http://hawvie.deviantart.com/
voorbeelden
volgens mij valt dat best mee namelijk
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
als je in 2000 bent aangemeld, is dat juist wel langOp woensdag 13 februari 2002 13:11 schreef GoTzilla het volgende:
Nawja de meeste moderators zijn in 2000 aangemeld. Dat is niet zo vreselijk lang. Ik weet niet hoelang tweakers.net al bestaat.
in laat 1999 (correct me if im wrong) is GoT pas gekomen, in 1998 was er nog WoT (World of Tweakers).
Dus dan valt dat redelijk mee hoor
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Check de UserID van de mods maar eens, en vergelijk die eens met het totaalaantal (>40.000)
Ikke van Januari 2000, ID=1985.
Reg: juli 2001Op woensdag 13 februari 2002 13:14 schreef Merely het volgende:
Ik denk dat ie o.a. mij bedoeld. Maar het gaat er niet om hoe lang je bent geregt. Meer om de manier hoe je je hier opsteld.
waarom druk ik nou 'quote' in ipv edit?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Uiteraard speelt lengte van aanmelding wel enigszins meeOp woensdag 13 februari 2002 13:14 schreef Merely het volgende:
Ik denk dat ie o.a. mij bedoeld. Maar het gaat er niet om hoe lang je bent geregt. Meer om de manier hoe je je hier opsteld.
Als je hier ruim een half jaar lang of meer regelmatig komt, dan weet je op een gegeven moment wel hoe het er aan toe gaat
Verwijderd
JuistOp woensdag 13 februari 2002 13:17 schreef GoTzilla het volgende:
Ja ervaring zegt natuurlijk ook wat![]()
Je lacht er wel om, maart het is wel zo.
Maar op zich is 1 jaar best wel lang in internet termen.
Als je een jaar lang bijna dagelijks ergens komt, dan vind ik dat best wel lang
Dat dagen achter de computer zitten valt wel mee hoorOp woensdag 13 februari 2002 13:21 schreef GoTzilla het volgende:
Dan vind ik het wel bijzonder dat je het zo vol houd. Krijg je daar geen genoeg van? Het lijkt me wel zwaar om dagen achter de computer te zitten om een forum schoon te houden!
En als je iets leuk vindt, is dat best makkelijk vol te houden
Verwijderd
Mjah, je kan het als een hobby zien.Op woensdag 13 februari 2002 13:21 schreef GoTzilla het volgende:
Dan vind ik het wel bijzonder dat je het zo vol houd. Krijg je daar geen genoeg van? Het lijkt me wel zwaar om dagen achter de computer te zitten om een forum schoon te houden!
Dat geldt voor de meeste mensen die hier regelmatig komen denk ik wel.
Je doet iets omdat je het leuk vind. Modereren op zich is niet superspannend of zo. Je doet het gewoon om het forum waar je graag komt schoon te houden. Daarnaast ben ik meestal gewoon met andere dingen bezig als ik aan het GoT-ten ben. Meestal is het niet zo, dat ik alleen maar op internet zit puur en alleen voor GoT
Zwaar is een groot woord, omdat je het voor je plezier doet. Er gaat echter wel veel tijd in zitten. De meeste mods zijn dan ook >2 uur per dag aanwezig.
Auto van de zaak, goed salaris. Ach, ik hou het nog wel even uit bij Tweakers b.v.Op woensdag 13 februari 2002 13:21 schreef GoTzilla het volgende:
Verwijderd
de moderators houden hun eigen forum voornamelijk in de gaten ja.Op woensdag 13 februari 2002 13:28 schreef GoTzilla het volgende:
Nou elk forum heeft zijn eigen moderator en verder heb je daarboven weer moderators per groep, en daar boven weer..
De zogenaamde HoofdGroep Moderators (HGM's) hebben ook gewoon ieder hun eigen forum dat ze primair in de gaten houden. Zij hebben het bijkomende voordeel dat ze ook in een ander forum van de hoofdgroep waarin ze modden, dingen kunnen modereren, mocht er geen andere mod aanwezig zijn.
De HGA's modden ook, alleen zijn dat voornamelijk de beleidsmensen
Mjah, eigenlijk alle mods modereren het forum dat zij het leukste vinden. Het forum dus waar zij ook als user zijnde al het meeste rondhingen (of in ieder geval veel).Dan lijkt het me dat je niet makkelijk afwisselend aan het werk kan. Ik bedoel er moet redelijk wat gemod worden. Dus ben je vaak aan het werk. Dan lijkt het mij dat je de kleur van het forum aan het eind van een dag ff niet meer kan zien.
Ik geef in NOS nog altijd gewoon als user zijnde heel veel antwoorden op vragen die er gesteld worden, net als ik voorheen als user deed. Dat er nu af en toe wat modereer taken bijkomen is dan ook helemaal niet erg. Je houdt je geliefde forum er netjes en schoon mee. Uiteraard komen er ook wat dingetjes achter de schermen bij te kijken.
Al met al is het best wel leuk om te doen. De crew is gezellig etc. etc..
Soms zijn er dagen dat je er misschien wat minder zin in hebt. Het gebeurt dan ook regelmatig dat een modje gewoon een paar dagen niet op GoT komt. Dat is vrij logisch. Normaliter kan je er dan weer voor een flinke tijd tegenaan.
Het is allemaal hobby en het moet dus ook leuk blijven om te doen
(Dat het forum fijn draait bijvoorbeeld)
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Heb jij alweer een loonsvehoging gehad dan van JottiOp woensdag 13 februari 2002 13:41 schreef IceStorm het volgende:
Ach het verdient goed he, zullen we maar zeggen
Gaan we weer.Op woensdag 13 februari 2002 13:42 schreef nelske het volgende:
Heb jij alweer een loonsvehoging gehad dan van Jotti![]()
Aannames zijn fataal.
Wat is lang? De eerste registratie is 11 juni 1999. Dus je zult sowieso maar weinig mensen van voor 2000 vinden. Ikzelf ben van april 2000, en wordt inmiddels al gezien als een oudje, geloof ik.Op woensdag 13 februari 2002 13:07 schreef GoTzilla het volgende:
Wel ik struin hier een beetje rond als beginnend tweaker.. En nou valt het me op dat veel moderators nog niet zo lang aangemeld zijn onder die naam. Veranderd die GoT mod groep zo snel? Of heeft dat te maken dat mods om de zoveel tijd hun naam veranderen? Of bestaat GoT nog niet zo lang?
De meeste admins zijn overigens al vanaf (bijna) het begin bij de crew. Eigenlijk bijna dagelijks komen er echter wel nieuwe mods bij, en ja, die hebben niet altijd een heel lage ID...
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Hmm.. Je bent al een keer gecorrigeerd, maar ik zal het nog maar een keer doen..Op woensdag 13 februari 2002 13:14 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
als je in 2000 bent aangemeld, is dat juist wel lang
in laat 1999 (correct me if im wrong) is GoT pas gekomen, in 1998 was er nog WoT (World of Tweakers).
GoT bestaat al sinds 1998 (eerst als webmagix forum!). Bestond zelfs al voor World of Tweakers..
Alleen zul je daar niet veel meer van terugvinden, door BC1 en BC2..
(bij BC2 zijn overigens ook alle users verdwenen, dus vandaar dat je ook niemand meer vind voor die datum!)
Ik geloof dat Tom al sinds het begin moderator is op het forum! (en de tweede plaats gaat naar Kaj.).
Ik ben pas vanaf maart 2001 echt actief op het forum
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
maar dat terzijde
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Omdat je een n00b bentOp woensdag 13 februari 2002 13:14 schreef Merely het volgende:
[..]
Reg: juli 2001
waarom druk ik nou 'quote' in ipv edit?
Ikke 28 juni 2001.
Dus een vrij jonge mod ja
Valt op zich ook wel mee..Op woensdag 13 februari 2002 13:45 schreef Diadem het volgende:
De meeste admins zijn overigens al vanaf (bijna) het begin bij de crew.
Van de HGA's:
Kaj: Vanaf '99 (was eerst overigens alleen moderator webdesign!)
Jotti: Vanaf April 2001.
Havana: Vanaf Februari 2001.
Grrrrrene: Vanaf Juni 2001. (en pas sinds kort HGA, daarvoor was het McVirusS, begonnen als lite-mod in december 2000).
Verdere admins:
Kees: Sinds juni 2001 (wel al sinds het begin aanwezig op het forum!)
AntonT: Sinds '99 (denk ik).
Questor: Sinds augustus 2001 (wel vanaf '99 al aanwezig).
ACM: Sinds mei 2001.. (toen alleen nog als mod!)
En dan nog het MT, wat inderdaad al lang meedraait..
Ik probeer m'n ondertitel effe eer aan te doen
Verwijderd
Haal de bemiddelaar maar weer van stal jaOp woensdag 13 februari 2002 13:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Gaan we weer.
Owh dieOp woensdag 13 februari 2002 14:22 schreef Twynn het volgende:
[..]
Verwijderd
Ah een GoT hystoricusOp woensdag 13 februari 2002 14:22 schreef Twynn het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee..
Van de HGA's:
Grrrrrene: Vanaf Juni 2001. (en pas sinds kort HGA, daarvoor was het McVirusS, begonnen als lite-mod in december 2000).
Verdere admins:
Ik probeer m'n ondertitel effe eer aan te doen![]()
Wanneer ben ik begonnen dan
Maarre ik zit hier dus vanaf juli 2000, damn hou ik het al zo lang uit hier
Voor zover ik weet ben je begonnen in december 2000 als litemod van de toenmalige kroeg..Op woensdag 13 februari 2002 14:36 schreef Llewella het volgende:
Wanneer ben ik begonnen danWeet hetzelf namelijk niet meer zo goed
Verwijderd
minimaal 16 of zo en wat computer ervaring
Hij bedoelde natuurlijk dat de admins er vanaf het begin al bij waren, dus user waren, niet vanaf het begin al admin waren.Op woensdag 13 februari 2002 14:22 schreef Twynn het volgende:
[..]
Valt op zich ook wel mee..
Van de HGA's:
Verdere admins:
Ik probeer m'n ondertitel effe eer aan te doen![]()
Ow, en wanneer ben ik mod geworden?
Mjah, ze zijn al vrij lang aanwezig, maar echt vanaf het begin zijn er maar heel weinig..Op woensdag 13 februari 2002 14:58 schreef Morgoth het volgende:
Hij bedoelde natuurlijk dat de admins er vanaf het begin al bij waren, dus user waren, niet vanaf het begin al admin waren.
(En degenen die dat wel waren zijn inmiddels inactief geworden!)
Tegelijk met Lord Daemon.. in december 2000 (22 december om precies te zijn) als lite moderator in W&L...Ow, en wanneer ben ik mod geworden?
Make that April 2001Op woensdag 13 februari 2002 14:22 schreef Twynn het volgende:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Huh? Was jij al admin toen Rick nog admin was?Op woensdag 13 februari 2002 15:16 schreef Kees het volgende:
Make that April 2001(en daarvoor al sinds october 2000 nieuwsposter)
Ik dacht dat de overgang eigenlijk ten tijde van BC3 was...
(Ik heb het trouwens wel puur en alleen over GoT!
Archief is een groot woordOp woensdag 13 februari 2002 15:17 schreef LuNaTiC het volgende:
damn, en, wat zegt het archief over mij allemaal![]()
Maareh, jij bent mod sinds december 2001 (14-12-2001)
Verwijderd
hoeOp woensdag 13 februari 2002 14:52 schreef mast3r het volgende:
hoe oud moet je zijn om bij tweakers te werken dan![]()
minimaal 16 of zo en wat computer ervaringof niet
Actief vanaf januari 2000
Mod vanaf maart 2001 (of daar in de buurt)
Maar hoelang je al actief of mod bent is niet zo vreselijk belangrijk. Je moet 'snappen' waar het om gaat enzo
Woei. Dank jeOp woensdag 13 februari 2002 15:04 schreef Twynn het volgende:
Tegelijk met Lord Daemon.. in december 2000 (22 december om precies te zijn) als lite moderator in W&L...
Kees is een tijdje hulp-sysadmin geweest van rick als ik het me goed herinneren. Zo kon hij zich inwerken voordat rick er mee ging stoppen.Op woensdag 13 februari 2002 15:18 schreef Twynn het volgende:
[..]
Huh? Was jij al admin toen Rick nog admin was?
En hoe kom je al info?
c:\mijn documenten\gothistorie.doc ?
[edit]
Ik was dus bijna een jaar user en toen werd ik mod. Ik loop nu dus langer rond als mod op got dan als user
Yup.. Jij was de grote verassing bij de sollicitatie-ronde waarbij er nog een aantal mods zijn aangenomen.. (11 maart inderdaad!)Op woensdag 13 februari 2002 15:24 schreef Jaymz het volgende:
[graaft in geheugen]
Mod vanaf maart 2001 (of daar in de buurt)
Mjah, da's een stukje inzicht, en een stukje ervaring.. Iemand die hier net komt kijken mist dat sowieso al.. Dus het is wel degelijk nodig dat je een bepaalde tijd actief bezig bent op het forum..Maar hoelang je al actief of mod bent is niet zo vreselijk belangrijk. Je moet 'snappen' waar het om gaat enzo
en McVirusS pas sinds Dec 2000 mod?
dan was het sluiten van driekwart van mijn eerste posts dus ongeveer zijn eerste werk
wat me eigenlijk ook wel interesseerd is de daadwerkelijke leeftijd van de mods
hoe oud is de jongste bijvoorbeeld?
Hmm.. En die info heb ik dan weer gemist..Op woensdag 13 februari 2002 15:27 schreef Morgoth het volgende:
Kees is een tijdje hulp-sysadmin geweest van rick als ik het me goed herinneren. Zo kon hij zich inwerken voordat rick er mee ging stoppen.
Vroeger werd alles niet zo duidelijk aangegeven als nu in het mededelingen forum
Bijna goed..En hoe kom je al info?![]()
c:\mijn documenten\gothistorie.doc ?
F:\Documens and Settings\Alltimecrew.rtf
Verwijderd
Kijk, dan zijn wij het eens met elkaarOp woensdag 13 februari 2002 15:28 schreef Twynn het volgende:
Mjah, da's een stukje inzicht, en een stukje ervaring.. Iemand die hier net komt kijken mist dat sowieso al.. Dus het is wel degelijk nodig dat je een bepaalde tijd actief bezig bent op het forum..
Als je € 10,- per uur betaalt, dan mag je misschien wel komen werken van het MTOp woensdag 13 februari 2002 15:22 schreef mast3r het volgende:
[..]
hoe
Alles op GoT gebeurt op vrijwillige basis, als je dat nog niet door had
Alleen de leasebak is wel mooi meegenomen (en het crew-warez forum natuurlijk).
aangezien ik hier namelijk offtopic ga zijn word ik natuurlijk nooit mod
(of krijg ik iig nooit een gekleure nick
Hé ItSnows?Op woensdag 13 februari 2002 15:31 schreef JvS het volgende:
Phreak en Bulldog zijn volgens mij de benjamins van de crew (beide zijn 17). De rest schommelt tussen de 19 en 25 [b](enkele uitzondering daargelaten).[b/]
Verwijderd
25 daar zullen we het maar op laten jaOp woensdag 13 februari 2002 15:31 schreef JvS het volgende:
Phreak en Bulldog zijn volgens mij de benjamins van de crew (beide zijn 17). De rest schommelt tussen de 19 en 25 (enkele uitzondering daargelaten).
Ik dacht dat Ozboz vroeger de oudste was, maar tegenwoorig is Itsnows geloof ik de opa van de crewOp woensdag 13 februari 2002 15:31 schreef JvS het volgende:
Phreak en Bulldog zijn volgens mij de benjamins van de crew (beide zijn 17). De rest schommelt tussen de 19 en 25 (enkele uitzondering daargelaten).
pfoeOp woensdag 13 februari 2002 15:31 schreef JvS het volgende:
kwas al bang dat er 15jarigen mod waren
niks tegen 15jarigen hoor
Zou ik ook zijnOp woensdag 13 februari 2002 15:35 schreef wicher het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
gelukkig kunnen sommige SPU's er ook wat van
I love watercooling
Die heten nu andersOp woensdag 13 februari 2002 15:36 schreef LuNaTiC het volgende:
gelukkig kunnen sommige SPU's adviseurs er ook wat van![]()
Sorry hoor, maar als topictstarter zou ik het graag willen volgen. BTW ik vind het wel grappig om te volgen. Dus plz verplaats hem maar niet naar HK want daar heb ik geen toegang.Op woensdag 13 februari 2002 14:52 schreef Ecteinascidin het volgende:
Kan dit voortaan in de HK gebeuren. Dezelfde grappen als reply wordt inmiddels wel enorm langdradig.
Jemig die gassies van 17 zijn dan nog jonger als mij. Maar die zullen dan ook wel wat xtra ervaring hebben.Phreak en Bulldog zijn volgens mij de benjamins van de crew (beide zijn 17). De rest schommelt tussen de 19 en 25 (enkele uitzondering daargelaten ).
Aannames zijn fataal.
Dan ben ik dat ook!!Op woensdag 13 februari 2002 15:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik ben ook 25.
Haha dat mag je ook wel verwachten van een voorzitterOp woensdag 13 februari 2002 15:39 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik ben ook 25.
* chem is trouwens 24.6
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
gehheheOp woensdag 13 februari 2002 13:45 schreef Diadem het volgende:
[..]
Wat is lang? De eerste registratie is 11 juni 1999. Dus je zult sowieso maar weinig mensen van voor 2000 vinden. Ikzelf ben van april 2000, en wordt inmiddels al gezien als een oudje, geloof ik.
trouwens, is er ook een maximum leeftijd voor Got?
Verwijderd
Iemand die 6 jaar ouder is dan ik, hoeft zich nog geen zorgen te maken hoorOp woensdag 13 februari 2002 15:46 schreef MUSTI het volgende:
[..]
gehhehe
/me is 23,3 jaartjes oud
Soms. Voor opvallend veel 14- en 15-jarigen zou een maximum leeftijd van respectievelijk 15 en 16 jaar erg wenselijk zijnOp woensdag 13 februari 2002 15:46 schreef MUSTI het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nee man hoe meer zielen hoe meer vreugd
hehe, die zouden allemaal niet aan jouw regel voldoenOp woensdag 13 februari 2002 15:50 schreef Exirion het volgende:
[..]
Soms. Voor opvallend veel 14- en 15-jarigen zou een maximum leeftijd van respectievelijk 15 en 16 jaar erg wenselijk zijn
* JvS is bekant 23
ik hoop tot mn 90'ste hier te blijven
Regel dan een minimum-leeftijd..Op woensdag 13 februari 2002 15:50 schreef Exirion het volgende:
[..]
Soms. Voor opvallend veel 14- en 15-jarigen zou een maximum leeftijd van respectievelijk 15 en 16 jaar erg wenselijk zijn
Verwijderd
GheheOp woensdag 13 februari 2002 15:53 schreef MUSTI het volgende:
hmm gelukkig maar, ik begon me al oud te voelen,
ik hoop tot mn 90'ste hier te blijven
Jij verwacht dat over 60 jaar GoT nog zal bestaan (in dezelfde vorm)?
Nee joh, tegen die tijd zijn we gefuseerd met het Computer Idee en Viva forumOp woensdag 13 februari 2002 15:54 schreef nelske het volgende:
Verwijderd
een kwart van een internetjaar is te vergelijken met een normaal jaar (qua uitvindingen en vorderingen enzo)Op woensdag 13 februari 2002 13:19 schreef nelske het volgende:
[..]
Juist
Je lacht er wel om, maart het is wel zo.
Maar op zich is 1 jaar best wel lang in internet termen.
Als je een jaar lang bijna dagelijks ergens komt, dan vind ik dat best wel lang
Op woensdag 13 februari 2002 15:54 schreef nelske het volgende:
[..]
Ghehe
Ag, dan mag jij lekker mod huishoudelijke artikelen worden ofzoOp woensdag 13 februari 2002 15:56 schreef Exirion het volgende:
Nee joh, tegen die tijd zijn we gefuseerd met het Computer Idee en Viva forum
Neuh, dan zit ik lekker van m'n oude dag te genieten in Zuid-Frankrijk ofzoOp woensdag 13 februari 2002 16:02 schreef Twynn het volgende:
Ag, dan mag jij lekker mod huishoudelijke artikelen worden ofzo
en met fok?Op woensdag 13 februari 2002 15:56 schreef Exirion het volgende:
[..]
Nee joh, tegen die tijd zijn we gefuseerd met het Computer Idee en Viva forum
Mod bejaarde-problemen dusOp woensdag 13 februari 2002 16:05 schreef Exirion het volgende:
Neuh, dan zit ik lekker van m'n oude dag te genieten in Zuid-Frankrijk ofzo
Wie heeft het over problemen? Ik geef de eer over aan jouOp woensdag 13 februari 2002 16:11 schreef Twynn het volgende:
Mod bejaarde-problemen dus
Zo lang zit ik hier nog niet hoor.. Bijna een jaar geregistreerd pas.. (en ik kom hier eigenlijk al sinds october 2000 regelmatig, maar toen nog niet postend!)..Op woensdag 13 februari 2002 16:12 schreef GoTzilla het volgende:
als je er al zo lang in zit
(En van Exirion mag ik dus over 60 jaar mod bejaarde-problemen worden ofzo
Tja wat is lang... Vele voor je vinden een jaar best lang. Als je het netjes omrekend zo een vier jaar. Nauwja ik zelf vind vanaf 2000 langer dan ik er zelf inzit. Sterker nog dat is langer. Maw ja iedereen is wel eens begonnen... Aleen levert dat nogwel wat minpuntjes op maar ja...Op woensdag 13 februari 2002 16:15 schreef Twynn het volgende:
[..]
Zo lang zit ik hier nog niet hoor.. Bijna een jaar geregistreerd pas.. (en ik kom hier eigenlijk al sinds october 2000 regelmatig, maar toen nog niet postend!)..
(En van Exirion mag ik dus over 60 jaar mod bejaarde-problemen worden ofzo)
Tja, als je hier vanaf 99 zit ofzo, dan vind ik dat lang.. (maargoed, daar verschillen de meningen dus overOp woensdag 13 februari 2002 16:18 schreef GoTzilla het volgende:
Tja wat is lang... Vele voor je vinden een jaar best lang. Als je het netjes omrekend zo een vier jaar. Nauwja ik zelf vind vanaf 2000 langer dan ik er zelf inzit. Sterker nog dat is langer.
Hoeft niet hoor.. Het ligt er maar net aan hoe je instelling is als je begint.. Als je meteen begint om GoT als helpdesk te zien, dan kan het wel fout gaan.. Maar als je GoT ziet als een interessante en grote kennisdatabase, waar je door te lezen en mee te discussieren veel bij kunt leren, dan komt dat vanzelf goed!Maw ja iedereen is wel eens begonnen... Aleen levert dat nogwel wat minpuntjes op maar ja...
Nauwja ik neem aan dat je zelf al toegang heb tot HK? Ik ben zelf wel benieuwd wat er achter code #29 zitMaar als je GoT ziet als een interessante en grote kennisdatabase, waar je door te lezen en mee te discussieren veel bij kunt leren, dan komt dat vanzelf goed!
Ik neem ook wel aan dat hij dat heeft ja..Op woensdag 13 februari 2002 16:30 schreef GoTzilla het volgende:
Nauwja ik neem aan dat je zelf al toegang heb tot HK? Ik ben zelf wel benieuwd wat er achter code #29 zit
Gebruikersnaam: Twynn
Aantal posts: 3253
Ach ja.. verstand komt met de jaren, althans voor sommigen. Gelukkig dat er toch bepaalde uitzonderingen zijnOp woensdag 13 februari 2002 15:50 schreef Exirion het volgende:
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett
Zeker alle iso released games en apps van die weekOp woensdag 13 februari 2002 13:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb lekker wel een kerstpakket gehad(gelijk de volgende dag dat ik mod geworden was ofzo
)
GoT WareZ board is een FEIT
w00t
Ehm, al vrij lang.. Sinds augustus 2000 (4-8-2000 om precies te zijn).Op woensdag 13 februari 2002 17:09 schreef Diadem het volgende:
Twynn: Kun jij mij als GoT-historicus vertellen hoe lang ik hier al moderator ben?
(hoe lang dat is mag je zelf uitrekenen
typo's
De oudste gebruiker op GoT was Harry; die was 68 ofzo.. Toen we nog custom statussen hadden onder UBB (fuck! da's een tijd geleden!) had hij "Terminale bok" onder z'n naam.
Goede tweede is volgens mij Piet Marisael. Hoe oud hij is weet ik niet, maar jong is ie qua leeftijd allang niet meer.
Jammergenoeg heb ik beide heren al een tijdje niet meer op het forum gezien; Harry stopte er anderhalf jaar geleden mee, en Piet liet nog weleens z'n neus zien, maar niet al te vaak.
Het oudste crewlid ben ik een hele tijd geweest, tot de structuur van GoT omgegooid werd en er ineens een aantal nieuwe mensen "aangenomen" werd. Zelfde gold voor de Frontpage.
[/Opa vertelt]
Verwijderd
mond houden ik wil ook mod worden op OCMOp woensdag 13 februari 2002 15:35 schreef wicher het volgende:
[..]
pfoe
niks tegen 15jarigen hoor
BroekieOp woensdag 13 februari 2002 18:12 schreef Kaj. het volgende:
[Opa vertelt]
De oudste gebruiker op GoT was Harry; die was 68 ofzo.. Toen we nog custom statussen hadden onder UBB (fuck! da's een tijd geleden!) had hij "Terminale bok" onder z'n naam.
Goede tweede is volgens mij Piet Marisael. Hoe oud hij is weet ik niet, maar jong is ie qua leeftijd allang niet meer.
Jammergenoeg heb ik beide heren al een tijdje niet meer op het forum gezien; Harry stopte er anderhalf jaar geleden mee, en Piet liet nog weleens z'n neus zien, maar niet al te vaak.
Het oudste crewlid ben ik een hele tijd geweest, tot de structuur van GoT omgegooid werd en er ineens een aantal nieuwe mensen "aangenomen" werd. Zelfde gold voor de Frontpage.
[/Opa vertelt]
Tsssk.. Zeg jij nou niksOp woensdag 13 februari 2002 18:28 schreef Merely het volgende:
Broekie
En dat uit de mond van de man die slechts een maad en drie weken ouder is dan ondergetekende.Op woensdag 13 februari 2002 18:28 schreef Merely het volgende:
Broekie
* Kaj. gaat ff z'n CP-password opzoeken...
1982?Op woensdag 13 februari 2002 18:30 schreef Buzzman het volgende:
Wat zei je opa?
ik had je vader kunnen zijn
* D2k bedankt de starter dat ie mij jong vind
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Hoe weet je dat in godsnaam?Op woensdag 13 februari 2002 18:02 schreef Twynn het volgende:
[..]
Ehm, al vrij lang.. Sinds augustus 2000 (4-9-200 om precies te zijn).
(hoe lang dat is mag je zelf uitrekenen)
Verwijderd
Volgens mij weet ie je pincode en sofinummer ook hoorOp woensdag 13 februari 2002 18:48 schreef Diadem het volgende:
[..]
Hoe weet je dat in godsnaam?
Zou hem maar te vriend houden
Kan je ook iets vertellen over mijn signature verleden Twynn
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dit topic is gesloten.
![]()