Toon posts:

Wat kan je met je 3D pics doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik vind die 3D pics allemaal wel heel mooi,
maar wat me tegenhoud om eraan te beginnen is eigenlijk
Wat doe je er achteraf mee, je hebt veel werk in het ontwerpen ervan gestoken, maar wat gebeurt er achteraf mee?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:56
Op zaterdag 09 februari 2002 11:54 schreef pierre het volgende:
hey,

Wat doe je er achteraf mee, je hebt veel werk in het ontwerpen ervan gestoken, maar wat gebeurt er achteraf mee?
niets?

"t is gewoon voor de lol van het maken, denk ik. :)

Waarom zou je een gewone tekening maken?? Duh...

Verbouwing

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24

Error323

d-_-b

Ehhh is dit een serieuze vraag???

Naja boei... ik antwoord er wel serieus op... :P
Reclame, logo's, spelletjes, character/level design en dan de ultieme masters kunnen filmindustrie in... zoals shrek/ff/lotr en noem maar op.

github.com/Error323

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

hey,

Als je iets af hebt, post je het op GoT, in het desbetreffende forum. Ik post het dan ook nog op mijn eigen website. Niet dat daar iemand komt, maar je kan het dan bijv aan iemand laten zien. "He Sjon! Kijk eens op mijn website, ik heb een nieuwe online gezet!" zoiets dus...
Deel het met vrienden enzo.

Ik verdien er geen geld aan. Misschien wel jammer, maar ik zou niemand weten die er iets voor over heeft. Als je er handig in bent kan je misschien je 3d scene gebruiken in je website. Daar kan je wel geld mee verdienen :9~

Veel plezier ermee...

I used to be an atheist, until I realised I was god.

• Error323
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 20:24

Error323

d-_-b

Op zaterdag 09 februari 2002 12:02 schreef Error323 het volgende:
Ehhh is dit een serieuze vraag???

Naja boei... ik antwoord er wel serieus op... :P
Reclame, logo's, spelletjes, character/level design en dan de ultieme masters kunnen filmindustrie in... zoals shrek/ff/lotr en noem maar op.
edit:

ow je bedoelt voor hier??? Neej daar ken je niks mee nee..
maar tis gewoon hobby he :)

github.com/Error323

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Is idd gewoon een leuke hobby, en is leuk om te horen wat anderen van je creaties vinden :)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 17:11

Tim Schuhmacher

abasios

Als je je dit afvraagd. dan kun je volgens mij wel bezig blijven.

Verwijderd

Wat gebeurt er mee?
Als je echt goed bent en echt een vette portofolio maakt, maar dan OOK ECHT VET.
Dan kun je overal in de westerse wereld werk krijgen in de film of game industrie en VET veel geld verdienen(behalve in Nederland)
Ik las bijv. dat artists die aan LOTR hebben gewerkt gemiddeld 750000 dollar per achtergrond kregen.
Maar hier in in nederland doen ze dat niet zo, kwenie Hollandsche Zuinigheid.
Een baan in de game industrie in nederland hoef je niet te verwachten, want we hebben geen game industrie.(dan ben je nog beter af in belgie bij InfoGrames Benelux 2e grootste game producer ter wereld)
Af en toe maak je een kansje om als freelancer in nederland te werken aan films zoals "Minoes" en "Abeltje", maar dat zijn ook alle films met 3D die ooit in nederland zijn geproduceerd.
Nee als het je lukt en je wordt vet goed in deze shjit dan kun je het beste naar het buitenland gaan.

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Op zaterdag 09 februari 2002 14:47 schreef TheRademaker het volgende:
Wat gebeurt er mee?
Als je echt goed bent en echt een vette portofolio maakt, maar dan OOK ECHT VET.
Dan kun je overal in de westerse wereld werk krijgen in de film of game industrie en VET veel geld verdienen(behalve in Nederland)
Ik las bijv. dat artists die aan LOTR hebben gewerkt gemiddeld 750000 dollar per achtergrond kregen.
Maar hier in in nederland doen ze dat niet zo, kwenie Hollandsche Zuinigheid.
Een baan in de game industrie in nederland hoef je niet te verwachten, want we hebben geen game industrie.(dan ben je nog beter af in belgie bij InfoGrames Benelux 2e grootste game producer ter wereld)
Af en toe maak je een kansje om als freelancer in nederland te werken aan films zoals "Minoes" en "Abeltje", maar dat zijn ook alle films met 3D die ooit in nederland zijn geproduceerd.
Nee als het je lukt en je wordt vet goed in deze shjit dan kun je het beste naar het buitenland gaan.
Davilex, Lost Boys en Triumph Studios hebben wel degelijk 3d-designers nodig, maar dat is nog altijd niet veel voor een heel land. En verder is België helemaal niet ver weg en daar is dus bijvoorbeeld wel ff Outcast gemaakt.
hey,

Wat gebeurt er met kunst van een schilder? Op zich is een 3d-scene net zoiets als een schilderij en er gebeurt ook ongeveer hetzelfde mee, alleen stel je het ten toon op internet i.p.v. in een museum.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 15:55 schreef Oogst het volgende:

Wat gebeurt er met kunst van een schilder? Op zich is een 3d-scene net zoiets als een schilderij en er gebeurt ook ongeveer hetzelfde mee, alleen stel je het ten toon op internet i.p.v. in een museum.
Dat belooft wat !

Dus we moeten onze renderings gaan ondertekenen :?

Verwijderd

Micha Klein verdiend er anders goed geld mee ;)

edit:

en heeft inderdaad 2x in het groninger museum gestaan met 3D-art

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Op zaterdag 09 februari 2002 16:35 schreef Braadkip het volgende:

[..]

Dat belooft wat !

Dus we moeten onze renderings gaan ondertekenen :?
Alsof dat niet al heel vaak gebeurt. Ik zet klein in een hoekje altijd mijn logootje als ik iets ergens post, en ik zie heel vaak dat ook anderen hun naam of logo op eigen werk zetten. Je ziet dat alleen slechts zelden bij beginners.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Gewoon voor de lol

ik ben nu net begonnen met een beetje OpenGL/DirectX programmeren, en heb een mooie sneeuwpop gemaakt..

wat het nut is.. niks eigenlijk..
maar het helpt in het leerproces.

En als je een beetje goed bent kun je eventueel meedoen aan wedstrijden enzo..

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Pagina: 1