Allereerst wil ik zeggen dat ik weet dat dit eigenlijk niet het juiste forum is voor dit soort vragen, maar aangezien ik denk dat er hier veel mensen met een bovengemiddelde kennis van muziek zitten die mij misschien kunnen helpen, stel ik hem toch maar:
Omstreeks juli 1999 ben ik op vakantie geweest naar Zeeuws Vlaanderen. In een discotheek in Cadzand- Bad en ook in verscheidene discotheken in Knokke (in België) werd een dance nummer gedraaid waarvan ik alleen nog de tekst ken
Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer op mp3.
Ik heb het liedje toendertijd op een cassettebandje opgenomen toen het op Radio Donna kwam, dus ik weet ongeveer hoe de tekst gaat, maar het kan zijn dat ik bepaalde stukken verkeerd heb verstaan.
Heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet of van wie het is?
De tekst (gezongen door een vrouw) is ongeveer als volgt:
I can see the magic of the light/lie,
It feels so good, you make me fly
I feel like an angel, innocence/innocent inside
Come on and take me
Do not stop (2 keer)
Do not stop
It feels so good
Come on and take me
It feels so good
I feel like an angel
It feels so good, come on and take me (10 keer)
Come on and (13 keer)
Come on and take me
Do not stop
Come on and take me
Omstreeks juli 1999 ben ik op vakantie geweest naar Zeeuws Vlaanderen. In een discotheek in Cadzand- Bad en ook in verscheidene discotheken in Knokke (in België) werd een dance nummer gedraaid waarvan ik alleen nog de tekst ken
Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer op mp3.
Ik heb het liedje toendertijd op een cassettebandje opgenomen toen het op Radio Donna kwam, dus ik weet ongeveer hoe de tekst gaat, maar het kan zijn dat ik bepaalde stukken verkeerd heb verstaan.
Heeft iemand enig idee hoe dit nummer heet of van wie het is?
De tekst (gezongen door een vrouw) is ongeveer als volgt:
I can see the magic of the light/lie,
It feels so good, you make me fly
I feel like an angel, innocence/innocent inside
Come on and take me
Do not stop (2 keer)
Do not stop
It feels so good
Come on and take me
It feels so good
I feel like an angel
It feels so good, come on and take me (10 keer)
Come on and (13 keer)
Come on and take me
Do not stop
Come on and take me