Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Hmmzz heb je dat gehaald? De rwy ziet er een beetje kort uitOp zondag 17 februari 2002 16:18 schreef weststar het volgende:
damn, vergeten fsscreen aan te zetten, dus alleen laatste plaatje bewaard.... nou ja, voor de moeite dan maar....
Glasgow - Aberdeen
[afbeelding]
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
auto brake op full.. enneh met 60 kts de runway afrijden.... was erg krap, maar ik redde hetOp zondag 17 februari 2002 16:19 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Hmmzz heb je dat gehaald? De rwy ziet er een beetje kort uit
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

haha, leuk!Op zondag 17 februari 2002 16:34 schreef DroogKloot het volgende:
Innsbruck - Salzburg in een speciale gecharterde kist
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ben benieuwd welke cockpit je erbij had
WTF is nou eigenlijk precies een charter vlucht?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Een authentieke - geen GPS, geen CRTs, geen moderne electronica... is veel leuker vliegen eigenlijkOp zondag 17 februari 2002 16:35 schreef weststar het volgende:
[..]
haha, leuk!
ben benieuwd welke cockpit je erbij had
vl;uchten die ingehuurd zijn door reisorganisaties om hun klanten te vervoeren naar hun vakantie bestemmingen.Op zondag 17 februari 2002 16:36 schreef ND het volgende:
ff een n00b vraagje tussen door
WTF is nou eigenlijk precies een charter vlucht?
Charters vliegen dan vooral als er voldoende mensen zijn..
bijv. Martinair en Transavia zijn voornamelijk chartermaatschappijen.
Lijnvluchten daarentegen zijn vluchten die altijd vliegen, vol of niet vol..net zoals een bus zeg maar..
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Zijn hier mensen die met een Fokker vliegen? (showen)
is dat wat?
Leuk dat er een vlieg contest wordt gehouden.
Alleen moet we ergens kunnen vote, wel zo eerlijk. (denk je niet?).
ik hoort het wel.
tampert, kriminalpolizei
Vluchtje vanaf Gran Canaria.

Om de een of andere reden zijn pics van de landing mislukt.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Nice plane! Welke is het? en waar te halen?Op zondag 17 februari 2002 18:06 schreef achappey het volgende:
Deze zomer naar Tenerife toe dus moest ff kijken hoe de landing is.
Vluchtje vanaf Gran Canaria.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Om de een of andere reden zijn pics van de landing mislukt.
Ik heb vanmiddag ook een charter van Innsbruck uitgevoerd, naar Eindhoven (tbv wat wintersporters).Op zondag 17 februari 2002 16:34 schreef DroogKloot het volgende:
Innsbruck - Salzburg in een speciale gecharterde kist
...KNIP...
Maar als je in Innsbruck wegvliegt, moet je opstijgen met een v/s van 3000fps!!! Anders mept de atc je tegen de berg aan.
Op eindhoven ook de eerste go around moeten doen. Een 737 die te lam was om snel van de landingsbaan te draaien. De ATC vroeg me om een go around te maken.
Wel gaaf!
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
3000fps dus.. 3000 feet per secondOp zondag 17 februari 2002 18:31 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag ook een charter van Innsbruck uitgevoerd, naar Eindhoven (tbv wat wintersporters).
Maar als je in Innsbruck wegvliegt, moet je opstijgen met een v/s van 3000[b]fps[/b]!!! Anders mept de atc je tegen de berg aan.
Op eindhoven ook de eerste go around moeten doen. Een 737 die te lam was om snel van de landingsbaan te draaien. De ATC vroeg me om een go around te maken.
Wel gaaf!
En het is geen muggezifterij... het is muggeNzifterij.Op zondag 17 februari 2002 18:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
3000fps dus.. 3000 feet per second
Idd 3000fpm
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Weet iemand een mooi panel voor die F14A tomcat?
Ennuh echt irritant dat ie zo snel ovestressed is man!
Zelfs als je met 1000kts een u-turn doet is ie al meteen overstressed
Als jij die zips heb kan jij ffv een goede link geven want ik kan die 3 ZIP s niet vinden .Op zondag 17 februari 2002 11:33 schreef rdluca het volgende:
[..]
veel freeware scenery's maken gebruik van dezelfde freeware texture's. Op die manier hoeven die dan niet steeds met de scenery zelf worden geleverd en dat scheelt weer.
Er wordt vanuit gegaan dat de textures al in je fs2002\texture directory aanwezig zijn.
Het gaat dan om:
AIP210TXT.ZIP
ASD210TXT.ZIP
VODTEX30.ZIP
deze zijn op avsim en flightsim te vinden
vergeet ook niet de NOVA 1/2/3/Gold txt's http://www.fsnova.com/downova.htm
ALvast hartelijkdank.
Er komen zo nog foto's aan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hehe...'t is wel een vet vliegtuigOp zondag 17 februari 2002 18:52 schreef McFlipp het volgende:
Weet iemand een mooi panel voor die F14A tomcat?
Ennuh echt irritant dat ie zo snel ovestressed is man!
Zelfs als je met 1000kts een u-turn doet is ie al meteen overstressed
Ik zoek dus ook nog een goed panel. Ik heb nu helemaal niks...en da's wel erg bout vliegen. In de virtual cockpit heb je wel metertjes maar dan zie je helemaal niks (metertjes werken wel maar je hebt geen zicht naar buiten)
Verwijderd
ik had ff een paar vragen.
-ik heb die nederlandse scenery v2 geinstalleerd, maar nou zie ik bij het vliegveld van eindhoven vliegtuigen in de lucht geparkeerd, hoe kan ik dit veranderen? Ook zie ik de binnenkant van de hangars flikkkeren.
-op jullie screenshots zie ik veel meer vliegtuigen geparkeerd dan bij mij, komt dat door payware of kan je dat nog ergens verstellen?
-als je op full screen speelt gaat de muis gek doen en de letters van de atc zien er raar uit, lijk net of ze zijn uitgelopen, iemand een oplossing?
-weten jullie nog leuke freeware scenery?
zo, dat was alles
(zitten hier eignelijk nog lui die de luchtmachtselectie doen/hebben gedaan) ik ben namelijk bij de 3e ronde afgevallen, dat was op een flight simulator vliegen
Niet, en niets aan te doen.Op zondag 17 februari 2002 19:08 schreef J-063 het volgende:
dan nog maar een keer:
ik had ff een paar vragen.
-ik heb die nederlandse scenery v2 geinstalleerd, maar nou zie ik bij het vliegveld van eindhoven vliegtuigen in de lucht geparkeerd, hoe kan ik dit veranderen? Ook zie ik de binnenkant van de hangars flikkkeren.
Dynamic Scenery Density, ATC Traffic, TrafficTools, AIManager, AIEditor, [topic=409270/1/25]-op jullie screenshots zie ik veel meer vliegtuigen geparkeerd dan bij mij, komt dat door payware of kan je dat nog ergens verstellen?
Definieer "gek doen"? Ik speel uitsluitend in fullscreen mode (meer FPS) en heb nergens last van... ook de ATC letters zien er normaal uit. Anti-aliasing aan/uitzetten.-als je op full screen speelt gaat de muis gek doen en de letters van de atc zien er raar uit, lijk net of ze zijn uitgelopen, iemand een oplossing?
Teveel om op te noemen... zoek de bekende sites eens af-weten jullie nog leuke freeware scenery?
zo, dat was alles
Verwijderd
het gekke is dat het spel het wel goed doet als ik niet op full screen speel.
Bremen Airport is al genoemd, das echt een aanrader. Zoek eens op avsim.com naar mesh terrain voor de USA, dat installen dan een vluchtje van de Westkust richting binnenland, heb je hele gave scenery's ertussen zitten. Alle bekende gebergtes en canyons is de USA zijn als freeware mesh terrain te vinden.Op zondag 17 februari 2002 19:08 schreef J-063 het volgende:
dan nog maar een keer:
-weten jullie nog leuke freeware scenery?
zo, dat was alles
(zitten hier eignelijk nog lui die de luchtmachtselectie doen/hebben gedaan) ik ben namelijk bij de 3e ronde afgevallen, dat was op een flight simulator vliegen
Verwijderd
Woei...dat ziet er echt gelikt uit, ik dacht dat dat echte foto's waren...Op zondag 17 februari 2002 18:53 schreef KIMBLE het volgende:
ik kreeg net deze link door:
http://www.aerol39.com/mig21/plane.html
![]()

Verwijderd
maar eerst vliegen, heb net bremen geinstalleerd, ik ga eens kijken.
vliegse iedereen!
LAnding was iets tehard maar oke ik sta er wel ...
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mooie cockpitOp zondag 17 februari 2002 21:05 schreef Blackhole het volgende:
Hier weer wat mooie foto's van een A320 boven de Alpen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LAnding was iets tehard maar oke ik sta er wel ...
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ja die is pay ware ..Op zondag 17 februari 2002 21:28 schreef ND het volgende:
Welke A320 is dat? Is dat payware, want tis wel een zeer mooie cockpit
Zit standaard bij AIRPORT 2000 vol 3
Als er mensen zijn die er nog een paar willen zien .
Hier ff een paar van een vertrek van af Paris
zo hier nog eentje van s nachts
tampert, kriminalpolizei
2worden: niet doenOp zondag 17 februari 2002 22:32 schreef Evilernie het volgende:
mooi panel....., maar ik zit er stoch sterk aan te denken om die PSS airbus aan te gaan schaffen ...
hij is erg bagger en pss staat bekent om zn patches dus ik zou w8ten op de dreamfleet
hm.... we zien welOp zondag 17 februari 2002 22:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
2worden: niet doen
hij is erg bagger en pss staat bekent om zn patches dus ik zou w8ten op de dreamfleet
tampert, kriminalpolizei
heheOp zondag 17 februari 2002 22:34 schreef Evilernie het volgende:
[..]
hm.... we zien wel*hint*
* KIMBLE hoopt dat de df snel uitkomt want de pss zuigt
IK wil die van dream fleet ook hebbenOp zondag 17 februari 2002 22:36 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hehe
* KIMBLE hoopt dat de df snel uitkomt want de pss zuigt,vooral die 727
![]()
Verwijderd
Maar echt veel bijzonders zie ik niet
ik stijg hier op van af KSEA.
Psies, ik wacht dus ook nog effe op de Dreamfleat luchtbus. Erg mooie en erg veel pics gepost deze avond!! Blij om te zien dat topic nog zo levendig isOp zondag 17 februari 2002 22:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
FS2002 is ook hier weer geinstalleerd en heb inmiddels weer webruimte vrij gemaakt.
Erg mooie screenies bij hoor!
Damn blackhole, is dat ook al airport 2000 v3?! Dan moet ik dat misschien ook maar eens gaan aanschaffenOp zondag 17 februari 2002 23:10 schreef Blackhole het volgende:
ZO hier weer ff een mooie plane
ik stijg hier op van af KSEA.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je hellaas zeggen van wel dus dat gaat je geld kosten .Op zondag 17 februari 2002 23:29 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Damn blackhole, is dat ook al airport 2000 v3?! Dan moet ik dat misschien ook maar eens gaan aanschaffen
Ik zag hem laatst bij dixons liggen, maar weet niet meer hoe duur. Weet jij misschien wel hoe duur?Op zondag 17 februari 2002 23:34 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Moet je hellaas zeggen van wel dus dat gaat je geld kosten .
IK zou je het niet durven zeggenOp zondag 17 februari 2002 23:35 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst bij dixons liggen, maar weet niet meer hoe duur. Weet jij misschien wel hoe duur?
Hier nog wat panelen uit die zelfde update
Eerst van die airbus.
EN hier nog een paar van die Donier
zo doit waren ze dan .
http://www.ew-projekt.de/
ziet er op het eerste gezicht erg lik uit...
slaapse iedereen
tampert, kriminalpolizei
Hé wacht even, jij velt nu een oordeel over de PSS Airbus terwijl de full-version nog geeneens uit is! Vergeet niet dat de versie die jij hebt nog erg Bèta is.Op zondag 17 februari 2002 22:34 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

voor mij ook weer een hele dag werken. Hopelijk worden we bezig gehouden met veel mooie pics.
Ja ik volg het al een tijdje dat project en het ziet er allemaal zeer gelikt uitOp maandag 18 februari 2002 00:01 schreef Evilernie het volgende:
en dit ga ik ff in de gaten houden :
http://www.ew-projekt.de/
ziet er op het eerste gezicht erg lik uit...
slaapse iedereen
Verwijderd
Wat heeft de airbus toch een onwaarschijnlijk lelijke cockpitOp zondag 17 februari 2002 23:52 schreef Blackhole het volgende:
[..]
IK zou je het niet durven zeggen![]()
Hier nog wat panelen uit die zelfde update
Eerst van die airbus.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
EN hier nog een paar van die Donier
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo doit waren ze dan .
dat wordt nog wat met de airbus van PSS. Als ik de pics zie wordt de plane wel heel gelikt maar is het panel oersaai.Op maandag 18 februari 2002 08:56 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wat heeft de airbus toch een onwaarschijnlijk lelijke cockpit
Dreamfleet panel erinOp maandag 18 februari 2002 09:01 schreef rdluca het volgende:
[..]
dat wordt nog wat met de airbus van PSS. Als ik de pics zie wordt de plane wel heel gelikt maar is het panel oersaai.
Is het wat, ik wilde het ook kopen....Op maandag 18 februari 2002 11:54 schreef Robin Shrine het volgende:
Vanavond zal ik pics posten van Down Under 2002
tampert, kriminalpolizei
Ik ben er niet erg te hoopvol over. die screenshots zier er fucked up uit op die site...Op maandag 18 februari 2002 11:59 schreef Robin Shrine het volgende:
Vanavond effe installeren, vanmorgen op de deurmat gevallen
tampert, kriminalpolizei
(dit toestel is ook uit airport 2000 vol 3)
Zo dit was het weer.
Mooie pics bij de weg!
Best welOp maandag 18 februari 2002 12:11 schreef Robin Shrine het volgende:
Vliegen die toestellen lekker? Beetje vergelijkbaar met DF ofzo?
Mooie pics bij de weg!
ik heb er geen last mee ..Er zit ook spraak in dus het is wel zo als DF.
Man die panels zijn echt om teOp maandag 18 februari 2002 12:14 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Best wel![]()
ik heb er geen last mee ..Er zit ook spraak in dus het is wel zo als DF.
Misschien toch maar eens bij dixons langsgaan
Zal ff een foto maken van hoe hij er uit ziet als je er tegen aan kijk.Op maandag 18 februari 2002 12:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Man die panels zijn echt om te
Misschien toch maar eens bij dixons langsgaan
PS deze airports worden onder handen genomen
LFPO,EKCH,EDDT,KDEN,KSFO,KSEA.
Hier is het paneel van de 737 800.
PS Als je hem gat halen voor FS2002 heb je wel een PATCH nodig .
Maar die is van inet af tehalen .
http://www.podsystems.ch/
en
http://www.alphalink.com.au/~bindook/A320/project/version1/
Airbus 320 en 340 huis/tuin/keuken hobbyist
Klik op Cockpit boven in scherm.
Sommige mensen:Op maandag 18 februari 2002 13:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Check deze site
http://www.podsystems.ch/
en
http://www.alphalink.com.au/~bindook/A320/project/version1/
Airbus 320 en 340 huis/tuin/keuken hobbyist
Klik op Cockpit boven in scherm.
1). hebben meer vrije tijd dan mentaal goed voor ze is
2). hebben het tot in het extreme overdrijven van een hobby tot een kunst verheven
3). zijn gewoon gek
Verwijderd
Maarruh.... gadver de gadver, wat heeft deze creep aan z'n kin hangen???
Is de kwaliteit van die airports een beetje goed? Zoiets als german airports ofzo? Of haalt het de kwaliteit van LAGO EHAM??Op maandag 18 februari 2002 12:44 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Zal ff een foto maken van hoe hij er uit ziet als je er tegen aan kijk.
PS deze airports worden onder handen genomen
LFPO,EKCH,EDDT,KDEN,KSFO,KSEA.
Hier is het paneel van de 737 800.
[afbeelding]
PS Als je hem gat halen voor FS2002 heb je wel een PATCH nodig .
Maar die is van inet af tehalen .
de kwaliteit blijft ver achter bij die van GAP of LAGO daarnaast zijn de FPS om deze airports om te huilen.Op maandag 18 februari 2002 14:29 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van die airports een beetje goed? Zoiets als german airports ofzo? Of haalt het de kwaliteit van LAGO EHAM??
Ook met de FS2002 update blijf je zien dat dit een echte fs2000 add-on is. Ik heb hem bij mij er weer heel snel afgehaald.
hehe ik heb hem hier ook legaal!!! maare het is die 70,- die ik ervoor heb neer gelegd niet waardOp maandag 18 februari 2002 14:36 schreef rdluca het volgende:
[..]
de kwaliteit blijft ver achter bij die van GAP of LAGO daarnaast zijn de FPS om deze airports om te huilen.
Ook met de FS2002 update blijf je zien dat dit een echte fs2000 add-on is. Ik heb hem bij mij er weer heel snel afgehaald.
panels zuigen, fmc klopt niks van , gewoon lelijke panels en die 737-800 van hun klopt ook nergens op
en de vliegvelde zijn ook haast om te huilen , lage fps en ik vind het er erg leeg
lolzOp maandag 18 februari 2002 15:51 schreef Blackhole het volgende:
Hier weer een paar mooie foto's van een heli
tampert, kriminalpolizei
Hier heb je fotos van hoe het er uit ziet als je vliegOp maandag 18 februari 2002 16:16 schreef Evilernie het volgende:
[..]
lolzhet zou wel heel dol zijn als de apache cockpit er zo uitzag
Verwijderd
[..]
Hier heb je fotos van hoe het er uit ziet als je vlieg
Yikes...
Ugly...
Toch maar weer eens Enemy Engaged: RAH-66 Comanche vs Ka-52 Hokum installeren...
Op maandag 18 februari 2002 16:46 schreef hellogoodbye het volgende:
Daarom ookOp maandag 18 februari 2002 16:43 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Hier heb je fotos van hoe het er uit ziet als je vlieg
Yikes...
Ugly...
Toch maar weer eens Enemy Engaged: RAH-66 Comanche vs Ka-52 Hokum installeren...
want het is niets met die cockpit .
Maar ik heb hem niet gemaakt dus hoef ik me niet teschamen

Lauwe boel? zeg maar gerust bevroren boelOp maandag 18 februari 2002 19:17 schreef weststar het volgende:
lauwe boel hiero... dan maar ff een plaatje....
[afbeelding]
Mooie plane. Payware zeker?
Welk vliegveld is dat, Amsterdam?
Plane: AFS KLMOp maandag 18 februari 2002 19:20 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Lauwe boel? zeg maar gerust bevroren boel
Mooie plane. Payware zeker?
Welk vliegveld is dat, Amsterdam?
Airport: London Gatwick
Zometeen het vervolg
cockpit licht uit
cockpit licht aan
Wanna buy?
http://www.fsd-international.com/projects/115tc.htm
Verwijderd
Check de frames! Dit is LAGO, met DF had ik rond de 15
cruise:
Long approach Malaga na twee rondjes in de holding.
genoten?
Reactie is wel zn plaats..
Ze doen het niet allemaalOp maandag 18 februari 2002 22:03 schreef pilotincommand het volgende:
Hier wat screenies van PIC in FS2002 met een feelreal 767 flight model. Deze kist vliegt echt geweldig, goeie performance, realistisch taxien, fmc bugjes zijn er uit gehaald. Alleen de standaart kisten van PIC zien er niet uit dus ik raadt je aan om een andere er onder te zetten!
Check de frames! Dit is LAGO, met DF had ik rond de 15
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
cruise:
[afbeelding]
Long approach Malaga na twee rondjes in de holding.
[afbeelding]
genoten?
Reactie is wel zn plaats..
Maar van wat ik kan zien:
dat zij de bekende IADG vliegtuigen nu compleet voor fs2002 gemaakt. Als je ze downed, zijn ze iets van 11 mb per stuk zonder panel en zonder soundsOp maandag 18 februari 2002 21:59 schreef rdluca het volgende:
[..]
De ziet er heel mooi uit![]()
Welke is dat?
http://www.precision-simdesigns.com
tampert, kriminalpolizei
WOW IADG eindelijk weer terug, ben benieuwd voor hoe lang nu weerOp maandag 18 februari 2002 22:07 schreef Evilernie het volgende:
[..]
dat zij de bekende IADG vliegtuigen nu compleet voor fs2002 gemaakt. Als je ze downed, zijn ze iets van 11 mb per stuk zonder panel en zonder sounds
http://www.precision-simdesigns.com
Je moet je scherenOp maandag 18 februari 2002 22:31 schreef Robin Shrine het volgende:
In flight pics vanuit Dusseldorf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ennuh rateltje ook zeer mooie pics!
I love itOp maandag 18 februari 2002 22:27 schreef Rateltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
En hier er een paar van mijn vechtersbaasje.
Incl. een sfeerplaatje.

En hoe vinden jullie hem.
tampert, kriminalpolizei

Zullen we gaan pitten?

Iedereen ligt al te meuren volgens mij...
Verwijderd
Ja dat denk ik ookOp dinsdag 19 februari 2002 00:33 schreef Robin Shrine het volgende:
Mooie pics Rateltje
Zullen we gaan pitten?![]()
Iedereen ligt al te meuren volgens mij...

Dalijk nog een plaatjesspam van moi
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Dit topic is gesloten.