ECS K7S5A 133/133 freeze

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RustyTank
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik ben nu al 4 maanden aan het klooien! Iedere keer loopt m'n pc vast als ik deze in de bios op 133/133 zet. Ben nu met m'n tweede plankje bezig.
De competerboer (pc-ok)wil er alleen niet aan dat het aan het plankje ligt!! |:( Hij zegt eerst dat het aan HDD ligt. Nu weer dat het aan win98 ligt.
Heb nu XPprof geinstalleerd, mog steeds hetzelfde probleem. Als ik 3dmark 2001 draai loopt die binnen 2 minuten vast. :(

Mijn vraag: Hoe overtuig ik de goede man ervan dat het aan het plankje ligt??? Ik heb er denk ik genoeg over gelezen op de verschillende forums dat dit alleen te verhelpen is met een nieuwe plank of soldeeractie.

Systemspecs:
ECSK7S5A ;AMD1600+ ; 512mb infineon ; Asus V7700Ti 32mb; 40gig Maxtor;300 watt psu

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
verzamel alle info die je erove kan vinden, bundelen en printen en meenemen met je plankje.

Human Bobby

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Ditchen, die plank!
Heb (had) er zelf een, die om onverklaarbare reden sluiting veroorzaakte. Gevolg: Voeding naar de knoppen, Athlon 1200 overleden en bord geroosterd. Had niets overclocked, officiële BIOS, 350W AMD-certified voeding, etc.

Ga maar weer op zoek naar een ASUS plankje...
Hoop dat mijn AGP en memory (512MB DDR) nog in orde zijn...

* The Jester post dit vanaf een 8-jarig ASUS bordje met een K6 200MHz :'(

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Je hebt toch wel de AGP regfix voor win2k/XP gedraaid?

edit:

URL toegevoegd :)

Welke revisie van 't board heb je?

webOS all the way!

• RustyTank
verie drie.
Ga nu proberen die file te testen

Intel Core 2 Duo E6300 || Asus P5B E-Plus || 2 x 512MB Corsair || Nvidia GeForce 7600GS Silent || |IIyama 17" TFT || Samsung 40" LCD!

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 08:32

StratoFarmer

Anke :*

Ik had dezelfde problemen. Het lag eerst aan het geheugen, tot 2x toe een verrotte Dimm gekregen. :r

Daarna bleef het vastlopen nog steeds, dus uiteindelijk toch maar het bord omgeruild voor een ander exemplaar. (de techneut wilde ook niet geloven dattie rot was)

Nu heb ik totaal geen problemen meer! :z

Gewoon alles goed testen is mijn advies, gebruik ook http://www.teresaudio.com/memtest86/

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Wat is dat dan voor een file, die AGP regfix?(heb ook de k7s5a) :?

• RustyTank
Die regfix fixt helemaal niks voor mij.

Ik zat alleen nu te denken, kanhet er aan liggen dat ik de monitor power ook uit de pc trek?? Moet ik die niet gewoon een eigen stekker geven? Of maakt dat niks uit:?:?

• Malebolgia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 22:54

Malebolgia

Move, or be moved

Hal ff van http://www.ecs.com.tw de laatste bios updates, en probeer het dan nog en X?

"People should know when they're conquered..."

• RustyTank
heb de laatste er al opzitten. Wat doet die file eigenlijk

• RustyTank
kick

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 15:26
Ik heb zo'n probleem gehad met een AOpen AK33. Probleem? Onbekend. ik heb gewoon me hele PC naar die computer kerel gebracht en ja! je gelooft het nie! Hij wist het zelf ook nie! Haha

Nieuwe mammaplank erin (AOpen AK73 Pro A) en alles gaat perfect. waarschijnlijk iets met warmte ofzow.

Verwijderd

Tja, ik denk misschien dat het aan je mobo ligt.. een keer had ik het ook, maar daarna werkte het opeens weer

Verwijderd

heb je de "bij ECS standaard genoemde" betere voeding al geprobeerd? De éne 300 watt is tenslotte de andere niet!
Heb zelf net vorige week m'n ECS'je maar ge-RMA'd. Draai nu een hele fijne Gigabyte GA 7VTXH

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 11:48
Ik heb hier twee van die bordjes draaien; nog nooit enig probleem mee gehad... :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Bij mij lag 't aan m'n brakke geheugen...

Specs

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-02 19:12
Heatsink van Sis 735 chipset halen , dubbelzijdige tape erafhalen / schoonmaken en dan wat fatsoendelijk pasta zoals de artic silver erop smeren ...

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

6 boards gebruikt inmiddels voor vrienden en kennissen, geen probs mee. 1x combo duron/sdram, wilde niet op 133 memspeed draaien, omgeruild voor ddr-sdram en liep perfect.

• Paraselsius
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-06 13:47
Problemen die ik vaak gezien heb bij OCWorkbench:
Problemen die voortkomen uit het verkeerd instellen van de clocksnelheden bij 133/133 of 133/100 instellingen...

voedings probs, ECSK7S5A heeft een goede voeding nodig, die aan vrije nauwe specificaties moeten voldoen. (Bijvoorbeeld Enermax voeding voldeed er niet aan)

Geheugen problemen door niet goed aandrukken van geheugen of slecht geheugen of geheugen met EC(wordt niet ondersteunt)

Video kaarten die niet goed aangedrukt zijn, AGP slot is niet ideaal en de video kaart moet dus goed aangedrukt worden om problemen te voorkomen.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat met die "goede" voeding is gewoon BS..
Ik heb zelf een el cheapo bigtower, en al die anderen een willekeurig 300 wattertje.

Verwijderd

SAME THING HERE! :)
Bij mij liep het ook instabiel, telkens lijkt het goed te gaan, en plotseling... HANG!
Wat ik je aanraad is even ANDER geheugen erin te doen, en te testen, gewoon 1 reepje. Misschien heb je een statische schok gemaakt bij het erin zetten. Vraag of je dat van een vriend of zow kan lenen. Haal je eigen geheuegen eruit. test m nog eens! Is dit het niet, dan is het vrijwel altijd de videokaart

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Volgens mij ligt t aan je videokaart ! Ik had het zelfde probleem en dat kwam door mijn geforce 256 DDR !

Probeer eens een ander kaartje.. ik zal ff mijn topics zoeken over dit probleem en hier posten.

(geforce was gewoon ok, mobo was gewoon ok... maar samen op 133 mhz niet stabiel te krijgen... Andere kaart erin (geforce 2mx) no problemos.

[topic=362818/1]

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 11 februari 2002 15:51 schreef KillerAce_NL het volgende:
Dat met die "goede" voeding is gewoon BS..
Ik heb zelf een el cheapo bigtower, en al die anderen een willekeurig 300 wattertje.
Ik heb van 220 over moeten stappen op 230 :P maar ik heb nu 300 erin voor de zekerheid :)

Specs

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op maandag 11 februari 2002 15:10 schreef Remko het volgende:
Heatsink van Sis 735 chipset halen , dubbelzijdige tape erafhalen / schoonmaken en dan wat fatsoendelijk pasta zoals de artic silver erop smeren ...
Dit is de oplossing!!!!!!!!!!

en als je sdr ram gebruikt kun je slechts 1 bankje gebruiken. bij ddr ram werken ze wel beide.

• RustyTank
Op maandag 11 februari 2002 18:14 schreef Obeja het volgende:

[..]

en als je sdr ram gebruikt kun je slechts 1 bankje gebruiken. bij ddr ram werken ze wel beide.
Ok, maar dan gaat m'n garantie denk ik wel naar de haaien of niet?? :?
Ik heb trouwens ook nog even naar de link hierboven gekeken en daar was het opgelost met een andere videokaart Gefore2Ti, heb ik ook, dus dat zal het ook niet zijn.

Zijn er mensen die dit bordje hebben draaien met 512sdram???
Volgens mij is een nieuw bordje goedkoper dan 512 ddr???

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 11 februari 2002 18:14 schreef Obeja het volgende:
huh? is dat zo? wizziknie? nooit eerder van die bug gehoord... is dat bij latere revisions niet gefixed ofzo? Anders zouden ze dat 2e SDR dingetje er toch wel aflaten?

Specs

• RustyTank
Op maandag 11 februari 2002 20:14 schreef Masterdam het volgende:

[..]

huh? is dat zo? wizziknie? nooit eerder van die bug gehoord... is dat bij latere revisions niet gefixed ofzo? Anders zouden ze dat 2e SDR dingetje er toch wel aflaten?
Masterdam Gebruik jij 2 keer 128 of 1keer 256??

• RustyTank
Ik heb trouwens m'n geheugen 22 uur met memtest zonder fouten gedraaid

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Ik heb dit bordje nu ook al een tijd, aan het begin nooit problemen gehad maar de laatste tijd heb ik ook last van bevriezingsverschijnselen. Soms draait het 2 uur zonder problemen, soms is het al na 10 minuten mis.

Ik wil absoluut niet meteen het bordje de schuld geven hoor, eerst maar eens een ander reepje geheugen gebruiken en misschien de CPU eens wisselen met een ander.

zal hier de bevindingen posten.

Ik gebruik overigens 1x512 mb PC133 geheugen met een XP 1800. Laatste CheepoBIOS (1.12) en sinds de crashes op 133 ipv 143 (dat laatste heeft altijd goed gewerkt).

Verwijderd

Dit bordje is erg gevoelig met betrekking tot het geheugen. 'k heb voor iemand op basis van dit bordje een PC gebouwd met PC133 SDRAM. Het was een vreselijk onstabiel zootje. Meerdere bankjes SDRAM geprobeerd!! De oplossing was in dit geval een nieuw bankje DDRAM. Sindsdien lekker stabiel PCtje.
Alhoewel..... Er zijn ook tweakers die moeite hebben ondervonden een goed werkend bankje DDRAM te vinden.
Als je geheugen haalt even goede afspraken maken met je computerboer over het omruilen van geheugen.

Verwijderd

ik heb het bord en het draait perfect met ddr. en ik wilde voor de grap eens 1 gig sdram erin hangen en testen en dat ging dus niet. ik lekker mijn ddr ding er terug in en hij loopt weer als een tiet. is overgens oem 3 brand ddr [goedkoopste] cas 2.

Verwijderd

RustyTank schreef op 11 February 2002 @ 20:12:
[...]

Ik heb trouwens ook nog even naar de link hierboven gekeken en daar was het opgelost met een andere videokaart Gefore2Ti, heb ik ook, dus dat zal het ook niet zijn.

Ik draai dit board met een 2000+ en 2 x Kingston 256 Mb CL3 sdram, geen enkel probleem, en superstabiel. Ik reboot mijn PC ongeveer 1 x in de 3 weken. Heb 1 x bij een kennis problemen gehad met stabiliteit, maar bleek aan el-cheapo geheugen te liggen.

• toontjuh
  • Laatst online: 14-07 11:03
zie ook dit topic van een paar dage geleden
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/702717

specs

• d-super
  • Laatst online: 17-08 22:34
Ik heb er een draaien met 512mb sdram (infineon).
nog nooit problemen mee gehad,wel meteen een andere voeding erin gedaan (Chieftec 340 watt) :)

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Verwijderd

Ik heb vroeger ook dit soort iritante problemen gehad met mijn ecs bordje.
Dit lag toen aan de voeding die het blijkbaar niet aankon. dus test gewoon is een andere voeding zou ik zegguh

Verwijderd

Met SDRAM had ik hetzelfde geklooi. Ik heb 512 DDR (dane elec) er nu in.........en hij draait als een zonnetje.
niks niet meer vast.

Verwijderd

Ik draai hier ook een ECS K7S5a met een Athlon XP 1700+ en 256 meg DDR RAM PC2100. Hiervoor zat er 192 meg SDRAM in en dat werkte prima, blijkbaar in tegenstelling tot vele anderen hier. Overigens was die SDRAM PC100, waardoor ik mijn AMD processor moest 'onderclocken', omdat het geheugen het anders niet bij zou houden. Nu, met DDR RAM, werkt het systeem nog steeds heerlijk. Rock Solid, zei Tomshardware, en daar sluit ik me graag bij aan. :Y)

Toch is het opmerkelijk dat sommige mensen dit een vreselijk bord vinden, terwijl anderen zeggen dat ze nog nooit zoiets stabiels hebben gezien. Blijkbaar is de K7S5a kieskeurig als het gaat om geheugen en voeding. Ik zou dus maar een vriendelijke computerwinkel opzoeken, die eventueel wel hardware wil ruilen als het mislukt. Of je koopt je hardware in dezelfde winkel als waar je de K7S5a hebt gekocht, ik neem aan dat die mensen weten wat wél en wat níet werkt.

Speaking of the K7S5a... wat kan er nou maximaal op aan processorkracht? Ik geloof dat een Athlon XP 2600+ nog werkt op het moederbord, maar is dat verstandig? Houdt PC2100 geheugen dat wel bij en is het dan niet zo dat je een FSB hebt die relatief laag is? Ik hoop dat iemand hier antwoorden op weet, want ik overweeg een processorupdate, mits het moederbord geen enkele belemmering vormt.

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-08 11:40

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 22:09:
Ik draai hier ook een ECS K7S5a met een Athlon XP 1700+ en 256 meg DDR RAM PC2100. Hiervoor zat er 192 meg SDRAM in en dat werkte prima, blijkbaar in tegenstelling tot vele anderen hier. Overigens was die SDRAM PC100, waardoor ik mijn AMD processor moest 'onderclocken', omdat het geheugen het anders niet bij zou houden. Nu, met DDR RAM, werkt het systeem nog steeds heerlijk. Rock Solid, zei Tomshardware, en daar sluit ik me graag bij aan. :Y)

Toch is het opmerkelijk dat sommige mensen dit een vreselijk bord vinden, terwijl anderen zeggen dat ze nog nooit zoiets stabiels hebben gezien. Blijkbaar is de K7S5a kieskeurig als het gaat om geheugen en voeding. Ik zou dus maar een vriendelijke computerwinkel opzoeken, die eventueel wel hardware wil ruilen als het mislukt. Of je koopt je hardware in dezelfde winkel als waar je de K7S5a hebt gekocht, ik neem aan dat die mensen weten wat wél en wat níet werkt.

Speaking of the K7S5a... wat kan er nou maximaal op aan processorkracht? Ik geloof dat een Athlon XP 2600+ nog werkt op het moederbord, maar is dat verstandig? Houdt PC2100 geheugen dat wel bij en is het dan niet zo dat je een FSB hebt die relatief laag is? Ik hoop dat iemand hier antwoorden op weet, want ik overweeg een processorupdate, mits het moederbord geen enkele belemmering vormt.
Inderdaad opmerkelijk dat hij niet bij iedereen goed werkt. Zelf heb ik alleen maar goede ervaringen met ECS, heb er al meerdere systemen mee gebouwd. Wat betreft het upgraden: Je zou even moeten kijken of de K7S5A een FSB van 166 MHz ondersteunt. De K7S6A en de K7S7AG ondersteunen het in ieder geval wel.

[ Voor 23% gewijzigd door Neman op 10-02-2003 22:30 ]

Verwijderd

Obeja schreef op 11 februari 2002 @ 18:14:
[Heatsink van Sis 735 chipset halen , dubbelzijdige tape erafhalen / schoonmaken en dan wat fatsoendelijk pasta zoals de artic silver erop smeren]

Dit heb ik ook al zo onwijs vaak gelezen. Heb het mobo van een vriend van me vervangen door dit bord en al voor ik het inbouwde ff die lompe half overelkaar liggende tape verwijderd. Ik denk dat dat meer isoleert dan geleid.
AS adhessive erop gedaan en zijn 2 oude 128mb sdram reepjes erin en dat systeem is nu super stabiel terwijl hij vroeger met zijn oude msi-via-bord regelmatig hangers had. Er zit overigens een duron600@866 op en mem loopt ook op 133mhz.

• tazcarpteam
  • Laatst online: 15-08-2025

tazcarpteam

zuipuh en schreeuwe(H.Teeuwen)

zelfde probleem gehad hier ,lag echt aan het sdram.Alles geprobeerd ,twee reepjes altijd problemen.Als je 1 reepje gebruikt geen probs.Ben maar overgestapt op 512 mb ddr en totaal geen problemen meer

Mijn Specs

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-05 20:46

Quintus

Eg wel! Dus....

RustyTank schreef op 11 February 2002 @ 20:12:
[...]

Tuurlijk ik draai 1 gieg sdram oem met een XP 2000+ processor. 8) Werkte vanaf het begin. Het enige probleem dat ik heb is dat elke windows versie er op geinstalleerd kan behalve Windows XP. 8)7 (dat deed hij ook al niet met 512 sdram) Dus draai ik maar win2k.

Unknown

Verwijderd

ligt meestal aan het geheugen. Ik heb dus 2 ddr reepjes (1x256 + 1x512 mb). En als ik em erzo inzet dan reboot tie spontaan met ut2k3 benchmark. En als ik ze omwissel van bankjes dan reboot nba 2003 spontaan. Maar nba2003 speel ik niet meer. Maar alles loopt nu rete stabiel en sinds dat ik de heatsink van de NB heb vervangen door een zalman heatsink gaat alles super lekker.

Verwijderd

heb hier 2x 256 mb sdram alle 2 dus bezet geen probl. mee zou alleen fan op de heatsink zeten en sdram draait hier stabiel op 150 Mhz setting 150/150 met een 1700 Xp met temps van kast 30 c en processor 34 c full had zonder heatsink ook het proleem maar is nu over

Verwijderd

Ik heb toevallig dit weekend precies hetzelfde probleem opgelost door een goed reepje Samsung DDR 333 geheugen te kopen. Nu loopt na 1 jaar klooien mijn processor eindelijk rotsvast en heb ik hem zelfs overgeclockt naar 138/138 met de Cheepoman bios. Geen SD Ram meer voor mij! Btw mijn sig klopt dus niet meer :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 16:41 ]

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Mijn K7S5A wou ook niet stabiel lopen met PC133, totdat ik de cheepoman bios heb geinstalleerd en de memory termination aan zette, nu werkt hij perfect met PC133 geheugen :)
Misschien dat het ook bij jou helpt...

Verwijderd

ik hep er ook totaal geen problemen meer mee na en overstap van 2x256 cheapo sdr naar 512 mb corsair ddr.
voeding moet goed zijn(amd certified) en zo rond de 300 watt. geheugen moet goed zijn(liefst ddr)en bios is bij mij de laatst officiele van ecs zelf.
amd 1600+@1550 met luchtkoeling en nooit en crash gehad.
1 bankje sdr liep bij mij ook goed, twee gaf problemen met games en benches

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
update 1:
Geheugen vervangen door een ander a-merk reepje van 256 mb. systeem loopt nog steeds vast. Als ik mijn processor op een 100 Mhz FSB ipv 133 draai is het systeem WEL stabiel (met zowel het oude als het nieuwe geheugen).

Er moet dus toch iets anders kapot zijn. Ik ga geen dubbelzijdig tape vervangen aangezien mijn garantie dan naar de knoppen is. De kans dat ik het bordje terug ga brengen naar de winkel wordt groter en groter.

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug nog ergens 512 Mb SDRAM (2x256mb Hyundai pc133) ingezet (K7S5A), werkt prima.

• siskos
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:27
Ik heb hier 1 latje geheugen van 256 mb pc 133 sd-ram draaien en een van 128 mb. Ik had eerst 2 latjes van 128 gekocht maar deze wouden echt niet werken op mijn ecs k7s5a dus maar geruild met mijn vader .

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat ding van mij (inmiddels van mijn broertje) zit ook op 100mhz geheugen, omdat het gewoon niet sneller kan (ook niet met een enkel reepje infeneon geheugen). Heb dat ding gewoon nu op 100/100 staan (zit een duron 1000 op). en het draait nu redelijk stabiel (enkel onder XP, andere OSen draaien te brak op dat ding).

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Waarom niet eerst fff een search in het forum..??
Scheelt een hoop moeite.

Volgens mij is er geen bord waar zoveel over te doen is;
[rml][ ECS K7S5A] Hoeveel mensen hebben er probs mee?[/rml]

Of fff googlen en je vind ook alles wat je wilt weten.

iRacing Profiel

Verwijderd

Ik ben trots te vertellen dat ik de K7S5A echt geweldig vind!

Ik heb er hier 3 PC's mee draaien... 1 orgineel
1 alleen voltmod
1 alles aan gemod wat eraan te modden valt

Het is een moederbord wat superstabiel is en alles kan hebben... mits je em goed gebruikt. Dus goede bios erin, op de juiste plaatsen wat solderen.

Het is echt een tweakers moederbord... het is snel... goedkoop... en je kunt er zelf nog wat aan aanpassen ipv een compleet kant en klaar moederbord.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 02:25:
Ik ben trots te vertellen dat ik de K7S5A echt geweldig vind!

Ik heb er hier 3 PC's mee draaien... 1 orgineel
1 alleen voltmod
1 alles aan gemod wat eraan te modden valt

Het is een moederbord wat superstabiel is en alles kan hebben... mits je em goed gebruikt. Dus goede bios erin, op de juiste plaatsen wat solderen.

Het is echt een tweakers moederbord... het is snel... goedkoop... en je kunt er zelf nog wat aan aanpassen ipv een compleet kant en klaar moederbord.
Vertel eens Thorry, wat zijn de juiste plaatsen om te solderen en wat solderen we daar ?

• Burning_acid
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 14:24:
[...]

Vertel eens Thorry, wat zijn de juiste plaatsen om te solderen en wat solderen we daar ?
idd, en wat moeten we solderen om een eigen MP te kunnen kiezen en zelf de FSB in te stellen, en ook het voltage van het geheugen en de CPU? ik ben dus niet zo te spreken over dit bord (als dat nog niet duidelijk was :P , en sorry voor de lichte flame maar ik ben het bord gewoon zat O-) )

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

het beste kun je voor oc en voltage mod naar www.ocworkbench.com/2002/ecs/k7s5aguide/index.htm maar dat had je ook in andere topics kunnen vinden

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

K7S6A of MSI 745 kopen, dan ben je van 't probleem af ;) Er zijn veel gevallen van mensen die probs hebben met 133/133 vooral met SDRAM. DDR schijnt wel OK te werken :)

webOS all the way!

• Railgunner
  • Laatst online: 06-05 20:05
Mijn ECS bord (K7VTA3, KT266) wilde ook niet lekker op 133/133 lopen (met een t-bird 1333 en pc133 geheugen). 100/100 werkte prima
Nu heb ik gelukkig een ASUS bord en dat werkt prima.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Pagina: 1