Verwijderd
mischien is dat een idee om erin te verwerken
Verwijderd
je bedoelt BIJNA perfectOp zondag 10 februari 2002 19:10 schreef EarthY het volgende:
5.0 is perfect
Alsjeblieft!!!!
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Zeg dan ook meteen wat je mistOp zondag 10 februari 2002 19:24 schreef plasma_tv het volgende:
[..]
je bedoelt BIJNA perfect
Niks is perfectOp zondag 10 februari 2002 19:24 schreef plasma_tv het volgende:
[..]
je bedoelt BIJNA perfect
Ik zou graag dit allemaal willen
Down en upload speed totaal
FTP speed up&down.
Equalizer voor winamp
Verwijderd
ik mis niks hor, maar sommige mensen hebben wel wat te klagenOp zondag 10 februari 2002 19:27 schreef EarthY het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen wat je mist
maar smartie voor grafische lcd's lijkt me ook wel leuk
Verwijderd
Bij mij wilt m'n pc niet afsluiten wanneer smartie5 draait...Op zondag 10 februari 2002 19:27 schreef EarthY het volgende:
[..]
Zeg dan ook meteen wat je mist
tjonguh, wel alles netjus afsluiten voordat je je vompu uitzetOp zondag 10 februari 2002 21:21 schreef KawaFD het volgende:
[..]
Bij mij wilt m'n pc niet afsluiten wanneer smartie5 draait...
Verwijderd
- winamp spectrum analyzer
- de mogelijkheid om naast het inschakelen van extra schermen als bijv. winamp aanstaat ook schermen uit te schakelen
Ik weet niet of dit technisch haalbaar s maar t zou echt gaaf zijn als je (via van die custom tekens zoals dat euro teken dat je nu al hebt) grafische dingen kan laten zien. Dan zou je bij een scherm met de tweakersheadlines het tweakers.net logo op de overige 3 regels kunnen zetten, bij je computer stats bijv een chippie enz.
Ik ben overigens vet tevreden over het programma en t draait hier ook vrijwel de hele dag
* download status..
* hoeveel hdd space je nog in totaal vrij hebt.. dus geen overzicht van elke hdd appart.. maar 1 totaal beeld.
* winamp equalizer idd
* iets voor afspraken oid.. dat je dat op je scherm ziet
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ben ik nu mee bezig. ik heb de C code al, maar moet nog naar Delphi zien om te zetten.Op zondag 10 februari 2002 19:28 schreef Termin8or het volgende:
Down en upload speed totaal.
(/me suckt in C)
hoe zou ik dat moeten doen?Op zondag 10 februari 2002 19:28 schreef Termin8or het volgende:
FTP speed up&down.
ff alle ftp clients inbouwen?
staat ook al op de listOp zondag 10 februari 2002 19:28 schreef Termin8or het volgende:
Equalizer voor winamp...
staat ook op de list, maar waarschijnlijk wordt dat 5.2Op zondag 10 februari 2002 20:56 schreef plasma_tv het volgende:
Smartie voor grafische lcd's lijkt me ook wel leuk
al gefixed in 5.1Op zondag 10 februari 2002 21:21 schreef KawaFD het volgende:
Bij mij wilt m'n pc niet afsluiten wanneer smartie5 draait...
das nog wel een goed id inderdaad.Op maandag 11 februari 2002 00:22 schreef ReseTTim het volgende:
* hoeveel hdd space je nog in totaal vrij hebt.. dus geen overzicht van elke hdd appart.. maar 1 totaal beeld.
ik heb nu wel A-Z support ipv A-H ofzo.
verder zit er al in dat je idd ook screens kunt skippen als bijvoorbeeld je WEL meel hebt, of winamp WEL aanstaat
Ook kun je nu opgeven als een regel op de volgende regel verder moet gaan ipv te scrollen
(Dit kan natuurlijk niet voor de laatste regel)
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
2. Equalizer is ook gaaf ( is al gezegt... ) maar dan van links naar rechts als het mogelijk is, En dan 2 maal. 1 voor links en rechts. ( Weet het, Ben veel eisent )
3. Het aantal procent dat je volume open staat van je pc.
More to come....
Met een frafiekje er bij ?Op maandag 11 februari 2002 00:16 schreef bluh het volgende:
- up- en download snelheid (totaal)
bargraph ooid
Verwijderd
Ook een gaaf idee... Gewoon door je winamp lijst heen scrollenOp maandag 11 februari 2002 12:27 schreef AcouSE het volgende:
Support voor 2(3) knoppies: omhoog, omlaag (en ackn.)?
LCD Smartie leest een XML bestand uit en schrijft de inhoud weg naar je LCD scherm
Hierdoor is het ook mogelijk voor anderen om met Java, PHP of ASP informatie ergens op te halen en dit als XML bestand weg te schrijven.
Het tijdsinterval van het uitlezen kan dan zelf ingesteld worden.
Misschien leuk voor headlines of andere informatie die van verschillende websites gehaald kan worden.
Als XML te omslachtig/lastig wordt dan is een simpele ASCII file natuurlijk ook goed
Ook nog leuk misschien is laten zien welke users er in je shared directories zitten. In windows 98 SE en ME zat zo'n programma dat dit liet zien. Kan handig zijn op LAN parties
en linux support?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
oja!
gamestats werkend,
kunnen zien of er een internet-verbinding openstaat (heel handig voor servers met een modem),
en misschien een winamp equalizer...
1
2
| Code #11 Je bent vergeten een bericht in te voeren, ga terug en probeer het opnieuw. |
drie keer gehad
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Aantal users op ftp (serv-u)
aantal gamers op server (rune, UT)
*Crystalfontz 643 ;-)
Das misschien meer wat voor Smartie 7.0Op maandag 11 februari 2002 12:30 schreef Viper3.5 het volgende:
[..]
Ook een gaaf idee... Gewoon door je winamp lijst heen scrollen
Verwijderd
OPzich ook een goed idee, Maar de mijne is beterOp maandag 11 februari 2002 18:45 schreef AcouSE het volgende:
[..]
Das misschien meer wat voor Smartie 7.0, ik zat meer te denken aan gewoon omhoog en omlaag scrollen tussen de verschillende schermpjes. (dat je bijv. constant Winamp hebt, totdat je even je temps of HD-space wil checken)
Als het lukt met die serv-u shit e.d. wordt het heel interresant.
Zat ook nog te denken aan een status van mijn USB modem van alcatel. Dan kan ik de monitor van mijn server gewoon dumpen... Dus dat zou relaxed wezen !
die werkt al.. (hoe vaak moet ik dat nou nog zeggenOp maandag 11 februari 2002 13:21 schreef silitek het volgende:
wat dacht je van " eindelijk " ondersteuning van mijn crystelfontz 20x4
ik heb dezelfde en werkt prima
DU meter komt er iig niet in, misschien (als het lukt) wel een eigen net-statsOp maandag 11 februari 2002 17:13 schreef Cyberia het volgende:
DU meter support
Aantal users op ftp (serv-u)
aantal gamers op server (rune, UT)
*Crystalfontz 643 ;-)
ik zal ook is naar serv-u kijken idd, of die iets van een api heeft
en aantal gamers op een server zal niet zo moeilijk zijn. (kleine uitbreiding van qstat)
Verwijderd
Verwijderd
dat zou echt zwaar vet zijn
En natuurlijk goeie ondersteuning CF
(if not so
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
ehm.. kun je hem niet in je startup (of in je register) dumpen, met de optie -h?Op dinsdag 12 februari 2002 09:16 schreef Stippie het volgende:
Wat mooi zou zijn is als je in de smarie kan instellen om hem met windows op te laten starten en dan zoals je nu op hide drukt.
Kijk hier dan ff, hebben wij het wel over de zelfde???
http://httpd.chello.nl/~l.vanbeek1/
Op dinsdag 12 februari 2002 08:47 schreef basiep het volgende:
[..]
die werkt al.. (hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen
ik heb dezelfde en werkt prima
[..]
DU meter komt er iig niet in, misschien (als het lukt) wel een eigen net-stats
ik zal ook is naar serv-u kijken idd, of die iets van een api heeft
en aantal gamers op een server zal niet zo moeilijk zijn. (kleine uitbreiding van qstat)
Verwijderd
heb zelf nml nog geen fatsoenlijk proggie gezien wat mn serverstats kon showen...
Op dinsdag 12 februari 2002 09:16 schreef Stippie het volgende:
Wat mooi zou zijn is als je in de smarie kan instellen om hem met windows op te laten starten en dan zoals je nu op hide drukt.
AAghh.. leest iemand hier de readme wel?Op dinsdag 12 februari 2002 13:23 schreef AcouSE het volgende:
ehm.. kun je hem niet in je startup (of in je register) dumpen, met de optie -h?
of de site? die dingen bestaan niet voor niks hoor
ik ga het hier dus ook niet WEER zeggen, kijk maar in de readme, of op de site voor het antwoord!
Op dinsdag 12 februari 2002 09:40 schreef crashoverride het volgende:
We want DU Meter support
*zucht*Op dinsdag 12 februari 2002 08:47 schreef basiep het volgende:
DU meter komt er iig niet in, misschien (als het lukt) wel een eigen net-stats
dat is wel een goed id, komt op de lijst (zegt nog niet dat het lukt, maar ik ga het proberen)Op dinsdag 12 februari 2002 09:22 schreef EarthY het volgende:
JaaaaaaahLaatste regels van irc !
dat zou echt zwaar vet zijn
euh..... sorry dat ik het zeg, maar ik vind die site MEER dan doxa..Op dinsdag 12 februari 2002 16:40 schreef silitek het volgende:
nee jongen werkt echt nie.
Kijk hier dan ff, hebben wij het wel over de zelfde???
http://httpd.chello.nl/~l.vanbeek1/
ik weet niet of je zelf ooit naar de source hebt gekeken, maar voor een simpele site met wat plaatjes kun je misschien beter 20 regels text gebruiken ipv 534..
(het fijt dat het in Word is gemaakt zegt al genoeg
no offence hoor, maar zoek is naar dreamweaver of homesite
verder heb ik nu al een 15 minuten lopen wachten maar ik krijg geen plaatjes te zien.. (wel de omtrek)..
misschien zijn thumbnails wel wat.
anywayz: ik denk dat we echt wel over hetzelfde praten.
CF 4x20 version 2.0 geen backlight.. daar hebben ze er dacht ik maar 1 van
no offence hoor, maar zoek is naar dreamweaver of homesite
verder heb ik nu al een 15 minuten lopen wachten maar ik krijg geen plaatjes te zien.. (wel de omtrek)..
misschien zijn thumbnails wel wat.
anywayz: ik denk dat we echt wel over hetzelfde praten.
CF 4x20 version 2.0 geen backlight.. daar hebben ze er dacht ik maar 1 van
[/quote]
ik wil hem niet eens bekijken
heb een 300 MB datalimit en jij wil mij 30, meest nutteloze (ja ik heb een paar DIRECTE linkjes in de 524 regels grote source kunnen vinden) pics laten zien van weet ik hoeveel bij hoeveel
dat doe je om me te helpen om een bug te vinden in mijn software.
op zich niks mis mee
maar dan 'zorgen dat de site laad'? dat gaat me iets te ver
en btw.. ik weet niet of het je opgevallen is, maar ik zette erbij
NO OFFENCE!!!
Verwijderd
een idee wat ik daarvoor had was:
een soort warning screen:
wanneer de temp te hoog wordt
grens vooraf ingesteld)
verschijnt er een appart schermpje
(alle andere schermpjes worden dan niet weergegeven).
dit schermpje kan dan bv de temp. laten zien
de background verlichting zal dan gaan knipperen.
wanneer iemand van je icq list inlogd op het scherm laten zien + ontvangen icq berichten.
meerdere email adressen ondersteuning
user defineable karakters
Verwijderd
btw mirc support zou wel mooi zijn !
wat ook wel cool zou zijn is MSN support (meer irc stijl dan)
Verwijderd
Op dinsdag 12 februari 2002 20:05 schreef basiep het volgende:
AAghh.. leest iemand hier de readme wel? enzv...
Maar kunnen jullie me misschien ook met het volgende helpen. Ik heb winxp en heb de portio gedownload en geinstalled. Maar nu krijg ik iedere keer he volgende als ik opstart.
DriverLINX Port I/O Driver
DLPORTIO.SYS devicedriver not loaded.
Port I/O will have no effect
(knopje) OK
Als ik dan op OK druk doet m'n display het wel, maar het is erg irri iedere keer als ik opstart.
Verwijderd
Idee: misschien dat je bijv. bij ontvangst van email ook het onderwerp en afz kan zien.
en bij de Gamestats de infomatie apart zodat je zelf de boel kan indelen
ennu DU meter wat er neit in komt
Verwijderd
ah, lekker omhoog halen van oud topic...Op maandag 18 februari 2002 08:43 schreef ThaHandy het volgende:
3/4 knoppen suport, zodat we kennu scrollen door et scherm![]()
......
• knoppen support zou wel cool zijn
1
2
3
4
5
| UP
LEFT RIGHT
DOWN
OK CANCEL |
die knoppen zou ik dan willen...
dan in de lcd functie dat je track in winamp kan kiezen en VEEL meer.
• nu heb je een IF ...... IS ACTIVE THEN....
ik zou graag een IF ...... IS NOT ACTIVE THEN....(skip enzo)
Ja, Rune draait op de Unreal engine, Unreal wordt ondersteund.Op dinsdag 12 februari 2002 18:42 schreef Cyberia het volgende:
kan qstats ook Rune aan?
heb zelf nml nog geen fatsoenlijk proggie gezien wat mn serverstats kon showen...
[On Topic]
Scrollen door playlist, laatste paar regels mIRC, Equalizer voor Winamp.
[/On Topic]
@MrBee_RC
Ik krijg namelijk altijd Connection Time-out als melding (bvb. voor headlines van tweakers.net)
E-mail werkt wel goed.
Verwijderd
tuurlijkOp dinsdag 26 februari 2002 18:24 schreef BizonKid het volgende:
Werkt dit programma ook als je een automatisch configuratiescript voor een proxyserver hebt?
Ik krijg namelijk altijd Connection Time-out als melding (bvb. voor headlines van tweakers.net)
E-mail werkt wel goed.
ik heb @home
config script haal ik af van http://proxy:8080
Met een script schijnt het niet te werken?
Dat zou idd makkelijker en overzichtelijker zijnOp dinsdag 26 februari 2002 17:06 schreef KingOfDos het volgende:
nu heb je screen 1/10 in zoon pulldown menutje staan.
maak daar een TABBLAD van
Ik zie hem nergens... heb je een link of artikel nummer?Op zondag 10 februari 2002 18:34 schreef plasma_tv het volgende:
bij conrad heb ik een 8x40 seriel display gezien
mischien is dat een idee om erin te verwerken
Verwijderd
En het geminimaliseerd laten starten van smartie, zoals bij 5.0 als je op de hide knop drukt alleen dan automatisch bij het opstarten
start smartie met "-hide" werkt al vanaf 3.0
verder heb ik zelf al een netwerk stats ingebouwd
[bla bla bla[b]Op woensdag 27 februari 2002 18:23 schreef BasieP het
[/quote]
Verwijderd
Wanneer gaat ie uitkomen dan?Op woensdag 27 februari 2002 18:23 schreef BasieP het volgende:
(hum.. lees de draad voordat je blaat he...)
start smartie met "-hide" werkt al vanaf 3.0
Wat vinden jullie dan van mijn idee van warning screens?
(zie een tig aantal berichtjes terug)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ennuh... misschien dat je die backlight knop uit kan zetten als je daar geen ondersteuning voor gesoldeerd hebt? Is misschien een kleinigheidje, maar het is zo loos een knop die nix doet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
McBoldy zou graag willen weten wanneer 5.1 getest kan worden... hij vindt het namelijk ook een vervelende bug/featureBij mij wilt m'n pc niet afsluiten wanneer smartie5 draait... :'
al gefixed in 5.1
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
• die Backlight functie wil ik kunnen uitzetten. ik heb m altijd aan dus wat maakt het uit?
• ik zie geen celcius teken maar een vol blokje. iets aan te doen?
huhOp vrijdag 01 maart 2002 21:11 schreef McBoldy het volgende:
[..]
McBoldy zou graag willen weten wanneer 5.1 getest kan worden... hij vindt het namelijk ook een vervelende bug/feature
ik heb 5.0 en heb er nooit last van. mischien door WinME?
Vind ik persoonlijk niet zo heel erg, maar zou idd een perfectionering van het programma zijn.Op zaterdag 02 maart 2002 19:08 schreef KingOfDos het volgende:
• die -hide optie, kan die veranderd worden? zodat je heel smartie NIET op je scherm krijgt, ipv eerst openene dan verkleinen.
Vind ik ook, btje loos zo'n knop als je hem toch niet kan gebruiken (maar dat had ik ook al gepost).• die Backlight functie wil ik kunnen uitzetten. ik heb m altijd aan dus wat maakt het uit?
Heb ik soms ook last van. Dan moet ik het bij Smartie opnieuw invoeren, Smartie afsluiten en weer opstarten.• ik zie geen celcius teken maar een vol blokje. iets aan te doen?
Ow, en misschien leuk voor de (vele) Seiko LM2014 gebruikers: een inverted kleurenschema voor het Smartie display (dus zwart met groene/gele letters)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Het is niets meer dan een LCD-prog. Het is alleen wel een ontzettend uitgebreid LCD-progOp dinsdag 05 maart 2002 14:14 schreef Oxigun het volgende:
snel ff een smrtie-n00b vraag. wat is smartie precies behalve een programma voor LCD schermpies? En met welke lcd's werkt het?
Het werkt met standaard parallelle LCD's (HD44870 ofzo controller), en met Crystalfontz en Matrix-Orbital seriële LCD's.
en hoe duur zijn die schermjes (incl. die controllers) dan?Op dinsdag 05 maart 2002 14:16 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Het is niets meer dan een LCD-prog. Het is alleen wel een ontzettend uitgebreid LCD-prog
Het werkt met standaard parallelle LCD's (HD44870 ofzo controller), en met Crystalfontz en Matrix-Orbital seriële LCD's.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Zodat je vanuit je sloel achterover met de afstandsbediening in je hand door de schempjes kan scrollen. Dat lijkt me nou wel handig. Misschien is het handig om dit met de plugin in Winamp te doen ofzo zodat winamp ook bestuurbaar blijft met dezelfde IR poort.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
[w2k sp2, 640mb, 1Ghz]
+ handig lijkt me iets als $HDCFree/1024 (met afgerond resultaat in Gb?)
bij draaien van smartie zegt hij 350/576MB ram in gebruik
start ik bijvoorbeeld dreamweaver dan zegt hij niet genoeg geheugen ....
Verwijderd
de score zoals bijv hoeveel frags je hebt bij UT en je naam en die gene die je het laatst neer heb geragt
enne niet te vergeten de spectrum analyser voor winamp die leuke balkjes di ebewegen op muziek
verder ben ik dik te vreden een grote duim voor basiep!!!!
+ MSN support zou wel leuk wezen: dat je kan zien wie er online komen en wat ze te zeggen hebben
+ zelfde verhaal met (m)IRC
+ DU gegevens (is echt gewild geloof ik)
+ winamp spectrum analyzer
en nou niet flamen dat er meer zijn die dit gezegd hebben, ik wil dit er graag in...
Verwijderd
ik kan lekker al zien wie er online komtOp woensdag 24 april 2002 01:23 schreef _firestorm_ het volgende:
dit is wat ik er graag in zou zien:
+ MSN support zou wel leuk wezen: dat je kan zien wie er online komen en wat ze te zeggen hebben
en nou niet flamen dat er meer zijn die dit gezegd hebben, ik wil dit er graag in...
en nee ik zet het niet online, als je het echt wil, zoek ff goed(ik heb belooft het aan niemand te geven dus dat doe ik ook niet)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dat met mIRC kan al, door in je 'remote' van mIRC (Alt-R) het volgende te zetten:Op woensdag 24 april 2002 01:23 schreef _firestorm_ het volgende:
dit is wat ik er graag in zou zien:
1
2
3
| on *:TEXT:*:#: {
write -c c:\mirc.txt $+(<,$nick,>) $1-
} |
In Smartie zet je dan het regeltje:
1
| $File("C:\mirc.txt",1) |
Op de plek waar je het wilt hebben staan.
Dus als je een beetje vindingrijk bent lukt het ook
Verwijderd
- een VU meter voor winamp.
- i.p.v. when winamp is active ook when winamp is not working zodat als je winamp draait ook alleen maar DAT ziet.
je zou dan nu ook `n lcd plugin van winamp automatisch kunnen laten opstarten zodat ze niet door elkaar heen lopen zoals nu
- de headers en/of afzender van mailbericht
- meer screens als 10 of zo dat je ze kan aanmaken als je aan 10 niet genoeg heb.
- misschien is het mogelijk om de gebruiker zelf `n html pagina te laten kunnen invoeren en dat smartie dan automatisch `n link of koppel genereerd voor die site i.p.v. mailen, zal je ook wat mail schelen denk ik.
- de regels 2 kanten op kunnen laten scrollen i.p.v. 1
misschien staat er wat tussen wat je toepassen bij de volgende, weet niet wat mogelijk is......
voor de rest supper progie.....
Verwijderd
Maar ik heb nog altijd last van die afsluitbug onder winxp-win2k. M'n pc sluit dus gewoon niet af wanneer ik hem probeer uit te schakelen, dit doordat smartie blijft hangen. Is er hiervoor reeds een oplossing, of kan ik ergens in windows instellen dat alle programma's bij het afsluiten "forced" moeten afgesloten worden?
Zou het anders mogelijk zijn dat Smartie de compoort vrijgeeft zodra Winamp gestart wordt, zodat de Winamp-LCD-equalizer-plugin hem over kan nemen en dat Smartie de poort weer terugpakt als Winamp wordt afgesloten?
- 'Skip this screen if xxx is active'
Komt al in 5.1 meen ik.
- WinXP afsluit-bug verholpen
Wordt ook al naar gekeken
- Gamestats voor andere games... Delta Force: LandWarrior!!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Dat ziet er wat netter uit en zo kan er meer op 1 regel.
min en sec kunnen de gebruikers er desgewenst zelf achter zetten. Bijvoorbeeld de totale tijd van het nummer.
Bammetje
Een dagje niet gelachen is een dagje niet geleefd
verder vind ik t een super progie.
ook graag een MSN iets (notification?)
en FPS uit bijvoorbeeld quake halen?
alvast bedankt
Verwijderd
Maar ik zou dus graag ondersteuning voor deze display zien.
Verder blijft het een strak programma.
En owja, linux support, plz?
Hier had uw advertentie kunnen staan!
stats voor oa. CSOp vrijdag 26 april 2002 21:57 schreef BlizzarD het volgende:
FPS van counter-strike zou ook wel leuk zijn
de rest intreseert me geen ene moer (op paar na natuurlijk
of is er 1 los te krijgen?
inkoopactie van zwahiel!Op dinsdag 05 maart 2002 14:33 schreef Oxigun het volgende:
[..]
en hoe duur zijn die schermjes (incl. die controllers) dan?
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Dus dat ligt niet aan mij dat dus. Ik zit met hetzelfde probleem mijn pc sluit ook niet af als ik smartie aan heb staan. Als je hem er voor af sluit dan gaat alles goed.Op woensdag 24 april 2002 17:19 schreef KawaFD het volgende:
Ik vind smartie 5.1 echt een super prog, en dat weet BasieP ook wel.
Maar ik heb nog altijd last van die afsluitbug onder winxp-win2k. M'n pc sluit dus gewoon niet af wanneer ik hem probeer uit te schakelen, dit doordat smartie blijft hangen. Is er hiervoor reeds een oplossing, of kan ik ergens in windows instellen dat alle programma's bij het afsluiten "forced" moeten afgesloten worden?
Ik laat smartie samen met de rest opstarten. Maar hij initialiseerd niet gelijk het hele scherm. Ik heb een 4*40 en als ik smartie de eerste keer opstart doen alleen de onderste twee regels het. Als ik dan smartie afsluit krijg ik eerst een fout priviliged instruction. Als ik hem dan weer opstart doet alles het goed. Vind het een beetje vaag.
Een winamp equelizer is inderdaad wel leuk maar wat niet kan dat kan niet. En winamp knoppies ondersteuning kan ook wel leuk zijn maar zal wel veel werk zijn vrees ik.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
pff smartie suxxOp zondag 10 februari 2002 18:21 schreef BlizzarD het volgende:
Oke wat zouden jullie in smartie 6.0 willen zien?
Ik wil totale Mb's up en downloaden weer kunnen zien
heb en hele goeie vervaning dr voor eentje die wel werkt met cf ver 1
crystalcontroll http://www.overclockers.com.au/~mwp/cc/
werkt gewoon op alle lcd's
Maar je kan daar mee weer niet info van een website afplukken, das wel weer jammer hopelijk komt dat in een latere versie.
En dat je zelf kan instellen wat voor site enzo <-- dat kan bij smartie namelijk ook niet. zal wel vet zijn!!
En ik kan bij dat crystal proggie niet
Wat ik jammer vind van smartie is dat je maar 10 schermen kan kiezen! Bij dat crystal is dat oneindig
En misschien is het ook wel vet als je iets van MSN op je lcd kan weer geven.. Is misschien lastig..
When does the hurding stop?
Je zei dit ook al in een andere topic, maar waarom vind je dat toch en zeg je het altijd zo ongenuanceerd en zet je er altijd een link naar crystalcontrol bij?Op zaterdag 27 april 2002 10:41 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
pff smartie suxx
Een Linux versie
Ik zit wel te wachten op een goed linux lcd proggie
Zeg dan gewoon nix en blijft uit de topic.Op zaterdag 27 april 2002 10:41 schreef subgrafix3d het volgende:
[..]
pff smartie suxx
aangezien ik mn CF lcd nog nie heb, zal ik nog ff moeten wachten met de wishes..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik vind de mening van subgrafix3d wel een beetje direct maar het progie dat hij aandraagd is niet slecht.
When does the hurding stop?
Mijn KT266A bord geeft continu 100% aan.
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
LCDProc (lcdproc.omnipotent.net).Op maandag 29 april 2002 01:48 schreef AMDude het volgende:
Wat dacht je van:
Een Linux versie
Ik zit wel te wachten op een goed linux lcd proggie
En voor alleen processor en mem stats: LCDInf Linux.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Lijkt erop alsof ze een bij ons zeer bekend programmaatje als voorbeeld hebben genomen..
http://www.overclockers.com.au/techstuff/a_diy_lcd/page2.shtml
Dat kan natuurlijk ook
Waarom ook niet ...