Jaaaaaaah
Laatste regels van irc ! 
dat zou echt zwaar vet zijn
En natuurlijk goeie ondersteuning CF
(if not so
)
En natuurlijk goeie ondersteuning CF
(if not so
Verwijderd
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ehm.. kun je hem niet in je startup (of in je register) dumpen, met de optie -h?Op dinsdag 12 februari 2002 09:16 schreef Stippie het volgende:
Wat mooi zou zijn is als je in de smarie kan instellen om hem met windows op te laten starten en dan zoals je nu op hide drukt.
Op dinsdag 12 februari 2002 08:47 schreef basiep het volgende:
[..]
die werkt al.. (hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen
ik heb dezelfde en werkt prima
[..]
DU meter komt er iig niet in, misschien (als het lukt) wel een eigen net-stats
ik zal ook is naar serv-u kijken idd, of die iets van een api heeft
en aantal gamers op een server zal niet zo moeilijk zijn. (kleine uitbreiding van qstat)
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Op dinsdag 12 februari 2002 09:16 schreef Stippie het volgende:
Wat mooi zou zijn is als je in de smarie kan instellen om hem met windows op te laten starten en dan zoals je nu op hide drukt.
AAghh.. leest iemand hier de readme wel?Op dinsdag 12 februari 2002 13:23 schreef AcouSE het volgende:
ehm.. kun je hem niet in je startup (of in je register) dumpen, met de optie -h?
Op dinsdag 12 februari 2002 09:40 schreef crashoverride het volgende:
We want DU Meter support
*zucht*Op dinsdag 12 februari 2002 08:47 schreef basiep het volgende:
DU meter komt er iig niet in, misschien (als het lukt) wel een eigen net-stats
dat is wel een goed id, komt op de lijst (zegt nog niet dat het lukt, maar ik ga het proberen)Op dinsdag 12 februari 2002 09:22 schreef EarthY het volgende:
JaaaaaaahLaatste regels van irc !
euh..... sorry dat ik het zeg, maar ik vind die site MEER dan doxa..Op dinsdag 12 februari 2002 16:40 schreef silitek het volgende:
nee jongen werkt echt nie.
Kijk hier dan ff, hebben wij het wel over de zelfde???
http://httpd.chello.nl/~l.vanbeek1/
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op dinsdag 12 februari 2002 20:05 schreef basiep het volgende:
AAghh.. leest iemand hier de readme wel? enzv...
Verwijderd
Verwijderd
ah, lekker omhoog halen van oud topic...Op maandag 18 februari 2002 08:43 schreef ThaHandy het volgende:
3/4 knoppen suport, zodat we kennu scrollen door et scherm![]()
......
1
2
3
4
5
| UP
LEFT RIGHT
DOWN
OK CANCEL |
Ja, Rune draait op de Unreal engine, Unreal wordt ondersteund.Op dinsdag 12 februari 2002 18:42 schreef Cyberia het volgende:
kan qstats ook Rune aan?
heb zelf nml nog geen fatsoenlijk proggie gezien wat mn serverstats kon showen...
@MrBee_RC
Verwijderd
tuurlijkOp dinsdag 26 februari 2002 18:24 schreef BizonKid het volgende:
Werkt dit programma ook als je een automatisch configuratiescript voor een proxyserver hebt?
Ik krijg namelijk altijd Connection Time-out als melding (bvb. voor headlines van tweakers.net)
E-mail werkt wel goed.
Dat zou idd makkelijker en overzichtelijker zijnOp dinsdag 26 februari 2002 17:06 schreef KingOfDos het volgende:
nu heb je screen 1/10 in zoon pulldown menutje staan.
maak daar een TABBLAD van
Ik zie hem nergens... heb je een link of artikel nummer?Op zondag 10 februari 2002 18:34 schreef plasma_tv het volgende:
bij conrad heb ik een 8x40 seriel display gezien
mischien is dat een idee om erin te verwerken
Verwijderd
[bla bla bla[b]Op woensdag 27 februari 2002 18:23 schreef BasieP het
Verwijderd
Wanneer gaat ie uitkomen dan?Op woensdag 27 februari 2002 18:23 schreef BasieP het volgende:
(hum.. lees de draad voordat je blaat he...)
start smartie met "-hide" werkt al vanaf 3.0
verder heb ik zelf al een netwerk stats ingebouwd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
McBoldy zou graag willen weten wanneer 5.1 getest kan worden... hij vindt het namelijk ook een vervelende bug/featureBij mij wilt m'n pc niet afsluiten wanneer smartie5 draait... :'
al gefixed in 5.1
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
huhOp vrijdag 01 maart 2002 21:11 schreef McBoldy het volgende:
[..]
McBoldy zou graag willen weten wanneer 5.1 getest kan worden... hij vindt het namelijk ook een vervelende bug/feature
Vind ik persoonlijk niet zo heel erg, maar zou idd een perfectionering van het programma zijn.Op zaterdag 02 maart 2002 19:08 schreef KingOfDos het volgende:
• die -hide optie, kan die veranderd worden? zodat je heel smartie NIET op je scherm krijgt, ipv eerst openene dan verkleinen.
Vind ik ook, btje loos zo'n knop als je hem toch niet kan gebruiken (maar dat had ik ook al gepost).• die Backlight functie wil ik kunnen uitzetten. ik heb m altijd aan dus wat maakt het uit?
Heb ik soms ook last van. Dan moet ik het bij Smartie opnieuw invoeren, Smartie afsluiten en weer opstarten.• ik zie geen celcius teken maar een vol blokje. iets aan te doen?
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Het is niets meer dan een LCD-prog. Het is alleen wel een ontzettend uitgebreid LCD-progOp dinsdag 05 maart 2002 14:14 schreef Oxigun het volgende:
snel ff een smrtie-n00b vraag. wat is smartie precies behalve een programma voor LCD schermpies? En met welke lcd's werkt het?
en hoe duur zijn die schermjes (incl. die controllers) dan?Op dinsdag 05 maart 2002 14:16 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Het is niets meer dan een LCD-prog. Het is alleen wel een ontzettend uitgebreid LCD-prog
Het werkt met standaard parallelle LCD's (HD44870 ofzo controller), en met Crystalfontz en Matrix-Orbital seriële LCD's.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
Verwijderd
ik kan lekker al zien wie er online komtOp woensdag 24 april 2002 01:23 schreef _firestorm_ het volgende:
dit is wat ik er graag in zou zien:
+ MSN support zou wel leuk wezen: dat je kan zien wie er online komen en wat ze te zeggen hebben
+ zelfde verhaal met (m)IRC
+ DU gegevens (is echt gewild geloof ik)
+ winamp spectrum analyzer
en nou niet flamen dat er meer zijn die dit gezegd hebben, ik wil dit er graag in...
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat met mIRC kan al, door in je 'remote' van mIRC (Alt-R) het volgende te zetten:Op woensdag 24 april 2002 01:23 schreef _firestorm_ het volgende:
dit is wat ik er graag in zou zien:
+ MSN support zou wel leuk wezen: dat je kan zien wie er online komen en wat ze te zeggen hebben
+ zelfde verhaal met (m)IRC
+ DU gegevens (is echt gewild geloof ik)
+ winamp spectrum analyzer
en nou niet flamen dat er meer zijn die dit gezegd hebben, ik wil dit er graag in...
1
2
3
| on *:TEXT:*:#: {
write -c c:\mirc.txt $+(<,$nick,>) $1-
} |
1
| $File("C:\mirc.txt",1) |
Verwijderd
Verwijderd
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
Verwijderd
Hier had uw advertentie kunnen staan!
stats voor oa. CSOp vrijdag 26 april 2002 21:57 schreef BlizzarD het volgende:
FPS van counter-strike zou ook wel leuk zijn
inkoopactie van zwahiel!Op dinsdag 05 maart 2002 14:33 schreef Oxigun het volgende:
[..]
en hoe duur zijn die schermjes (incl. die controllers) dan?
Dus dat ligt niet aan mij dat dus. Ik zit met hetzelfde probleem mijn pc sluit ook niet af als ik smartie aan heb staan. Als je hem er voor af sluit dan gaat alles goed.Op woensdag 24 april 2002 17:19 schreef KawaFD het volgende:
Ik vind smartie 5.1 echt een super prog, en dat weet BasieP ook wel.
Maar ik heb nog altijd last van die afsluitbug onder winxp-win2k. M'n pc sluit dus gewoon niet af wanneer ik hem probeer uit te schakelen, dit doordat smartie blijft hangen. Is er hiervoor reeds een oplossing, of kan ik ergens in windows instellen dat alle programma's bij het afsluiten "forced" moeten afgesloten worden?
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
pff smartie suxxOp zondag 10 februari 2002 18:21 schreef BlizzarD het volgende:
Oke wat zouden jullie in smartie 6.0 willen zien?
Ik wil totale Mb's up en downloaden weer kunnen zien
When does the hurding stop?
Je zei dit ook al in een andere topic, maar waarom vind je dat toch en zeg je het altijd zo ongenuanceerd en zet je er altijd een link naar crystalcontrol bij?Op zaterdag 27 april 2002 10:41 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
pff smartie suxx
heb en hele goeie vervaning dr voor eentje die wel werkt met cf ver 1
crystalcontroll http://www.overclockers.com.au/~mwp/cc/
werkt gewoon op alle lcd's
Zeg dan gewoon nix en blijft uit de topic.Op zaterdag 27 april 2002 10:41 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
pff smartie suxx
heb en hele goeie vervaning dr voor eentje die wel werkt met cf ver 1
crystalcontroll http://www.overclockers.com.au/~mwp/cc/
werkt gewoon op alle lcd's
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
When does the hurding stop?
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
LCDProc (lcdproc.omnipotent.net).Op maandag 29 april 2002 01:48 schreef AMDude het volgende:
Wat dacht je van:
Een Linux versie
Ik zit wel te wachten op een goed linux lcd proggie
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
initOp dinsdag 04 juni 2002 15:24 schreef Hell_smurf het volgende:
Ehh ondersteuning voor een HD66712 Module. lijkt me leuk
4 * 20.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Weggooien hoeft zo ie zo niet hoorOp dinsdag 04 juni 2002 16:09 schreef Hell_smurf het volgende:
Nee niet lui. Druk druk druk. Maar dan hoef ik de LCD niet weg te gooien. Scheelt weer kan ik'm voor m'n WIN98 systeem gebruiken. Hij is nu voor een dos systeem en dat gaat niet werken.
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Verwijderd
Op dinsdag 04 juni 2002 15:24 schreef Hell_smurf het volgende:
Ehh ondersteuning voor een HD66712 Module. lijkt me leuk
4 * 20.
Kortom de basic features moeten gewoon nu al werken, de fancy features zoals horizontal smooth scroll uiteraard niet.The HD66712 software is upwardly compatible with the LCDII (HD44780) which allows the user to easily replace an LCD-II with an HD66712.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
got that also (heet 'themes' bij mij)Op woensdag 05 juni 2002 10:42 schreef deepbass909 het volgende:
Misschien een ideetje om meerdere sets van schermen toe te passen, zodat je met een hotkey kan switchen...
misschien wil je testen?Op woensdag 05 juni 2002 10:44 schreef laserguy het volgende:
uhhh fatsoenlijke ondersteuning van een cf 4x20 display versie 1 meschien
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
zolang smartie 5.1 niet uit is lig ik vol ongeduld hier op te wachten (samen met nog vele anderen), dus lijkt dit me geen oud topic. als dit niet binnen jouw interesses valt kan dit bij anderen wel het geval zijn, dus ...Op zondag 16 juni 2002 21:46 schreef thedolf het volgende:
Wat is nou het nut van een oud topic omhoog te schoppen?
Verwijderd
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
jaa ja jaaa jaaj aaaa.Op maandag 17 juni 2002 00:31 schreef svdmeer het volgende:
Als ik zo alle eigen van de tweaker lees, lijkt mij pluginsupport wel handig.
Dan kan elke tweaker of programma-maker plugins schrijven voor lcd smartie.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS
als die DUITSERS EENS OP ZOUDEN SCHIETEN!!!Op maandag 17 juni 2002 08:25 schreef xychix het volgende:
[..]
en idd zoals hellsmurf zei, die HD66712 module mag wel gesupport worden want daarvan zwerven er straks +/- 70 (toch ?) rond op GoT