Waar irriteer jij je aan in gamez?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 377 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Met multiplayer:
dat staat er allemaal al :)

Bij Singleplayer
Slechte/te korte filmpjes
geen sfeer
slecht einde
AI fouten
eentonigheid (B&W)
Als ik niet kan winnen :)
Te makkelijk
te moeilijk (komt niet vaak voor :7)
te kort

Algemeen
Uitgestelde spellen die niet verbeterd worden (spel mag best later komen maar de xtra tijd moet wel goed gebruikt worden !)
bugs die je met een 100+ Mb patch moet oplossen :r

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
als gamedevelopers of de uitgevers ervan besluiten om een heel spel in het nederlands te doen terwijl de monden etc nog bewegen op de engelse tekst (wasmiddelreclame syndroom dus)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Hmm ik vind het verrot bij n game als Thief dat die helemaal verneukt wordt omdat er van die lompe monsters inzitte (zelfde als bij RTCW)

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Op donderdag 14 februari 2002 10:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Shockhoer moi ? :o
Ik zeg niet dat het verboden is maar ik irriteer me er wel aan :)
LOL :D

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 22:30

MeNTaL_TO

The future is not set

Als je helemaal ingemaakt word, samen met het rest van het team (CS, assault, T rushed 8 potjes achter elkaar, 8 keer worden we compleet afgemaakt (rot reef :D)
Als ik 5 keer door dezelfde dude wordt neerknald.
Als ik neergeschoten word door iemand die ik helemaal absoluut niet gezien heb (of kon zien)
Als we afspreken te rushen, er word geschoten en opeens sta je helemaal alleen tegen de tegenstanders.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 11:17 schreef WouteRF het volgende:
Hmm ik vind het verrot bij n game als Thief dat die helemaal verneukt wordt omdat er van die lompe monsters inzitte (zelfde als bij RTCW)
Hahah dat vind ik nou ook. Ben meteen gekapt toen ik in die kelder kwam. Kzit nu lekker the mohaa'n :)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:41

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 14 februari 2002 12:13 schreef SLaSH! het volgende:
Als we afspreken te rushen, er word geschoten en opeens sta je helemaal alleen tegen de tegenstanders.
Idd, spreek dan niet af te gaan rushen... Dat is zooooooo irritant: n00b teammates die niet door willen rushen als er ook maar 1 kogel of granaat wordt geschoten/gegooid....

Verwijderd

teamkillers
hele erge losers (qua spelen)
laggy servers
mensen die de hele tijd snipen (vervelend na een tijdje)
campers
mensen die lompe namen hebben (hitlers etc...)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 12:40 schreef OrkBozz het volgende:
mensen die lompe namen hebben (hitlers etc...)
Dat is juist dan leuk om op die gastjes te schieten. >:)

🌞🍃

Verwijderd

- Slechte eindes, wil lekker veel, spectaculaire filmpjes :9
- Te makkelijke games, van die gasten die eerst tegen je gaan praten en lopen, voordat ze gaan schieten, waardoor jij ze allang voor hun kanis heb geschoten.
- Te moeilijk, frustrerend!!

En voor die zombies in RTCW heb ik maar 1 woord: flamethrower >:)

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

• Spellen waar je "monsters" of "wezens" moet neerschieten.. (onrealistisch, oud...)

Verwijderd

Goeie spellen met een lelijke, slechte, on-originele monsters, die irritant zijn, in de weg lopen en het spel verneuken.

rtcw

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:46
Buiten de genoemde punten

Mensen die alle snipers campers noemen..
ik vind het heerlijk om te snipen in sommige games maar als ik snipe dan ren ik ook rond en hang ik nooit op "de" snipe plaatsen omdat dat lame is en de ervaren spelers maaien je daar toch neer...
campers zijn iri maar meestal wel erg makkelijk neer te halen (bewegend ben je in het voordeel als je eenmaal weet waar ze uithange:)

Verwijderd

dat ze bij rtcw altijd wel hopen dat iemand anders de vuile klusjes doet , zo als net ook , GVD geen 1 engineer aan bij de allies in het level castle ! wil je die level winnen dan zal je toch echt een engineer moeten hebben ! dus mocht ik fijn engineer zijn in m`n 1tje , dat kan ik natuurlijk nooit in m`n 1tje , een bom plaatsen en tegelijker tijd mezelf verdedigen |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 14:00 schreef Da_BoR het volgende:
Buiten de genoemde punten

Mensen die alle snipers campers noemen..
ik vind het heerlijk om te snipen in sommige games maar als ik snipe dan ren ik ook rond en hang ik nooit op "de" snipe plaatsen omdat dat lame is en de ervaren spelers maaien je daar toch neer...
campers zijn iri maar meestal wel erg makkelijk neer te halen (bewegend ben je in het voordeel als je eenmaal weet waar ze uithange:)
ik vind dat campers moet kunnen , bij rtcw is het zo dat je op geen 1 plaats echt veilig zit :7

Verwijderd

Om maar weer eens naar cs te gaan maar dan wel naar het CHEATEN maar toch niet naar het CHEATEN. Als jij met geluk ergens inrent en dan met 3 mensen achter elkaar doodschieten met 2 headshots. Jij helemaal blij je kunt je lol niet meer op en DAN. Dan komen die opmerkingen weer van noobs en verder hoef ik niks in te vullen want de rest weer al wat komt!!

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• RedTop
  • Laatst online: 28-01-2024
een persoonlijke ergernis van mij:

Dat ze 2D zomaar aan de kant hebben geschoven voor 3D...

I miss those old skool games ;(

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik irriteer me aan IGI ga je schuur in kijk je, niemand te bekennen, draai je je om rennen er 40 man uit die schuur :(

Verwijderd

als je bij een vechtspel gaat zitten blokken(afweren)
dat doe ik echt nooid bij vecht spelen dat haat ik
en natuurlijk een klote besturing

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Wildfire

Joy to the world!

Stomme eindes... zoals in MoH:AA... :(

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• kamerplant
  • Niet online
Op vrijdag 15 februari 2002 15:37 schreef Brian Dickens het volgende:
Stomme eindes... zoals in MoH:AA... :(
O ja, nog vergeten.
Stomme beginnen: Zoals MoH:AA.
Als het begin er niet aantrekkelijk uit ziet of kut werkt stop ik er al mee hoor.

🌞🍃

Verwijderd

in cs:
ik zit het team te stimuleren:
RE STORM THE FRONT TEAM!
GO! GO! GO!
STICK TO GETHER TEAM!
en dan allemaal hun eigen wegetje gaan..
sta ik daar in m'n up.. :)

Verwijderd

Ik vind games irritant als ze in het nederlands zijn gesproken met zo'n K*T stem.........

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:23

Wom

Rotte camerastandpunten waardoor je net je jump niet kan maken.
Slechte vertalingen.
Te kort ( RTCW/Max Payne ).

• Omegium
  • Laatst online: 10-01 22:21
Slechte AI. Het verbaast me nog steeds dat aliens keer op keer (en dan maakt het niet eens uit welk spel) kans zien om super high tech dingen uit te vinden, sneller dan licht, lasers, plasmadingesen, genetische manipulatie voor gevorderden, maakt niet uit wat, maar dat ze vaak geen kans zien om fatsoenlijk om een muurtje heen te lopen of fatsoenlijk de taktieken van de tegenstander te counteren

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:21
-edit-

• tec
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Slechte AI. Het verbaast me nog steeds dat aliens keer op keer (en dan maakt het niet eens uit welk spel) kans zien om super high tech dingen uit te vinden, sneller dan licht, lasers, plasmadingesen, genetische manipulatie voor gevorderden, maakt niet uit wat, maar dat ze vaak geen kans zien om fatsoenlijk om een muurtje heen te lopen of fatsoenlijk de taktieken van de tegenstander te counteren
Ja idd, en dan nog te bedenken dat iemand die begint met een simpel keuken mesje zo'n heel Alien high tech leger uit kan moorden...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Bugs, slechte graphics, slechte besturing ...

http://psnprofiles.com/AfthyX

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
cheat0rz natuurlijk als eerste (afschieten die gasten)
en idd blockers in CS heb ik nog wel is de neiging om me om te draaien en die gasten (teammates) neer te knallen :P
verder vind ik dat somige games (MoHAA) erg sloom zijn (speelt niet fijn)
Op vrijdag 08 februari 2002 19:54 schreef BLACK_HEAVEN het volgende:
nou er zijn nog veel erger. FF staat uit.
je loopt met de flag je eigen team knalt je neer voor die flag. das niet leuk :(
:? uit en je teammates knallen je neer??
vind ik knap
wel idd dat in face ze je naar beneden knallen :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:12

inXs

known as inXs

Ik irriteer me aan mensen die zich aan mij irriteren (zo denk daar maar eens over na :))

superB

Verwijderd

1. lag
2. te hogen systeemeisen
3. oppervlakkigheid en sfeerloosheid (like, Soul Reaver was perfect, iets dat dat niet kan evenaren is :{ )
:P

4. kutcontrols
5. kutcameraview
(je moet wel kunnen zien waar je bent, en je goed kunnen manouvreren naar waar je naartoe wil :) )

tjeh, dat is mijn top...

Verwijderd

te hoge systeemeisen

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
Op donderdag 14 februari 2002 10:24 schreef raptorix het volgende:

[..]

Shockhoer moi ? :o
Ik zeg niet dat het verboden is maar ik irriteer me er wel aan :)
ja, da ben je jah, je ben een rifle imp :D

Verwijderd

Multiplayer functies die niet werken, zoals in GTA2 :( . Ik heb alle topics die ik vond met de search doorgespit maar nix werkt, ook niet die punt achter host ip... :r

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 21:23

Wom

Op zaterdag 16 februari 2002 21:57 schreef liquidlizard het volgende:
Multiplayer functies die niet werken, zoals in GTA2 :( . Ik heb alle topics die ik vond met de search doorgespit maar nix werkt, ook niet die punt achter host ip... :r
Multiplayer via internet of over een netwerk ? Over een netwerk mag toch geen problemen geven.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:51
ik irriteer me aan mensen die beginnen te zeiken als je ze 10x achter elkaar neergemaait hebt dat je niet zo moet gaan liggen snipen..

Snipen sux dan meteen volgens die gasten.

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ik vind in een spannend spel het zien van een voet oid door de muur zwaar kut :(
Ja en cheaters enzo maar dat weten we nu wel ;)

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
geen idee of ie al langs was geweest.
CLIPPING

ok is ook wel eens lachen :) in Urban Terror stond een maat van me achter een deur.. er tegen aan en zn gun steekt er dus net uit (door de deur heen) en natuurlijk ook net zn hand.. 1 schot en hij was weg >:)

dit moet gewoon niet kunnen vind ik.. een muur is een muur (toch?)

Bier, Whiskey en Metal!!

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

campers en cheaters :r :r :r

iStockphoto

Verwijderd

Ik irriteer me vaak aan dat:

- Een game kut speelt door de verklote gameplay
- Een game geen goed verhaal heeft (hoeft niet altijd)
- De cameraview het hele spel vernaggelt
- Een spel heel snel saai word en niet meer boeit

zoiets :P

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
glitches

Verwijderd

Campers , Teamkillers , Blockers , Teamflashers , noem ze maar op . De fun in CS is tegenwoordig ver zoek . Bannen ze je op Strikerz omdat je een tegen een teamkiller die in z'n mic loopt te blèren "Bol het af H**R" roept ..

Verwijderd

ik vind het altijd irritant als een spel een slecht einde heeft en een slechte AI is ook geen fuck aan en bijvoorbeeld met fifa druk je 4x op D om te schieten en dan gaat ie dat ook doen maar de bedoeling was om op goal te schieten or whatever !! fifa sucked gewoon !

Verwijderd

3D strategie spellen waarbij de graphics lelijker is gemaakt zodat je nutteloze zoom en ronddraai opties hebt die het spel compleet onbestuurbaar en onoverzichtelijk maken. En je leger wil niet in formatie blijven staan dus bijvoorbeeld dat ze allemaal naar 1 punt rijden en rondjes om elkaar heen gaan rijden. Dan moet je ze dus 1 voor 1 naar hun plaats rijden en als je 1 keer vergeet stand ground te doen na een commando, rijden ze allemaal als een stel lemmings de vijandelijke basis in waar ze 1 voor 1 worden stuk geschoten, want ze rijden naar 1 punt en dat gaat makkelijker als ze in een rij achter elkaar gaan rijden.
Of als je units besluiten zelf te gaan sturen dus als er 1 unit stil staat in een smal stukje gaat de rest om rijden.
Of als ze het zelfde knopje hebben voor commando's geven als voor selecteren |:(
Of als je op het plaatje moet klikken om te selecteren in plaats van op de plek waar de unit staat zodat bij zwaardgevechten je steeds perongeluk de gene kiest die jou mannetje slaat zodat je net niet op tijd kan healen.

Ahhhhhhhhhhhhh dat lucht op.

Verwijderd

-Wachten tijdens een spel, zoals CS, daar heb ik een hekel aan. en kom nou niet met: "dan kun je het niet goed genoeg" want in CS zijn er altijd wel momenten dat je moet wachten, als je 1 uur bezig bent geweest met CS heb je werkelijk maar een half uur gespeeld, de rest gewacht.

-Clipping errors, dat opeens een nulgebied (als je zeg maar buiten de map kijkt) in de muur zit.

-Disconnects :r

-Lamme teammaten die het niet kunnen en je in de weg staan.

-En het ergste van allemaal: ACHTERLIJKE ADMINS, die denken dat ze gelijk hebben en het beter weten :r

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik vind het altijd kut bij fps online games. Als je dan net met een gastje 1 op 1 gevecht hebt, jij bent half dood en hij ook, komt net een teammate van je en schiet hem dan uiteindelijk af. Als FF dan aan staat schiet ik die teammate voor zijn flikker, want ik heb al mijn kogels en bloed eringestoken en dan gaat hij hem een beetje afknallen. dat is echt kut

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 18:09

Pyrus

Hardknock life

Mensen die niet tegen hun verlies kunnen.
Gister bijvoorbeeld online aant magic'en, stond zo'n gast het hele potje voor. Op het laatste kon ik nog net winnen met 2 levens van zijn 18. Maar vlak voordat ik op de 'aanvalluuuuh' knop kon klikken verbrak hij met opzet de verbinding |:( :(

LinkedIn

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56
In multiplayers:
Mensen die niet kijken naar wat er nodig is in een team. Zo was er gister een team van 14 man met 8 medics. Als er dan een gewond lag, sprongen ze er met zijn achten op en ondertussen werden ze zelf neergeknald. De gewonde was de enige die aanviel.........

Veel mensen gaan voor hun persoonlijke score en niet voor het team. Erg frustrerend als de minderheid ( waar je dan bij zit ) dat wel probeerd en dan verliest!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Cheaters, blokkers, van die kamikazi ventjes, awpers, campers, etc. etc. Allemaal bij Counterstrike.

[Edit] tiep vaute

• FireStarter
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik iriteer me aan laadtijden en schokken in gamez.

w00t

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Op zondag 17 februari 2002 02:29 schreef apocrypha het volgende:
ik vind het altijd kut bij fps online games. Als je dan net met een gastje 1 op 1 gevecht hebt, jij bent half dood en hij ook, komt net een teammate van je en schiet hem dan uiteindelijk af. Als FF dan aan staat schiet ik die teammate voor zijn flikker, want ik heb al mijn kogels en bloed eringestoken en dan gaat hij hem een beetje afknallen. dat is echt kut
Pfft, dat heet nou de backup waar je om ligt te zeiken als je dood gaat.

• kamerplant
  • Niet online
Volgens mij is het juist de bedoeling van teams dat je elkaar help, dus moet je hem eerder dankbaar zijn.. lijkt me. :{

🌞🍃

• kamerplant
  • Niet online
Ik praatte trouwens gisteren met iemand, die speelde ook wel eens UT.
Wat bleek; die loser vond het NORMAAL om cheats te gebruiken. :r
Hij speelde wel eens met iemand die die kent, en toen deed die andere een keer z'n aimbot uit en verloor dik, dus maar weer lekker alletwee hun aimbot aan. :r :r :r :r :r

gatverdarrie, * kamerplant kotst op alle cheaters (=n00bs). :r

zo, weten jullie dat ook weer. ;)

🌞🍃

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
volgens mij snap je de clue niet helemaal van TEAMgames :P. Als mij dit gebeurd ben ik juist blij dat die enemy dood is en ik niet, en dat we weer een frag erbij gescored hebben.

• Eranum
  • Laatst online: 24-01 18:40

Eranum

geek!

Op dit moment erger ik me rot op Planetarion. En dan vooral op een aantal spelers. Ze hebben namelijk net een gast met +/- 600 accounts gedelled die allemaal werden aangestuurd door een bot :( Het verkloot gewoon het hele spel. Paar rondes terug was het nog leuk, toen gebeurde dit soort zooi niet. Maar het lijkt er gewoon op dat overal mensen maar moet liggen cheaten, databases hacken (dat gebeurde de vorige ronde nog) etc. Voor mij heeft dat het spelen van veel spellen al de das om gedaan. :'(

edit, linkje gevonden van wat die gast met zijn accounts deed, hier :r ik dus echt op:
http://www.dispel.net/vampy/galstat.htm

tää on taas niin tätä

Pagina: 1 2 Laatste