dus...
Hij is een TDM speler.....Op woensdag 13 februari 2002 16:21 schreef P3PP3R het volgende:
[..]
....ging toch over CTF?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
dus...
Op woensdag 13 februari 2002 16:13 schreef raptorix het volgende:
Met vlaggen rennen is voor n00bs
Dat zeg ik, domination rulezOp woensdag 13 februari 2002 16:15 schreef Taro het volgende:
Zonder vlaggen rondrennen en alleen maar anderen neerschieten is eigenlijk nog sneuer
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ik weet heel zeker dat me dat zou lukken ik val nu namelijk nog af en toe in bij top clans. Je kunt ook gewoon nicklamen noemen maljahOp woensdag 13 februari 2002 16:18 schreef Taro het volgende:
[..]
Instagib werd op dat moment niet veel gespeeld en daar is veel veranderd, vraag me af of het je nu nog zou lukken, ik speel alleen NW CTF en dat is lichtelijk aan het doodgaan (Op clanbase dan)
Mhm, als je dat op Clanbase doet zal ik het mooi ff doorvertellenOp woensdag 13 februari 2002 16:31 schreef loona35 het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat me dat zou lukken ik val nu namelijk nog af en toe in bij top clans. Je kunt ook gewoon nicklamen noemen maljah
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dat zijn regels en als een clan niet genoeg spelers heeft is dat hun probleem, dan vind jij het ineens wel kunnen om te gaan nicklamen?Op woensdag 13 februari 2002 16:35 schreef loona35 het volgende:
Ach als de tegenstander zo lame is om een forfait win in te vullen omdat de andere een speler te kort hebben vind ik wel meevallen hoe lame het is...
Je weet tegen wie je speelt en daar stel je je op in, als ineens iemand een bepaalde naam heeft maar speelt heel anders dan diegene vind ik dat sneu, join dan gewoon al die clans en zie in dat je een clanhoer bent
Op woensdag 13 februari 2002 16:40 schreef loona35 het volgende:
Nah want die tegenstander gebruikt me ook vaak genoeg
good old times heheh
Alles ff gelezen snel, ik ga ook maar UT'en.......Op woensdag 13 februari 2002 16:41 schreef Taro het volgende:
[..]
Maarja erg offtopic nu, ik ga UT'en......
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ja man goeie gast héOp woensdag 13 februari 2002 19:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
hey man je kent [LEGO]Pepper toch wel
good old times heheh
dus...
dus...
kom maar op met die server!!!
(niet dat ik goed ben, daarom wil ik spectatoren
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
kun je dat uitleggen hoe je dat doet ??? ik krijg ut niet voorelkaar, waar moet ik het doen bij welke muur ed.. ??Op maandag 11 februari 2002 14:11 schreef Vision het volgende:
[..]
in LavaGiant kun je op die manier op die bergketen komen
(leuk als je een sniper rifle hebt)
Je gooit je translocator op een dak bijvoorbeeld, en op dat dak ga je staan en schiet je hem op hetzelfde dak, dan pak je je piston, die hou je ingedrukt, dan schiet je je translocator weg met je piston richting de muur et voilaOp vrijdag 15 februari 2002 00:00 schreef Alfa_33 het volgende:
[..]
kun je dat uitleggen hoe je dat doet ??? ik krijg ut niet voorelkaar, waar moet ik het doen bij welke muur ed.. ??
Ik heb me weapon hidden staan, maar je moet maar onderin kijken welke ik heb op dat moment.
Download hem hier: members.chello.nl/m.lanphen/taro-telepunt.avi (1.10MB)
een actie UT-filmpje van jou.
dus...
Ben al een paar weken bezig met de 2e UT MovieOp vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef P3PP3R het volgende:
Ja,
een actie UT-filmpje van jou.
Over een paar weken is ie af en kan iedereen genieten van de beste kills ooit gemaakt :x
dus...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vorige filmpje beetje saai vond, vond de kills beetje simplistisch, het is idd lastig om goede kills te vinden in demo's, zelf heb ik nu ongeveer 15 demo's doorgespit en daaruit 4 goede acties gecaptured.Op vrijdag 15 februari 2002 16:39 schreef Taro het volgende:
[..]
Ben al een paar weken bezig met de 2e UT Movie
Over een paar weken is ie af en kan iedereen genieten van de beste kills ooit gemaakt :x
UT Movie 2 wordt veel beter, ik heb meer dan 100 demos op me hd staan en vele delen ervan zijn zeer goed, en we waren de 1e ooit die een UT Movie maakten, moesten we ook nog op een speciale manier doen (Tv-out naar Tv-inOp vrijdag 15 februari 2002 18:08 schreef RaVeNgEr het volgende:
ja idd, als je ziet wat sommige gasten doen qua tricks enzo en ik bekijk je eerste movie dan lach ik me dood, ook een combo in liandri die je als test maakte, dat was gewoon echt een doodsimpele combo, die echt 800x beter kan
Nu kan je dat met speciale programma's dat doen en dat werkt veel beter.
Je kan filmpjes maken van demos, maar dit is veel werk en doe je niet 1-2-3, ga er van uit dat je 30 minuten bezig bent om een stukje van 5-10 seconden als .avi te maken!Op vrijdag 15 februari 2002 18:18 schreef Wacky het volgende:
Hoe maak je die filmpjesIk heb alleen demo's
Ik heb er allemaal speciale software voor en ik heb al zo'n 200 demos omgezet dus ik kan het nu snel doen en weet precies hoe alles moet, of steek er dagen tijd in of begin er niet aan!
Maar met welk programma? Die tijd boeit met nietOp vrijdag 15 februari 2002 22:56 schreef Taro het volgende:
[..]
Je kan filmpjes maken van demos, maar dit is veel werk en doe je niet 1-2-3, ga er van uit dat je 30 minuten bezig bent om een stukje van 5-10 seconden als .avi te maken!
Ik heb er allemaal speciale software voor en ik heb al zo'n 200 demos omgezet dus ik kan het nu snel doen en weet precies hoe alles moet, of steek er dagen tijd in of begin er niet aan!
edit:
Ik zie het al, UT movie
Verwijderd
arg, springende mensen zijn n00bs!!Op zaterdag 09 februari 2002 10:31 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat dogen ja..
Ik vraag me altijd af hoe sommige dat zo snel doen. Als ik dat doe dan gaat dan allemaal maar veelste traag zodat ik beter gewoon kan springen.
snorry, maar ik dodgde vroeger, nu hoef ik dat niet meer, ik kan ontwijken door gewoon te strafen en een beetje leuk te spelen en schieten...
mensen die heel de tijd op en neer springen zijn gewoon irritant, dan heb ik zoiets van "leer dodgen"
imho zijn springers meestal n00bs...
Let op: dit is geen warez request
Het heet niet UT Movie maar movieunreal en je kan het op www.badct.de vinden, dan de files sectie en dan de ut movies afdeling, 2e pagina, movieunreal2002.zip, gl ermeeOp zaterdag 16 februari 2002 15:52 schreef Wacky het volgende:
Kheppet al
Thanks, het crasht hier nog een beetje .. maar ik kom er wel uit denk ikOp zaterdag 16 februari 2002 19:59 schreef Taro het volgende:
[..]
Het heet niet UT Movie maar movieunreal en je kan het op www.badct.de vinden, dan de files sectie en dan de ut movies afdeling, 2e pagina, movieunreal2002.zip, gl ermee
Lekker hoor!Op zondag 17 februari 2002 16:58 schreef Taro het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben: members.chello.nl/m.lanphen/movie
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
LOL what een verschikkrelijke noob opmerking, wat is dat nou voor onzin? Alsof dodgen iets is wat lame of moeilijk is, het hoort er gewoon bij, soms strafe je, soms dodge je, soms spring je, hoe pak je bijvoorbeeld de SB in deck? Zonder dodge?Op zaterdag 16 februari 2002 14:37 schreef Type het volgende:
[..]
arg, springende mensen zijn n00bs!!
snorry, maar ik dodgde vroeger, nu hoef ik dat niet meer, ik kan ontwijken door gewoon te strafen en een beetje leuk te spelen en schieten...
mensen die heel de tijd op en neer springen zijn gewoon irritant, dan heb ik zoiets van "leer dodgen"
imho zijn springers meestal n00bs...
Heb jij trouwens die avi optie nog aan de gang gekregen?Op zondag 17 februari 2002 16:58 schreef Taro het volgende:
Mocht je hulp nodig hebben: members.chello.nl/m.lanphen/movie
Ik gebruik trouwens jpg als output, vooral voor mensen met niet al te veel hd ruimte kan dat behoorlijk schelen, wel kwaliteit lekker hoog zetten natuurlijk
Verwijderd
leuk filmpje trouwens van unreal mission impossible
Dat moet je aanzetten in het menu, en als je dan bijvoorbeeld 2x snel achter elkaar naar links drukt spring je zijwaarts snel naar links, zo kan je dingen ontwijken en sneller lopen.Op dinsdag 19 februari 2002 00:54 schreef henkie196 het volgende:
Noem mij maar n00b, maar wat is dat dodgen nou precies en hoe doe je dat dan?
edit:
leuk filmpje trouwens van unreal mission impossible![]()
LOL, hij is waarschijnlijk zo l33t dat ie strafend bij de SB komtOp dinsdag 19 februari 2002 00:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
LOL what een verschikkrelijke noob opmerking, wat is dat nou voor onzin? Alsof dodgen iets is wat lame of moeilijk is, het hoort er gewoon bij, soms strafe je, soms dodge je, soms spring je, hoe pak je bijvoorbeeld de SB in deck? Zonder dodge?
Check flocutus ut bible, www.ocrana.de/utbibleOp dinsdag 19 februari 2002 00:54 schreef henkie196 het volgende:
Noem mij maar n00b, maar wat is dat dodgen nou precies en hoe doe je dat dan?
edit:
leuk filmpje trouwens van unreal mission impossible![]()
ik heb al geprobeerd om met me user.ini te knaken, maar het lukt me niet
Kan niet. Tenzij je externe macroprogrammaatjes gebruikt. Ik zie nog steeds het nut er niet van in.Op dinsdag 19 februari 2002 11:17 schreef hutmannetje het volgende:
hoe kun je nu dat dodgen onder 1 key plaatsen?? zonder snel 2 keer te drukken??
ik heb al geprobeerd om met me user.ini te knaken, maar het lukt me niet
roflOp dinsdag 19 februari 2002 13:14 schreef Wacky het volgende:
Vooral de voorover dodge (de koprol) roeleert
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Daar ben ik het mee eens, aangezien naar voren standaard altijd is ingedrukt bij mij. Naar voren dodgen gebruik ik alleen als je van een randje ergens anders naartoe moet ofzo en dus stilstaat, anders draai ik ook altdij en dodge ik opzij.......Op dinsdag 19 februari 2002 19:05 schreef 3steps het volgende:
die naar voren vind ik vrij nutteloos. je kan ook snel draaien en naar de zeikant dodgen, is een stukmakkelijker iig
Het is niet alleen sneller je dodget ook nog eens verder, probeer maar eens in Deck vanaf Amp Box naar SB te dodgen, dat lukt je niet als je alleen naar voren dodget, wel als je opzij dodget.Op dinsdag 19 februari 2002 19:05 schreef 3steps het volgende:
die naar voren vind ik vrij nutteloos. je kan ook snel draaien en naar de zeikant dodgen, is een stukmakkelijker iig
kzit ATM in een clan die staat no2 in de worldladder van clanbase dus je kunt er wel vanuit gaan dat ik weet waar ik het over heb
ff paar leuke trucs die nog niet zijn gepost:
Eternal cave:
in het "kamertje" achterin de rode basis zit een onzichtbare "schans" tegen de muur, als je daar tegen op dodged kun je boven op die balken komen... leuke verstopplaats voor als je de vlag hebt. (in instagib is dit nog beter, omdat je met normal weapons daar naar toe kunt teleporten)
Curse:
Je kunt met je secundary fire van de shock rifle (blauw wapen, 2ndary = zo'n blauwe bal) via de muur vanaf helemaal beneden naar boven "springen" om zo bij de Shield Belt te komen.
Lavagiant:
als je vanaf de rode basis naar de blauwe loopt over het middelste bruggetje, kun nog voordat je 90* naar rechts moet draaien (om de weg te volgen) naar beneden springen in die hoek. daar steekt een klein "stuk steen" uit en daar kun je op blijven staan... ook een leuke plaats om te gaan zitten met de vlag
Niven:
Je kunt langs de zeikant van de "poort" die de ingang van elke basis is, naar boven dodgen... is een handige manier om de enemy af te schudden wanneer je met de vlag naar buiten komt gerend. (deze is wel vrij moeilijk)
en als laatste command (deze zit vol tricks en verstopplekken)
Command:
Je kunt als je uit de blauwe basis komt, recht op de boot afrennen, spring dan op dit lage stuk van de boot, zodra je hierop bent geland spring je DIRECT nog een keer. Je zult nu op de boot springen en meteen aan de andere kant kunnen komen.
in de blauwe basis staan achterin (bij die big'o'health) enkele kisten. Als je via de rechtopstaande deksel naarboven dodged zul je op deze deksel belanden. draai hierna +/- 140* naar rechts en je zult een andere kist zien, spring daarop (vrij moeilijk). vervolgens kun je achter deze kist gaan zitten (met e.v. de vlag) of je kunt doorspringen naar de volgende (kisten) om op het laatste achter de 2 op elkaar staande kisten te komen en erachter te springen... (maar hier heb je niet zo heel veel aan omdat je hier niet meer wegkomt
als je de blauwe basis uitloopt zijn er, als je naar boven kijkt nog enkele balken, hier kun je opkomen met een translocator. ook kun je op deze plaats naar boven (door die buis) met de translocator om zo naar binnen de komen in de blauwe basis door "de achterdeur".
er zijn nog veeeeeeeeeel meer truks, maar ik moet stoppen met typen nu, de kapster is er...
cioa
lees es de eerste of 2 pagina, in een post van mij staat et ookCurse:
Je kunt met je secundary fire van de shock rifle (blauw wapen, 2ndary = zo'n blauwe bal) via de muur vanaf helemaal beneden naar boven "springen" om zo bij de Shield Belt te komen.
niet in mijn eternal caves, waar je over praat is een bug in het level, en alle maps van CTF worden nu ongeveer opnieuw uitgebracht als zogenaamde League of Clan versions, waar alle bugs uitzijn zodat ze optimaal kunnen worden gebruikt in wars.Eternal cave:
in het "kamertje" achterin de rode basis zit een onzichtbare "schans" tegen de muur, als je daar tegen op dodged kun je boven op die balken komen... leuke verstopplaats voor als je de vlag hebt. (in instagib is dit nog beter, omdat je met normal weapons daar naar toe kunt teleporten)
Yup, die kon ik nog nietLavagiant:
als je vanaf de rode basis naar de blauwe loopt over het middelste bruggetje, kun nog voordat je 90* naar rechts moet draaien (om de weg te volgen) naar beneden springen in die hoek. daar steekt een klein "stuk steen" uit en daar kun je op blijven staan... ook een leuke plaats om te gaan zitten met de vlag
mjah zeer moeilijk imo, ik zie weinig mensen dat doen, ik heb er nog geen 1 gezien die in het heetst van de strijd een dodge maakte om zo zijn achtervolger af te schudden. Het idee is ok, maar het werkt alleen nietNiven:
Je kunt langs de zeikant van de "poort" die de ingang van elke basis is, naar boven dodgen... is een handige manier om de enemy af te schudden wanneer je met de vlag naar buiten komt gerend. (deze is wel vrij moeilijk)
err, ik kan me niet herrineren dat command er zo uitzagCommand:
Je kunt als je uit de blauwe basis komt, recht op de boot afrennen, spring dan op dit lage stuk van de boot, zodra je hierop bent geland spring je DIRECT nog een keer. Je zult nu op de boot springen en meteen aan de andere kant kunnen komen.
in de blauwe basis staan achterin (bij die big'o'health) enkele kisten. Als je via de rechtopstaande deksel naarboven dodged zul je op deze deksel belanden. draai hierna +/- 140* naar rechts en je zult een andere kist zien, spring daarop (vrij moeilijk). vervolgens kun je achter deze kist gaan zitten (met e.v. de vlag) of je kunt doorspringen naar de volgende (kisten) om op het laatste achter de 2 op elkaar staande kisten te komen en erachter te springen... (maar hier heb je niet zo heel veel aan omdat je hier niet meer wegkomt)
als je de blauwe basis uitloopt zijn er, als je naar boven kijkt nog enkele balken, hier kun je opkomen met een translocator. ook kun je op deze plaats naar boven (door die buis) met de translocator om zo naar binnen de komen in de blauwe basis door "de achterdeur".
maar ok, enough afkraken en stuff, het zijn tricks
Je moet wel het hele verhaal erbij vertellen he:Op dinsdag 19 februari 2002 10:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Check flocutus ut bible, www.ocrana.de/utbible
[afbeelding]
Dodging in Unreal and Unreal Tournament is a sort of Equivalent to Bunnyjumping in QW and Strafejumping in Q2/Q3/CS. Experienced players can go around the map much faster using this technique, because the dodgespeed is 600 unreal units per second, which is 1.5 times the normal movement speed.
Something you should know is, that the velocity component vertical to your dodge move isn`t changed, so the fastest method is to walk forward/backward, but dodge sideways, or the opposite of that. This means, that you walk forward for example, then do an approximately 56 degree turn to the left (arctan(1.5)) and dodge right as fast as possible, so that you build up as few velocity to the right as possible before dodging.
After dodging you turn back until you can dodge again. Like this you can build up a theoretical maximum of 721 unreal units per second opposed to the 600 uu/s when dodging normally and 400 uu/s, when running.
I have recorded a demo to show what I am talking about.
You should also learn to make use of height differences. While in the air there is no friction, so you keep the high speed gained from dodging. That`s why someone who runs up a hill and dodges down is faster, than a player running straight forward.
Unlike Bunnyjumping/Strafejumping dodging can also be very useful in fights. You can either quickly evade projectiles, like rockets, flak shells or plasma/pulse balls. Or you can irritate your opponent, so that he is losing his lock when shooting with instant hit weapons. It can also turn out to your disadvantage though, once you started dodging there is no way you can stop in mid-air, so you are easy to predict.
Besides that you can do jumps, that are impossible with the normal jump button, because when dodging you jump far, not high.
omdat ik nog maar weinig posts heb op dit forum hoef je niet meteen zo achterlijk te doen ok? je doet net alsof ik een of andere n00b ben... ik ben dan misschien wel nieuw op GoT maar dat wil niet zeggen dat ik dom ben ofzo ok?
juh daar stond iets soortgelijks, maar beetje onduidelijk beschreven, ik dacht verduidelijk het ff, dan snapt iedereen het tenminste.lees es de eerste of 2 pagina, in een post van mij staat et ook
ja dat weet ik over die map, die maps die uitkomen zijn voor in de CUPWARS, beetje alle bugs gefixed, zo is er bij CTF-FACE bv die "onzichtbare muur" verwijdert in de blauwe basis. En dat JIJ toevallig deze nieuwe versie van Caves hebt... tja kan ik nix aan doen... Hij vraagt om tricks, ik denk niet dat iemand om tricks gaat vragen die in cupwars speelt, en deze map dus NIET heeft. bij hem zal dit dus wel werken.niet in mijn eternal caves, waar je over praat is een bug in het level, en alle maps van CTF worden nu ongeveer opnieuw uitgebracht als zogenaamde League of Clan versions, waar alle bugs uitzijn zodat ze optimaal kunnen worden gebruikt in wars.
tja, IK kan daar wel makkelijk vanaf... moet je maar wat meer oefenen...Yup, die kon ik nog niet alleen lastig als men weet waar je zit, vooral als je de vlag hebt, want je kan dan nergens heen, alleen op die balk, die 10 cm breed is, en heel veel kokend lava onder ligt , verder wel lache
het werkt wel...mjah zeer moeilijk imo, ik zie weinig mensen dat doen, ik heb er nog geen 1 gezien die in het heetst van de strijd een dodge maakte om zo zijn achtervolger af te schudden. Het idee is ok, maar het werkt alleen niet
als jij het nog nooit heb gezien wil nog niet zeggen dat het niet werkt...
het is idd niet mijn favoriete route, maar dat zei ik ook helemaal niet... hij vroeg om truuks, nou die heb ik gegeven.
ok, ok, sorry foutje van mij... ik ben ook maar een mens... das November... vergiste me hierin omdat ik al een hele tijd geen UT-CTF meer gedaan heb...err, ik kan me niet herrineren dat command er zo uitzag , je bedoelt natuurlijk november. Beetje stom om dan boven aan je post te zeggen waar je et over hebt omdat je in de no 2 clan van clanbase int ladder staat (welke ladder en welke clan?)
Clan: Gc
doe de groeten aan Inq (A.k.a. Zwikquisitor)syncro.gamepoint.net
(ken em persoonlijk, zit bij mij op school, komt ook altijd op onze Lanparty.
Verwijderd
Dude, ga eerst maar is tegen em gamenOp woensdag 20 februari 2002 19:37 schreef RaVeNgEr het volgende:
err, ik kan me niet herrineren dat command er zo uitzag, je bedoelt natuurlijk november. Beetje stom om dan boven aan je post te zeggen waar je et over hebt omdat je in de no 2 clan van clanbase int ladder staat (welke ladder en welke clan?)
Gc zit ie dus in, zoals hierboven vermeld door the man himself
maareuh, hij zit in syncro... die zijn ook erg goed
nouja, de mensen die ik ken dan...
Syncro roeld zwaar....... Ik ben sinds drome de officiele mascotte van synro, dus ik kan het wetenOp donderdag 21 februari 2002 00:51 schreef CroitiX het volgende:
tnx SiqKNeSS lol
maareuh, hij zit in syncro... die zijn ook erg goed
nouja, de mensen die ik ken dan...
ik doe meeOp donderdag 21 februari 2002 12:57 schreef sAe het volgende:
Zet anders een GoT UT-laddertje op. Kunnen jullie kijken hoe goed jullie zijn.
dus...
Ben jij niet van die lamerz clan?Op donderdag 21 februari 2002 15:50 schreef MICH2001 het volgende:
Me 2
Ennuh CroitiX van de 19 clans nr 2 staan is niet echt een grote prestatie hoor, als je nou bij UT CTF Int op nr 10 zou staan zou ik misschien nog een beetje respect voor je plaats hebben, maar dit zegt helemaal nix
Zo staat mijn clan RvL 2e in de CB UT CTF NL ladder, http://www.clanbase.com/rating.php?lid=209 maar dat zegt ook helemaal nix omdat er bijna niemand meer in die ladder speelt.
Ook staan we 21e in de CB UT CTF INT ladder van 76 clans, maar dat zegt ook weer net zo weinig, op het moment dat je een cup wint, en dan niet de 3e divisie ofzo, dan krijg ik respect voor je!
welke lamerz clan?Op donderdag 21 februari 2002 16:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ben jij niet van die lamerz clan?
Op donderdag 21 februari 2002 19:42 schreef necrite het volgende:
[..]
welke lamerz clan?
psssssss, ik zit bij hem in de clan
je moet gewoon VEEEL en lang spelen, en tegen mensen waar je telkes net of net NIET van kunt winnen. dan wordt je OPPER goed !!!
ik heb nu ong 4 maanden veel met snipe zitten oefenen en dat RULED gewoon zoo zwaar he... als je dan aan het spelen bent en dan bv 4 headshots maakt ! dat is gewoon het meest verslavende wat er is in UT...
maja het is toch HEEEL moeilijk om masteraim te krijgen met snipe ! ik weet het...
en TP ... oww dat is MOEILIJK omdat perfect te hebben, alles timen, bindings gebruiken opletten waar je tegenstanders zijn. op je POSition blijven enz enz...
hoe, wat, waar, wie, wanneer hoor je nog wel.
ik wil wel genoeg mensen hebben.
dus...
Vraag op de CB HelpDesk of ze er een ladder voor willen maken (Tweakers only)Op vrijdag 22 februari 2002 10:52 schreef P3PP3R het volgende:
ik ga een GoT UT-ladder starten..
hoe, wat, waar, wie, wanneer hoor je nog wel.
ik wil wel genoeg mensen hebben.
Gewoon zorgen dat er veel vraag naar is
dat bedoelde ik dus ookOp vrijdag 22 februari 2002 11:39 schreef raptorix het volgende:
Ik kan zelf ook wel even een ladder systeem in elkaar proggen.
ik ben er mee bezig. ik heb cb niet nodig.. (doen ze toch niet)
dus...
Nee dat doe je niet!Op vrijdag 22 februari 2002 13:43 schreef Numb1 het volgende:
coolik doe ook wel mee
waarom nieOp vrijdag 22 februari 2002 13:56 schreef Taro het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet!
dus...
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
ik doe ook wel mee met die ladder lmd, en et wor geen instagib mag dat duidelijk zijn lol.
En voor iedereen die ons afgeslacht wil zien worden, vanavond om 22:00 S vs mD voor de CB DM cup in #md_vs_s op irc.quakenet.org
Verwijderd
divisie 2 clannetjeOp donderdag 21 februari 2002 00:48 schreef CroitiX het volgende:
Clan: Gc
Ik speel dat fimlpje van jou af in windows media player, krijg ik de volgende error:Op vrijdag 15 februari 2002 10:54 schreef Taro het volgende:
Ik heb een kleine .avi gemaakt van hoe je moet telepunten vanuit de basis naar de muur in Lava, het kan ook op andere plekken, maar zo moet het
Ik heb me weapon hidden staan, maar je moet maar onderin kijken welke ik heb op dat moment.
Download hem hier: members.chello.nl/m.lanphen/taro-telepunt.avi (1.10MB)
de videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden.
Hoe kan ik hem wel gewoon afspelen?
Verwijderd
grow up man, geez
--
ik weet nog wel een movie:
http://www.tu-clan.com/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=91&ttitle=Action_Unreal
en als je wilt weten hoe je zo'n movie maakt:
http://home.wanadoo.nl/robinboscom/boz
laterzz, robin
We kennen elkaar (wel positief dan he)Op vrijdag 22 februari 2002 16:50 schreef R.T.B het volgende:
[..]
ja, wil ik ook weten
Jullie happen wel snel hoor hierzo!
Ik heb hem weggehaald geloof ik, oftewel die kan je niet meer afspelenOp vrijdag 22 februari 2002 21:07 schreef necrite het volgende:
[..]
Ik speel dat fimlpje van jou af in windows media player, krijg ik de volgende error:
de videogegevensstroom kan niet worden afgespeeld: er is geen geschikt decompressieprogramma gevonden.
Hoe kan ik hem wel gewoon afspelen?
Bij mij doet hij het trouwens gewoon. FF nieuwe divx installeren denk ik ofzo.
UT nick= -=_MOL_=-