Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onterechte topic sluiting....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag even aandacht voor het volgende:

[topic=411008/1]

Mijn topic is twee maal achter 1 gesloten en voor zover ik zie en nog enige andere tweakers onterecht, erg vervelend!! Ik wil excuse!

Verwijderd

ik las keertje iets over een refesh rate fix of sow..
Dat staat letterlijk in de FAQ, dus als je eerst ff gaat uitzoeken of het daar niet aan ligt als je ervan gehoord hebt.

En 2 keer een topic openen als je oude gesloten hebt maak je me superpissig van, dat hoor je eerst via mail of LA op te lossen als het niet duidelijk is.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 22:54 schreef Webmasterok het volgende:
Ik wil excuse!
ajb :z

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 22:58 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat staat letterlijk in de FAQ, dus als je eerst ff gaat uitzoeken of het daar niet aan ligt als je ervan gehoord hebt.

En 2 keer een topic openen als je oude gesloten hebt maak je me superpissig van, dat hoor je eerst via mail of LA op te lossen als het niet duidelijk is.
Volgens mij loopt ut nu ook lekker en ik blijf ut zien als onterechte sluiting, jij blijkbaar ook want je laat momenteel het topic gewoon open.

En overigens heb ik ff snel in de faq gekeken maar wat zie ik daar? "Mijn refreshrate gaat niet hoger dan 60/75 Hz en ik heb een nVidia kaart"
Enne, mijn HZ geeft ie toch echt iets aan met twee nullen en een één er voor! Zal ut gelijk ff verklappen dan snap je het gelijk :), das 100 en is hoger van 60 cq 75 :).

Enne, iets minder arrogantie mag ook wel! :+

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 23:04 schreef Webmasterok het volgende:

[..]

Volgens mij loopt ut nu ook lekker en ik blijf ut zien als onterechte sluiting, jij blijkbaar ook want je laat momenteel het topic gewoon open.
Ik snap nu een beetje wat je vraag is, je was veels te onduidelijk
Enne, iets minder arrogantie mag ook wel!
Dat moet je nodig zeggen.

Je postgedrag is trouwens ook niet om over naar huis te schrijven, je opent meer topics dan je vragen van anderen beantwoord en dat is niet echt de bedoeling van een forum. We zijn geen helpdesk namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
[..]
Ik snap nu een beetje wat je vraag is, je was veels te onduidelijk
[/quote]

Dus alles wat voor jou vaag is word maar dicht getimmerd? Mijn mede tweakers begrepen ut anders wel?!?!

[..]

Dat moet je nodig zeggen.
[/quote]

Weet ik daarom zeg ik ut ook :+ :)!

Verwijderd

Dus alles wat voor jou vaag is word maar dicht getimmerd? Mijn mede tweakers begrepen ut anders wel?!?!
Yep, dat staat zelfs duidelijk in de FAQ. Daar staan nog meer dingen in waar je waarschijnljk nooit van gehoord hebt.

Maar ik ga verder niet meer in discussie, dit schiet toch niet op.

Verwijderd

Topicstarter
CoRReCT zeker met jou arrogantie }:O....

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ga ook eens normaal tiepen.. de hele tijd ut is ook zo irritant. En 1 vraag/uitroepteken is ook al duidelijk genoeg :)
Op woensdag 13 februari 2002 23:15 schreef Webmasterok het volgende:
CoRReCT zeker met jou arrogantie }:O....
:Z

Verwijderd

Topicstarter
:P
[topic=411008/1]
Mare... Kan iemand mij vertellen wat hier zo vaag aan is dan? Ik heb het probleem toch goed uitgelegd? En het geen wat in de faq staat is bij deze geen sprake ...

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 21:28
zucht... heb je er ook bij andere monitoren last van? Of als je t.v. kijkt? En als je refreshrate 60 of 70 is dan zie je dat meteen als je veel wit in beeld hebt. Ziet het er strak uit als je hele scherm wit is, dan is het goed.

btw:
Ik wil me eigenlijk nergens mee bemoeien, maar meer respect voor de mod's zou niet verkeerd zijn.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

Verwijderd

Van mij mogen jullie best een zinvolle discussie voeren op LA, maar dan wel onder de voorwaarde dat wel elkaar op een normale wijze blijven benaderen en te woord staan.

Geblaat over onder andere arrogantie en dergelijke is meestal niet iets wat als positieve bijdrage wordt gezien in een dergelijke discussie.

Maar (en ik richt mij tot Webmasterok en Sinterklaas), ik neem aan dat jullie er nu wel uit zijn en dat het probleem is opgelost?

:)

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
mischien moet je gewoon even naar de brillendokter,buiten het feit om dat iedere computergebruiker er wel eens last van heeft toch?

IK meen het we laat je even nakijken (voor een bril dan ? )

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 februari 2002 23:33 schreef mercarra het volgende:
zucht... heb je er ook bij andere monitoren last van? Of als je t.v. kijkt? En als je refreshrate 60 of 70 is dan zie je dat meteen als je veel wit in beeld hebt. Ziet het er strak uit als je hele scherm wit is, dan is het goed.

btw:
Ik wil me eigenlijk nergens mee bemoeien, maar meer respect voor de mod's zou niet verkeerd zijn.
Uhmm, ik wou me verder nog ff hier op reageren, verder gaat alles lekker zijn gangetje, ik respecteer de mods echt wel hoor, maar als ik aangetijgerd word om een niet geldige reden, met dreiging tot ow, (niet dat ik er echt mee zit, maar gaat om principes uiteraard...), dan word je niet helemaal happy, cker als je bijna blind begint te worden :P....

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als het echt niet in de FAQ stond vind ik dat Sinterklaas best z'n excuses mag aanbieden en zijn dreiging voor een OW terug moet draaien.
Natuurlijk is ook het geflame van Webmasterok niet goed.
Fouten van modjes worden toch in de doofpot gestopt hier, vind ik een trieste zaak.

Of Webmasterok gelijk heeft weet ik niet.

Duidelijkheid is welkom, MAAR:
- Als blijkt dat Sinterklaas vanaf het begin gelijk had, moet gewoon dat 3e topic van Webmasterok dicht en moet het echt uit zijn.
- Als blijkt dat Sinterklaas niet gelijk had, dan moet hij dat ook erkennen.

Nu is het echter vaag: Het topic blijft open, maar toch erkent Sinterklaas niet dat Webmasterok gelijk heeft. Dat is erg tegenstrijdig en onduidelijk, ook naar de rest toe.

Verwijderd

Topicstarter
TJa, ff een na reactie:

Als een mod iets fout doet dan is er nix mis en als een "normaal lid" iets fout doet dan breekt de hel los... hmzz, wat een klote beleid hiero!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op vrijdag 15 februari 2002 23:02 schreef Webmasterok het volgende:
TJa, ff een na reactie:

Als een mod iets fout doet dan is er nix mis en als een "normaal lid" iets fout doet dan breekt de hel los... hmzz, wat een klote beleid hiero!
<bot>
daar is een vrij eenvoudige oplossing voor :
klik hier boven in beeld op profile:
verander je emailadres in a@b.com
dan laat je je je pass mailen via uitloggen
tada probleem opgelost :)
</bot>
wat wil je dan van ons?
dat we de hele dag (N)OW's aan onszelf gaan uitdelen omdat wij slotjes zetten?
zou wat worden
een (N)OW per slotje
dan had ik al een fullban :P
dus leg eens uit WAT er dan mis is met het beleid

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1