Toon posts:

UT trucjes

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik had gehoord van een soort unrreal trucjes, maar ik heb gezocht maar vond niks, kunnen jullie me helpen?

Verwijderd

Lekker duidelijke vraag :{

Ben eens wat specifieker.

Verwijderd

Truukjes?

gebruik behindview 1 en 0, das easy spelen en wat ook handig is is veel dodgen :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 10:19 schreef xtentic het volgende:
Truukjes?

gebruik behindview 1 en 0, das easy spelen en wat ook handig is is veel dodgen :)
Dat dogen ja..
Ik vraag me altijd af hoe sommige dat zo snel doen. Als ik dat doe dan gaat dan allemaal maar veelste traag zodat ik beter gewoon kan springen. :(

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
Trouwens..
hier staan wel goede tips op. :)

http://www.unrealtournament.com/global/tips.html

🌞🍃

Verwijderd

gewoon veel oefenen ... dat is het beste

Verwijderd

Topicstarter
ik had gehoord dat je je translocator met je impacthammer kon wegschieten, hoe doe je dat?

aanvulling

Hammer High Jump - By -=D=-BoneColleCtor
The impact hammer can be useful to make a extremely high jump to get an object, objective, or simply jumping over high walls. Here is how it is done; take your hammer and hold all fire buttons till it hits full power. Now, look down and jump at the same time and let go of the fire buttons. You will be forced high into the air, and off you go!

aanvulling 2

Got Ammo? - By AnGeL_k|d
Have you ever been in that boring position where you are sorrounded by enemies and you are almost out of bullets?? So have I, and while I was in that position I discovered that with the 1st gun, the translocater or something like that, you can actually kill ppl, what to do?? Easy... just aim the translocater to the ground while being chased, fire that thing and when they are on top of the light produced by it, press the right click mouse button, it will kill your chaser and allow you to take his weapponry and ammo!!

aanvulling 3
Shock Combo - By The Animal
The Shock Rifle can be very effective. Its primary and secondary shots are the ball and the direct beam. The ball shot is slow, but strong, and if you know that your adversary isn't going to move relatively soon, it can kill them easily. The beam shot, however, is more effective. It instantly hits the target when fired, and may decapitate or blow someone away in one shot. When these two shots are put together, it is even more effective. If you shoot the ball shot at your opponent, and when it gets near them, blast the ball with a beam shot, then it may kill more than one in the area.

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 09 februari 2002 11:01 schreef R.T.B het volgende:
ik had gehoord dat je je translocator met je impacthammer kon wegschieten, hoe doe je dat?
:?

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op zaterdag 09 februari 2002 11:08 schreef bbrother het volgende:

[..]

:?
Je schiet je translocator (TL) op de grond.
Pak je Impact hammer (IH) en houde de primary fire button ingedrukt.
Richt schuit achter op de TL en laat dan los, als 't goed is vliegt je TL nu een ongelofelijk eind verder. (in Facingworlds kun je van toren 1 naar toren 2 schieten)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 09 februari 2002 12:04 schreef Scarecrow het volgende:

[..]

Richt schuit achter op de TL en laat dan los, als 't goed is vliegt je TL nu een ongelofelijk eind verder. (in Facingworlds kun je van toren 1 naar toren 2 schieten)
ja, zulke trucjes bedoel ik, welke kennen jullie allemaal?

• ravenger
  • Laatst online: 04-11 16:52
ik ken ze :P, ik ga binnenkort een filmpje maken ervan, met alle tricks en jumps en dingen ;), stay tuned lol

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 10 februari 2002 14:12 schreef RaVeNgEr het volgende:
ik ken ze :P, ik ga binnenkort een filmpje maken ervan, met alle tricks en jumps en dingen ;), stay tuned lol
o, lekker, dankje, ik wacht met smart :P

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op zondag 10 februari 2002 14:12 schreef RaVeNgEr het volgende:
Welkom nr 300 die dat doet :x

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
Op zaterdag 09 februari 2002 10:31 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat dogen ja..
Ik vraag me altijd af hoe sommige dat zo snel doen. Als ik dat doe dan gaat dan allemaal maar veelste traag zodat ik beter gewoon kan springen. :(
dodgen in liandria of deck16 is gaaf, als je mij ziet lijkt het net of spiderman voorbij komt :)

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-11 18:13
Ik heb wel zelfgemaakte demo's met hide-spots voor de flagcarrier. Of van die haast onmogelijk jumps in bijv. Coret...

Leuk voor instagib, bij normal weapons ist niet echt interessant.

• Gisae
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 18:52 schreef loona35 het volgende:
Ik heb wel zelfgemaakte demo's met hide-spots voor de flagcarrier. Of van die haast onmogelijk jumps in bijv. Coret...

Leuk voor instagib, bij normal weapons ist niet echt interessant.
WAAR?

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

onmogelijke jumps in coret? |:(

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Verwijderd

Circular Walking:

...blablablabla...
It uses a circular walking technique which has 3 intentions: 1) confuse the opponent, 2) exhaust the opponent, 3) break down the opponent from his weaker sides. When your opponent attacks, slip to his side in a circular fasion to avoid being hit while ALWAYS facing him. Dont ever turn your back toward him. Rush in as close as you can in a tight circular movement and constantly change your position so that he is always facing AWAY from you.
...blablablabla...

• ravenger
ik zal es wat opnoemen in DM Maps

Curse, Pistonjump van pulse naar SB ;), en een dodge van het trappetje links naast amp naar de 2 healths bovenop het riggeltje.
deck, een dodge van minigun of shockrifle naar de balk waar de sb op ligt, of een jump van die lift onder de balk door.
tempest, bij et liftje achterin naast de sbroom kan je van waar die miniammo ligt naar rl springen.
Gothic, bij sb en shock is een doorgang waar je als je op het schuine vlak staat zo doorheen kan springen.
zijn er nog talloze meer, met pistonjumps en dodges of andere moeilijke sprongen maar dit zijn wel de bekendsten.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
He he ravje :)

Ter aanvulling heb ik nog de pistonjump in pressure vanaf de lift in het zwembad :)

Zeer belangrijk in UT is dat je in ieder geval de 4 a 5 belangrijkste guns op binds heb zitten, zelf speel ik:

-Mousewheel up : Rocket Laucher
-Mousewheel down: Shock Rifle
-Mousewheel click: Rifle
-Enter: pulse
-Spatie: mini

Op die manier kan je altijd snel wapens wisselen.

Daarnaast is het gewoon heel heel heel veel de maps spelen, zelf speel ik unreal en ut vanaf 1998 en soms ontdek je nog nieuwe dingen in bepaalde maps.

Als je nog redelijk nieuw bent in UT zou ik je zeker adviseren flocutus UT Bible te bestuderen, zelfs ervaren spelers zouden dit moeten doen omdat er zeer handige tips in staan:

http://www.ocrana.de/utbible/

Belangrijk is dat je weet wat de impact van de wapens is:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
   Damage/s     Damage/hit     Rate of fire     Splash/Range   
Impact Hammer primary   68h 135h - 90uu 
Impact Hammer secondary   41h 30h 1.35/s 180uu 
Enforcer primary 70h 25h 2.8/s - 
Enforcer secondary 95h 25h 3.8/s - 
Double Enforcer primary 140h 25h 5.6/s - 
Double Enforcer secondary 190h 25h 7.6/s - 
Bio Rifle primary 230h 60h 3.84/s 150uu 
Bio Rifle secondary 117h 481.5h - 250uu 
Shock Rifle primary 84h 60h 1.4/s - 
Shock Rifle secondary 172h 82.5h 2.1/s 70uu 
Shock Rifle Combo 210h 247.5h 1.75/s 250uu 
Pulse Gun primary 185h 30h 6.1/s - 
Pulse Gun secondary 114h - - 810uu 
Ripper primary 130h 45h 2.9/s - 
Ripper headshot 455h 157h 2.9/s - 
Ripper secondary 78h 52h 1.5/s 180uu 
Minigun primary 140-234h 15-22.5h 10.4/s - 
Minigun secondary 169-281h 15-22.5h 12.5/s - 
Flak Cannon primary 269h 192h 1.4/s - 
Flak Cannon secondary 284h 225h 1.1/s 150uu 
Rocket Launcher primary 135h 112.5h 1.2/s 220uu 
Rocket Launcher secondary   144h 120h 1.2/s 200uu 
Sniper Rifle  115h 67.5h 1.7/s - 
Sniper Rifle headshot 255h 150h 1.7/s -

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 12:04 schreef Scarecrow het volgende:

in LavaGiant kun je op die manier op die bergketen komen

(leuk als je een sniper rifle hebt) >:)

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:44

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op maandag 11 februari 2002 14:11 schreef Vision het volgende:

[..]

Helemaal als je de CROTCH SHOT mutator hebt. >:)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Kzou nog eens met me config moeten kloten, had vroeger zelf eens al me aliases gezet (teringwerk), ben ik vergeten te backuppen |:(

Perfect Translocator Jump, Translocator Launch, Self Launch (is niet gelijk aan jump, is jezelf wegslingeren van een muur), hops enzo :P

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op zaterdag 09 februari 2002 10:19 schreef xtentic het volgende:
Truukjes?

Behindview vind ik NIET te spelen :r Kan je nauwelijks mikken ;(

• Loona35
Je moet ook steeds wisselen tussen behind view en normal view, dat is nou net de truc :)

Coret zit vol trucjes, je kunt jezelf met vlag onzichtbaar maken op verschillende plekken enz...

Dat jumpje in coret zit bij de vlag. Je kunt vanaf de vlag via 2 wegen naar boven, 1 met een jump-lift een als je met je rug naar de vlag staat naar links via een omhooglopende passage. Je kunt als je even oefent over het open stuk boven de vlag heen springen zodat je een fixe voorsprong creert op je achtervolger. Hoe? De bedoeling is dat je schuin op de paal in het midden loopt daar zit nog een klein hoekje waar je als je goed loopt ook op kunt komen. Als je nu springt haal je de overkant net :)

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zondag 10 februari 2002 16:57 schreef Taro het volgende:
;)

Verwijderd

Op maandag 11 februari 2002 19:35 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Behindview vind ik NIET te spelen :r Kan je nauwelijks mikken ;(
Moet je een bind maken dat als je op een knop drukt en ingedrukt houdt dat ie alleen dan behindview 1 doet, is soms wel handig (kan je om muurtjes heen kijken enzo, niet dat het veel helpt maar toch..)

• raptorix
Op zondag 10 februari 2002 16:57 schreef Taro het volgende:

[..]

LOL Taro je krijgt concurrentie :)

• Bootje
  • Laatst online: 02-11 10:00
Die "over the flag jump" in coret is idd erg handig! :D

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

als je truukjes wil moet je me maar ff een mailtje sturen.

ik weet bijna alles.. ;)

p3pper@hetnet.nl

dan spreken we wel op een server af of zo.

dus...

• Loona35
Op woensdag 13 februari 2002 11:04 schreef P3PP3R het volgende:

ik weet bijna alles.. ;)

p3pper@hetnet.nl

* Ik heb clanleden nodig* ? >:)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

jij heb leden nodig?

....stuur maar een mailtje (ben op dit moment clanloos :'( )

dus...

• FleshY
  • Laatst online: 25-06-2023
Trukjes kun je het beste leren door ze te zien in demo's en movies en ze daarna zelf uren te oefenen.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op woensdag 13 februari 2002 11:31 schreef FleshY het volgende:
Trukjes kun je het beste leren door ze te zien in demo's en movies en ze daarna zelf uren te oefenen.
Ja, dat is zeker waar. Maar dan moet je wel eerst de filmpjes hebben. ik heb ze wel hoor, daar niet van.... :)
Op maandag 11 februari 2002 19:41 schreef loona35 het volgende:
Je moet ook steeds wisselen tussen behind view en normal view, dat is nou net de truc :)

Coret zit vol trucjes, je kunt jezelf met vlag onzichtbaar maken op verschillende plekken enz...

Dat jumpje in coret zit bij de vlag. Je kunt vanaf de vlag via 2 wegen naar boven, 1 met een jump-lift een als je met je rug naar de vlag staat naar links via een omhooglopende passage. Je kunt als je even oefent over het open stuk boven de vlag heen springen zodat je een fixe voorsprong creert op je achtervolger. Hoe? De bedoeling is dat je schuin op de paal in het midden loopt daar zit nog een klein hoekje waar je als je goed loopt ook op kunt komen. Als je nu springt haal je de overkant net :)
Je kan beter de vlag pakken en dan met de hamer gelijk achteruit terug omhoog springen, waar je dus ook via die jump lift komt. Dan heb je pas een voorsprong, zij moeten via de jumplift gaan, of eerst de translocator pakken. Dan ben jij al een stuk verder en hoef je alleen maar ff een paar combos te maken achter je voor als ze je volgen.
Vervolgens om het leuk te houden gaan zij allemaal via de onderkant omlopen naar boven om je te killen. Wat je dan doet is of snel zijn en mzzl hebben, of weer terug gaan naar de enemy base, daar nog ff wachten en dan heb je een vrije doortocht. Dan hangt het alleen nog van je teamgenoten af ofze goede backup geven en jou dus een vrije doorgang geven naar je eigen basis.
Het klinkt simpel, maar dat is het gelukkig niet :P

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 13 februari 2002 12:24 schreef TD-DMZ het volgende:

Het klinkt simpel, maar dat is het gelukkig niet :P
echt wel easy om te doen hoor *D

dus...

Verwijderd

jezus wat een topic, speel gewoon een heel weekend achter elkaar ut, dan ken je al die o zo handige ''truukjes'' wel |:( |:( ???!!!

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 13 februari 2002 12:53 schreef 31482 het volgende:
jezus wat een topic, speel gewoon een heel weekend achter elkaar ut, dan ken je al die o zo handige ''truukjes'' wel |:( |:( ???!!!
ROFLMAO

Dan speel jij z eker geen UT. Ik speel al UT sinds het uit is. Eerst single player, toen analoog online, toen via gasema online, en nu eindelijk met goede ping (ADSL) nog steeds online.

En al die truukjes zijn in theorie heeeeeeeeel makkelijk, maar in de praktijk al moeilijker. Start je zelf een game en ga je in je eentje lopen oefenen op die truukjes, dan is het al moeilijk, maar in een war zoiets uithalen vergt toch echt onwijs veel oefening lmfd........

Verder geen flame dit hoor, maar je denkt er wel erg makkelijk over imo.

[ Voor 0% gewijzigd door Ginz op 11-04-2018 10:30 ]

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Pepper

Pepper

The one and only!!

idd ik heb er ook een paar jaartjes over gedaan om in top vorm te komen en alle trucjes te kunnen.

en in een weekend doe je dat niet dat iz zeker

btw dit is ook geen flame :D

dus...

• Meelobee
  • Laatst online: 16:53

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

[..]

(leuk als je een sniper rifle hebt)
Dat lukt ook gewoon door 2x de Translocator te gooien :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 15:27 schreef P3PP3R het volgende:
idd ik heb er ook een paar jaartjes over gedaan om in top vorm te komen en alle trucjes te kunnen.
en in een weekend doe je dat niet dat iz zeker
btw dit is ook geen flame :D
Mag ik even kotsen na het woord "topvorm"? :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Pepper

Pepper

The one and only!!

ok ga je gang tis idd een beetje om te :r maar ik probeerde iets duidelijk te maken. snappie :?

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 15:52 schreef P3PP3R het volgende:
ok ga je gang tis idd een beetje om te :r maar ik probeerde iets duidelijk te maken. snappie :?
Dit is geen flame, maar met jouw manier van praten heb ik het idee dat je de beste UT-speler van de wereld bent en iedereen jaloers op je zou moeten zijn, maak anders een demo voor iemand die wil zien hoe het moet, of leg het precies uit ipv alleen te vertellen hoelang jij wel niet hebt moeten oefenen om "zo goed te kunnen worden".....

• Pepper

Pepper

The one and only!!

....zucht.....

maak er zelf maar een mooi verhaaltje van ik heb al genoeg flame gekregen.. hiermee |:(

het ging meer er om over het leren van de trucjes

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:06 schreef P3PP3R het volgende:
....zucht.....
maak er zelf maar een mooi verhaaltje van ik heb al genoeg flame gekregen.. hiermee |:(
Stel je niet zo aan :x

Ipv te praten zou je eens wat demos op moeten nemen hoe je die trucjes dan doet, daar heeft de topicstarter wat aan!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 13 februari 2002 11:04 schreef P3PP3R het volgende:

ik weet bijna alles.. ;)

p3pper@hetnet.nl

:? :)

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

De topicstarter zou eens wat van deze demos moeten bekijken, daar kan ie misschien wat van leren :)

badct.4players.de:1337/files.php?topicid=16

• Loona35
Helaas speel ik al een jaar niet meer, zal eens rondvragen bij bekende. Ik had namelijk demo's liggen voor nieuwe clanleden zodat ze snel konden leren hoe de backup route loopt per level enz. Zat veel van dit soort gein in.

En zolang doe je er niet over om in de top te komen, ik zat binnen een half jaar bij de hoogt gerankeerde UTi clan... Was wel elke dag paar uur spelen, vandaar dat ik gestopt ben :)

• raptorix
Met vlaggen rennen is voor n00bs ;)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Ja dat kan maaruh.. je speelde zeker ook al ander 3d shooters zeker? dan gaat dat sneller

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:13 schreef raptorix het volgende:
Zonder vlaggen rondrennen en alleen maar anderen neerschieten is eigenlijk nog sneuer :)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

hoe wil je de vlag anders op je basis krijgen???

dus...

• Loona35
Op woensdag 13 februari 2002 16:15 schreef Taro het volgende:

[..]

Zonder vlaggen rondrennen en alleen maar anderen neerschieten is eigenlijk nog sneuer :)
Nee zonder vlag rondrennen en niemand neerschieten is iets wat alleen weg gelegt is voor de die-hards...

En uhm ik speelde van te voren Q2

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:12 schreef loona35 het volgende:
En zolang doe je er niet over om in de top te komen, ik zat binnen een half jaar bij de hoogt gerankeerde UTi clan...
Instagib werd op dat moment niet veel gespeeld en daar is veel veranderd, vraag me af of het je nu nog zou lukken, ik speel alleen NW CTF en dat is lichtelijk aan het doodgaan (Op clanbase dan) :(

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:17 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

hoe wil je de vlag anders op je basis krijgen???
Door TDM te spelen? :)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 13 februari 2002 16:18 schreef Taro het volgende:

[..]

Door TDM te spelen? :)
.... |:( ging toch over CTF?

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:21 schreef P3PP3R het volgende:

[..]

.... |:( ging toch over CTF?
Hij is een TDM speler.....

• Pepper

Pepper

The one and only!!

ah ok jij je zin :)

dus...

• Meelobee
  • Laatst online: 16:53

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Met vlaggen rennen is voor n00bs
Op woensdag 13 februari 2002 16:15 schreef Taro het volgende:
Dat zeg ik, domination rulez :P

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• Loona35
Op woensdag 13 februari 2002 16:18 schreef Taro het volgende:

[..]

Instagib werd op dat moment niet veel gespeeld en daar is veel veranderd, vraag me af of het je nu nog zou lukken, ik speel alleen NW CTF en dat is lichtelijk aan het doodgaan (Op clanbase dan) :(
Ik weet heel zeker dat me dat zou lukken ik val nu namelijk nog af en toe in bij top clans. Je kunt ook gewoon nicklamen noemen maljah >:)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:31 schreef loona35 het volgende:

[..]

Ik weet heel zeker dat me dat zou lukken ik val nu namelijk nog af en toe in bij top clans. Je kunt ook gewoon nicklamen noemen maljah >:)
Mhm, als je dat op Clanbase doet zal ik het mooi ff doorvertellen :) j/k, maar ik vind dat niet echt kunnen.

• Loona35
Ach als de tegenstander zo lame is om een forfait win in te vullen omdat de andere een speler te kort hebben vind ik wel meevallen hoe lame het is...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:35 schreef loona35 het volgende:
Ach als de tegenstander zo lame is om een forfait win in te vullen omdat de andere een speler te kort hebben vind ik wel meevallen hoe lame het is...
Dat zijn regels en als een clan niet genoeg spelers heeft is dat hun probleem, dan vind jij het ineens wel kunnen om te gaan nicklamen?
Je weet tegen wie je speelt en daar stel je je op in, als ineens iemand een bepaalde naam heeft maar speelt heel anders dan diegene vind ik dat sneu, join dan gewoon al die clans en zie in dat je een clanhoer bent :)

• Loona35
Nah want die tegenstander gebruikt me ook vaak genoeg :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op woensdag 13 februari 2002 16:40 schreef loona35 het volgende:
Nah want die tegenstander gebruikt me ook vaak genoeg :P
:) Maarja erg offtopic nu, ik ga UT'en......

• ravenger
hey man je kent [LEGO]Pepper toch wel :D
good old times heheh

• -=MOL=-

-=MOL=-

Op woensdag 13 februari 2002 16:41 schreef Taro het volgende:

[..]

:) Maarja erg offtopic nu, ik ga UT'en......
Alles ff gelezen snel, ik ga ook maar UT'en....... :)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 13 februari 2002 19:29 schreef RaVeNgEr het volgende:
hey man je kent [LEGO]Pepper toch wel :D
good old times heheh
ja man goeie gast hé ;)

dus...

• FleshY
Heb em volgens mij wel eens gezien maar ken em nie van naam :P *D

• Pepper

Pepper

The one and only!!

waar heb je heb dan gezien?

dus...

Verwijderd

Ik heb pepper ook zien spelen en het was om te huilen...

• Pepper

Pepper

The one and only!!

:) kut voor hem

dus...

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Start eens een server..gaan we knallen ;)

Verwijderd

Topicstarter
server, knallen? joepieeeeeeeeeeeeeee, feestje, biertje, knallen en uuh, waar blijft die server dan?

• FleshY
Weet nie ik hoefde nm nie op te zetten :P

• Pepper

Pepper

The one and only!!

wie dan wel :?

dus...

Verwijderd

Topicstarter
opzetten die handel :P

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:25
Ik wil al die diehards hier wel zien spelen :P
kom maar op met die server!!!

(niet dat ik goed ben, daarom wil ik spectatoren :p )

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
c00lzz!!! vette trucjes hoor :)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 20:19

-Sander-

///M Powerrrrrr

[..]

kun je dat uitleggen hoe je dat doet ??? ik krijg ut niet voorelkaar, waar moet ik het doen bij welke muur ed.. ??

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 15 februari 2002 00:00 schreef Alfa_33 het volgende:

[..]

kun je dat uitleggen hoe je dat doet ??? ik krijg ut niet voorelkaar, waar moet ik het doen bij welke muur ed.. ??
Je gooit je translocator op een dak bijvoorbeeld, en op dat dak ga je staan en schiet je hem op hetzelfde dak, dan pak je je piston, die hou je ingedrukt, dan schiet je je translocator weg met je piston richting de muur et voila :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Zal ik even een filmpje maken? Ik zal hem zo posten.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik heb een kleine .avi gemaakt van hoe je moet telepunten vanuit de basis naar de muur in Lava, het kan ook op andere plekken, maar zo moet het :)
Ik heb me weapon hidden staan, maar je moet maar onderin kijken welke ik heb op dat moment.
Download hem hier: members.chello.nl/m.lanphen/taro-telepunt.avi (1.10MB)

• raptorix
Kan trouwens ook in face, knal je hem de andere basis in :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Moeten er nog meer filmpjes gemaakt worden? :)

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Ja,

een actie UT-filmpje van jou. ;)

dus...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 15 februari 2002 16:23 schreef P3PP3R het volgende:
Ja,

een actie UT-filmpje van jou. ;)
Ben al een paar weken bezig met de 2e UT Movie :)

Over een paar weken is ie af en kan iedereen genieten van de beste kills ooit gemaakt :x

• Pepper

Pepper

The one and only!!

EN de bloopers dan? :? ?

;)

dus...

• raptorix
Op vrijdag 15 februari 2002 16:39 schreef Taro het volgende:

[..]

Ben al een paar weken bezig met de 2e UT Movie :)

Over een paar weken is ie af en kan iedereen genieten van de beste kills ooit gemaakt :x
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat vorige filmpje beetje saai vond, vond de kills beetje simplistisch, het is idd lastig om goede kills te vinden in demo's, zelf heb ik nu ongeveer 15 demo's doorgespit en daaruit 4 goede acties gecaptured.

• ravenger
ja idd, als je ziet wat sommige gasten doen qua tricks enzo en ik bekijk je eerste movie dan lach ik me dood :), ook een combo in liandri die je als test maakte, dat was gewoon echt een doodsimpele combo, die echt 800x beter kan :)

• Wacky
  • Laatst online: 01-11 22:16

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Hoe maak je die filmpjes :? Ik heb alleen demo's :{

Nu ook met Flickr account

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 15 februari 2002 18:08 schreef RaVeNgEr het volgende:
ja idd, als je ziet wat sommige gasten doen qua tricks enzo en ik bekijk je eerste movie dan lach ik me dood :), ook een combo in liandri die je als test maakte, dat was gewoon echt een doodsimpele combo, die echt 800x beter kan :)
UT Movie 2 wordt veel beter, ik heb meer dan 100 demos op me hd staan en vele delen ervan zijn zeer goed, en we waren de 1e ooit die een UT Movie maakten, moesten we ook nog op een speciale manier doen (Tv-out naar Tv-in :( )maar we hebben ervan geleerd!

Nu kan je dat met speciale programma's dat doen en dat werkt veel beter.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op vrijdag 15 februari 2002 18:18 schreef Wacky het volgende:
Hoe maak je die filmpjes :? Ik heb alleen demo's :{
Je kan filmpjes maken van demos, maar dit is veel werk en doe je niet 1-2-3, ga er van uit dat je 30 minuten bezig bent om een stukje van 5-10 seconden als .avi te maken!

Ik heb er allemaal speciale software voor en ik heb al zo'n 200 demos omgezet dus ik kan het nu snel doen en weet precies hoe alles moet, of steek er dagen tijd in of begin er niet aan!

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op vrijdag 15 februari 2002 22:56 schreef Taro het volgende:

[..]

Je kan filmpjes maken van demos, maar dit is veel werk en doe je niet 1-2-3, ga er van uit dat je 30 minuten bezig bent om een stukje van 5-10 seconden als .avi te maken!

Ik heb er allemaal speciale software voor en ik heb al zo'n 200 demos omgezet dus ik kan het nu snel doen en weet precies hoe alles moet, of steek er dagen tijd in of begin er niet aan!
Maar met welk programma? Die tijd boeit met niet :+

edit:
Ik zie het al, UT movie *D

Verwijderd

Op zaterdag 09 februari 2002 10:31 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Dat dogen ja..
arg, springende mensen zijn n00bs!!

snorry, maar ik dodgde vroeger, nu hoef ik dat niet meer, ik kan ontwijken door gewoon te strafen en een beetje leuk te spelen en schieten...
mensen die heel de tijd op en neer springen zijn gewoon irritant, dan heb ik zoiets van "leer dodgen"

imho zijn springers meestal n00bs...

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Waar kan ik dat UT Movie ergens downloaden? Of is het geen freeware :?

Let op: dit is geen warez request

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Kheppet al :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Op zaterdag 16 februari 2002 15:52 schreef Wacky het volgende:
Kheppet al :P
Het heet niet UT Movie maar movieunreal en je kan het op www.badct.de vinden, dan de files sectie en dan de ut movies afdeling, 2e pagina, movieunreal2002.zip, gl ermee :)

• ravenger
heb ik die al of is dat een nieuwe versie waar de bugs uit zijn?

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Op zaterdag 16 februari 2002 19:59 schreef Taro het volgende:

[..]

Het heet niet UT Movie maar movieunreal en je kan het op www.badct.de vinden, dan de files sectie en dan de ut movies afdeling, 2e pagina, movieunreal2002.zip, gl ermee :)
Thanks, het crasht hier nog een beetje .. maar ik kom er wel uit denk ik :)

Pagina: 1 2 Laatste