecht in het grote hoe deel ik internet topic :)

Kortom:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Exirion/pics/utfsey.gif

Dit topic is gesloten.