1800+ krijg voltage niet naar 1,75

Pagina: 1
Acties:

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:22
het probleem:

ik ben trotse bezitter van een 1800+ op een a7v266-e maar het voltage wat standaard voor een XP op 1,75V hoort te zijn kan ik in de bios niet aanvinken, ik kan kiezen tussen 1,800 1,825 en 1,850.

ik heb de jumpers VID0 t/m VID3 goed staan, DWZ, VID2 open en de rest op 1-2, volgens de handleiding moet ik dan kunnen kiezen naar 1,75, maar hij staat er niet tussen.

ik heb ook mijn bios al geflashed naar de nieuwste revisie, en de post van (ik ben zijn naam vergeten) lukte het wel om hem naar 1,75V te zetten.

nu zal je denken, waar zeurt hij over, mooi stabiel bij het OC-en maar hij wordt zo ongelooflijk warm. (kan de kast niet dicht doen bij 2000+) en bij 1800+ wordt hij al 54C.

Wie helpt???

• Sebazztiaan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 12:22
Iemand?

Verwijderd

Hoi. Welkom om het forum.

Schop je topics niet zo omhoog, en lees de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Verwijderd

laat je 'em toch lekker op 1,80V lopen, langzamer wordt ie er niet van :P

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Ongelooflijk de reacties die hier gegeven worden zeg! In mijn opinie stelt deze user in doodnormale vraag..
Maar om ff terug te komen op je vraag. Ik heb ook een Asus A7V266-E gehad en ik had hetzelfde probleem. Het zit hem puur in je bios want Asus had Beta biosen uitgebracht die dit probleem wel verhielpen maar op een of andere manier hebben ze het niet doorgevoert in de final bioses.

Die-hard Brexiteer