Toon posts:

[PS] hd vol!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het heeft niet echt wat met graphics te maken, maar moet het toch ff vragen, anders kan ik niet verder:

Op mijn c schijf heb ik nog maar 176 MB vrij, en daar wil hij PS opstarten, maar dan kan ik niets meer openen, omdat hij dat allemaal voor PS zelf nodig heeft... Maar op mijn E schijf heb ik nog ongeveer 40 GB vrij! Kan ik die dan niet daarvoor gebruiken? En zo ja, waar kan ik dat instellen :?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Photoshop 5.5:
File > Preferences > Plug-ins & Scratch Discs

/edit
basic shit...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
OK, tanx...

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 11:34 schreef willem169 het volgende:

/edit
basic shit...
vind jij...

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op woensdag 13 februari 2002 11:52 schreef irontag het volgende:

[..]

vind jij...
en hij heeft (altijd) gelijk

Flickr

• Willem
irontag:
vind jij...
Kappen nou, waar kijk je nou het eerst als je programma problemen hebt? Juist, in de Preferences. En als je te n00b of te lui bent om dat op te zoeken, of op F1 te drukken, moet je het hier maar posten want hier zitten natuurlijk alle mensen voor je klaar om je 1,6,9 te helpen.

Wanneer word het niveau in /13 eens wat opgekrikt zeg... gaat het. En wat mij betreft slotje trouwens.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in...

Maar ik zit nu niet thuis, en kan nu niet in PS kijken. En aangezien ik wel online ben en het hier kan vragen, doe ik dat maar even, zodat ik thuis gelijk weer aan de gang kan.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 11:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

Kappen nou, waar kijk je nou het eerst als je programma problemen hebt? Juist, in de Preferences. En als je te n00b of te lui bent om dat op te zoeken, of op F1 te drukken, moet je het hier maar posten want hier zitten natuurlijk alle mensen voor je klaar om je 1,6,9 te helpen.

Wanneer word het niveau in /13 eens wat opgekrikt zeg... gaat het. En wat mij betreft slotje trouwens.
onzin, dat zijn allemaal aannames wat je daar maakt.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 11:58 schreef willem169 het volgende:

[..]

en dat vind ik helemaal onzin....moet het niveau gespiegeld worden aan jouw kunnen of van iemand die minder post?

• Willem
Phruster:
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in...

Maar ik zit nu niet thuis, en kan nu niet in PS kijken. En aangezien ik wel online ben en het hier kan vragen, doe ik dat maar even, zodat ik thuis gelijk weer aan de gang kan.
OK, dan zijn we eruit. :)

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

irontag:
*snort*
irontag:
[willem169: niveau]
en dat vind ik helemaal onzin....moet het niveau gespiegeld worden aan jouw kunnen of van iemand die minder post?
*proest*

willem169 heeft gelijk. punt.
</flames>

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• Willem
irontag:
En volgens mij luister jij ook wel naar de namen
lloll, haaahahaha, trikky, sandaal en nog wat rotzooi.

Dus als je het niet erg vind neem ik je niet serieus.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:05 schreef willem169 het volgende:

[..]

En volgens mij luister jij ook wel naar de namen
lloll, haaahahaha, trikky, sandaal en nog wat rotzooi.
nope
Dus als je het niet erg vind neem ik je niet serieus.
maar je weet dat ik gelijk heb

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:02 schreef irontag het volgende:

Wat probeer je nou te bereiken? Dat iedereen hier zijn antwoord krijgt op elke mogelijke vraag, hoe simpel ook? Sorry hoor, maar je snapt toch zelf wel dat het niveau hier snel ver te zoeken zou zijn?

Lees ajb dit topic even door, ik heb geen zin om iedere week hetzelfde verhaal te tikken.

• Willem
irontag:
Zie vorige post.
Sorry, je word echt niet serieus genomen op deze manier dude.

Ga vooral door zo.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:07 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Wat probeer je nou te bereiken? Dat iedereen hier zijn antwoord krijgt op elke mogelijke vraag, hoe simpel ook? Sorry hoor, maar je snapt toch zelf wel dat het niveau hier snel ver te zoeken zou zijn?

Lees ajb dit topic even door, ik heb geen zin om iedere week hetzelfde verhaal te tikken.
Ik ben een frequent lezer van GOT, en ik vind het jammer dat bepaalde users hier geirriteerd reply-en op post van mensen die een iets mindere kennis hebben. ik vind dat je daarmee de drempel om te posten hier te hoog maakt.

• Willem
irontag:
nope
Waarom krijg ik dan zo'n donderbruin vermoeden?
En waarom heb je je vandaag geregistreerd en doe je alsof je hier al maanden komt? Juist, omdat je gister voor de ZOVEELSTE keer een OW hebt gehad. Man man man...
irontag:
maar je weet dat ik gelijk heb
Zie drm's bijdrage.

• drm
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

irontag:
Ik ben een frequent lezer van GOT, en ik vind het jammer dat bepaalde users hier geirriteerd reply-en op post van mensen die een iets mindere kennis hebben.
Je vergeet dat het niet de onwetendheid van de newbies is waaraan men zich ergert maar aan de luiheid
ik vind dat je daarmee de drempel om te posten hier te hoog maakt.
Newbies moeten goede wil tonen, da's het enige

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:08 schreef irontag het volgende:

Ik ben een frequent lezer van GOT, en ik vind het jammer dat bepaalde users hier geirriteerd reply-en op post van mensen die een iets mindere kennis hebben. ik vind dat je daarmee de drempel om te posten hier te hoog maakt.
Je bent een lezer, en draagt zelf dus ook niet veel bij aan het oplossen van problemen. En dan is het makkelijk lullen over mensen die in ieder geval nog de moeite nemen een reply te tikken. Sorry als dit lullig overkomt, maar zo zie ik het.

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:09 schreef willem169 het volgende:

[..]

Waarom krijg ik dan zo'n donderbruin vermoeden?
En waarom heb je je vandaag geregistreerd en doe je alsof je hier al maanden komt? Juist, omdat je gister voor de ZOVEELSTE keer een OW hebt gehad. Man man man...
[..]
sorry maar je zit er dan toch naast met je vermoeden. Zoals ik al zei kom ik regelmatig op got maar heb tot op vandaag nooit gepost.
Bewijst voor mij maar weer dat je te snel dingen aanneemt.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op woensdag 13 februari 2002 12:08 schreef irontag het volgende:

[..]

Voordat je zo'n toon aan gaat slaan is het toch handiger als je een paar (1000 of zo) tech posts op je naam hebt staan. Met blazing guns hier binnen komen en een discussie willen aangaan doe je maar in Lieve Adjes. Het is nou net de bedoeling om het niveau hier hoog te houden....

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:47

Pelle

🚴‍♂️

Afgezien van het feit dat willem169 gelijk heeft, denk niet dat -als er slechts een vermoeden is dat iemand een kloon is- het aan de niet-modjes is om daar meteen allerlei dingen over te brullen.

SU'tje zetten, klaar, en geen aandacht schenken aan de mensen die blijkbaar niet volwassen genoeg zijn om normaal te kunnen reageren.

• Willem
irontag:
sorry maar je zit er dan toch naast met je vermoeden. Zoals ik al zei kom ik regelmatig op got maar heb tot op vandaag nooit gepost.
Bewijst voor mij maar weer dat je te snel dingen aanneemt.
He Sjaak, weet jij de betekenis van het woord 'vermoeden' :?
ver·`moe·den1 (het ~)

1 gissing, veronderstelling
2 [jur.] gevolgtrekking uit een bekend feit
En dat bewijst dat jij aanneemt dat ik onder het woord vermoeden, beschuldigen versta.

Je word vervelend, of had je dat nog niet door...

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:16
*zucht* Op F1 rammen is voor sommige mensen nogal moeillijk schijnbaar.......en ehm....flamen is ook niet echt bevordelijk voor de sfeer.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.