Ik heb van een kennis van me een 486 DX4/100mhz met 16MB en een 600mb HDD gekregen en die wil ik gaan gebruiken om internet te gaan delen, nu heb ik de proxy (AnalogX Proxy)al geinstalleerd. Er zit echter GEEN floppydrive in en de controller is ook kapot(voor de mensen die gaan zeggen dat ik Linux-op-een-flop moet gaan gebruiken)en er is geen mogelijkheid tot het booten vanaf CD, wel zit er een 36x AOpen cd-rom in. Momenteel staat er Windows 95 OSR 2 op. Weet iemand of de software van Casema/Wanadoo hier op wil werken en of er een remote prog is wat niet veel eisen stelt. RAdmin heb ik al geprobeerd, maar die geeft errors.
Kast komt in de meterkast te staan bij het Com21-modem en maakt gebruik van een onboard AMD Lankaartje en een PCI 3Com-kaart.
Verder moet het stabiel zijn en dat houdt in dat ik niet iedere keer er een toetsen bord en muis en monitor aan wil hangen omdat het weer eens vastloopt en gereboot moet worden. De "clients" die er aan hangen zijn 3 pc's draaiende op Windows XP Professional.
Wie o wie heeft er verstand van??? (en wil me helpen )
(Ben eventueel over te halen om Freesco of zo te gaan gebruiken als iemand me kan vertellen hoe ik dat er in g*dsn**m op krijg!)
Kast komt in de meterkast te staan bij het Com21-modem en maakt gebruik van een onboard AMD Lankaartje en een PCI 3Com-kaart.
Verder moet het stabiel zijn en dat houdt in dat ik niet iedere keer er een toetsen bord en muis en monitor aan wil hangen omdat het weer eens vastloopt en gereboot moet worden. De "clients" die er aan hangen zijn 3 pc's draaiende op Windows XP Professional.
Wie o wie heeft er verstand van??? (en wil me helpen )
(Ben eventueel over te halen om Freesco of zo te gaan gebruiken als iemand me kan vertellen hoe ik dat er in g*dsn**m op krijg!)
I Don't Know, So Don't Shoot Me