Utopia ... kent iemand het?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:50
Het is dus zo'n online spelletje (games.swirve.com/utopia) en het is best wel erg verslavend! hehe ik doe nu al 'n paar rondes mee, maar nu is mijn vraag, zijn er nog meer nederlanders die daar aan meej doen??

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Een heleboel van mijn vrienden spelen het en ik heb het een tijdje gedaan. Maar ik vond het saai worden en speel het nu niet meer. Ben weer overgestapt op het spel waar het "webbrouwsergaming" voor mij begon. Teq.

Signature

Verwijderd

Volgens mij zijn er heel veel mensen die het kennen. Ik speel het, en heel veel vrienden van mij ook.
Daarnaast speel ik nog Empirequest (www.empirequest.com), wat ik leuker vind, maar ik blijf het allebei spelen.

• De_Bastaard
ik deed eerst nog Planetarion, maarja daar moest je toen voor gaan betalen :(

DjeV: zit jij op World Of Legends of op de Battlefields server ?

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik speelse Dominion, leek er erg op. Maar nu is mijn hart helemaal veroverd door het - naar mijn mening - veel betere spel met de saaie naam 'space': http://space1.darkent.com

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
utopia heb ik 2 jaar gespeeld, zo een 7-8 ages, laatste 3 ages Koning van Delphonian Pride maar de veranderingen de laatste tijd vond ik een beetje te, dus heb mijn account "overgedragen" voor de rest zat ik altijd wel goed in honor :

The Most Honorable Provinces on the Island of Yalto (#50)
January 1st, YR12
Rank Province Race Kingdom Honor Rating
1 DeLpHiNe Awes0mE (19:50) Faery Delphonian Pride (19:50) 3536

...

• sporthaas
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06-2012
:D

• sporthaas
Ik speel nu voor de 4de age op de battlefield server.
Ik speel orc general en sta momenteel 23ste op onze eiland.

23 House of de Hazen (11:39) Orc House of THYATIA (11:39) 186,665 gc :o

Wat speel jij voor ras dan? En op welke server?

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-01 10:55

Spruit_elf

Intentionally left blank

heb het ook gespeeld maar vond het wat saai

over planetarion hoorde ik dacht ik iets dat het weer gratis werd maar dat weet ik niet zeker

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

• De_Bastaard
ik zit op WoL :( We werden aan het einde van de vorige age van Battlefields naar World of legends verplaatst :(
Wij zijn honorrapers deze age, en we zijn de nummer 5 in the world met honor en nummer 1 op de island rankings :)

The Most Honorable Kingdoms in the World
February 1st, YR3
Rank Kingdom Island Total Honor
1 Legendary Knights (37:17) Rastov (#17) 41,536
2 Vengeance (10:30) Enia (#30) 40,759
3 The Lords of Land (33:43) Rogu (#43) 40,278
4 ValhallanDragons NAP (39:38) Maui (#38) 39,048
5 Sneaky Bastards (12:46) Ugena (#46) 38,855

Owja ik ben Feary, Rogue ..... Sneaky Assassin heet ik btw

Verwijderd

Ik heb het ook een aantal ages gespeeld, voornamelijk als elf :) Maar ik werd het naar een tijdje zat en ben toen maar gestopt, er gaat zo ongelovelijk veel tijd in zitten ;)

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01 22:14

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik ben nu al een tijdje king van 37:37 in WOL. Echt een leuk en verslavend spel.
Alleen hebben we net oorlog gehad en die gasten die pakten alleen maar de king (mij dus). Ben ongeveer 500 acres kwijtgeraakt :( en 250 acres kleiner geworden.

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-01 11:50

jjwa

CZ3 tentmuis

ik speel dit nu voor mijn 2e age...
ik wilde undead worden maar een of andere stomme KD-eikel deed te veel intra-kd attacks, terwijl ik hem had gezegd te stoppen (dat zei ik nadat hij een paar keer had aangevallen en ik nog WEL undead kon worden).
dus was ik niet undead, maar HEEL ERG dead :(

daarna account kunnen krijgen van iemand die stopte met spelen zodat ik een herkansing had, en nu heeft DEZELFDE eikel met weer aangevallen...
5 attacks in totaal (intrakingdom attacks), en OF 4 is de max en 5 is te veel OF 5 is de max en 6 is teveel, maar dat weet ik niet meer :(

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 11:36 schreef De_Bastaard het volgende:
ik deed eerst nog Planetarion, maarja daar moest je toen voor gaan betalen :(

DjeV: zit jij op World Of Legends of op de Battlefields server ?
World of Legends.
Ik ben de 43ste Most Honorable Orc (world, 11de op het eiland) en ons Kingdom staat bovenaan de honor lijst van ons eiland. Veel van onze members staan in die lijst.

• sporthaas
WWWHWOEEEEEEEEEHHHHHH 107 acres :D

Your forces arrive at Tybalt (xx:xx), and battle begins quickly...

A tough battle took place, but we have managed a victory!
Your army has taken 107 new acres! Taking full control of your new land will take 19 days. Your new land will be available on April 17th, YR3. 305 peasants also settled on your new lands.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025

Reefer

madness

ik ken het ook ik vond die veranderingen idd niet ten goede komen van het spel
en ook een beetje saai eerlijk gezegd na 5 ages :z

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:03
Ik ben Monarch van een KD op de Battlefield. 23 porinvces groot, een (bijna) all feary Kingdom met 4 Undead heavy attackers.

Faeries doen het honor raping en de undead attackers slaan iedereen af. werkt perfect :)

Iemand geinterreseerd in een mogelijke alliance of GoT ? :P

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Hehe, ik speel nu zo'n 7 rondes Utopia.

Als je eens met wat nederlanders wilt forummen of chatten, we hebben al tijden het NUS (Nederlandse Utopia Spelers).

http://www.het-nus.net/ << de site
http://boards.eesite.com/board.cgi?boardset=Oranje << het bord

• sporthaas
Op zondag 17 februari 2002 16:21 schreef noek het volgende:
Hehe, ik speel nu zo'n 7 rondes Utopia.

Als je eens met wat nederlanders wilt forummen of chatten, we hebben al tijden het NUS (Nederlandse Utopia Spelers).

http://www.het-nus.net/ << de site
http://boards.eesite.com/board.cgi?boardset=Oranje << het bord
hhmmmm is ff gaan kijken :)

• sporthaas
Op vrijdag 15 februari 2002 20:26 schreef jjwa het volgende:
ik speel dit nu voor mijn 2e age...
ik wilde undead worden maar een of andere stomme KD-eikel deed te veel intra-kd attacks, terwijl ik hem had gezegd te stoppen (dat zei ik nadat hij een paar keer had aangevallen en ik nog WEL undead kon worden).
dus was ik niet undead, maar HEEL ERG dead :(

daarna account kunnen krijgen van iemand die stopte met spelen zodat ik een herkansing had, en nu heeft DEZELFDE eikel met weer aangevallen...
5 attacks in totaal (intrakingdom attacks), en OF 4 is de max en 5 is te veel OF 5 is de max en 6 is teveel, maar dat weet ik niet meer :(
Bij vijf intra KD attacks ben je echt de pijp uit!

Wat een eikel zeg, zit je op de battlefield server? Geef ze naam maar zal ik ff langskomen met mijn orcs >:)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:35
Utopia is saai :Z het is veel leuker om een realtime spel te spelen.

• sporthaas
Op maandag 18 februari 2002 21:53 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Utopia is saai :Z het is veel leuker om een realtime spel te spelen.
Dat doen we er gewoon ff bij :)

Verwijderd

speel al enkele ages Battlefield, en soms gaat ie heel goed en soms echt bagger! (zoals nu :'( )

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

utopia heb ik nooit gespeeld, maar ik ben wel afgelopen maandag weer eens begonnen aan een nieuw potje earth 2025 :)

Maar ik ga nu toch ook even Lord Daemon's tip over space checken :9

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Ik heb het zo'n 1 age gespeeld, maar toen werd het saai vond ik, een vriend van me speelt het nog steeds, hij praat er steeds over :(

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
ik heb in age 4 tot age 7 gespeeld (long time ago :) )
maar t werd saai.. ik speel nu empirequest >:)

btw in utopia was ik altijd orc.. ik eindigde meestal met een score rond de 200-300K
(voor de gene die het kennen ik zat ik bloodthirsty kingdom, Wolfriders (we waren allemaal orc >:) )

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Speel het nog steeds alleen op een laag pitje. Het ligt eraan of Mehul nu eens een keertje echt naar de gebruikers gaat luisteren want het wordt steeds slechter geef mij maar zijn andere online spel Earth 2025 1A FFA en Limited :)

• Freezer|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
heb ut ook gespeeld, maar elk online spel wordt na een tijdje doodsaai, dus nu :r ik er van.
Online spellen zijn voor internetverslaafden. *D Vind toch echt dat je je tijd beter in andere dingen kunt stoppen. Bijv een goed potje tfc...

• Timrek
  • Laatst online: 17-07-2025

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Ik speel het nog steeds. Nu al z'n 3 ages, heb enkele personalities geprobeerd. Dat spel werkt erg verslavend. Vooral als je in een erg actief KD zit.
Ik speel trouwens op WoL en in de BF (DW en UD).
Ik zoek nog een goeie strat voor volgende age. Ik wil Elf Mage worden met personelaty Mystic

• sporthaas
Ik heb vorige week een nedelandse elf gepakt voor 217 acres! :) Jij toevallig?

Verwijderd

kan iemand wat pics posten aub?

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

ik post vanmiddag thuis wat plaatjes..
wel ff PA en Utopia zijn geen grafix spellen
meer cijfer gebasseerde database games
sommige mensen vinden dit saai maar het blijkt leuk te zijn

ik speel Planetarion...
Xoin ook, omdat we tot de beste spelers behoren wordt er voor ons betaalt
Momenteel ben ik XeTa en Xoin FoS en Furgion (voor de niet kenners...dat zijn alliances die om de power strijden...)
Anyway je kunt wel spelen zonder te betalen
je kunt upsignen voor een free account..dit heeft minder features:
1) je kunt maar 3M worden
2) als je 3M bent stoppen je inkomsten
3) je kunt geen private gal joinen alleen random

verder nog een paar van die dingetjes...
ik ben nu ruim 10M maar dat komt omdat FoS XeTa nog wel een beetje owned :'(
vorige ronde ging het beter
http://www.planetarion.com

STUFU hl2

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 09:23
heb ook een age gespeelt, maar is eik bezwel een zuigspel, ik voelde me er te weinig bij betrokken, ik speel nu warriorsII www.theultimatefight.com en dat vind ik echt een stuk leuker, elke dag ff een kwartiertje :P

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

ik speel ook mee, ben net in een kd gekomen met 3 gasten waar ik een tijdje in meestpeel, heb nu een 500K prov (bijna) en monarch is no1 dwarf in de world. en die andere gast had makkelijk no1 faery kunnen zijn, als ie niet een paar keer gegangbanged was. En vorige age was die no1 elf...

ik speel btw battlefields, (8:44)

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:21

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik speel het ook,al een age of 6-7 nu denk ik,zit nu in 10:35 ach als je naar de kingdom page gaat,dan zie je wel wie ik ben (hint=>nick)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• buzz
Op donderdag 11 april 2002 13:19 schreef OrkBozz het volgende:
kan iemand wat pics posten aub?
dat is de truuk nou juist waarom ik het niet meer interessant vind, omdat het grafisch niet aantrekkelijk is. Wat zeg ik, omdat het grafisch nix is. Het enige waar je voor gaat is het community gevoel, maar dat heb ik met CS ofsowiets veel meer.

Verwijderd

Ah..net weer begonnen met Planetarion,als Xandathrii! >:) Lekker offensief. Ik heb voor twee accounts betaald, dus mijn broertje koos de Cathaar...met de high defense. Dus als alles goed gaat...kunnen we mekaar later wat helpen.

Weet iemand of TFD nog meedoet? Daar zat ik de vorige 3 rondes in..maar toen werd het p2p, en besloot ik te wachten. Nu heb ik echt weer zin... *D

• Ryceck
  • Laatst online: 16:10

Ryceck

Constants and Variables

Utopia is geweldig man. In welke KD zit iedereen???? ik zit zelf in 30:37 (nog wel want de nieuwe age komt eraan).

Kickz trouwens dat dat hier wordt besproken :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Me broer speelt het, hij heet Dragon In The Polder ofzo
Hijs volgens mij best goed en heeft allemaal thieves
Of hij werd aangevallen door thieves
Najah, kweenie

• buzz
Op vrijdag 12 april 2002 10:33 schreef Ryceck het volgende:
Utopia is geweldig man. In welke KD zit iedereen???? ik zit zelf in 30:37 (nog wel want de nieuwe age komt eraan).

Kickz trouwens dat dat hier wordt besproken :)
Uhm alles word hier gesproken, je bent hier bij de elite gebruikers van het nederlandse internet, of in ieder geval een aantal. Als je wil praten over een spel post het maar, geheid dat je niet de enigste bent die het leuk vind :)

Gebruik en lees eerst wel ff de FAQ en SEARCH te vinden in je control panal bovenaan de page :P

http://gathering.tweakers.net/forum/find

http://gathering.tweakers.net/forum/faq\

[edit]
absoluut niet denegerend bedoelt maar het voorkomt dat je strax "het grote diablo2 topic" opent :P

• Tjeerd
  • Laatst online: 29-01 10:44

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ik ken het volgens mij wel van de Amiga (later ook nog op de PC) dat Utopia.

Was dat niet dat je op een planeet een soort van steden moest gaan bouwen met allerlei soorten gebouwen en machines?

Best wel leuk dacht ik zo.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 11:42 schreef Nestor het volgende:
Ik ken het volgens mij wel van de Amiga (later ook nog op de PC) dat Utopia.

Was dat niet dat je op een planeet een soort van steden moest gaan bouwen met allerlei soorten gebouwen en machines?

Best wel leuk dacht ik zo.
Een topic lezen is ook een kunst...

Utopia is idd een bouw spel, maar dit is heeeeeel iets anders :)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Als iemand EmpireQuest speelt ( ook online net als Utopia ) wil iemand een alliance met me vormen ?
Naam van Empire is : Gatheirng of tweakers :P

dikzak

• Warbringer
  • Laatst online: 15:03
Op zaterdag 13 april 2002 21:52 schreef Chello200 het volgende:
Als iemand EmpireQuest speelt ( ook online net als Utopia ) wil iemand een alliance met me vormen ?
Naam van Empire is : Gatheirng of tweakers :P
jammer dat je "gathering" verkeerd geschreven hebt :P

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Zoals ik al zei moet Mehul eens serieus wat aan balacing doen. Dwarfs kosten gewoon TE veel farms en worden ze daardoor amper meer gebruikt zeker na het zwakker maken van de elites. Daarnaast is dat hele character gedoe baggers het zijn toch altijd dezelfde combinaties die men maakt. Dwarven shepard om de farms toch iets in de perken kan houden en wat meer te kunnen attacken. Daarnaast hebben faeries gewoon zo'n aso defense voordeel dat ze vrijwel nooit worden aangevallen. De balans van het spel is echt slecht geworden.
Hierdoor ben ik geheel over gegaan op Earth 2025.

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Ik was Planetarion addict.
Met de hele klas een galaxy gemaakt, en vet dat het was...
Toen was de boel nog gratis...(zelfs met mijn wap-telefoontje tijdens college ff wat schepen bouwen 'kewl')

Mischien leuk idee om zelf zoiets te maken. Moet niet moeilijk zijn. Beetje database en php. Goeie server en klaar.

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

ik speel sinds age 3 ofzo.

vaker met mijn kingdom in de top 20 gestaan. Ook vaker onderin de island rankings.

ben vaak gedelete, altijd weer terug getrade. Screw Mefool :P

Vroeger was 't cool, toen een t/m een attacker nog ECHT kon stoppen door zijn boten te mollen.

paarden sucken donkey balls. Ik vindt 't wel leuk, als explorer een aantal ages in de top 100 provs rond gehangen (rond de 50-70ste plaats). Maar exploring begint te vervelen.

t/m is wel leuk, maar ik vind dat er nix boven attacken gaat :D (moet je er wel de tijd voor hebben, want dat is een heel stuk tijdrovender dan t/m of explorer. Als je het goed wil doen uiteraard).

Verwijderd

utopia is toch die game hackers organisatie die dreamcast en ps2 hackt zodat ze op compact discs passen
kijk zelf maar de bood disc van dreamcast is ook van utopia en heel veel gehackte games ook
heb trouwens nog nooit gehoord van die game

• Kris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:31
Ja ik speel het ook.. al meerdere ages. Ben Faery t/M.
Aankomende zondag begint de nieuwe ronde !

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 13:45 schreef Kris het volgende:
Ja ik speel het ook.. al meerdere ages. Ben Faery t/M.
Aankomende zondag begint de nieuwe ronde !
zondag 28 april hoor....

das niet aanstaande :)

Verwijderd

Utopia is leuk voor op stage :) als je de hele dag nix te doen hebt

Verwijderd

iK speel het voor het eerst, maar heb het nou eindelijk door, lekker voor die nieuwe age... Zit nu in 27:8 8-)

Verwijderd

Ik ben gestopt, maar het is wel leuk dus ik ga wel weer een keer beginnen.

Verwijderd

oh ja nog iets, welke age zitten ze nu, de laatse ages die ik speelde waren 8,9,10 ofzo. Is er nog veel verandert?
Pagina: 1