Fangrill buigen?

Pagina: 1
Acties:

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 18:12

slazh

Here To Stay

Topicstarter
Ik volg dat jullie case modding activiteiten al een paar maanden, en nu ben ik dan zo ver om mijn wat oudere computer een beetje te modden.
Ik wil dus bij mijn fan aan de voorkant zo een mooie fangrill doen, maar mijn behuizing van de kast (dat plastic) is een beetje rond. Nou wil ik dus vragen of het mogelijk is om (als ik daar eenmaal een gat in gezaagd heb) een fangrill te monteren, maar deze moet dan wel een beetje gebogen worden. Kan dit? IK wil namelijk niet dat als ik een fangrill koop en hem dan buig, dat ie dan spontaan breekt ofzow.

Bedankt voor het beantwoorden.

Verwijderd

Een beetje buigen kunnen die dingen wel hebben. Maar moet natuurlijk geen 90graden hoek worden. >:)

Verwijderd

Natuurlijk breekt deze niet meteen.
De metalen zijn erg veerkrachtig en taai. In ieder geval genoeg om ze een klein beetje te buigen hoor!
Bovendien hoef je alleen de schroefaansluitingen te verbuigen waarschijnlijk!!

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 13:46
Kan gewoon...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 10:39

talin

ES-MA

zon ding kan wel wat hebben .

1 nadeel kan zijn dat de verf ( als die erop zit ) een beetje barst , dus doe et een beetje met beleid .

ik zal zo ff een fotootje maken voor .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik ben bang dat dat niet goed gaat, dat buigen.
De ringen van een fanguard zijn gesoldeerd op de bevestigings"beugels". Dat breekt heel snel los.
[edit] ik lijk in de minderheid :P

• slazh

slazh

Here To Stay

Topicstarter
oke, dus het kan, maar moet wel voorzichtig.. hmm, laat ik daar nou net iet goed in zijn ;).
Dit is de fangrill die ik wil monteren:
Afbeeldingslocatie: http://www.pcmods.com/_images/products/radiogrill1(320w).jpg
Verder nog tips?

edit:
typo

Verwijderd

ik denk dat deze het wel wat sneller zal begeven. Ik dacht dat je een gewone fanguard bedoelde.

• slazh

slazh

Here To Stay

Topicstarter
Dat zou natuurlijk ook kunnen, maar dit vind ik mooier :).
Nog even een vraag, MOETEN die dingen gemonteerd worden aan het chasis van de kast (metalen skelet zeg maar), of kan het ook aan de behuizing (plastic)?

Verwijderd

Kan allebei.. Ik heb ze aan het plastic zitten.

Verwijderd

die is wel heel mooi maar houd ook wel erg veel airflow tegen

• slazh

slazh

Here To Stay

Topicstarter
Oke, bedankt voor de reacties. Op naar mijn eerste mod >:)

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

ok... ff mijn mening en eigen ervaring:

die fangril waar youw oogje op gevallen is, die houd veel lucht tegen (maar dat wist je al), maar ook komt er veel geluid vrij als je hem direct op de koeler monteerd (op het metaal). dus als je dan toch persé zo'n grilletje wil, doe hem dan in de front bezel (plastic :) ). dat ziet er gelijk mooier uit :D

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

Pagina: 1