Toon posts:

Weet iemand een goede winkel voor svhs kabels?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer aan een SVHS male to female kabel te komen, een verlengkabel dus, maar deze zijn heel moeilijk te krijgen hier. Ik heb al in diverse winkels rondgevraagd maar niemand heeft hem.

Daarom zou ik willen vragen, weet een van jullie misschien een goed internet adres hiervoor??

Verwijderd

gewoon zelf maken joh

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik niet al te goed in solderen, dus helaas is dit voor mij niet echt een optie ;( , waarschijnlijk zou ik de kabels die ik al heb voor altijd verneuken daardoor

Verwijderd

Kun je op je kabel niet een male to female verloop stukje zetten?
Ik heb deze in ieder geval om verschillende audio kabel aan elkaar te knopen.
Mischien dat deze er ook zijn voor je svhs kabel.

Verwijderd

De meeste (alle?) elektronica zaken hebben die dingen wel. Gewoon ff een Display ofzo op zoeken..

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al aan gedacht, een verloopstukje, helaas zijn deze ook extreem moeilijk te krijgen , daarom heb ik echt een verlengkabel nodig...

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm.... de meeste zaken hebben die niet, ben allang bij display geweest, ben bij alle zaken geweest, ben zelfs bij muziekzaken geweest waar ze worden gebruikt voor keyboards, ze zijn gewoon extreem moeilijk te krijgen, male to male zijn wel te krijgen, maar daar heb ik niks aan zonder verloopstukjes die wel weer extreem moeilijk te krijgen zijn.....

Al bij al best wel frustrerend |:(

Verwijderd

www.conrad.nl al gechekt??

Verwijderd

Ik heb hier nog wel een lange shvs kabel, 10 meter liggen die mag je zo komen ophalen (eindhoven), gekloot met svhs van computer naar tv vond ik niets, daarom maar gewoon e dvd speler gekocht, veel makkelijker.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het aanbod Basp.... en ik heb net www.conrad.nl ff gecheckt en een
"S-VHS verbindingskabel 10 m" gevonden, maar ik weet niet zeker of dit een female to male plug is, ik zal ze wel ff mailen.... bedankt voor iedereens hulp in ieder geval alvast

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
De mediamarkt heeft wellicht ook nog wel die kabels.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1