xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
DC?? ik ken maar 1 DC en dat is David CoulthardtOp woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
wat ik niet snap is hoe jullie mensen aan die "adressen" komen voor die spellen
het enige wat ik ken is DC, en dat zuigt
boardsOp woensdag 12 juni 2002 17:34 schreef Phusebox het volgende:
wat ik niet snap is hoe jullie mensen aan die "adressen" komen voor die spellen
het enige wat ik ken is DC, en dat zuigt
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Niet iedereen heeft internet en zit op GoT en kan zich zelf Nederlander noemenOp woensdag 12 juni 2002 17:26 schreef Phusebox het volgende:
natuurlijk als je een spel download en je vindt het vet MOET je het kopen...
als je het niet koopt en iedereen denkt zo dan zal er nooit GP5 komen...
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
gp 4 is de demoOp woensdag 12 juni 2002 18:39 schreef ND het volgende:
Where the fock blijft de demo???
Ga maar zoeken op KaZaA
als ik het spel leuk vind zal ik uhm heus wel kopen hoor!!
Ik zal strakjes wel ff wat screens posten
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
ben wel benieuwd.. ik vind op dit moment f1 2002 het beste van het beste.......
maar we zullen zien
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
huh, bij mij vind ie niks?Op woensdag 12 juni 2002 18:46 schreef AMDFreak het volgende:
Transferred: flt-gp4.024
Ga maar zoeken op KaZaA
als ik het spel leuk vind zal ik uhm heus wel kopen hoor!!
Ik zal strakjes wel ff wat screens posten
en dacht lekker uit pakken die handel ....
Mist hij clsgp428.zip
Kan ik hem nog niet ff uit proberen
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Hij is toch echt van flt dus ik begrijp de bestandsnaam nietOp woensdag 12 juni 2002 19:36 schreef Blackhole het volgende:
Heb ik hem eindelijk gevonden .. en gedll
en dacht lekker uit pakken die handel ....
Mist hij clsgp428.zip
Kan ik hem nog niet ff uit proberen
pic 1 en 3 lijken wat vaag, maar in game had ik gewoon de cockpit voor me. Waarom ze met print screen weg zijn is me een raadsel (weet iemand screenshot knop?)
pics genomen op 1024x768 met standaard grafische instellingen op een GeForce 2 GTS.
is het nu eens minder rijden op rails zoals ik dat vind bij de vorige delen
I don't drive fast, I only fly low!
de screens die ik op het gamers.nl forum heb gezien waren ook niet echt fantastisch ... maar we wachten af
(

Verwijderd
En de physics, veel veranderd, veel nieuwe setup opties?
Maar hoe zit het met het geluid en zijn de menu's duidelijk?
Heb je al in de regen gereden?
Ik ga hem undeleten, omdatOp woensdag 12 juni 2002 20:14 schreef speed24 het volgende:
Hij schijnt wat tegen te vallen,
de screens die ik op het gamers.nl forum heb gezien waren ook niet echt fantastisch ... maar we wachten af
(Boards
)
1) de graphics klote zijn

en
2) het geluid bagger is
Alleen over de besturing kan ik niet veel zeggen, omdat ik die nog niet helemaal ingesteld en getest heb
Persoonlijk vind ik f12002 VEEL mooier
Hebben ze zoveel moeite gedaan aan de grafix is f12002 (of 1) nog mooier
Wel vond ik auto's idd wat op rails rijden, maar ik weet niet hoe dit is in vergelijk met voorgaande delen.
Hier nog 1tje wat ik wel grappig vond, ipv dat je door een onzichtbare hand wordt weggehaald.
Zal eens wat regen naar beneden laten komen
Op woensdag 12 juni 2002 20:19 schreef siggy het volgende:
wehehehehehehehehe lol die moet ik inlijsten hehehehe die reactie dan bedoel ik
Hebben ze zoveel moeite gedaan aan de grafix is f12002 (of 1) nog mooier![]()

Ik vind F1-2002 een *** spel. Het is net of je in een arcade hal zit. Geef mij maar iets mindere grafics voor beter gameplay.
ZOals bij Grand Prix Legends
ik ga m zo bekijken dan post ik wel screens!
hier doet ie et niet iig..
lekkere reboot direkt na een start
na alle perikelen met gta3 volgden genoeg driverupdates dus dat zal ut wel nie weze
ahwell.. toch vast kutgame

Heb wel even de graphics op full detail gezet (1024x768) en niet geresized, sorry voor de lay-out en voor de modem gebruikers (als ze te groot zijn haal ik ze wel weg):
idd vind ik ook. Ik wil hem erg graag hebben.Op woensdag 12 juni 2002 20:30 schreef kNarf het volgende:
pmg wat lelijk.. toch wil ik hem hebben
Gelukkig hij kan ook mooi zijn. Nog wat aa aanzetten en het ziet er goed uit.Op woensdag 12 juni 2002 20:31 schreef TAG_Speedy het volgende:
Krijg geen regen naar beneden ...
Heb wel even de graphics op full detail gezet (1024x768) en niet geresized, sorry voor de lay-out en voor de modem gebruikers (als ze te groot zijn haal ik ze wel weg):
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Maar op het forum van gamers hebben ze al wat meer screenies
//edit: ik up ze zo op mijn @home die ftp is alweer down
(zijn dus screens van iemand die heeft gepost op gamers.nl)
Lijkt wel erg buggy als je die screens zo eens bekijkt, een tegenvaller? met name tegenover f1 2002
Die textures zijn nogal off-color...
Maja misschien alles hoog en 4x AA aan is er mischien nog wat van te maken
\_Specs_/
Verwijderd

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Ik begreep wel ja.Op woensdag 12 juni 2002 20:57 schreef ND het volgende:
ZO JA!!!!![]()
Dat zijn mooie pics, zitten in GP4 nou ook die hulpjes als Traction Control, Launch Control?
Als je launch control verkeert gebruikt dan gaat hij ook kapot ofzo
Ziet er goed uit.
Deed me wel weer denken aan alle eerdere gp games; Snelle cpu is belangrijker dan een snelle gpu.
Ik heb heeeeeeeel veel pics, maar deze vond ik de mooiste

Het is FF wennen, maar als mannetjes met blauwe vlaggen aan komen rennen vlak voordat jij langskomt..... Super gaaf
/edit: 1 erbij
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
20 Juni dacht ikOp woensdag 12 juni 2002 21:43 schreef freddyathlon het volgende:
Wat is de datum van release in de winkels???
16 Juni.Op woensdag 12 juni 2002 21:43 schreef freddyathlon het volgende:
Wat is de datum van release in de winkels???
PrintScreenOp woensdag 12 juni 2002 21:55 schreef TAG_Speedy het volgende:
Wat is de screenshot knop?
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Maarja zometeen na me Huiswerk even gaan spelen
39
nu alleen nog zo lang wachten...
het is niet eerlijk
ik wil hem ook nu...

nog 1
edit: You got mail.
<not to me either>Op woensdag 12 juni 2002 22:14 schreef Simmens het volgende:
edit: you got mail.
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Verwijderd
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Hoe subtiel ook, dit mag hier niet. Het staat ook nog overduidelijk in de SP FAQ.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/02#02
Dit is hier niet gewenst
mijn excuses
got carried away
(moeten die stomme sukkels van Infogrames ook maar een demo uitbrengen, ik wil gewoon uitproberen voor ik koop; dus ik koop GP4 niet als ik m niet kan testen...)
Zijn er nog pic's?
En voor de gene die hem al hebben hoe zit het met het geluid en de gameplay?

Spijt me, het zal niet weer gebeuren..
geluid ben ik ook benieuwd naarOp woensdag 12 juni 2002 22:39 schreef The_FrankO het volgende:
WOW ze letten nu wel op dit topic
Zijn er nog pic's?
En voor de gene die hem al hebben hoe zit het met het geluid en de gameplay?
gameplay zal wel goed zitten, want GP3 speelde ook super
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik heb pas 2 races gereden. En ik vind het realistischer rijden dan f1 2002. De grapics zijn nooit heel goed geweest en het geluid is wel lekker.
Dit is voor mij toch wel de winnaar in de strijd f1 2002 en gp4
Ik heb een bagger GeFORCE II GTSOp woensdag 12 juni 2002 22:49 schreef Dave Schalk het volgende:
Bolk wat heb jij voor een grafische kaart een geforce 1 ofzo het ziet er bij jou echt verschrikkelijk uit.
NOFI
Post jij eens een screenie van jouw boedelbak
ziet er erg mooi uit.. alleen de gameplay lijkt zo sloom.. auto's die zo sloom voorbij en weggaan ensow. Maakt het een beetje saai..
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
edit: we zijn erg hardleers vandaag!? Zie je email.
De winkels zijn dichtOp woensdag 12 juni 2002 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
edit: zie je mail.
En het lijkt wel wel of de tracks smaller zijn geworden
Wat ik wel leuk vind is het uit de pitbox rijden met dat mannetje ervoor die roept: CLEAR
De force feedback vind ik wel lekker, ook al is die niet echt 'stevig' (speel met Logitech wingman formula force stuurtje) en daar trekt die af en toe wel aan.
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Let goed op dat je het goede rondje selecteerd! Deed ik ook fout, ik zat te prutsen met mijn rem want die deed het nietOp woensdag 12 juni 2002 23:16 schreef Deneb het volgende:
Ik kan de gamepad niet echt werkend krijgen, press fireGas bedoelen ze..Dat werkt niet.
Wil niks afdoen aan t feit dat ik m nog steeds aan t kopen benOp woensdag 12 juni 2002 23:15 schreef TheGHunter het volgende:
edit: en dan nog maar een mail. Als ik jou was zou ik -heel- goed de faq gaan lezen.
FTP's zijn 24 uur per dag open!Op woensdag 12 juni 2002 23:18 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De winkels zijn dicht
En het spel is ook nog eens sneller binnen als dat ik naar de winkel kan lopen en terug.
Webwinkels ookOp woensdag 12 juni 2002 23:29 schreef Roy1985 het volgende:
FTP's zijn 24 uur per dag open!
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Verwijderd
vooruit dan maar.Op woensdag 12 juni 2002 23:32 schreef ItSnows het volgende:
Zullen we nog eens 1 poging wagen of jullie een normale discussie kunnen voeren over GP4!?
* Maverick is gematigd enthausiast, dit is 99% zeker een BETA, want de FFB voel je nieteens terwijl ik in die duitse review las dat die geweldig was

PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik durf niet hardop te zeggen dat het een beta is..Op woensdag 12 juni 2002 23:53 schreef Maverick het volgende:
[..]
vooruit dan maar.
* Maverick is gematigd enthausiast, dit is 99% zeker een BETA, want de FFB voel je nieteens terwijl ik in die duitse review las dat die geweldig was
Ik wil wel mensen een advies geven.. De screenies zien er misschien minder goed uit (ik dacht in het begin ook bleeeeergghhh

99% is niet hardop he, laat dat ff duidelijk zijnOp woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik durf niet hardop te zeggen dat het een beta is..
Ik wil wel mensen een advies geven.. De screenies zien er misschien minder goed uit (ik dacht in het begin ook bleeeeergghhh) maar als je het eenmaal gespeeld hebt, verander je snel van gedachte
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Datzelfde vind ik ook van sof2 vind ik er op screens ook niet echt super uit zien, maar in het spel ziet het er veel beter uit.Op woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ik wil wel mensen een advies geven.. De screenies zien er misschien minder goed uit (ik dacht in het begin ook bleeeeergghhh) maar als je het eenmaal gespeeld hebt, verander je snel van gedachte
Ennuh aan iedereen: je moet natuurlijk wel een beetje propaganda maken t.o.v. f1 2002 he, dus show alleen je mooiste screenies

Wel leuk die ventje zo zien werken terwijl jij niets doet
ik ga deze game zeker kopen want hij is een stuk verbeterd tegen over deel 3
zo wel grafx als het rijden in de auto's
Tot nu toe heb ik 1 MIN punt er worden tesnel straffen uit gedeeld .
Of moet je dan in en ferrari gaan rijden wil je niet vaak bestraft worden
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Mp alleen over LAN bij GP4. Geen internet play.Op woensdag 12 juni 2002 23:20 schreef Vos het volgende:
van f1-2002 vind ik het k*t dat mp sessies zoveel laggen
hopen dat gp4 goed te mp-en is
maar ik hoop dat het hier om een beta gaaat ??
want als dit het eind resultaat is koop ik hem dus echt niet hoor..
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Misschien dat gp5 weer iets word.
IK was ff in gevecht met een Arrow.

Uit eindelijk lagen we met zn 2 er naast omdat meneer zo vroeg moets remmen .
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:27 schreef Firecow het volgende:
niet echt tijd om dit topic door te spitten
maar ik hoop dat het hier om een beta gaaat ??
want als dit het eind resultaat is koop ik hem dus echt niet hoor..
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:32 schreef MartNL het volgende:
Nou deze race is duidelijk gewonnen door f12002.
Misschien dat gp5 weer iets word.
Heb je hem al gespeeld?Op donderdag 13 juni 2002 00:35 schreef devv05 het volgende:
Graphics zien er erg teleurstellend uitToch maar ff proberen binnenkort, maar denk dat F1 2002 beter is..
Zoals ik net al zei:
Ik zou zeggen: give it a tryOp woensdag 12 juni 2002 23:59 schreef Bolk het volgende:
[..]
Verwijderd
//edit: vergeten bij te zeggen dat ik jou gelijk hierin geefOp donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef Bolk het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
Zoals ik net al zei:
[..]
Ik zou zeggen: give it a try
Maaruh dat duitste blad gaf aan f1-2002 89% en aan GP4 88% en dat terwijl GP4 zoveel minder features heeft als F1 Dus denk daar maar eens over na
Als alles een beetje meezit heb ik binnen een half uur wel screenies
Hopelijk is dit een beta want dit is ano 2002 onder de maat.
Ik zal het spel morgen ff spelen voor een beter oordeel, misschien dan de playability beter is dan F1 2002... maar ik lach me suf als het gewoon klote blijkt tezijn
bijnaOp donderdag 13 juni 2002 00:44 schreef Bolk het volgende:
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
[..]
Heb je hem al gespeeld?
Zoals ik net al zei:
[..]
Ik zou zeggen: give it a try
duurt nog 2 uur en omdat ik een proefwerk heb morgen wordt het morgen
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ik vraag me af hoe ik KM/U krijg, ipv die mijlen. Ohja, ik speel met dat helmvizier, vreet dat veel grafische rekenkracht?
wegligging van F1 2002 voelt mij iets realistischer aan tot nu toe
Verwijderd
Ik kan niet uit de NFO opmaken dat dit een beta moet zijn, dus ik ga ervan uit dat het de final release is.System Requirements: a puter
1. Als je rijdt met T-cam view (niet vanuit de cockpit, maar ook niet achter de auto) is het behoorlijk realistisch. Zodra je overschakelt naar het viewpoint achter de auto, zijn de physics m.i. gewoon belachelijk. De auto reageert dan ineens heel anders, het voelt heel onnatuurlijk. Hele vreemde rare stuurbewegingen, iets bijsturen ziet eruit alsof de hele auto "scheefgaat", heel vaag.
2. Als je de graphicsopties behoorlijk opschroeft (voor de broodnodige grafische pracht) en een quickrace op Monaco speelt, treedt er zoveel vertraging op in het spel dat het bijna niet meer speelbaar is. Het effect is helemaal goed merkbaar op het stuk langs het zwembad. Absurd.
3. Wat ik wel echt heel goed vind is de hoeveelheid grip die de auto heeft. Bij F1 2002 bijvoorbeeld is de grip -ook bij maximale downforce ingesteld- gewoon ver te zoeken. Met deze auto's kun je weer ouderwets hoeken, en dat vind ik echt een hele verbetering.
4. Het geluid valt me echt tegen. Het lijkt in de verste verte niet op de geluiden die je hoort tijdens een rondje onboard (bijvoorbeeld tijdens een qualifying sessie op tv). Het echte F1 geluid is veel scherper, agressiever.
5. AI vind ik matig. Coureurs rijden in bochten gewoon tegen elkaar aan, waardoor er heel veel crashes ontstaan tijdens een race.
6. Schade vind ik wel heel mooi. Op Spa reden er 2 voor me na Eau Rouge, die elkaar even raakten, waardoor de een de voorspoiler verloor. Toen die spoiler bij mij voor de auto kwam, werd ik behoorlijk van mijn lijn geworpen, en de spoiler brak in nog meer stukken uiteen. Die stukken werden links en rechts van me de kant in geschoten, wat er wel strak uitzag.
7. Anyone else want some!?!
Verwijderd

ALLE SCREENS ZIJN CLICKABLE!
Orginele startscherm hebben ze ervan gemaakt
Als eerste wil ik opmerken dat ik het mooi vind hoe je de warmte van de baan 'ziet' al die hitte die opstijgt, helaas geen pic van dacht ik zo.
Verder heb ik alles op high gezet en 2x fsaa dat kun je wel terugzien aan de framerate onderin
De schermen die langs de baan staan die zijn gelijk aan de werkelijk, kun je wel terug zien op de pics
Zelf vind ik de auto's SOMS wat TE veel glans hebben, zodat het niet mooi meer lijkt.
Ik heb dus alleen shots genomen van SPA, 1 ding is zeker het is mij niet gelukt om met volle snelheid door die kronkelbocht (weet de naam ff niet
Verder heb ik maar een klein half uurtje gespeelt en het ging me alleen om de screens want met een gemiddelde van 15 fps ofzo kon ik niet fantsoenlijk gas geven
Heel stiekum moet ik toch zeggen dat het me tot nu toe ietwat tegenvalt
Dit topic is gesloten.