mijn scanner werkt niet..en ik kan bij add scanners/cameras mijn scanner niet vinden.. alleen 1 foto camera. hoe kan ik de scanner erbij zette?? het is een hp scanjet 5300c
[topic=408071]
[topic=404278]
3e keer al
En dat in combinatie met deze meesterlijke topictitel
[topic=404278]
3e keer al
En dat in combinatie met deze meesterlijke topictitel
Ban dit figuur, dit is niet normaal....
Leer je gedragen.
Whatever.
gewoon drivers installeren voor dat ding volgens de handleiding. Helpt dat niet dan even naar 020 606 8751 bellen.
Goeie topictitel ook!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
rustig maar het is een newby hij moet alleen nog veel leren ...Op maandag 11 februari 2002 23:42 schreef meendering het volgende:
[afbeelding]
Ban dit figuur, dit is niet normaal....
Leer je gedragen.
( hey waarom doe je niet alles in een topic ? )
en euh lees de FAQ eens
( moet ik ook nog eens doen
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En, dan mag hij toch gezellig de FAQ gaan lezenOp dinsdag 12 februari 2002 00:16 schreef BruceLee het volgende:
[..]
rustig man het is een newby hij moet alleen nog veel leren ...
Verwijderd
Zegt al genoeg XP ondersteunt niet egt veel scanners. Ik zou zeggen download de nieuwste drivers van www.hp.nl en probeer het dan nog eensOp dinsdag 12 februari 2002 00:13 schreef crowmobe het volgende:
ik heb nu xp.. en win 2000 pro..werkt onder alle 2 niet..
ja zal ik eens doen.. bedankt..Op dinsdag 12 februari 2002 00:16 schreef BruceLee het volgende:
[..]
rustig maar het is een newby hij moet alleen nog veel leren ...
( hey waarom doe je niet alles in een topic ? )
en euh lees de FAQ eens
( moet ik ook nog eens doen)
Verwijderd
waarom moeten jullie altijd zo zeiken over facs lezen etc.
als er mensen pas nieuw hier komen met een probleem,
verwachten (en hopen ze) van jullie een bevredigend antwoord te krijgen, en dan kan je deze mensen er alsnog op de facs wijzen!
dat was het! Dank U.
als er mensen pas nieuw hier komen met een probleem,
verwachten (en hopen ze) van jullie een bevredigend antwoord te krijgen, en dan kan je deze mensen er alsnog op de facs wijzen!
dat was het! Dank U.
ik heb net een update van de software geinstaleerd... werkt niet.. heb net een driver gedownload (sj537en.sea) maar hoe kan ik die instaleren of openen.. want als ik een driver wil instaleren zoekt hij op .inf bestanden en dat kan ik niet veranderen??
Ga verder in je eerste topic : [topic=408071]
Bij deze een waarschuwing voor het aanmaken van 3 topics, niet meer doen aub.
Bij deze een waarschuwing voor het aanmaken van 3 topics, niet meer doen aub.
Aannames zijn fataal.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()