Als vervolg op topic HQ-08 Casemod
Mijn casemod:
[1] 2x sunon 80mm (back)
[2] 1x sunon 80mm (blowhole)
[3] 1x sunon 90mm (window)
[4] baybus (4x blue-led)
[5] acrylic window
[6] grijsblauw metallic lak (motip 54850)
[7] noppenschuim isolatie
[8] speaker mod
Mn temp is net (vandaag) gedaald van 34 naar 30 graden celsius. Een aantal tips:
- Koop geen cheap-ass lak, maar autolak en natuurlijk een primer en blanke lak.
- Totaal koste dit 2x reinforced slijpschijfjes. Zonder de dremel was het niet gelukt. Met de decoupeer kwam ik makkelijk door het 1mm staal heen, maar de ovaal werd niet mooi. Met slijpschifjes kon ik alles bijwerken.
- solderen is leuk
... kortsluiting niet dus koop een 12v batterijtje om te testen.
- hoewel somigen anders beweren is het geluid uit mn pc heel erg gedaald ... ik hoor alleen mn voeding en de window-fan ( op 12v). Mn harddisk en blue-orb en proc-fan zijn weg qua geluidsproductie.
Nu effe lekker patsen. Het heeft best wat tijd en moeite gekost, maar was leuk om te doen.

Ik zag vanmiddag die ferrari-mod (HQ45). Die was ook erg gaaf. Ik wilde alleen graag een fan op me proc blazend en dat gaat een beetje moeilijk met een logo. Maar het staat erg
.
P.S. Mensen die in Einddoven e.o op zoek zijn naar window-molding, moeten me maar effe mailen. Ik ken een bedrijfje die u-vormig en ook double-sided (met locking-strip) verkopen. Voor een
prijs. Ik heb hier nog 6 meter liggen. En dan te bedenken dat ik het wilde gaan bestellen in de VS of bij oc-shop.nl met cc. Dit heeft me nog geen 12 piek gekost, maar ik heb me wel de ****
gezocht naar die $%#!@
moulding.
Mijn casemod:
[1] 2x sunon 80mm (back)
[2] 1x sunon 80mm (blowhole)
[3] 1x sunon 90mm (window)
[4] baybus (4x blue-led)
[5] acrylic window
[6] grijsblauw metallic lak (motip 54850)
[7] noppenschuim isolatie
[8] speaker mod
Mn temp is net (vandaag) gedaald van 34 naar 30 graden celsius. Een aantal tips:
- Koop geen cheap-ass lak, maar autolak en natuurlijk een primer en blanke lak.
- Totaal koste dit 2x reinforced slijpschijfjes. Zonder de dremel was het niet gelukt. Met de decoupeer kwam ik makkelijk door het 1mm staal heen, maar de ovaal werd niet mooi. Met slijpschifjes kon ik alles bijwerken.
- solderen is leuk
- hoewel somigen anders beweren is het geluid uit mn pc heel erg gedaald ... ik hoor alleen mn voeding en de window-fan ( op 12v). Mn harddisk en blue-orb en proc-fan zijn weg qua geluidsproductie.
Nu effe lekker patsen. Het heeft best wat tijd en moeite gekost, maar was leuk om te doen.

Ik zag vanmiddag die ferrari-mod (HQ45). Die was ook erg gaaf. Ik wilde alleen graag een fan op me proc blazend en dat gaat een beetje moeilijk met een logo. Maar het staat erg
P.S. Mensen die in Einddoven e.o op zoek zijn naar window-molding, moeten me maar effe mailen. Ik ken een bedrijfje die u-vormig en ook double-sided (met locking-strip) verkopen. Voor een