Bij voorhand wil ik zeggen dit is geen script reqeust geen aanvraag of aandoen tot niet vragen of iemand het wil maken of iemand een link post waar je de functies kan zien die je moet gebruiken ik wil alleen weten of het volgende mogelijk is of dat het totaal onmogelijk is ik mijn theorie:
Men nemen:
- Random icon phpscript
- zo een reclame ding dat als mensen op de link klikken dat de gene van wie de site is het geld krijgt (of teminste de gene van wie het account is)
- een Forum like this`
Je maakt i.p.v dat er .gif staat zet je .html neer.
Dan upload je al die html's en dan als iemand het forum bezoekt dan krijg JIJ de kliks
Note: ik weet dat het best wel lame klinkt maar ik vraag me af of het mogelijk volgens mij moet het theoretisch gewoon mogelijk zijn.. dat een of ander yesterday figuur het gaat doen en zo zijn geld verdient op nadoen van andermans board.
Disclaimer:
Dit is geen bericht voor het aanzetten tot ik wil alleen weten of het theoretisch en praktisch mogelijk is..
Graag serieuse antwoorden 't is namelijk ook een serieuze vraag.
Men nemen:
- Random icon phpscript
- zo een reclame ding dat als mensen op de link klikken dat de gene van wie de site is het geld krijgt (of teminste de gene van wie het account is)
- een Forum like this`
Je maakt i.p.v dat er .gif staat zet je .html neer.
Dan upload je al die html's en dan als iemand het forum bezoekt dan krijg JIJ de kliks
Note: ik weet dat het best wel lame klinkt maar ik vraag me af of het mogelijk volgens mij moet het theoretisch gewoon mogelijk zijn.. dat een of ander yesterday figuur het gaat doen en zo zijn geld verdient op nadoen van andermans board.
Disclaimer:
Dit is geen bericht voor het aanzetten tot ik wil alleen weten of het theoretisch en praktisch mogelijk is..
Graag serieuse antwoorden 't is namelijk ook een serieuze vraag.