Op zaterdag 16 februari 2002 14:10 schreef McVirusS het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er over mij, Andina en HBM bekend is

.
McVirusS
Crewmember sinds: December 2000
Begonnen als: Lite mod Site Checks
Huidige functie: Moderator Webdesign & Graphics, HGM Devschuur.
Verder ben je een lange tijd HGA General Chat geweest, maar toch weer terug gekeerd naar het gedeelte waar je interesse meer naar uitgaat.. Oh, en volgens mij heb je ook al eeuwen dezelfde ondertitel
HBM
Crewmember van: December 2000 tot het opheffen van de kroeg.
Begonnen als: Lite Mod Onzinforum
Huidige functie: User
Verder was HBM het later niet echt eens met het opheffen van de kroeg. Ik meen me te herinneren dat hij zelfs gebanned is geweest, maar na BC3 was die ban weer verdwenen.
Adina
Crewmember van: December 2000 tot het opheffen van de kroeg.
Begonnen als: Lite moderator Kroeg
Huidige functie: User
Beetje hetzelfde verhaal als HBM.. Begonnen in de kroeg, en weer gestopt met het opheffen ervan..
Overigens dacht ik dat jullie beiden alleen lite-mods waren geweest, maar dat schijnt dus niet zo te zijn

Op zaterdag 16 februari 2002 14:25 schreef havana het volgende:
Leuk, al die info
Ook nog een leuk grapje van de crew: het zogenaamde ontslag van crewlid ChanServ. Hele volksstammen geloofden het

Hmm.. Die kende ik nog niet.. Maargoed, aantekening is gemaakt dus de info zal wel te vinden zijn

Overigens lukken die grappen meestal vrij aardig.. Pas hebben we het voorbeeld van ACM over het nieuwe forum nog gehad
Overigens, als ik toegang zou hebben gehad tot het CP (of welke het ook mag wezen), dan zou ik je sig effe verwijderd hebben natuurlijk 
Op zaterdag 16 februari 2002 14:28 schreef Andina het volgende:
Nee hoor, ik vergat Oscar niet
HlpDsK, Llewella, HBM en ik waren al mod (uitsmijters

), toen Oscar en Murphy lite-mod (glazenophalers

) werden.
Zie mijn verhaaltje boven.. Ik dacht dus dat jullie eigenlijk alleen lite waren gebleven.. Overigens wist ik niet veel over Murphy.. Maargoed, weer een aantekening gemaakt dus info zal ook wel te vinden zijn

Op zaterdag 16 februari 2002 20:14 schreef JvS het volgende:
Hoesnel achter elkaar zijn die dingen van naam veranderd?

...
Hoe snel weet ik niet, maar op zich behoorlijk snel.. Overigens zijn veel fora van naam veranderd of opgesplitst..
Vroeger had je (zoals al eerder opgemerkt) Actualiteit, Media & Paparazzi (huidig NTSM), Processors, Mobo's & Overclocking (nu PMG en OCM), Webdesign, Scripting & Graphics (wat nu dus W&G en de helft van P&W is geworden).