Toon posts:

[CM] Raamrubber waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja ja mensen van het casemod leven , ik d8 , ik heb een weekje vakantie laat ik es casemodden , da viel best tegen , na 6 x 5€ gedokt te hebben voor spuitbussen , en meerdere keren opnieuw te zijn begonnen omdat ik te snel had gewerkt is nu alles in orde , het gat voor me raampie is inmiddels ook afgewerkt etc etc , alleen komt de vraag ...

ik ken nergeeeeeeens da rubber krijgen ben zelfs bij autobedrijfen geweest maar helaas , ik doel dus op het rubber om het plexglaz in het gat vast te zetten , zelfs met rubber die puur het randje wegwerkt zou ik al tevreden zijn , want een gat voor een raampje , waar geen rubber of nix omzit .ziet er eigenlijk nie uit

me vraag dus

is dit rubber ergens online te bestelle , mijn exuses als deze msg verkeerd is geplaatst , of dat er 30 over in de search stan want ik heb haast omdak nu naar een kennis ga die meebie die schit wel heeft liggen :)

later

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik zou ook wel eenz willen weten waar je dat kan kopen ,want ik ga mijn case binnenkort ook modden ,heb al 2 neonbuizen+voedingsmodule ,groen en blacklight besteld *D

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

zoiets heet een raamrubber .

ik zal eens kijken

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 09:59

talin

ES-MA

Op dinsdag 12 februari 2002 19:27 schreef talin het volgende:
zoiets heet een raamrubber .

ik zal eens kijken
zoek maar eens in google met het woord raamrubber urls genoeg .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:36
Topictitel verduidelijkt.. :Z

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 16:54
Ideetje:

Kijk es bij Carglass of een schildersbedrijf dat ook "glas" zet.( normaal doen ze dat met houten glaslatten maar wie weet.......denk bv ook aan kunstof kozijnen daar past een houten glaslat nie echt)
Ik denk dat die gasten wel wat hebben om je van dienst te kunnen zijn. :P

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

mail maar ff ik heb wel raamrubber :)

Verwijderd

Ik denk dat je eerder moet gaan kijken bij een caravanhandel of dergelijk, daar wordt plexieglas veel meer toegepast dan in het schildersbedrijf.
Wij hebben thuis een schildersbedrijf maar wij hebben echt bijna nooit te maken met raamrubbers, enkel in de renovatie van kozijnen maar deze raamrubbers zijn niet geschikt.

Ik heb het ruitje aan de achterkant van de beplating met montagekit vastgelijmd, en mijn broerdje heeft dat weer gedaan met klinknagels door het glas en metaal heen.

Als je het netjes doet is een raamrubber vind ik niet mooier dan lijmen.

• mad_mavrick
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 12:46

mad_mavrick

There are 10 kinds of people..

Ik heb zelf ook gewoon gelijmd, ziet er best netjes uit al zeg ik het zelf.

Kijk hier maar :D

Asus P8P67 Deluxe - Intel Core i7 2600k - MSI GTX560 ti TwinFrozr II

Verwijderd

http://www.exile.nl daar hebben ze ook wel raamrubber :)

Verwijderd

ik heb hier gelezen dat je ze bij bootzaken kan kopen.
Maar gebruik ingevolg ff de search :( dat is een stuk hadiger en die vraag is al vaak voorbij gekomen.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
www.groen-rubber.nl

hebben PEESPROFIEL, kosten € 5,75 inc btw de meter. dan moet je het wel ophalen in rotterdam

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Dat maak je toch zeluf gewoon een electro snoer gebruiken en dan er een snee in maken :+

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op woensdag 13 februari 2002 15:30 schreef mast3r het volgende:
Dat maak je toch zeluf gewoon een electro snoer gebruiken en dan er een snee in maken :+
Idd, pak een plat snoer, maak er een klein sneetje in, en ruk in 1 keer een ader eruit, daarna de andere.
Je hebt dan een mooi rubber, ff vastlijmen met een-paar-seconde lijm.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

HEI MAST3R...

je hebt mijn plaatje gepikt :) 8-)

Eat the bugs, live in a pod

• DrJamez
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 10:52
Ik geloof dat dat spul ook wel eens window moulding genoemd word. Ik heb er enkele topics over gezien.
Hier, hier en hier. Er staat inderdaad tussen waar je het kan halen. Suc6 iig!

Temper is the one thing you can't get rid of by losing it.

Verwijderd

In dit topic over mijn casemod staat ook een adresje in Eindhoven (Rubberindustrie Eindhoven):HQ-08 Casemod.

Verwijderd

lijm dat glas gewoon aan de binnenkant vast met kit en maak aan de voorkant met aluminium een raamwerkje er omheen voor de afwerking.
zo'n raamrubber te lelijk
Pagina: 1