vgafan maakt herrie maar evenveel rpm = kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb een half jaar geleden een kleine vga koeler gekocht voor mn viper 770, de just cooler cs-100.
Hij maakt nu vooral herrie als ik mn comp na een lange tijd ongebruikt opstart maar daarna maakt ie ook herrie maar niet zo veel, is ie nu al versleten??

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mocht et zo'n cheap-ass dingie zijn, zou et best kunnen. Controleer wel ff of dat ding geen stof loopt te happen, kunnen ze ook niet zo tegen.

Mocht hij toch goedkoop zijn, kan je ook gewoon weer nieuwe kopen? *D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:56
Op vrijdag 15 februari 2002 00:04 schreef Karreman het volgende:
mocht et zo'n cheap-ass dingie zijn, zou et best kunnen. Controleer wel ff of dat ding geen stof loopt te happen, kunnen ze ook niet zo tegen.

Mocht hij toch goedkoop zijn, kan je ook gewoon weer nieuwe kopen? *D
met ball bearing ja. die gaan wat langer mee! (weet nie of ze e zijn als VGA coolers

• Mr.C4
  • Niet online
hij kostte iets van 27 piek. op de site van just cooler staat dat ie ball bearing is. http://www.justcoolerusa.com/products/cs/cs-100.html

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04:59

4x2

lộn xộn quá

Kan versleten zijn, of d'r zit gewoon wat stof in, dus moet je 'm even schoonmaken.

leeg

Verwijderd

Is het lagertje ruim??

(dwz kan je de rotor ettelijke millimeters op en neer tillen en heen en weer bewegen??)

• Mr.C4
  • Niet online
ja user2001 je hebt gelijk maar van kan ik tegen doen. ik heb hem geprobeerd andersom te zetten maar dat maakt nix uit.

• Mr.C4
  • Niet online
oja en er zit geen stof op ik heb hem pas schoongemaakt

• Mr.C4
  • Niet online
Hey user2001 hoe kan ik dit nou het best oplossen dan?

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

gewoon je stikker van de koeler afhalen (als deze erop zit)
dan zie je een stalen asje (oid), en daar gooi je een druppie of twee druppies naaimachine olie op (scheerapparaat olie is ook best).

dan maken ze minder geluid! dat het fannetje op en neer kan, is heel normaal! dat doen alle (!!!) fans die ik heb ook, das geen probleem, ze draaien immers horizontaal terwijl de verticaal op en neer kunnen.

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Pagina: 1