Welke koeling aangeraden??

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:55

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Welek koeling kan ik het beste kopen,waar hebben jullie de beste ervaring mee??Heb het over koeling voor een amd t-bird 1.3 op een kudoz7 mobo en voor me asus v8200 Lees veel over Blue Orb, suggesties??wil geen waterkoeling:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Vulcano 7?

• Mark_Oostdam
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Mark_Oostdam

WHATEVAH!

Op dinsdag 12 februari 2002 21:14 schreef justifire het volgende:
Welek koeling kan ik het beste kopen,waar hebben jullie de beste ervaring mee??Heb het over koeling voor een amd t-bird 1.3 op een kudoz7 mobo en voor me asus v8200 Lees veel over Blue Orb, suggesties??
Hmmm om te beginnen: hou je van herrie? want dat maakt de blue orb namelijk aardig!

en voor je CPU raad ik Orb's absoluut af! maar waterkoeling is natuurlijk heel aardig, maaar ook aan de prijzige kant. dan zou je voor stille koeling een noisecontrole silverado moeten kopen ofzo, die ik heb ik nu. maar een thermalright SK6 is nog beter (als je er eentje kunt vinden met een rustige fan)

.-=:SPECS:=-. .-=:CASEMOD:=-. bijna klaar...

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
nee wil geen waterkoeling,mij te listig met lekken en zo
Maar voor die gf is een orb wel aangeraden??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

swiftech / alpha voor high peformance

zalman / silverado voor stilte

coolermaster voor prijs en medium peformance

gebruik de search eens, heel veel topic over, te veel zelfs

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
als je niet van plan bent te oc'en voldoet een coolermaster (30 tot 40 piek), eventueel op 7 V, maar dat betwijfel ik bij een T-bird (met een XP kan dat makkelijk).....

wil je optimale koeling? ga dan voor een alpha 8045 met enermax uc8fab (160 piek ofzo)

de keuze is sterk afhankelijk van wat je ermee wilt.....als je een snellere cpu wilt komt daar ook onvermijdelijk meer geluid bij.......met een alpha + enermax of papst verklein je die marge
Op dinsdag 12 februari 2002 21:18 schreef Mark_Oostdam het volgende:

[..]

Hmmm om te beginnen: hou je van herrie? want dat maakt de blue orb namelijk aardig!
een blue orb voldoet prima voor je gpu.......maakt op 12 V maar 26 db(a).......en je kunt hem eventueel op 7V zetten

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
dus als ik een alpha neem voor me amd en een orb voor me gf is dat een goeie keus??(word de ram van de gf dan ook goed gekoeld??)

• EmilneM
  • Laatst online: 15-09-2023
Op dinsdag 12 februari 2002 23:05 schreef justifire het volgende:
dus als ik een alpha neem voor me amd en een orb voor me gf is dat een goeie keus??(word de ram van de gf dan ook goed gekoeld??)
dat is inderdaad een goeie keus.....kies wel een goeie fan op die alpha, niet zo'n standaard delta (pokkenherrie) maar een enermax of papst.........

de ram van je gf wordt niet gekoeld door de blue orb.......koop wat losse heatsinkjes en plak die op je memory

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
???zit toch een grote heatsink op??Dat gouden ding onder de fan of heb ik het nu mis??

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Nee, dommie :+

Waar jij het over hebt is de heatsink van de Geforce chip.
Er zitten ook een aantal RAM-chippies op je videokaart (zijn waarschijnlijk 8 dezelfde chipjes, aan elke kant van je kaart 4)... Daar moet je heatsinkjes op zetten :) Want dat RAM wil ook wel eens behoorlijk heet worden. Kijk even bij www.oc-shop.nl, daar staan ergens van die heatsinkjes.

Verwijderd

ik weet niet of een blue orb op je asus past omdat ie vreemd in elkaar zit met de gebeugen koelblokken

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 22:07 schreef lOdUde het volgende:
Nee, dommie :+

Waar jij het over hebt is de heatsink van de Geforce chip.
Er zitten ook een aantal RAM-chippies op je videokaart (zijn waarschijnlijk 8 dezelfde chipjes, aan elke kant van je kaart 4)... Daar moet je heatsinkjes op zetten :) Want dat RAM wil ook wel eens behoorlijk heet worden. Kijk even bij www.oc-shop.nl, daar staan ergens van die heatsinkjes.
maar die zijn wel f*cking duur hoor je kan beter een goedkoop koelertje kopen en die erop plakken heb kans dat dat nog beter doet

Verwijderd

swiftech met papst fan wordt vaak gezegd. Misschien is dat wat?

• bassie666
  • Laatst online: 07-09-2024

bassie666

www.wrsmarine.com

vulcano 7 met sunon

HTPC user

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56

Maku

Derp

Ik heb op mijn vid een k6 II koeler zitten vastgelijmd met 10 sec gel en met asII als koelpasta.

Zie sig niet veel doen me dat na :+

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
http://www.thermalright.com/ax7.html

de beste qua specs...

Freelance tweaker

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Oke Oke heb toch maar de vulcan 7 besteld We zien wel wat ie bakt (of liever gezegt niet bakt:)) Bedankt voor de info

Pagina: 1