Hey,
ik wil DPC joinen en ik ben nieuw maar waar kan dl-en van software want ik kan op de site nix vinden. sorry
ik wil DPC joinen en ik ben nieuw maar waar kan dl-en van software want ik kan op de site nix vinden. sorry
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Verwijderd
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Zie de FAQ's van de veschillendeprojecten op dutchpowercows.org.Op donderdag 14 februari 2002 13:31 schreef Sugar het volgende:
Je kan meedoen aan verschillende projecten kan iemand uitleggen wat ze inhouden:
RC5:
OGR:
Seti@home:
Think:
Genome@home:
Folding@home:
Als ik nou wil overschakelen naar een ander hoe doe ik dat dan?
...
We kunnen de hulp nu redelijk goed gebruiken bij RC5. Hier staan we sinds kort niet meer dagelijks 1ste.Op donderdag 14 februari 2002 13:45 schreef Sugar het volgende:
Maar wat is het best om mee te doen of het leuks??? daar heb ik helemaal geen idee in
...
Verwijderd
Nee, met twee projecten: Ecologyfund kan naast een van de DC projecten, aangezien deze geen CPU tijd kost. Die kan er dus zonder problemen bij.Op donderdag 14 februari 2002 13:21 schreef Sequence het volgende:
je kunt dus zoals hierboven al gezegd mee doen aan één van de vele projecten waaraan DPC mee doet, kzou je persoonlijk wel aanraden te beginnen met 1 project aangezien je dan nog een keer in de stats kan komen
Euh ik denk dat ons grootste team wel uit 100+ man bestaatOp donderdag 14 februari 2002 14:16 schreef Sugar het volgende:
misschien wel, ik ga ff een team oprichten en ik zie nu dat het grootste team 22 man is bij DPC en ik wil daarboven. zit al op 2 man dus.... maar ja je moet ergens beginnen ben met 1 begonnen een uur geleden
Niet iedereen registeert zich op wdo (foei) en niet iedereen is even actief dus het kan wel kloppen dat het grootste team slechts 22 man heeft.Op donderdag 14 februari 2002 14:47 schreef Sugar het volgende:
ooo hmmm als ik kijk bij dpc subteams staat het team met de hoogste aantal members op 22
kan iemand mij uitleggen wat dit betekent? :-)Op donderdag 14 februari 2002 14:41 schreef Sugar het volgende:
ik ben nu bezig met iets verzenden maar wat houdt dit eigenlijk in:
40 RC5 packets ( 40 work units ) are in buff-out.rc5
Juist
Verwijderd
Mmm 40 packets, 40 work units, heb je allemaal packets van 1 of sta je random te draaien? Kun je de Buff inn ff hier copy/paste? Ik weet dat Dnet nu allemaal kleine pakketjes verstuurd maar allemaal 1tjes lijkt me raar.Op donderdag 14 februari 2002 14:41 schreef Sugar het volgende:
ik ben nu bezig met iets verzenden maar wat houdt dit eigenlijk in:
40 RC5 packets ( 40 work units ) are in buff-out.rc5
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Of vragen of poort 2064 open mag (die wordt gebruikt), of flushen naar een server die op poort 80 draait, of via de mail.Op donderdag 14 februari 2002 16:52 schreef Sugar het volgende:
ja idd ik zit hier op stage daar zit ik achter een proxy ja, thuis zit ik normaal, maar hoe kom ik hier doorheen?
Juist
1
2
| numblocks=xxxx blocksize=xx |
1
| dnetc.exe -import C:\dirmetbuffin\buff-in.rc5 |
Dat zijn wel meteen de uiterste stappen, het kan goed dat na het invullen van de proxy gegevens (die niet altijd geheim zijn) je gewoon wel kan flushen.Op donderdag 14 februari 2002 17:05 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Of vragen of poort 2064 open mag (die wordt gebruikt), of flushen naar een server die op poort 80 draait, of via de mail.
Bij OGR zoeken we naar een Optimale Golomb Liniaal met 24 markeringen (Optimal 24-mark Golomb Ruler). (Korte kan nietOp vrijdag 15 februari 2002 09:05 schreef Sugar het volgende:
kan iemand mij vertellen waar ORG en ECCP voor streiden??
Zeker wetenDutch Power Cows
![]()
Rulezz
Verwijderd
Bij numblocks vul je in hoeveel work units je wilt krijgen.Op vrijdag 15 februari 2002 10:23 schreef Sugar het volgende:
ja maar dat is numblocks=33 maar je kan ook
blocksize=???? of moet ik daar ook gewoon 33 invullen
1
2
| numblocks=2500 blocksize=28 |
1
| numblocks=2500 |
Mooie site !The web page you are trying to access doesn't exist on Yahoo! GeoCities.
http://www.geocities.com/sugar001nl/1024.html
Try a search or visit our help area for more information.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Bij THINK kun je per pc een devicename opgeven. Op je persoonlijke homepage op de site van UD/THINK worden naast je totalen ook standaard stats bijgehouden van hoeveel units elke device heeft gedaan.Op vrijdag 15 februari 2002 08:27 schreef Sugar het volgende:
(...)
zal als ik thuis ben ff alles goed regelen! Denk trouwens dat we mee gaan doen met THINK want die leden die doen het meer voor het goede doel!
Is het eigenlijk moeilijk om een website te maken met die statistieken erin???
[DPC] help conquer cancer @ WCG