Jonge moderators

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 722 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

43 toch? [edit] Woeps

En het niet hebben van een specifieke taak in een adviseurs-team betekend niet dat je nutteloos bent. Vliegende keep is ook nuttig.

Da'k dat allemaal weet komt omdat ik niet alleen de HK uit de ideeenkast heb gehaald maar ook de basis/invulling adviseurs en nog een hoop andere dingen heb verzonnen.

Helaas werd dat niet altijd op prijs gesteld en hoewel de ideeen misschien goed/leuk/aardig/nieuw zijn krijg je toch de stempel crewbasher/beterweter te pakken (of je nu crew bent of niet). Tja, het verwijt dat "er niets goeds van je te verwachten is" betreur ik nog steeds ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13

Elvhenk

/me hartje GO

Waardering is een voornaam ding, Ectein. :) Dus: choeso jei! :D

* Elvhenk is 37 (en nog maar net ook)
*snirf*
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 12:02 schreef Ecteinascidin het volgende:
Helaas werd dat niet altijd op prijs gesteld en hoewel de ideeen misschien goed/leuk/aardig/nieuw zijn krijg je toch de stempel crewbasher/beterweter te pakken (of je nu crew bent of niet). Tja, het verwijt dat "er niets goeds van je te verwachten is" betreur ik nog steeds ;( .
Feit is natuurlijk wel dat er sinds je weg is, nogal wat redelijk heftige discussies zijn geweest, wat je toch aardig het predikaat 'crewbasher' geeft. En dat wordt van jou onthouden, de opmerkingen die richting jou gegaan zijn iets minder.
En je mag mijn titel 'ultimate' zo overnemen hoor, geef maar een gil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op vrijdag 15 februari 2002 11:52 schreef Twynn het volgende:
Hmm.. Toch heb jij daar zelf veel inspraak in gehad als ik me niet vergis!
Je gelooft toch niet echt dat die MT-gasten enige inspraak hebben in dingen he? :P
Hun functie is gewoon het zijn van een stroman :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op vrijdag 15 februari 2002 12:05 schreef Nielsz het volgende:

[..]

En je mag mijn titel 'ultimate' zo overnemen hoor, geef maar een gil ;)
Neuh, ik probeer iig de eigen principe's te handhaven. Als dat anti-crew is dan is dat zo, maar pro-crew dingen worden blijkbaar niet herkend. Negatieve spiraal noem je zoiets, iets waar ik eigenlijk allang niets meer om geef.

't jammer, ik heb andere ambities, probeer nog steeds een beter GoT te maken maar neem 't toch meestal maar voor kennisgeving aan.

Ultimate-Crewbasher hoef ik igg niet te hebben. Zodra je notes kan opvragen zal ik wellicht de meeste notes blijken te hebben. (/me of insoft)

[edit], van enkele crewlden weet ik wel hoe deze crew zijn geworden. dat verhaal zal ik nog wel een keer typen. Grrrrrene, buzzman, Sinterklaas etc... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:36

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 15 februari 2002 12:10 schreef Ecteinascidin het volgende:

Neuh, ik probeer iig de eigen principe's te handhaven. Als dat anti-crew is dan is dat zo, maar pro-crew dingen worden blijkbaar niet herkend. Negatieve spiraal noem je zoiets, iets waar ik eigenlijk allang niets meer om geef.

't jammer, ik heb andere ambities, probeer nog steeds een beter GoT te maken maar neem 't toch meestal maar voor kennisgeving aan.

Ultimate-Crewbasher hoef ik igg niet te hebben. Zodra je notes kan opvragen zal ik wellicht de meeste notes blijken te hebben. (/me of insoft)

[edit], van enkele crewlden weet ik wel hoe deze crew zijn geworden. dat verhaal zal ik nog wel een keer typen. Grrrrrene, buzzman, Sinterklaas etc... :)
Ik denk dat het beeld wat jij schetst een tijdje geleden correct was.

Dus ik denk niet dat het nu nog actueel is. (jouw beeld)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik denk dat dat je nog weleens flink tegen (mee) kan/zal vallen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 01-10 19:49
Op vrijdag 15 februari 2002 11:55 schreef JvS het volgende:
Liegbeest :P. Stiekum wist je dat al, maar twijfelden we of we het wel zouden posten ;).
Tja, en dan ga jij het alsnog verraden :( ;)
Op vrijdag 15 februari 2002 11:55 schreef Elvhenk het volgende:
Als het correct zou zijn... :o Ik doe m.n. dingetjes voor crew en admin idd, dus dat is niet altijd zo zichtbaar op het forum.
Meer een secretaresse-functie was het toch!?
(Oh, en dat stokoud.. Tja, als je zelf een topic gaat starten over de bejaardensoos van got (of iets in die richting) vraag je er natuurlijk wel om :)
Op vrijdag 15 februari 2002 12:07 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Je gelooft toch niet echt dat die MT-gasten enige inspraak hebben in dingen he? :P
Hun functie is gewoon het zijn van een stroman :+
Heeft Daniel/Floris jou dan niet aangenomen als litemod?
(tegenwoordig hebben ze inderdaad niks meer te vertellen ;) >:))
Ik moet je meegeven dat je inderdaad vaak met constructieve ideeen komt aanzetten..
En verder kan ik me ook nog een quote herinneren (kweenie meer van wie) die neerkwam op het feit dat je het goed bedoelde, maar dat het zo lastig je strot uit kwam ofzoiets ;)
Tja, en als je eenmaal de negatieve naam te pakken hebt, blijf je natuurlijk wel een tijdje een stempel houden, al verwacht ik dat dat op den duur ook weer verdwijnt..
En verder is het wel algemeen bekend dat je wel heel veel voor GoT hebt gedaan!
Zou mooi zijn.. Info is natuurlijk altijd welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben helemaal niet smiley verslaafd!! :? Ik kan heus wel zonder hoor :Y) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
esceisadarin '(goddammed ik kan het nog niet)' wrote

Dat hebben we dan gemeen. Ik probeer ook GoT beter te maken (of niet GO ;) ), en tja, daar hoort het kritisch bekijken van idee'n ook bij. Ik denk nu aan een uitspraak van Einstein, maar ik kom er niet meer op :{ Het kwam op hetvolgende neer: "Als iedereen netjes de regels volgde, zaten we nu nog met in het stenen tijdperk". Maar dan mooi omschreven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Weet je dat dit het leukste draadje sinds tijden is imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Op vrijdag 15 februari 2002 14:17 schreef HBM het volgende:
Hah, en jij kan het weten, he, ouwe beer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 15 februari 2002 12:20 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik denk dat dat je nog weleens flink tegen (mee) kan/zal vallen...
Lordspacie ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Sinterklaas(82tm) was het leukste. Zoekende naar modjes voor NSTM ga je toch al snel door NSTM zelf spitten, totdat je een username tegenkomt die vaak voorkomt en toch als betrouwbaar/kwaliteit voorkomt. Duurde 5 topics + honderden reacties, totdat Sinterklaas opdook Met herkenbaar icoon). Serieuze usert, dus via de nick gekeken welke andere reut uitgetypt werd. En inderdaad.... erg veel serieuze reut volgde.

Contact via ICQ gezocht ('Sint, we hebben wat opmerkingen over je gedrag op GoT..'.... die dacht dus een ban te krijgen >:) ) en Sinterklaas voorgedragen voor het modschap. Aangezien er een hoop planning aan de gang was voor de HK, zijn modschap geplanned in een groot schema. Schema voorzag helaas niet in BC3, maar toch is 'ie maar mod geworden.

IMHO een goede greep, Sint is een actief betrokken en goede mod.

PS, GO, gedane zaken en oude koeien zijn nooit mijn pakkie an. verleden == verleden, dus op gewoon erover praten na verder geen bedoelingen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Yo e764 ik heb je verkeerd gequote toenet.. ff veranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op vrijdag 15 februari 2002 14:17 schreef HBM het volgende:
Tja, ik vind het ook wel leuk :)
Op vrijdag 15 februari 2002 14:41 schreef BrZ het volgende:
Lordspacie ? :D
Neuh, ik denk iemand met nog meer cloontjes..
Op vrijdag 15 februari 2002 14:46 schreef Ecteinascidin het volgende:
IMHO een goede greep, Sint is een actief betrokken en goede mod.
Mee eens.. Al bleek dus later dat hij in een hardware forum nog beter op z'n plaats was!
(Ik denk dat dat overigens ook een van de kwaliteiten is van een goede moderator.. Iemand kan ingezet worden op meerdere fora, zonder echt afbreuk te doen aan het modwerk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 10:17

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Op vrijdag 15 februari 2002 14:21 schreef Elvhenk het volgende:

[..]

Hah, en jij kan het weten, he, ouwe beer? :P
* KroontjesPen zal maar weer :X maar denkt des te meer ;) .
Hoewel, het gaat vanzelf dat ouder worden.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 15:07 schreef Twynn het volgende:

Neuh, ik denk iemand met nog meer cloontjes..
Wiewiewiewiewie? :P

En wat weet je over de memorabele GoT momenten? Heb je nog wat interessante, legendarische, heroïsche, bloedstollende verhalen op de plank liggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 15 februari 2002 20:01 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Wiewiewiewiewie? :P

En wat weet je over de memorabele GoT momenten? Heb je nog wat interessante, legendarische, heroïsche, bloedstollende verhalen op de plank liggen? :)
We hebben het Turkeyboy drama gehad, die met 1000en kloons terugkwam en we hebben het 600068 (terrence heette die ofzo) drama gehad (ICQ nummer 600068, tel 030 600068 en weet ik veel wat allemaal :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 20:25 schreef JvS het volgende:

[..]

We hebben het Turkeyboy drama gehad, die met 1000en kloons terugkwam en we hebben het 600068 (terrence heette die ofzo) drama gehad (ICQ nummer 600068, tel 030 600068 en weet ik veel wat allemaal :P.
Vertel vertel!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 15 februari 2002 20:25 schreef JvS het volgende:
en we hebben het 600068 (terrence heette die ofzo) drama gehad (ICQ nummer 600068, tel 030 600068 en weet ik veel wat allemaal :P.
4 nullen!!
En ja, hij woont 300 meter van mij vandaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:00
Op vrijdag 15 februari 2002 20:01 schreef BreadFan het volgende:
• Dexterslab?
• Tom & HlpDsK fake ruzie
• 3x een BC
• Overgang UBB --> Topix
• Een paar onzinfora (onzinforum, offtopic-forum, de kroeg en nu dus Huiskamer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Op vrijdag 15 februari 2002 20:32 schreef RobbertC het volgende:

• Een paar onzinfora (onzinforum, de kroeg en nu dus Huiskamer)
Je vergeet het offtopic forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Op vrijdag 15 februari 2002 20:34 schreef BrZ het volgende:

[..]

Je vergeet het offtopic forum :D
Oh ja :? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online

[topic=245342/1/25]

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 20:44 schreef BreadFan het volgende:

[..]

[topic=245342/1/25]

:)
Kewl! Moet je die andere gasten horen! :D

"hef zijn ban op!"
"zal ik jou ook bannen??"
"ehm nee, lama"

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Wanneer is HlpDsK eigenlijk mod geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 februari 2002 20:58 schreef BreadFan het volgende:
Wanneer is HlpDsK eigenlijk mod geworden?
December 2000, tegelijk met Llewella, HBM en ondergetekende. Eerst als lite-mod, btw, maand of zo later pas full-mod ;) (van de Kroeg, of nog OTF, dat weet ik niet meer precies :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Andina O+ ;)

Ik vond dat geintje destijds helemaal niet zo grappig trouwens, van Tom en HlpDsK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 22:01 schreef saviour het volgende:
Andina O+ ;)

Ik vond dat geintje destijds helemaal niet zo grappig trouwens, van Tom en HlpDsK :+
Jawel, dat was lachen man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
* Kjev leest nu de fake-ruzie tussen HlpDsK en Tom en rolt van zijn stoel af van het lachen. Lijkt net echt, jullie hebben natuurlijk zoveel van dat soort users gezien dat jullie je helemaal in die rol kunnen inleven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoBi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 09:44
Leuke dingen van oude got (ubb)? User statussen gebaseerd op het aantal posts. Over gang naar topix, was een hemel voor de iedereen, nu word topix ook de grond in geboord.

Ja aan me usernr, kan je zien dat ik ook al een tijdje rond aan het dwalen hier. Post niet zo veel. Kom wel iedere dag in een groot aantal forums kijken naar de threads die er op dat moment draaien.

Volgens mij zit je te lullen, want ik voel nattigheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
• Dexterslab?
• 3x een BC
• Overgang UBB --> Topix
• Een paar onzinfora (onzinforum, offtopic-forum, de kroeg en nu dus Huiskamer)
Dat zijn inderdaad wel leuke dingen.. Overigens heeft het opheffen van de onzinfora ook wel wat stof doen opwaaien!!

En die Tom & HlpDsk fake ruzie weet ik ook nog goed.. Ik trapte er zelf net zoals bijna iedereeen, in het begin ook in..
't idee erachter was eigenlijk dat ze wilden laten zien wat voor gezeik ze vaak te horen kregen (ofzoiets). Heeft hen meen ik wel een waarschuwing opgeleverd..
Op vrijdag 15 februari 2002 21:04 schreef Andina het volgende:
December 2000, tegelijk met Llewella, HBM en ondergetekende. Eerst als lite-mod, btw, maand of zo later pas full-mod ;) (van de Kroeg, of nog OTF, dat weet ik niet meer precies :P )
Klopt.. Overigens vergeet je oscar nog.. Die's toen ook glazenophaler geworden in de kroeg..
Overigens was HlpDsk toen nog niet geinteresseerd in een Full-mod functie, omdat hij te weinig tijd zou hebben/krijgen in de toekomst ;)
Op vrijdag 15 februari 2002 22:01 schreef saviour het volgende:
Leverde dat jou niet bijna een waarschuwing op? Of zelfs een ban? (staat me in ieder geval iets van bij!)
Op vrijdag 15 februari 2002 22:46 schreef MoBi het volgende:
Leuke dingen van oude got (ubb)? User statussen gebaseerd op het aantal posts. Over gang naar topix, was een hemel voor de iedereen, nu word topix ook de grond in geboord.
Statussen was inderdaad ook vroeger.. Je moest geloof ik eerst iets van 50 posts halen om van je junior-memberstatus af te komen ofzo..

Tja, en topix is nog steeds helemaal niet slecht.. Alleen is het contract beeindigd, en is er dus geen support meer.. En da's wel lastig.. Maar als het forum nog op UBB zou hebben gedraaid, dan had je nu met het huidige aantal leden een probleem gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op zaterdag 16 februari 2002 10:30 schreef Twynn het volgende:

[..]

Dat zijn inderdaad wel leuke dingen.. Overigens heeft het opheffen van de onzinfora ook wel wat stof doen opwaaien!!
Viel wel mee hoor verliep heel soepeltjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

[..]

Jep, dat kan ik me ook wel herinneren, vooral ook voor de opheffing, was er al gezeik gezeur over.
Statussen was inderdaad ook vroeger.. Je moest geloof ik eerst iets van 50 posts halen om van je junior-memberstatus af te komen ofzo..
Was 100 posts, helaas waren er altijd mensen die veel (rotzooi) postten om er snel vanaf te komen.
* Sassie is ook nog Junior Member geweest.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 15 februari 2002 22:46 schreef MoBi het volgende:
Neehoor, alleen over de ondersteuning zijn we *kuch* wat minder tevreden ;).
Klopt.. Overigens vergeet je oscar nog.. Die's toen ook glazenophaler geworden in de kroeg..
Ik snapte daar echt geen reet van :P. Mods/lite-Mds/uitsmijters/glazenhalers :D. heb je dat in je stukkie staan? :)

Ik kan ook geen topics vinden met gezeik over de sluiting van onzin enzo :o. Heb dat nooit echt meegekregen, denk ik :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSmarty
  • Niet online
Gelukkig >:)

Dat hele gebeuren was echt een ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Op zaterdag 16 februari 2002 13:22 schreef JvS het volgende:
Ik kan ook geen topics vinden met gezeik over de sluiting van onzin enzo :o. Heb dat nooit echt meegekregen, denk ik :P.
[topic=81257]
[topic=122764]
[topic=124261]
[topic=124828]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 20:37

Jaymz

Keep on moving !

Zegt iemand de term 'Nieuws Papparazi en Media (oid)' nog wat ?

De Onzinfora. Sja, dat heb ik (wijselijk?) maar langs me heen laten gaan. Ik kan me nog wel een 'en nu is het afgelopen' reactie herinneren, in een draad met 'mooie mannen' plaatjes. 5 minuten daarna was't onzinforum private :)

Jaymz is ook 'Junior Member' geweest 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Onze ruzie is nog steeds niet vergeten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 00:32

The Legend

*Plop*

En het beruchte HlpDsK draadje in het crew forum? Dat was ook een top dag qua hits in LA :+

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Laatst online: 30-09 09:41
Ik ben wel benieuwd wat er over mij, Andina en HBM bekend is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Leuk, al die info :)

Ook nog een leuk grapje van de crew: het zogenaamde ontslag van crewlid ChanServ. Hele volksstammen geloofden het :o :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens was HlpDsk toen nog niet geinteresseerd in een Full-mod functie, omdat hij te weinig tijd zou hebben/krijgen in de toekomst ;)
Nee hoor, ik vergat Oscar niet ;)
HlpDsK, Llewella, HBM en ik waren al mod (uitsmijters ;) ), toen Oscar en Murphy lite-mod (glazenophalers :P ) werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op zaterdag 16 februari 2002 14:28 schreef Andina het volgende:
Pas op hoor! Ik heb nog steeds waardevolle info over jou >:) :+

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 16 februari 2002 14:25 schreef havana het volgende:

Ook nog een leuk grapje van de crew: het zogenaamde ontslag van crewlid ChanServ. Hele volksstammen geloofden het :o :)
Er was ook nog de 'gelekte' info over het sluiten van de huiskamer, waar hier in LA echt enorme hysterie over was. Ik meen mij te herinneren dat een crewlid toen ook een med-je geplaatst had daarover :o !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

* Clay zit hier al eeeeuwen, en is nog steeds geen mod :'( ;) :P
100 dacht ik :? en dat werd toch op een gegeven moment verlaagd tot 50? er was toch ook een keer iemand die toen zo blij was en dat zo hard liet merken dat ie op -1000 werd gezet? :D

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Op zaterdag 16 februari 2002 15:39 schreef JvS het volgende:

[..]

Er was ook nog de 'gelekte' info over het sluiten van de huiskamer, waar hier in LA echt enorme hysterie over was. Ik meen mij te herinneren dat een crewlid toen ook een med-je geplaatst had daarover :o !
Nee dat ging anders, in een of andere thread (in de HK) gingen een paar mods heel vaag doen en deden net alsof de HK dicht zou gaan, vervolgens kwam er een enorme rel in LA en dat HK draadje. Het topic wat in het MF (nee niet med :/ ) kwam was dat het een grap was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Leverde dat jou niet bijna een waarschuwing op? Of zelfs een ban? (staat me in ieder geval iets van bij!)
Is dat zo? :D Was het niet wat anders?

Ik kan me wel herinneren dat ik daar nog wilde reageren en dat het niet meer kon omdat het topic gesloten was..

Ach, veel leuke tijden gehad op GoT en veel geintjes gemaakt in LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Op zaterdag 16 februari 2002 15:49 schreef Morgoth het volgende:

[..]

Nee dat ging anders, in een of andere thread (in de HK) gingen een paar mods heel vaag doen en deden net alsof de HK dicht zou gaan, vervolgens kwam er een enorme rel in LA en dat HK draadje. Het topic wat in het MF (nee niet med :/ ) kwam was dat het een grap was.
Lieve adjes topic:
[topic=187146]

En is dit het HK topic?
Ik ben weer terug uit Spanje ... update-request !!

De bewuste mededeling:
[topic=187208]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:17

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 16 februari 2002 15:43 schreef Clay het volgende:
100 dacht ik :? en dat werd toch op een gegeven moment verlaagd tot 50? er was toch ook een keer iemand die toen zo blij was en dat zo hard liet merken dat ie op -1000 werd gezet? :D
Bij mijn weten idd 100 :)

En die persoon werd op dacht ik op -999 gezet.. het was iig wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 februari 2002 15:31 schreef Oscar the Grouch het volgende:

[..]

Pas op hoor! Ik heb nog steeds waardevolle info over jou >:) :+
*Shiver*

:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

LOL :D Wat vooral leuk is zijn de flamerige opmerkingen van de mods die ten tijde van de bewuste opmerking nog "gewoon" user waren >:)
Lunatic

Zie ook [HK] postcount fetisjisme
het was leuk... maarja je kent de grillen van die modjes he :( :r
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Hoesnel achter elkaar zijn die dingen van naam veranderd? :?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 16 februari 2002 18:14 schreef The Legend het volgende:
LOL :D Wat vooral leuk is zijn de flamerige opmerkingen van de mods die ten tijde van de bewuste opmerking nog "gewoon" user waren >:)
[..]

:+
Dat heet uit zn verband rukken ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op zaterdag 16 februari 2002 14:10 schreef McVirusS het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er over mij, Andina en HBM bekend is ;).
McVirusS
Crewmember sinds: December 2000
Begonnen als: Lite mod Site Checks
Huidige functie: Moderator Webdesign & Graphics, HGM Devschuur.

Verder ben je een lange tijd HGA General Chat geweest, maar toch weer terug gekeerd naar het gedeelte waar je interesse meer naar uitgaat.. Oh, en volgens mij heb je ook al eeuwen dezelfde ondertitel ;)

HBM
Crewmember van: December 2000 tot het opheffen van de kroeg.
Begonnen als: Lite Mod Onzinforum
Huidige functie: User

Verder was HBM het later niet echt eens met het opheffen van de kroeg. Ik meen me te herinneren dat hij zelfs gebanned is geweest, maar na BC3 was die ban weer verdwenen.

Adina
Crewmember van: December 2000 tot het opheffen van de kroeg.
Begonnen als: Lite moderator Kroeg
Huidige functie: User

Beetje hetzelfde verhaal als HBM.. Begonnen in de kroeg, en weer gestopt met het opheffen ervan..
Overigens dacht ik dat jullie beiden alleen lite-mods waren geweest, maar dat schijnt dus niet zo te zijn ;)
Op zaterdag 16 februari 2002 14:25 schreef havana het volgende:

Hmm.. Die kende ik nog niet.. Maargoed, aantekening is gemaakt dus de info zal wel te vinden zijn ;)
Overigens lukken die grappen meestal vrij aardig.. Pas hebben we het voorbeeld van ACM over het nieuwe forum nog gehad :)

Overigens, als ik toegang zou hebben gehad tot het CP (of welke het ook mag wezen), dan zou ik je sig effe verwijderd hebben natuurlijk >:)
Op zaterdag 16 februari 2002 14:28 schreef Andina het volgende:
HlpDsK, Llewella, HBM en ik waren al mod (uitsmijters ;) ), toen Oscar en Murphy lite-mod (glazenophalers :P ) werden.
Zie mijn verhaaltje boven.. Ik dacht dus dat jullie eigenlijk alleen lite waren gebleven.. Overigens wist ik niet veel over Murphy.. Maargoed, weer een aantekening gemaakt dus info zal ook wel te vinden zijn ;)
Op zaterdag 16 februari 2002 20:14 schreef JvS het volgende:
Hoesnel achter elkaar zijn die dingen van naam veranderd? :?...
Hoe snel weet ik niet, maar op zich behoorlijk snel.. Overigens zijn veel fora van naam veranderd of opgesplitst..
Vroeger had je (zoals al eerder opgemerkt) Actualiteit, Media & Paparazzi (huidig NTSM), Processors, Mobo's & Overclocking (nu PMG en OCM), Webdesign, Scripting & Graphics (wat nu dus W&G en de helft van P&W is geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 16 februari 2002 20:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat heet uit zn verband rukken ;)
Ja maar soms mag dat >:)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 23:36
Op donderdag 14 februari 2002 13:39 schreef Twynn het volgende:
Tom
Crewmember sinds: 1998
Begonnen als: Admin
Huidige functie: HGA Devschuur
Opmerking: Tom is een crewmember van het eerste uur. Zn eerste moderator-functie was moderator Overclocking.
Whahaha :D

Twynn, wat weet je over mij? :P
Woehoei ikke ook! :)

[ben terug van week vakantie, heb dit topic dus misgelopen vandaar het kleine schopje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op zondag 24 februari 2002 04:03 schreef Phreak het volgende:
Whahaha :D

Twynn, wat weet je over mij? :P
Woehoei ikke ook! :)
Phreak
Crewmember sinds: Maart 2001
Begonnen als: Moderator Overclocking & Casemodding
Huidige functie: Moderator Overclocking & Casemodding, Global Moderator
Opmerking: Phreak begon nog in Die Hard Overclocking. Forum is later hernoemd naar Overclocking & Casemodding.

En verder ben je ook een echte overclocker & casemodder.. (in tegenstelling tot Tom.. Maargoed, dat was ook een andere tijd!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Modje zijn sux0rz joh, t.net crew is veel leuker >:)
Als je trouwens het allerjongste crewlid zoekt in de hele t.net/GoT organisatie... hier zit 'ie >:)

edit:
damn, de crew, het lid, ik leer het nooit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 18:19

WoutF

Hoofdredacteur
Op zondag 24 februari 2002 09:55 schreef SONiCB00M het volgende:
Als je trouwens de allerjongste crewlid zoekt in de hele t.net/GoT organisatie... hier zit 'ie >:)
En wanneer leert dit jonge crewlid dat het woord 'crewlid' onzijdig is?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Laatst online: 23:36
Op zondag 24 februari 2002 09:47 schreef Twynn het volgende:

[..]

Phreak
Crewmember sinds: Maart 2001
Begonnen als: Moderator Overclocking & Casemodding
Huidige functie: Moderator Overclocking & Casemodding, Global Moderator
Opmerking: Phreak begon nog in Die Hard Overclocking. Forum is later hernoemd naar Overclocking & Casemodding.

En verder ben je ook een echte overclocker & casemodder.. (in tegenstelling tot Tom.. Maargoed, dat was ook een andere tijd!)
Wrong, ik ben begonnen op 25 februari :P Bijna maart dan.
Morgen 1 jarig jubileum! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-08 20:54

magneet

Magnetic enhanced

woei betrapt op een foutje

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk

Elvhenk

/me hartje GO

Op zondag 24 februari 2002 09:55 schreef SONiCB00M het volgende:
Als je trouwens het allerjongste crewlid zoekt in de hele t.net/GoT organisatie... hier zit 'ie >:)

edit:
damn, de crew, het lid, ik leer het nooit |:(
Wel eens van first in, first out gehoord? >:)
Een fraai principe dat veel te weinig gehanteerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 22:22
Op zondag 24 februari 2002 14:54 schreef Elvhenk het volgende:

[..]

Wel eens van first in, first out gehoord? >:)
Een fraai principe dat veel te weinig gehanteerd wordt...
ehm, hoe heette dat liedje ookal weer, "First one hired, first one fired", >:) ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Toevoeging idioote momenten GoT: familie haar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En HlpDsK? :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Kan iemand hier eens wat meer uitleg over geven?
Dexterslab?
Tom & HlpDsK fake ruzie ****
3x een BC
Overgang UBB --> Topix
Een paar onzinfora (onzinforum, offtopic-forum, de kroeg en nu dus Huiskamer)
**** Oke die is me duidelijk :9

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 09:19 schreef GoTzilla het volgende:
Kan iemand hier eens wat meer uitleg over geven?
[..]

**** Oke die is me duidelijk :9
ja wat snap je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Iemand verteld dat dat de gebeurtenissen waren op GoT. Dus wil ik ook even mee genieten. Maar het verhaal erachter ken ik niet:

Dexterslab?
3x een BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 09:41 schreef GoTzilla het volgende:
Iemand verteld dat dat de gebeurtenissen waren op GoT. Dus wil ik ook even mee genieten. Maar het verhaal erachter ken ik niet:

Dexterslab?
3x een BC
dexterslab: iemand die hier nieuw was, en een topic startte dat hij maar admin hier moest worden, dan kwam het allemaal goed. Dit topic is helaas met de BC's (big crashes) verloren gegaan.
En BC's zijn zoals ik al zei Big Crashes, waarbij er gegevens kwijt zijn geraakt; (ik was mijn username kwijt, topics waren weg)..
Nog steeds zie je af en toe een [bc3]topictitle voorbij komen, die zijn teruggehaalt met behulp van de search van Onno :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op maandag 25 februari 2002 09:45 schreef Nielsz het volgende:

[..]

dexterslab: iemand die hier nieuw was, en een topic startte dat hij maar admin hier moest worden, dan kwam het allemaal goed. Dit topic is helaas met de BC's (big crashes) verloren gegaan.
En BC's zijn zoals ik al zei Big Crashes, waarbij er gegevens kwijt zijn geraakt; (ik was mijn username kwijt, topics waren weg)..
Nog steeds zie je af en toe een [bc3]topictitle voorbij komen, die zijn teruggehaalt met behulp van de search van Onno :)
Er is ook ergens een hidden DextersLab nieuwsitem met een id onder 0 op T.net :7

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
Op maandag 25 februari 2002 09:41 schreef GoTzilla het volgende:

Dexterslab?
3x een BC
Dexterslab was een user die de titel wereldverbeteraar meekreeg.. Zoek maar eens naar wat topics in LA, dan kom je wel wat tegen.. (en helemaal lezen.. gegarandeerd lol ;))

3x een BC == 3x een Big Crash..

De 1e en 2e keer waren meen ik in Juni 1999. Bij die twee big crashes zijn alle posts, en alle useracounts verdwenen. (vandaar dat je dus ook niks meer van voor die tijd kunt terugvinden).
De 3e big crash was 31 mei 2001.. Toen heeft een van de HDD's waar tweakers.net en GoT op draaiden (de DB) het begeven.. Die schijf draaide dus in Raid-0.. En de backup had een behoorlijke tijd niet gelopen.. Wederom dus een groot aantal posts kwijt, en alle registraties tussen de laatste backup en de crash waren weg..
Gelukkig heeft Kees in samenwerking met Onno uiteindelijk bijna alle posts weer kunnen redden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ligt dat nou aan mij of is de search offline? Bij het zoeken op Dexterslab krijg ik geen resultaat:

edit:

Hm eerst zoeken op inhoud en dan een bericht achterlaten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
whehe
Ten eerste wil ik vragen aan Buzzman en Flamehead om mij aub niet meer te bedreigen. Ik heb al de andere mods gevraagd om tijdelijke hulp totdat ik zelf MOD ben, ik denk in loop van de volgende week.
http://squad.student.utwente.nl/tnet/waar%20is%20krankenstein%20toch%20mee%20bezig%20deel%20ii1.htm

http://squad.student.utwente.nl/tnet/waar%20is%20krankenstein%20toch%20mee%20bezig%20deel%20ii.htm

http://squad.student.utwente.nl/tnet/waar%20is%20krankenstein%20toch%20mee%20bezig.htm

ik ben echt goed *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Goed he, dat ik dat kan hosten :)
Damn, die had snel 15 notes te pakken zeg.... >:)
Op maandag 25 februari 2002 09:46 schreef Wacky het volgende:

[..]

Er is ook ergens een hidden DextersLab nieuwsitem met een id onder 0 op T.net :7
Die is getrashed. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 12:07 schreef Phreak het volgende:

[..]

Wrong, ik ben begonnen op 25 februari :P Bijna maart dan.
Morgen 1 jarig jubileum! :)
Congratz ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ik weet wat een draadje is, maar hoe zijn ze op die naam gekomen dan? Zit daar ook nog een aardig verhaal achter?

[edit]
Laat maar hangen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 08:54 schreef GoTzilla het volgende:
Ik weet wat een draadje is, maar hoe zijn ze op die naam gekomen dan? Zit daar ook nog een aardig verhaal achter?
Thread :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 13 februari 2002 15:31 schreef Twynn het volgende:

[..]

Hmm.. En die info heb ik dan weer gemist..
Vroeger werd alles niet zo duidelijk aangegeven als nu in het mededelingen forum ;)
[..]

Bijna goed..
F:\Documens and Settings\Alltimecrew.rtf :)
* Destruction weet nog dat Kees als user zijnde ineens veel informatie spuide in een topic n.a.v de serverupgrades die toen plaats hadden gevonden..

[edit:]
Oeeeps mijn oprechte exucces :o
Heb niet naar de datum gekeken |:(

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

moet je daarvoor nou een topic kicken van een aantal maanden :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oude koe

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.