Tjah lijkt me duidelijk....k heb van de week toevallig oog en oor gehaald, maar was er niet superkapot van, was weinig diepgaand. Wat is jullie favoriet?
Ik heb een tijdje Audio & Techniek gevolgd, maar ik heb geen idee hoe dat tegenwoordig is.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Gramophone had m'n vader vroeger. Voornamelijk reviews van nieuwe discs (in de klassieke sfeer) en een klein katerntje over apparatuur. Maar dan wel apparatuur in de kwijlworthy Britse stijl -- niet betaalbaar voor normale tweakers, en absoluut audiofiel verantwoord.
What HiFi is ook engels, die is wat meer pop en home theater gericht, is wel een aardig blad.
What HiFi is ook engels, die is wat meer pop en home theater gericht, is wel een aardig blad.
Verwijderd
ditto..ook HifiNews and Record Review is wel okOp woensdag 13 februari 2002 21:23 schreef Exirion het volgende:
Ik heb een tijdje Audio & Techniek gevolgd, maar ik heb geen idee hoe dat tegenwoordig is.
What Hi-Fi. Alhoewel die toch een beetje subjectief is gezien hun engelse smaak, kan je er altijd uitvissen welk product slecht is.
Nederlandse bladen zuigen. Je kan er voor 5000% van uitgaan dat als ze een speakerset hebben van 2000 piek dat er in de conclusie staat 'mooie speakerset !!' maar er word nooit een vergelijking getrokken zoals bij What HiFi.
Nederlandse bladen zuigen. Je kan er voor 5000% van uitgaan dat als ze een speakerset hebben van 2000 piek dat er in de conclusie staat 'mooie speakerset !!' maar er word nooit een vergelijking getrokken zoals bij What HiFi.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
What hifi wordt helaas betaald door enkele audiofabricanten...Op woensdag 13 februari 2002 21:41 schreef JT het volgende:
What Hi-Fi. Alhoewel die toch een beetje subjectief is gezien hun engelse smaak, kan je er altijd uitvissen welk product slecht is.
Hmmmm...dat betwijfel ik toch best wel hoorOp woensdag 13 februari 2002 21:42 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
What hifi wordt helaas betaald door enkele audiofabricanten...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Hifi news and record revieuw. Zeer goed blad, met een aantal zeer vooraanstaande testers!
met vriendelijke groeten, marcel
Enkele audiofabrikanten? Het lijkt er meer op dat het blad wordt betaald door die 3 miljard pagina's aan reclameWhat hifi wordt helaas betaald door enkele audiofabricanten...
Maar da's wel vaker zo met Engelse bladen, sla je een blad open, komen er eerst 6 cd's uitgedonderd, ga je een leuk artikel lezen om er vervolgens achter te komen dat het een drie pagina's lange advertentie is...
Een echt goed hifi-blad ben ik nog niet gezien (hoewel ik die van marcelvdk nog niet ben tegengekomen), de meeste hebben naar mijn mening een te breede selectie, dus van tv's tot cd-spelers en daarbij crappy 5.1 sets, maar ik zoek meer iets van hifi -> erg hifi in speakers en amps, plus een beetje cd-spelers en kabels, maar meer ook niet.
Ik vind die duitse bladen wel kewl, mits je duits goed is zeker aanraders, helaas wordt nooit iets slecht bevonden.
Ik heb Music Maker voor fl.25,-/jaar. Dan vind ik het al snel een goed blad
. Maar zonder gekheid... ik vind het best aardig, omdat het wat breder is. Ik speel zelf gitaar, daaraan geen gebrek, maar er staan ook reviews van andere instrumenten in. Verder veel verhalen die gericht zijn op de thuisstudio-eigenaars, semi-pro demo makers en optredende bands.
Verwijderd
ik kies ook voor what hi fi, als iets daar 5 sterren krijgt , dan verdient dat product dat dus ook echt en ik zou bij wijze van spreke blindelings aankopen durven doen ( doe het niet maar toch
aan de hand van hun reviews .. die reviews besparen je in ieder geval het werk om alles af te gaan en aan de hand daarvan kan je dan een mooi wannahave lijstje creëren en een kleine selectie gaan testen op je eigen smaak, afrekenen en thuis lekker genieten
Audio Magazine; Duitstalig blad, maar na een tijdje leest et nog leuk ook... 
Termen als: "Die Aldi-Anlage" e.d.
Termen als: "Die Aldi-Anlage" e.d.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Zeg nu zelf: behalve de Yoko's e.d. wordt er eigenlijk geen slecht spul meer gemaakt...Op woensdag 13 februari 2002 23:04 schreef hervaz het volgende:
Ik vind die duitse bladen wel kewl, mits je duits goed is zeker aanraders, helaas wordt nooit iets slecht bevonden.
Bovendien: als je van elk component de positieve eigenschappen benadrukt, werkt zich dat weer positief uit voor de reclame-inkomsten...
* brammus gelooft allang niet meer in totale onafhankelijkheid...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Daar heb je wel een punt, maar je kan iig een idee krijgen of een leiddraad als je die bladen leest.Op donderdag 14 februari 2002 13:57 schreef brammus het volgende:
* brammus gelooft allang niet meer in totale onafhankelijkheid...
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
What Hifi? Denitely, lekker leebare review's, handige supertest, budgetsystem's alleen jammer van de advertenties, maar ja, dan zie je ook nog is wat aanbiedingen langskomen!!!
Jaren geleden kocht ik zowat iedere maand de HomeStudio. Bestaat dat blad nog?
Siditamentis astuentis pactum.
Geef mij maar het duitse blad Audio, lekker veel testen, goede uitleg, leuke thema's en goede testoverzichten.
HiFi Choice is ook heel aardig. In Nederland wordt al jaren geen fatsoenlijk audioblad meer gemaakt. Ze zijn duur, maar een handvol pagina's dik, en ze vinden alles goed omdat ze de reclame-inkomsten niet kunnen missen.
homestudio bestaat nog ja, maar het is nu musichome. het duitse 'audio' is wel goed ja en de 'stereo' ook en het (amerikaanse geloof ik) stereophile ook. dingen als de consumentengids en in een zekere mate ook de 'what hi-fi' hebben wat mij betreft een beetje een houding van: "maar die is toch wat goedkoper en daar krijg je wel veel mogelijkheden (lees: knopjes) voor. dus neem die maar." terwijl ik meer van het type ben: "ietsjes langer sparen, maar dan heb je ook wat".
Verwijderd
Ik koop elke maand het duitse blad AUDIO en soms de STEREO PLAY als er iets interesants in staat.
PreciesOp donderdag 14 februari 2002 14:39 schreef mark_dabomb het volgende:
What Hifi? Denitely, lekker leebare review's, handige supertest, budgetsystem's alleen jammer van de advertenties, maar ja, dan zie je ook nog is wat aanbiedingen langskomen!!!
Ecodan warmtepomp
waar zijn deze bladen trouwes het beste te verkrijgen, de meeste liggen nl. niet in de Bruna hier
Bruna's op het station en de multimedia afdeling van de V&D, zijn hier in utrecht de beste twee plekken. Een beetje beter gesorteerde Bruna heeft deze dingen trouwens wel -- iig de What HiFi zeker.
Pagina: 1