respawn killers en n00bs met een veel te lomp wapen in een hele kleine map of constant suicide acties doen (ik speel veel mohaa). lopen ze met de rocketlauncher tot voor je voeten, boem, ik dood, hij dood.
campers/respawn killers

en maar frags scoren. Ik speel altijd instagib dus je bent gelijk dood. Ze kunnen niet gewoon spelen omdat ze dan niet winnen.
Ik
op die gasten
en maar frags scoren. Ik speel altijd instagib dus je bent gelijk dood. Ze kunnen niet gewoon spelen omdat ze dan niet winnen.
Ik
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
anders ik wel!!Op zaterdag 09 februari 2002 11:02 schreef B4RtJe het volgende:
campers/respawn killers![]()
Ikop die gasten
of snipers in deathmatch, een van de redenen dat ik ben gestopt met Normal Weapons
respawn je in face (UT) meteen weer headshot, man game dan niet ofzo
In Half-life Deathmatch:
- Respawn Trippers (mensen die tripmines plaatsen bij respawn punten, dus als je respawned explodeerd die tripmine direct wat resulteerd in een death)..
- Players met een clantag die er echt NIETS van bakken.
- Player(1) tot en met Player (321178263)
- Players die satchels op respawn punten leggen en wachten tot je respawned waarna ze de stapel van +/- 5 satchels af laten gaan wat wederom resulteerd in een death..
- Players die tegen je aan lopen en dan een raket af vuren.. Player dood/ jij dood..
- Map: Frenzy
- Players die iedereen verrot schelden als ze gefragged worden.
- Respawn Trippers (mensen die tripmines plaatsen bij respawn punten, dus als je respawned explodeerd die tripmine direct wat resulteerd in een death)..
- Players met een clantag die er echt NIETS van bakken.
- Player(1) tot en met Player (321178263)
- Players die satchels op respawn punten leggen en wachten tot je respawned waarna ze de stapel van +/- 5 satchels af laten gaan wat wederom resulteerd in een death..
- Players die tegen je aan lopen en dan een raket af vuren.. Player dood/ jij dood..
- Map: Frenzy
- Players die iedereen verrot schelden als ze gefragged worden.
ook als wij een UT war spelen "you are cheating! you are camping!"
en dat altijd als ze met dik 5-0 of 10-0 achter staan, als hun voor zouden staan komt er vervolgens "what a bunch of n00bs whahah"
en dat altijd als ze met dik 5-0 of 10-0 achter staan, als hun voor zouden staan komt er vervolgens "what a bunch of n00bs whahah"
Verwijderd
Met CS:
1. cheaters
2. Blockers
3. team killers
4. mensen die hun frag niet verdienen
5. LAG
6. AFK (behalve als ik ze met me knife doodmaak)
7. Snipers die me afmaken
8. mensen met een DBZ spray-logo
9. Headshot in me kop
en als laatste
10. Zeuren en scheldende n00bs
voor de rest kom maar op
1. cheaters
2. Blockers
3. team killers
4. mensen die hun frag niet verdienen
5. LAG
6. AFK (behalve als ik ze met me knife doodmaak)
7. Snipers die me afmaken
8. mensen met een DBZ spray-logo
9. Headshot in me kop
en als laatste
10. Zeuren en scheldende n00bs
mensen die in de weg lopen.
als ik iemand helemaal afschiet en hij wil maar niet dood gaan en hij schijt mij af
als ik iemand helemaal afschiet en hij wil maar niet dood gaan en hij schijt mij af
Dat Wolfenstein helemaal wordt verneukt voor die domme beesten! Het was net cool enzo, beetje moffan afschieten. Dan krijg je van die domme beesten
Verwijderd
Ik irriteer me het meest aan eikels die de hele tijd met dynamiet of stickybombs ofzo rondlopen, en die zooi overal maar neerpleuren, zodat jij er overheen loopt. Die rotzooi kan echt het hele spel verpesten. Dat zijn dan vaak diezelfde mannetjes die ook vaak campen en zo'n irritant lachje hebben als ze iemand killen op een LAN-game. Diezelfde gasten winnen gelukkig nooit en hebben vaak ook nog eens zo'n 'sla mij!'-hoofd (rood haar en/of een lelijke bril met een bijbehorend geeky smoelwerk), dus dat is altijd dolle pret op een LAN-party
.
Verwijderd
Ten eerste dit: [topic=76705/1/25] <-- teamkillers dus.
Maar:
Maar:
Ik irriteer me aan onechte figuren in games. Dus rare monsters die op je afkomen etc. Echte mensen zijn gewoon veel leuker. (ik heb het nu dus over een bepaald soort games als quake/ut etc)Op vrijdag 08 februari 2002 19:29 schreef DataBeest het volgende:
Maar meer aan zoiets als: Dat er zo veel geweld in is, Dat de besturing kut is.. oid.
Verwijderd
Ben je zo'n mietje die zich gaat verstoppen in een hoekje met een snipe-gun om zo toch wat mensen af te knallen zodat hij ook met de team-eer kan strijken. Komop zeg, niet zo bang zijn, jezelf gewoon in het gevecht werpen, dat is veel leuker.Op zaterdag 09 februari 2002 07:57 schreef liquidlizard het volgende:
-Camping rulez
Lange laadtijden, weinig originaliteit. Ook; respawning van enemy's in MOHAA! Dat maakt het weer net niet helemaal leuk..!
"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"
misschien is zo'n soortgelijk geval al geweest..
Als je pissed bent en je wilt fraggen in UT.
En dan lukt het niet. Je wordt gewoon keihard gesloopt.
Daar irriteer ik me best aan..
Als je pissed bent en je wilt fraggen in UT.
En dan lukt het niet. Je wordt gewoon keihard gesloopt.
Daar irriteer ik me best aan..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Verwijderd
Nee joh, hardstikke leuk juist. Je wint er geen kills mee, maar het is toch een DEATHmatch?Op zaterdag 09 februari 2002 10:49 schreef DarthRaider het volgende:
respawn killers en n00bs met een veel te lomp wapen in een hele kleine map of constant suicide acties doen (ik speel veel mohaa). lopen ze met de rocketlauncher tot voor je voeten, boem, ik dood, hij dood.
als ALLES NET fout gaan als ik UT aan het spelen, NET iets voor me gejat wordt, spamfrags 
ARG
ARG
Verwijderd
Cheaters, mensen die alleen maar kunnen winnen met een rocketlauncher (in mohaa) en lag op mijn @homo kabel.
cheaters of slechte ai
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Bij RTCW vind ik het echt heel slecht dat als er een map wordt geladen dat degenen met een snellere computer (en dus kortere laadtijd) eerder het veld op kunnen. Nu zit ik daar wel bij,. maar helemaal eerlijk is het niet...
Ook irritant is dat als je restart doet dat dit niet wordt aangegeven. Heb je bijna altijd misverstanden over.
Ook irritant is dat als je restart doet dat dit niet wordt aangegeven. Heb je bijna altijd misverstanden over.
campers, nicklamers, cheaters en nerds die behindview gebruiken...
-Praatjesmakers
-Nicklamers/fakers
-Mensen die na 20 minuten gaan zeuren dat hun ping wel heeeeel slecht is.
-Mensen die roepen dat het geen kunst is om met ping 30 te winnen (hebben ze zelf 80)
-Mensen die een 1on1 met je starten en na 6-0 gewoon weggaan of beginnen te blaten dat je aimbot gebruikt
-Lag als je net je rocktets wilt gaan afvuren.
-Flakhoeren
-Minihoeren
-Pulsehoeren
-Nicklamers/fakers
-Mensen die roepen dat het geen kunst is om met ping 30 te winnen (hebben ze zelf 80)
-Mensen die een 1on1 met je starten en na 6-0 gewoon weggaan of beginnen te blaten dat je aimbot gebruikt
-Flakhoeren
-Minihoeren
-Pulsehoeren
- Cheaters
- Campers
- Slechte besturing
- Vage Gameplay
- Campers
- Slechte besturing
- Vage Gameplay
Beleef jij nog wel lol aan een spelletje?Op donderdag 14 februari 2002 00:55 schreef raptorix het volgende:
-Praatjesmakers
-Nicklamers/fakers
-Flakhoeren
-Minihoeren
-Pulsehoeren
ja dat van cheaters en, teamkillers weten we nou wel.
dacht dat dit wel een leuk topic was.
wilde meer lezen over de irritaties in de spellen ZELF.
voor mij:
- kuteindes
- irritante camerastanden
- lelijke lipsynchronisatie
voor mij:
- kuteindes
- irritante camerastanden
- lelijke lipsynchronisatie
Zoals ik dus al zei:Op donderdag 14 februari 2002 01:05 schreef RelaXXinG het volgende:
Op woensdag 13 februari 2002 23:32 schreef RedTop het volgende:
Bij RTCW vind ik het echt heel slecht dat als er een map wordt geladen dat degenen met een snellere computer (en dus kortere laadtijd) eerder het veld op kunnen. Nu zit ik daar wel bij,. maar helemaal eerlijk is het niet...
Blokkers, Cheaters, Lamers en Campers en AWP-ers in CS
Verwijderd
Buiten Cheaters in games , Die moeten gewoon een nekschot krijgen naast hun buro 
Games waar je niet je resolutie kan veranderen ,
Of dat je 80.000 menu's moet door worstelen om je instellingen te veranderen , en zaker als ie dan komt ja maar we van van 200x300 naar 1280x1024 en moeten dan de game herstarten... fijn met die grote games
Ook een Fijne irri , Game spelen en bij level 20 krijg je de melding: Error reading from drive E ! , exit game
Games waar je niet je resolutie kan veranderen ,
Of dat je 80.000 menu's moet door worstelen om je instellingen te veranderen , en zaker als ie dan komt ja maar we van van 200x300 naar 1280x1024 en moeten dan de game herstarten... fijn met die grote games
Ook een Fijne irri , Game spelen en bij level 20 krijg je de melding: Error reading from drive E ! , exit game
Mjah rap zo kan je alle wapens wel opnoemenOp donderdag 14 februari 2002 00:55 schreef raptorix het volgende:
-Praatjesmakers
-Nicklamers/fakers
-Flakhoeren
-Minihoeren
-Pulsehoeren
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Die ping eikels haha ja was ze vergeten, maar ik ben het ermee eens als je ping in het begin boven de 100 is vind ik dat je moet kunnen weigeren als je tegenstander met 30 speelt. De lol is er dan voor mij iig af...
Maar niet na 20 min nee
Maar niet na 20 min nee
ik heb echt een groffe hekel aan mensen die eenofandere text aan een toets hebben gebind en die dan tweehonderd keer achter mekaar moeten melden, en ook die lui die tweehonderd keer achter elkaar zelfmoord plegen wat ook weer in beeld gemeld wordt
verder nog irritant: van die lui die altijd maar blijven zeiken, als je wint dan komt het door: ping, altijd hetzelfde wapen, cheaten, aimbots etc.
cheaters en aimbotters zijn natuurlijk ook vervelend, maar die kom je bij unreal1 niet zo veel tegen
gelukkig is er voor dit alles een prima oplossing: selectief afslachten die mensen, en bij elke keer als ze sterven iets simpels als 'you suck idiot' zeggen, dan zijn
ze meestal wel vertrokken na een map of 2
verder nog irritant: van die lui die altijd maar blijven zeiken, als je wint dan komt het door: ping, altijd hetzelfde wapen, cheaten, aimbots etc.
cheaters en aimbotters zijn natuurlijk ook vervelend, maar die kom je bij unreal1 niet zo veel tegen
gelukkig is er voor dit alles een prima oplossing: selectief afslachten die mensen, en bij elke keer als ze sterven iets simpels als 'you suck idiot' zeggen, dan zijn
ze meestal wel vertrokken na een map of 2
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
dat met die lag kan ik me nog voorstellen, dat is echt kl0teOp donderdag 14 februari 2002 00:55 schreef raptorix het volgende:
-Flakhoeren
-Minihoeren
-Pulsehoeren
maar dat gezeik over wapens irriteerd me wel, sommige spelers zijn gewoon erg goed met 1 wapen
btw, je was de shock hoer vergeten, of ben je er zelf 1 ???
wat me mateloos irriteerd zijn aimbot users, er lopen een paar van die gasten games op "Wannadoo 3" te verzieken
Een camera die zo in het rond zwaait dat je d'r gewoon misselijk van wordt.
En als het spel besluit om stiekem iets over te nemen of niet te doen wat jij wil.
Kan het mij wat schelen dat het dan fout kan gaan.
En als het spel besluit om stiekem iets over te nemen of niet te doen wat jij wil.
Kan het mij wat schelen dat het dan fout kan gaan.
leeg
Van die gasten die je ergens naar buiten duwen als je even wacht (bij smoke grenades enzo)voor de guys van het andere team, en weer 20 kogels uit een M4 in je kokosnoot.
Shockhoer moi ?Op donderdag 14 februari 2002 09:31 schreef You-Suk het volgende:
[..]
dat met die lag kan ik me nog voorstellen, dat is echt kl0te
maar dat gezeik over wapens irriteerd me wel, sommige spelers zijn gewoon erg goed met 1 wapen
btw, je was de shock hoer vergeten, of ben je er zelf 1 ???
wat me mateloos irriteerd zijn aimbot users, er lopen een paar van die gasten games op "Wannadoo 3" te verzieken
Ik zeg niet dat het verboden is maar ik irriteer me er wel aan
Verwijderd
Met multiplayer:
dat staat er allemaal al
Bij Singleplayer
Slechte/te korte filmpjes
geen sfeer
slecht einde
AI fouten
eentonigheid (B&W)
Als ik niet kan winnen
Te makkelijk
te moeilijk (komt niet vaak voor
)
te kort
Algemeen
Uitgestelde spellen die niet verbeterd worden (spel mag best later komen maar de xtra tijd moet wel goed gebruikt worden !)
bugs die je met een 100+ Mb patch moet oplossen
dat staat er allemaal al
Bij Singleplayer
Slechte/te korte filmpjes
geen sfeer
slecht einde
AI fouten
eentonigheid (B&W)
Als ik niet kan winnen
Te makkelijk
te moeilijk (komt niet vaak voor
te kort
Algemeen
Uitgestelde spellen die niet verbeterd worden (spel mag best later komen maar de xtra tijd moet wel goed gebruikt worden !)
bugs die je met een 100+ Mb patch moet oplossen
Verwijderd
Hmm ik vind het verrot bij n game als Thief dat die helemaal verneukt wordt omdat er van die lompe monsters inzitte (zelfde als bij RTCW)
LOLOp donderdag 14 februari 2002 10:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Shockhoer moi ?
Als je helemaal ingemaakt word, samen met het rest van het team (CS, assault, T rushed 8 potjes achter elkaar, 8 keer worden we compleet afgemaakt (rot reef
)
Als ik 5 keer door dezelfde dude wordt neerknald.
Als ik neergeschoten word door iemand die ik helemaal absoluut niet gezien heb (of kon zien)
Als we afspreken te rushen, er word geschoten en opeens sta je helemaal alleen tegen de tegenstanders.
Als ik 5 keer door dezelfde dude wordt neerknald.
Als ik neergeschoten word door iemand die ik helemaal absoluut niet gezien heb (of kon zien)
Als we afspreken te rushen, er word geschoten en opeens sta je helemaal alleen tegen de tegenstanders.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Hahah dat vind ik nou ook. Ben meteen gekapt toen ik in die kelder kwam. Kzit nu lekker the mohaa'nOp donderdag 14 februari 2002 11:17 schreef WouteRF het volgende:
Hmm ik vind het verrot bij n game als Thief dat die helemaal verneukt wordt omdat er van die lompe monsters inzitte (zelfde als bij RTCW)
Idd, spreek dan niet af te gaan rushen... Dat is zooooooo irritant: n00b teammates die niet door willen rushen als er ook maar 1 kogel of granaat wordt geschoten/gegooid....Op donderdag 14 februari 2002 12:13 schreef SLaSH! het volgende:
Verwijderd
teamkillers
hele erge losers (qua spelen)
laggy servers
mensen die de hele tijd snipen (vervelend na een tijdje)
campers
mensen die lompe namen hebben (hitlers etc...)
hele erge losers (qua spelen)
laggy servers
mensen die de hele tijd snipen (vervelend na een tijdje)
campers
Dat is juist dan leuk om op die gastjes te schieten.Op donderdag 14 februari 2002 12:40 schreef OrkBozz het volgende:
🌞🍃
Verwijderd
- Slechte eindes, wil lekker veel, spectaculaire filmpjes 
- Te makkelijke games, van die gasten die eerst tegen je gaan praten en lopen, voordat ze gaan schieten, waardoor jij ze allang voor hun kanis heb geschoten.
- Te moeilijk, frustrerend!!
En voor die zombies in RTCW heb ik maar 1 woord: flamethrower
- Te makkelijke games, van die gasten die eerst tegen je gaan praten en lopen, voordat ze gaan schieten, waardoor jij ze allang voor hun kanis heb geschoten.
- Te moeilijk, frustrerend!!
En voor die zombies in RTCW heb ik maar 1 woord: flamethrower
Verwijderd
Goeie spellen met een lelijke, slechte, on-originele monsters, die irritant zijn, in de weg lopen en het spel verneuken.
rtcw
rtcw
Buiten de genoemde punten
Mensen die alle snipers campers noemen..
ik vind het heerlijk om te snipen in sommige games maar als ik snipe dan ren ik ook rond en hang ik nooit op "de" snipe plaatsen omdat dat lame is en de ervaren spelers maaien je daar toch neer...
campers zijn iri maar meestal wel erg makkelijk neer te halen (bewegend ben je in het voordeel als je eenmaal weet waar ze uithange:)
ik vind het heerlijk om te snipen in sommige games maar als ik snipe dan ren ik ook rond en hang ik nooit op "de" snipe plaatsen omdat dat lame is en de ervaren spelers maaien je daar toch neer...
campers zijn iri maar meestal wel erg makkelijk neer te halen (bewegend ben je in het voordeel als je eenmaal weet waar ze uithange:)
Verwijderd
dat ze bij rtcw altijd wel hopen dat iemand anders de vuile klusjes doet , zo als net ook , GVD geen 1 engineer aan bij de allies in het level castle ! wil je die level winnen dan zal je toch echt een engineer moeten hebben ! dus mocht ik fijn engineer zijn in m`n 1tje , dat kan ik natuurlijk nooit in m`n 1tje , een bom plaatsen en tegelijker tijd mezelf verdedigen
Verwijderd
ik vind dat campers moet kunnen , bij rtcw is het zo dat je op geen 1 plaats echt veilig zitOp donderdag 14 februari 2002 14:00 schreef Da_BoR het volgende:
Buiten de genoemde punten
Verwijderd
Om maar weer eens naar cs te gaan maar dan wel naar het CHEATEN maar toch niet naar het CHEATEN. Als jij met geluk ergens inrent en dan met 3 mensen achter elkaar doodschieten met 2 headshots. Jij helemaal blij je kunt je lol niet meer op en DAN. Dan komen die opmerkingen weer van noobs en verder hoef ik niks in te vullen want de rest weer al wat komt!!
een persoonlijke ergernis van mij:
Dat ze 2D zomaar aan de kant hebben geschoven voor 3D...
I miss those old skool games
Dat ze 2D zomaar aan de kant hebben geschoven voor 3D...
I miss those old skool games
Ik irriteer me aan IGI ga je schuur in kijk je, niemand te bekennen, draai je je om rennen er 40 man uit die schuur
Verwijderd
als je bij een vechtspel gaat zitten blokken(afweren)
dat doe ik echt nooid bij vecht spelen dat haat ik
en natuurlijk een klote besturing
dat doe ik echt nooid bij vecht spelen dat haat ik
en natuurlijk een klote besturing
Stomme eindes... zoals in MoH:AA...
O ja, nog vergeten.Op vrijdag 15 februari 2002 15:37 schreef Brian Dickens het volgende:
Stomme eindes... zoals in MoH:AA...
Stomme beginnen: Zoals MoH:AA.
Als het begin er niet aantrekkelijk uit ziet of kut werkt stop ik er al mee hoor.
🌞🍃
Verwijderd
in cs:
ik zit het team te stimuleren:
RE STORM THE FRONT TEAM!
GO! GO! GO!
STICK TO GETHER TEAM!
en dan allemaal hun eigen wegetje gaan..
sta ik daar in m'n up..
ik zit het team te stimuleren:
RE STORM THE FRONT TEAM!
GO! GO! GO!
STICK TO GETHER TEAM!
en dan allemaal hun eigen wegetje gaan..
sta ik daar in m'n up..
Verwijderd
Ik vind games irritant als ze in het nederlands zijn gesproken met zo'n K*T stem.........
Rotte camerastandpunten waardoor je net je jump niet kan maken.
Slechte vertalingen.
Te kort ( RTCW/Max Payne ).
Slechte vertalingen.
Te kort ( RTCW/Max Payne ).
Slechte AI. Het verbaast me nog steeds dat aliens keer op keer (en dan maakt het niet eens uit welk spel) kans zien om super high tech dingen uit te vinden, sneller dan licht, lasers, plasmadingesen, genetische manipulatie voor gevorderden, maakt niet uit wat, maar dat ze vaak geen kans zien om fatsoenlijk om een muurtje heen te lopen of fatsoenlijk de taktieken van de tegenstander te counteren
Ja idd, en dan nog te bedenken dat iemand die begint met een simpel keuken mesje zo'n heel Alien high tech leger uit kan moorden...Slechte AI. Het verbaast me nog steeds dat aliens keer op keer (en dan maakt het niet eens uit welk spel) kans zien om super high tech dingen uit te vinden, sneller dan licht, lasers, plasmadingesen, genetische manipulatie voor gevorderden, maakt niet uit wat, maar dat ze vaak geen kans zien om fatsoenlijk om een muurtje heen te lopen of fatsoenlijk de taktieken van de tegenstander te counteren
Bugs, slechte graphics, slechte besturing ...
cheat0rz natuurlijk als eerste (afschieten die gasten)
en idd blockers in CS heb ik nog wel is de neiging om me om te draaien en die gasten (teammates) neer te knallen
verder vind ik dat somige games (MoHAA) erg sloom zijn (speelt niet fijn)
uit en je teammates knallen je neer??
vind ik knap
wel idd dat in face ze je naar beneden knallen
en idd blockers in CS heb ik nog wel is de neiging om me om te draaien en die gasten (teammates) neer te knallen
verder vind ik dat somige games (MoHAA) erg sloom zijn (speelt niet fijn)
Op vrijdag 08 februari 2002 19:54 schreef BLACK_HEAVEN het volgende:
nou er zijn nog veel erger. FF staat uit.
je loopt met de flag je eigen team knalt je neer voor die flag. das niet leuk
vind ik knap
wel idd dat in face ze je naar beneden knallen
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ik irriteer me aan mensen die zich aan mij irriteren (zo denk daar maar eens over na
)
superB
Verwijderd
1. lag
2. te hogen systeemeisen
3. oppervlakkigheid en sfeerloosheid (like, Soul Reaver was perfect, iets dat dat niet kan evenaren is
)

4. kutcontrols
5. kutcameraview
(je moet wel kunnen zien waar je bent, en je goed kunnen manouvreren naar waar je naartoe wil
)
tjeh, dat is mijn top...
2. te hogen systeemeisen
3. oppervlakkigheid en sfeerloosheid (like, Soul Reaver was perfect, iets dat dat niet kan evenaren is
4. kutcontrols
5. kutcameraview
(je moet wel kunnen zien waar je bent, en je goed kunnen manouvreren naar waar je naartoe wil
tjeh, dat is mijn top...
ja, da ben je jah, je ben een rifle impOp donderdag 14 februari 2002 10:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Shockhoer moi ?
Verwijderd
Multiplayer functies die niet werken, zoals in GTA2
. Ik heb alle topics die ik vond met de search doorgespit maar nix werkt, ook niet die punt achter host ip...
Multiplayer via internet of over een netwerk ? Over een netwerk mag toch geen problemen geven.Op zaterdag 16 februari 2002 21:57 schreef liquidlizard het volgende:
Multiplayer functies die niet werken, zoals in GTA2. Ik heb alle topics die ik vond met de search doorgespit maar nix werkt, ook niet die punt achter host ip...
Verwijderd
Ik vind in een spannend spel het zien van een voet oid door de muur zwaar kut 
Ja en cheaters enzo maar dat weten we nu wel
Ja en cheaters enzo maar dat weten we nu wel
geen idee of ie al langs was geweest.
CLIPPING
ok is ook wel eens lachen
in Urban Terror stond een maat van me achter een deur.. er tegen aan en zn gun steekt er dus net uit (door de deur heen) en natuurlijk ook net zn hand.. 1 schot en hij was weg 
dit moet gewoon niet kunnen vind ik.. een muur is een muur (toch?)
CLIPPING
ok is ook wel eens lachen
dit moet gewoon niet kunnen vind ik.. een muur is een muur (toch?)
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ik irriteer me vaak aan dat:
- Een game kut speelt door de verklote gameplay
- Een game geen goed verhaal heeft (hoeft niet altijd)
- De cameraview het hele spel vernaggelt
- Een spel heel snel saai word en niet meer boeit
zoiets
- Een game kut speelt door de verklote gameplay
- Een game geen goed verhaal heeft (hoeft niet altijd)
- De cameraview het hele spel vernaggelt
- Een spel heel snel saai word en niet meer boeit
zoiets
Verwijderd
Campers , Teamkillers , Blockers , Teamflashers , noem ze maar op . De fun in CS is tegenwoordig ver zoek . Bannen ze je op Strikerz omdat je een tegen een teamkiller die in z'n mic loopt te blèren "Bol het af H**R" roept ..
Verwijderd
ik vind het altijd irritant als een spel een slecht einde heeft en een slechte AI is ook geen fuck aan en bijvoorbeeld met fifa druk je 4x op D om te schieten en dan gaat ie dat ook doen maar de bedoeling was om op goal te schieten or whatever !! fifa sucked gewoon !
Verwijderd
3D strategie spellen waarbij de graphics lelijker is gemaakt zodat je nutteloze zoom en ronddraai opties hebt die het spel compleet onbestuurbaar en onoverzichtelijk maken. En je leger wil niet in formatie blijven staan dus bijvoorbeeld dat ze allemaal naar 1 punt rijden en rondjes om elkaar heen gaan rijden. Dan moet je ze dus 1 voor 1 naar hun plaats rijden en als je 1 keer vergeet stand ground te doen na een commando, rijden ze allemaal als een stel lemmings de vijandelijke basis in waar ze 1 voor 1 worden stuk geschoten, want ze rijden naar 1 punt en dat gaat makkelijker als ze in een rij achter elkaar gaan rijden.
Of als je units besluiten zelf te gaan sturen dus als er 1 unit stil staat in een smal stukje gaat de rest om rijden.
Of als ze het zelfde knopje hebben voor commando's geven als voor selecteren
Of als je op het plaatje moet klikken om te selecteren in plaats van op de plek waar de unit staat zodat bij zwaardgevechten je steeds perongeluk de gene kiest die jou mannetje slaat zodat je net niet op tijd kan healen.
Ahhhhhhhhhhhhh dat lucht op.
Of als je units besluiten zelf te gaan sturen dus als er 1 unit stil staat in een smal stukje gaat de rest om rijden.
Of als ze het zelfde knopje hebben voor commando's geven als voor selecteren
Of als je op het plaatje moet klikken om te selecteren in plaats van op de plek waar de unit staat zodat bij zwaardgevechten je steeds perongeluk de gene kiest die jou mannetje slaat zodat je net niet op tijd kan healen.
Ahhhhhhhhhhhhh dat lucht op.
Verwijderd
-Wachten tijdens een spel, zoals CS, daar heb ik een hekel aan. en kom nou niet met: "dan kun je het niet goed genoeg" want in CS zijn er altijd wel momenten dat je moet wachten, als je 1 uur bezig bent geweest met CS heb je werkelijk maar een half uur gespeeld, de rest gewacht.
-Clipping errors, dat opeens een nulgebied (als je zeg maar buiten de map kijkt) in de muur zit.
-Disconnects
-Lamme teammaten die het niet kunnen en je in de weg staan.
-En het ergste van allemaal: ACHTERLIJKE ADMINS, die denken dat ze gelijk hebben en het beter weten
-Clipping errors, dat opeens een nulgebied (als je zeg maar buiten de map kijkt) in de muur zit.
-Disconnects
-Lamme teammaten die het niet kunnen en je in de weg staan.
-En het ergste van allemaal: ACHTERLIJKE ADMINS, die denken dat ze gelijk hebben en het beter weten
ik vind het altijd kut bij fps online games. Als je dan net met een gastje 1 op 1 gevecht hebt, jij bent half dood en hij ook, komt net een teammate van je en schiet hem dan uiteindelijk af. Als FF dan aan staat schiet ik die teammate voor zijn flikker, want ik heb al mijn kogels en bloed eringestoken en dan gaat hij hem een beetje afknallen. dat is echt kut
Mensen die niet tegen hun verlies kunnen.
Gister bijvoorbeeld online aant magic'en, stond zo'n gast het hele potje voor. Op het laatste kon ik nog net winnen met 2 levens van zijn 18. Maar vlak voordat ik op de 'aanvalluuuuh' knop kon klikken verbrak hij met opzet de verbinding
Gister bijvoorbeeld online aant magic'en, stond zo'n gast het hele potje voor. Op het laatste kon ik nog net winnen met 2 levens van zijn 18. Maar vlak voordat ik op de 'aanvalluuuuh' knop kon klikken verbrak hij met opzet de verbinding
In multiplayers:
Mensen die niet kijken naar wat er nodig is in een team. Zo was er gister een team van 14 man met 8 medics. Als er dan een gewond lag, sprongen ze er met zijn achten op en ondertussen werden ze zelf neergeknald. De gewonde was de enige die aanviel.........
Veel mensen gaan voor hun persoonlijke score en niet voor het team. Erg frustrerend als de minderheid ( waar je dan bij zit ) dat wel probeerd en dan verliest!
Mensen die niet kijken naar wat er nodig is in een team. Zo was er gister een team van 14 man met 8 medics. Als er dan een gewond lag, sprongen ze er met zijn achten op en ondertussen werden ze zelf neergeknald. De gewonde was de enige die aanviel.........
Veel mensen gaan voor hun persoonlijke score en niet voor het team. Erg frustrerend als de minderheid ( waar je dan bij zit ) dat wel probeerd en dan verliest!
Cheaters, blokkers, van die kamikazi ventjes, awpers, campers, etc. etc. Allemaal bij Counterstrike.
[Edit] tiep vaute
[Edit] tiep vaute
Ik iriteer me aan laadtijden en schokken in gamez.
w00t
Pfft, dat heet nou de backup waar je om ligt te zeiken als je dood gaat.Op zondag 17 februari 2002 02:29 schreef apocrypha het volgende:
ik vind het altijd kut bij fps online games. Als je dan net met een gastje 1 op 1 gevecht hebt, jij bent half dood en hij ook, komt net een teammate van je en schiet hem dan uiteindelijk af. Als FF dan aan staat schiet ik die teammate voor zijn flikker, want ik heb al mijn kogels en bloed eringestoken en dan gaat hij hem een beetje afknallen. dat is echt kut
Volgens mij is het juist de bedoeling van teams dat je elkaar help, dus moet je hem eerder dankbaar zijn.. lijkt me.Op zondag 17 februari 2002 02:29 schreef apocrypha het volgende:
🌞🍃
Ik praatte trouwens gisteren met iemand, die speelde ook wel eens UT.
Wat bleek; die loser vond het NORMAAL om cheats te gebruiken.
Hij speelde wel eens met iemand die die kent, en toen deed die andere een keer z'n aimbot uit en verloor dik, dus maar weer lekker alletwee hun aimbot aan.

gatverdarrie, * kamerplant kotst op alle cheaters (=n00bs).
zo, weten jullie dat ook weer.
Wat bleek; die loser vond het NORMAAL om cheats te gebruiken.
Hij speelde wel eens met iemand die die kent, en toen deed die andere een keer z'n aimbot uit en verloor dik, dus maar weer lekker alletwee hun aimbot aan.
gatverdarrie, * kamerplant kotst op alle cheaters (=n00bs).
zo, weten jullie dat ook weer.
🌞🍃
volgens mij snap je de clue niet helemaal van TEAMgamesOp zondag 17 februari 2002 02:29 schreef apocrypha het volgende:
Op dit moment erger ik me rot op Planetarion. En dan vooral op een aantal spelers. Ze hebben namelijk net een gast met +/- 600 accounts gedelled die allemaal werden aangestuurd door een bot
Het verkloot gewoon het hele spel. Paar rondes terug was het nog leuk, toen gebeurde dit soort zooi niet. Maar het lijkt er gewoon op dat overal mensen maar moet liggen cheaten, databases hacken (dat gebeurde de vorige ronde nog) etc. Voor mij heeft dat het spelen van veel spellen al de das om gedaan. 
edit, linkje gevonden van wat die gast met zijn accounts deed, hier
ik dus echt op:
http://www.dispel.net/vampy/galstat.htm
edit, linkje gevonden van wat die gast met zijn accounts deed, hier
http://www.dispel.net/vampy/galstat.htm
tää on taas niin tätä