Op woensdag 13 februari 2002 13:28 schreef GoTzilla het volgende:
Nou elk forum heeft zijn eigen moderator en verder heb je daarboven weer moderators per groep, en daar boven weer..

de moderators houden hun eigen forum voornamelijk in de gaten ja.
De zogenaamde HoofdGroep Moderators (HGM's) hebben ook gewoon ieder hun eigen forum dat ze primair in de gaten houden. Zij hebben het bijkomende voordeel dat ze ook in een ander forum van de hoofdgroep waarin ze modden, dingen kunnen modereren, mocht er geen andere mod aanwezig zijn.
De HGA's modden ook, alleen zijn dat voornamelijk de beleidsmensen

Dan lijkt het me dat je niet makkelijk afwisselend aan het werk kan. Ik bedoel er moet redelijk wat gemod worden. Dus ben je vaak aan het werk. Dan lijkt het mij dat je de kleur van het forum aan het eind van een dag ff niet meer kan zien.
Mjah, eigenlijk alle mods modereren het forum dat zij het leukste vinden. Het forum dus waar zij ook als user zijnde al het meeste rondhingen (of in ieder geval veel).
Ik geef in NOS nog altijd gewoon als user zijnde heel veel antwoorden op vragen die er gesteld worden, net als ik voorheen als user deed. Dat er nu af en toe wat modereer taken bijkomen is dan ook helemaal niet erg. Je houdt je geliefde forum er netjes en schoon mee. Uiteraard komen er ook wat dingetjes achter de schermen bij te kijken.
Al met al is het best wel leuk om te doen. De crew is gezellig etc. etc..
Soms zijn er dagen dat je er misschien wat minder zin in hebt. Het gebeurt dan ook regelmatig dat een modje gewoon een paar dagen niet op GoT komt. Dat is vrij logisch. Normaliter kan je er dan weer voor een flinke tijd tegenaan.
Het is allemaal hobby en het moet dus ook leuk blijven om te doen