Toon posts:

vraagje WeLLEkE MoBO?!

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ej..

ik had uno vraagje .. ik wil binnenkort een nieuwe pc samenstellen en mn oog is al gevallen op een amd 1800+ processor en een ASUS moederbord .. maar WELLEKE asus mobo moek hebben? ik wil absoluut GEEN audio/video rommel op mn moBo..

ThANKz!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
gaat lastig worden :)

alle asus borden voor de XP hebben op zn minst audio onboard :)

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Waarom wil je eigenlijk geen audio/video spul aan boord?

Kan je toch disablen in je BIOS?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:09
http://gathering.tweakers.net/forum/faq

je doet er goed aan om dit ff te lezen. als je er doorheen bent snap je wel waarom.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
verdorrie :P wat raden jullie mij aan voor mobo dan?!

Verwijderd

Topicstarter
okay sozzy .. ik d8 vraguh ken geen kwaad :P

• P5ycho
alles heeft wel onboard sound tegenwoordig. koop een epox 8kha+ zou i zeggen, cheap en goed tweakbaar.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat mij zeker om audio gebeuren heb nu een Sb Audigy en een Midiman Audiophile 2496 in mn pc .. mn p3 500 vind vsti's nie meer zo leuk :( daarom een snellere processor ..

• Keeper
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Keeper

<3 Ruby

Op maandag 11 februari 2002 01:09 schreef DJiGiTAL het volgende:
het gaat mij zeker om audio gebeuren heb nu een Sb Audigy en een Midiman Audiophile 2496 in mn pc .. mn p3 500 vind vsti's nie meer zo leuk :( daarom een snellere processor ..
Ja maar onboard audio kan je dus disablen, en dan kan je gewoon een geluidskaartje gebruiken hoor :+

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 01:09 schreef DJiGiTAL het volgende:
Ha. Klinkt als een Powerleapkandidaat. :)

http://www.powerleap.com/Products/iP3T.htm

Verwijderd

Gewoon lekker een Epox 8KHA+ , 256/512MB DDR Ram en een Athlon XP1700+ met mooie koeler nemen en dan zit je zeker goed . Onboard audio heb ik ook gewoon disabled

• P5ycho
powerleap = duur.

ik heb nu een epox 8k7a en daar zit onboard sound op, dat heb ik disabled staan, er een live in gesodemieterd en komende week komt er een Egosys Waveterminal 2496 bij. geen problemen verder hoor :)

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Koop een Intel Pentium4 Northwood
Zal je nooit spijt van krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
gloekig heb ik meer verstand van audio LoL eg ik a alles even op een rijtje zetten hiero .. zal ook ff wat specs meegeven *gaAp* :)

mn p3 500 428 mb simm zit nu in : een Pineacle tv kaart, chello (tja..) kaartje, een midiman Audiophile wat ik eerder tikte, een Soundblaster audigy , en een geforce 2 64 mb ddr allemaal leuk maar mn p3 500 pakt nie eens die geforce 2 100% .. (kan 4x agp mn p3 500 kan maar 2 keer aan volgens mij? :P) dus nieuw spul in oud beesje.. whehehh

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Ik zou zelf voor de abit kr7a-raid :). 6x PCI , 1x AGP, raid controller. En GEEN onboard shit(video netwerk en AUDIO). Daarnaast is de abit board even goed als de Asus.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 01:16 schreef P5ycho het volgende:
powerleap = duur.
Hoezo duur?

XP 1800+ : € 230,-
Asus mobo: € 150,- minstens, en dan hebben we 't nog niet eens over DDR.

PL=iP3/T : € 250,- in één keer klaar, alles houwen wat je hebt. En snel zat waarschijnlijk. En bestel je 'm in de VS is 'ie $ 169,- plus $ 35,- P&H. Nóg goedkoper :)

Welk mobo heb je dan DJiGiTAL?

Verwijderd

Topicstarter
pfiew al sla je me dood .. ik zou eg nie wetuh wat voor mobo het is wheheh het is een Dell xps t500 das alles wat ik weet jah en dat ie 500 mhz is EN dat ie te traag is :P of tenminste van wat ik wil met een pc ...

Verwijderd

Koop gelijk een nieuw keyboard. Deze die je nu hebt heeft een SHIFT-probleempje :{

Verwijderd

naja kijk en vergelijk je rijk zou ik zeggen. Ik heb die malle adapter en hij draait als een trein en volgens mij zouden meer mensen 't moeten doen :)

Is dit reclame? (heb géén belang in PL!)

Die Dell XPS T500 zou trouwens moeten werken met dat ding. (net gezien op hun site)

• P5ycho
Op maandag 11 februari 2002 01:35 schreef frytzzz het volgende:
naja kijk en vergelijk je rijk zou ik zeggen. Ik heb die malle adapter en hij draait als een trein en volgens mij zouden meer mensen 't moeten doen :)

Is dit reclame? (heb géén belang in PL!)

Die Dell XPS T500 zou trouwens moeten werken met dat ding. (net gezien op hun site)
zn hele memory subsys is brak met die pc... kan ie zn cpu wel upgraden, maar de geheugenbandbreedte kan hij echt wel gebruiken met audio editing en harddisk recording enzo.

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 01:42 schreef P5ycho het volgende:
zn hele memory subsys is brak met die pc... kan ie zn cpu wel upgraden, maar de geheugenbandbreedte kan hij echt wel gebruiken met audio editing en harddisk recording enzo.
Yup yep klop wel natuurlijk, dat is dan de zwakste schakel. Denk wel dat 't in de praktijk nogal mee zal vallen als ik kijk naar m'n multimedia benchmarks.

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dak ff alles laat bezinken tot me .. niet TE lang natuurlijk wor helemaal leip van mn pc op het moment ..

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Moet je een bakje hebben >:) ;)

Turn it off and on again.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/havana/pmg.gif

En doe es wat aan je spelling please... coole hackerstaal wordt hier niet echt gewaardeerd enzo..

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.