Ja gaaf MP3 speler of net zo'n computer als in fast and the furious...
alleen is zijn auto niet geweldig
't Is een Swift
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Hahahaha LOLOp vrijdag 08 februari 2002 17:40 schreef Sidewinder het volgende:
En dat in een Suzuki Alto als ik het goed zie. Die PC heeft meer vermogen dan die auto.
hoezo niet netjes afgewerkt 
ziet er toch wel mooi uit zo ?
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
En als het een beetje goede PC is, is-ie nog meer waard ookOp vrijdag 08 februari 2002 17:40 schreef Sidewinder het volgende:
En dat in een Suzuki Alto als ik het goed zie. Die PC heeft meer vermogen dan die auto.
Alleen hopen dat dat schermpje er niet uit gejat wordt, valt wel erg op...
Touch screen zou wel makkelijk geweest zijn
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Ik vind het wel een leuk idee, alleen jammer dat ie de verkeerde auto heeft gebruikt!!
De computer is meer waard dan de auto zelf.. 
Eigenlijk zou het met touchscreen gemaakt moet zijn dan heb je geen toetsenbord nodig. alleen wat kost zo'n ding???
Eigenlijk zou het met touchscreen gemaakt moet zijn dan heb je geen toetsenbord nodig. alleen wat kost zo'n ding???
Nou ik vind dit een vette mod hoor
echt toppie alleen word je niet gek van al die tuxjes 
Mijn complimenten....
Wat is het eigenlijk voor pc een p133 of zoiets....
Mijn complimenten....
Wat is het eigenlijk voor pc een p133 of zoiets....
Turn it off and on again.
moet je niet aan mij vragen tis mijn casemod nietOp vrijdag 08 februari 2002 17:45 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Nou ik vind dit een vette mod hoorecht toppie alleen word je niet gek van al die tuxjes
Mijn complimenten....
Wat is het eigenlijk voor pc een p133 of zoiets zeker....
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
Verwijderd
zijn pc hoeft niet zo snel te zijn, want de auto is het ook niet (suzuki).
Dus de installatie is meer waard dan de auto.
Op vrijdag 08 februari 2002 17:47 schreef freddammer het volgende:
zijn pc hoeft niet zo snel te zijn, want de auto is het ook niet (suzuki).
Turn it off and on again.
Verwijderd
hup,100 gig derin en je hebt MP3 totaan mars.
alleen moet je je auto naast je raam parkeren als je gaat downloaden
Verwijderd
Nee tuurlijk niet Wireless LanOp vrijdag 08 februari 2002 17:52 schreef strypak het volgende:
hup,100 gig derin en je hebt MP3 totaan mars.
Verwijderd
Volgens mij zijn het 2 PC's. Het beeldscherm, is volgens mmij zelf ook een PC. Kijk maar eens naar alle aansluitingen! Wij hebben ongeveer dezelfde computertjes op t werk, P120's geloof ik. Hebben echt een baggerscherm, maar wel allemaal in en uitgangen, dus is eigenlijk een mooi klein mp3spelertje/servertje.
Onderaan het beeldscherm zitten enkele knoppen, dit is van het touchscreen, De pen zit rechtsboven, je moet er een losse keyboard en muis instoppen zover ik weet.
Die grote stekker middenonder is voor de dockingstation.
Onderaan het beeldscherm zitten enkele knoppen, dit is van het touchscreen, De pen zit rechtsboven, je moet er een losse keyboard en muis instoppen zover ik weet.
Die grote stekker middenonder is voor de dockingstation.
Verwijderd
O dat is wel vetOp vrijdag 08 februari 2002 17:54 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Volgens mij zijn het 2 PC's. Het beeldscherm, is volgens mmij zelf ook een PC. Kijk maar eens naar alle aansluitingen! Wij hebben ongeveer dezelfde computertjes op t werk, P120's geloof ik. Hebben echt een baggerscherm, maar wel allemaal in en uitgangen, dus is eigenlijk een mooi klein mp3spelertje/servertje.
Heb je idee wat zo'n ding zal kosten??
Verwijderd
Ik heb ze verder nog nooit gezien. Hij draaide wel win 95 of 98. best wel een fucking groot ding, en als notebook heb je er bagger weinig aan. ze zijn ook allemaal al vrij oud, dus t is de vraag of je ze nog kan krijgen.
Verwijderd
http://www.surplustech.com/sfujitsu.htm ? volgens mij is het een stylistic 500 III. genoeg over te vinden op google.
Verwijderd
Tja bad sectors blijf je houden..Op vrijdag 08 februari 2002 18:08 schreef allanzoet het volgende:
en dan knalt er een dikke mercedes tegen z`n zijkant waar de pc zit...
Verwijderd
Hmmm Ik hoop dat je je hdd een beetje goed hebt opgehangen, en dat je een andere rijstijl hebt dan ik 
Anders zou het snel over zijn met de pret
Wel erg grappig verzonnen...
Anders zou het snel over zijn met de pret
Wel erg grappig verzonnen...
Verwijderd
Voor de tweakers onder ons die geld teveel hebben en zo'n dingen willen hebben hij kost fl 500,- 
link:
http://www.comtronics.nl/Stylistic_500.html
link:
Verwijderd
Grijnss... 220 euro voor een DX4 50 MhzOp vrijdag 08 februari 2002 18:16 schreef NightZhark het volgende:
Voor de tweakers onder ons die geld teveel hebben en zo'n dingen willen hebben hij kost fl 500,-
link:
Ow, ut ging om het scherm
Ik begrijp nu waarom men de laptop heeft uitgevonden
dit wel ja, maar als je die zooi voorin ziet, dat had wel wat netter gekunt hoorOp vrijdag 08 februari 2002 17:41 schreef Mad-Cow het volgende:
hoezo niet netjes afgewerkt
[afbeelding]
Ohw wat gaaf!! Ik MOET van mezelf zo'n tabletje hebben!! Die dingen rowlen. btw die diskdrive is een Zip... of Jaz
Verwijderd
Die is eral..genaamd: fietscomputer, daarmee kun je de snelheid, afstand bijhouden.Op vrijdag 08 februari 2002 18:54 schreef Amnesiac het volgende:
gaaf zeg ... what's next??? een computer op de fiets???
LOL
Ik ken een gozer die heeft zoiets ook gedaan... een ouwe P100 in de achterbak, Linux erop en een harde schijf opgehangen tussen 4 dikke veren. Opstarten in ik geloof iets van 20 seconden, en dan MP3tjes spelen via een normale autoradio, alleen zo gemod dat de LCD van de radiodus weergeeft wat er aan het spelen is... Helemaal geen monitor nodig!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Erg originele Mp3 speler, alleen jammer dat het zoveel ruimte inneemtOp vrijdag 08 februari 2002 19:07 schreef Willybubba het volgende:
Ik ken een gozer die heeft zoiets ook gedaan... een ouwe P100 in de achterbak, Linux erop en een harde schijf opgehangen tussen 4 dikke veren. Opstarten in ik geloof iets van 20 seconden, en dan MP3tjes spelen via een normale autoradio, alleen zo gemod dat de LCD van de radiodus weergeeft wat er aan het spelen is... Helemaal geen monitor nodig!
Zou er wel eens picje van willen zien
{edit}
ff stom tikvoutje weggehaald....
{edit}
Verwijderd
mmm dan ga ik mijn fietscomputer maar ff waterkoelen ... een emmer water erover heen gooienOp vrijdag 08 februari 2002 19:02 schreef NightZhark het volgende:
[..]
Die is eral..genaamd: fietscomputer, daarmee kun je de snelheid, afstand bijhouden.
LOL![]()
![]()
Ja dat mag ook wel,Op vrijdag 08 februari 2002 19:07 schreef Willybubba het volgende:
en een harde schijf opgehangen tussen 4 dikke veren.
zoals deze gast het gedaan heeft hoef je maar 1 keer een vluchtheuveltje of stoeprand mee te pakken en je hebt een goede kans op een head crash. Vooral omdat ie er verticaal in zit
Koel man
Binnenkort naast alcohol controle ook mp3 controle
Binnenkort naast alcohol controle ook mp3 controle
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Styllistic dingen van Fujitsu(?) gebruiken de monteurs van de Gasunie ook, zitten in speciale cradles maar dat waren Pentium dozen met win95 en touch-screen. Waren een paar duizend gulden per stuk. Heb er wel 100 in handen gehad. Waren wel grappige dingen, pcmcia slotjes erin.
Relaxed... die auto ziet er wel vet uit.....
je heb deze tot een max van 1000w (o.a. bij OkaPhone in Groningen te krijgen)Op vrijdag 08 februari 2002 17:34 schreef daNpy het volgende:
vet!
Ik denk dat de voeding van een 12V->230V~ omzetter komt, die kun je nl kopen (bij oa conrad) Ik geloof trouwens dat die maar 100-150W aankunnen, dus je zwaar ge-oc-de P4 of XP komt er niet goed in(en ik al helemaal niet mn 535W
BMW 535D
Achterin in hoofdsteun zit ook nog een lcd, lekker filmpie kijken onderweg.Op vrijdag 08 februari 2002 19:41 schreef Bart B het volgende:
Deze is ook leuk
[afbeelding]
http://www.dashpc.com
Nope, een caravanmod... Een TV/MP3 speler in de caravan, aangesloten op een 4x120W autoradio met 4 fijne speakers... Moet ergens einde zomervakantie af zijn... Zal kijken of ik pics kan maken dan... PentiumPro waarschijnlijk, helaas geen betere PC die ik daarvoor op kan offeren tot mijn beschikking (geen videorecorderfuncite en geen divxen dusOp vrijdag 08 februari 2002 18:54 schreef Amnesiac het volgende:
edit:
Bedenk me net dat ik nog niet weet hoe ik mijn caravan nou op de auto door kan lussen zodat ik de compu in de caravan kan gebruikne zodra ik in de auto rijdt...
Bedenk me net dat ik nog niet weet hoe ik mijn caravan nou op de auto door kan lussen zodat ik de compu in de caravan kan gebruikne zodra ik in de auto rijdt...
Dit is toch echt wel heel koel!
Je moet dat moederbordje eens voor de radiateur hangen, en met 150+ over de Duitse autobahn jakkeren... Kijken wat de processor het dan fris krijgt!
Je moet dat moederbordje eens voor de radiateur hangen, en met 150+ over de Duitse autobahn jakkeren... Kijken wat de processor het dan fris krijgt!
hoeveel badclusters zou die hd al hebben
Ah mooi!! Maar waar heeft ie nou zn airbag???
Verwijderd
vraaaaaagje hoeveel komen die kleine schermpjes wil ik ook 
(in de eerst case mod
dus waarover dit topic gaat;))
(in de eerst case mod
Verwijderd
whahahaha,
maar ik ga toch liever voor een vdo of een clarion
wel cool.
40gb schijf in je auto en een berg mp3's
maar ik ga toch liever voor een vdo of een clarion
wel cool.
40gb schijf in je auto en een berg mp3's
... misschien is dat wat voor onze fietsnerdOp vrijdag 08 februari 2002 18:54 schreef Amnesiac het volgende:
topic:
de ONTMASKERING van de misterieuze NERD..!! *pics*
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Goed idOp vrijdag 08 februari 2002 22:32 schreef Fauna het volgende:
Dit is toch echt wel heel koel!
Verwijderd
wizzbit is een oude maat van me.
Dat scherm kan hij los halen en binnen een radius van 20 meter kan hij nog de computer bedienen. de voeding heeft ie zelf omgebouwd, hoe weet ik niet.
Deze mod van hem is al hmmz... jaar of 2/3 oud
Dat scherm kan hij los halen en binnen een radius van 20 meter kan hij nog de computer bedienen. de voeding heeft ie zelf omgebouwd, hoe weet ik niet.
Deze mod van hem is al hmmz... jaar of 2/3 oud
hmmmmm en toen reed er een persoon met zijn auto tegen de deur aan.. krak zei het moederbord bats zei dat voeding auw zei de bestuurder van de auto... 
maar wel een nette auto mod
maar wel een nette auto mod
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
hehehe me pa nieuwe auto gekocht.. zit leuke display op!

auto: Fiat Stilo 2.4 Abarth 2-deurs
morgen gaat ie em ophalen ^^
==
mooie auto-mod

==
mooie auto-mod
Verwijderd
Ik kan het verband niet goed vinden tussen die computer en een nieuwe stilo...
Lijkt meer op opscheppen...
Ik zie daar toch echt wel EDO ram gleufjes dus echt ver met CS zul je niet komen.Op vrijdag 08 februari 2002 17:19 schreef Mad-Cow het volgende:
het kan !!! check deze site voor pics !
[afbeelding]
Verwijderd
hoop dat ie de topboordcomputer gekocht heeft met standaard mp3cd-speler, wap etceteraOp zaterdag 09 februari 2002 02:58 schreef Black_Adder het volgende:
hehehe me pa nieuwe auto gekocht.. zit leuke display op!
[afbeelding]
==
mooie auto-mod
supergeil bakkie voor z'n prijs
btw het is een 3-deurs
damn dat wordt lekker blazen
i want one
Leuk gemaakt.
maar ik had een oude kast van een 286 gebruikt en hem onder de achterbank gemaakt (als dat kon) i.v.m gekken die niet uit kijken.
ala "En dan rijdt er een dikke mercedes tegen aan"..
maar ik had een oude kast van een 286 gebruikt en hem onder de achterbank gemaakt (als dat kon) i.v.m gekken die niet uit kijken.
ala "En dan rijdt er een dikke mercedes tegen aan"..
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ha! Die heb ik ook!Op vrijdag 08 februari 2002 17:41 schreef ing._Buttje het volgende:
't Is een Swift
Hmm, dus dat kan in mijn auto ook...
[/OFF TOPIC]
fiat stilo is heel erg
Heeft je pa netjes geregeld
fiat stilo is heel erg
Heeft je pa netjes geregeld
Zeker wel netjes afgewerkt! Alleen die floppydrive kon misschien wat mooier maar mij hoor je niet zeuren 
Gaat dat eigenlijk wel lekker, een HD aan het werk tijdens het rijden?
Gaat dat eigenlijk wel lekker, een HD aan het werk tijdens het rijden?
Bnet pindle#2913
Iemand enig id wat dat voor een lcdtje is ?
Lijkt akelig veel op een terminal
(pcmcia nic onder in lcd)
[edit]
Aaargh ... ik lees weer eens niet ...
Zoals NightZhark al opmerkte is dit een tablet
Lijkt akelig veel op een terminal
(pcmcia nic onder in lcd)
[edit]
Aaargh ... ik lees weer eens niet ...
Zoals NightZhark al opmerkte is dit een tablet
En voor 199 € op die NL site ...
En in de USA 69.00 $ http://therightcomputer.safeshopper.com/185/673.htm?334
klein verschil
[edit]
Wh00t !!!

600-MHz Intel Pentium III Mobile SpeedStep CPU
15GB hard drive
128MB of RAM (256MB maximum)
battery life of from 2.5 to 4 hours.
800 by 600 TFT display
En in de USA 69.00 $ http://therightcomputer.safeshopper.com/185/673.htm?334
klein verschil
[edit]
Wh00t !!!

600-MHz Intel Pentium III Mobile SpeedStep CPU
15GB hard drive
128MB of RAM (256MB maximum)
battery life of from 2.5 to 4 hours.
800 by 600 TFT display
en hoe mag dat dingetje dan wel niet heten ????
enne die link voor $69 is allen de batterij
(klijn verschilletje met "THE REAL THING")
enne die link voor $69 is allen de batterij
(klijn verschilletje met "THE REAL THING")
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Op vrijdag 08 februari 2002 21:29 schreef Kippenijzer het volgende:
[..]
Nope, een caravanmod... Een TV/MP3 speler in de caravan, aangesloten op een 4x120W autoradio met 4 fijne speakers... Moet ergens einde zomervakantie af zijn... Zal kijken of ik pics kan maken dan... PentiumPro waarschijnlijk, helaas geen betere PC die ik daarvoor op kan offeren tot mijn beschikking (geen videorecorderfuncite en geen divxen dus)
edit:
Campzone roeleerd
Waar kan je die knuffels kopen?
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
mmm opscheppen met de auto van me pa...Op zaterdag 09 februari 2002 13:56 schreef NightZhark het volgende:
Ik kan het verband niet goed vinden tussen die computer en een nieuwe stilo...Lijkt meer op opscheppen...
naja leuk...
als me pa dat ding een keer verrot rijd haal ik eerst de display eruit
Verwijderd
lief hoor, zul je altijd zien, is de zooi af, krijgt ie een of ander bejaard opaatje met een fiatje in de zijkant..>:), laten we het maar niet hopen..
vind het wel leuk, maar eigenlijk een beetje onnodig, je hebt er tijdens het rijden toch geen fuck aan...
vind het wel leuk, maar eigenlijk een beetje onnodig, je hebt er tijdens het rijden toch geen fuck aan...
wat nou als er iemand tegen die zijkant aan rijd?
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
in fietstas, moet kunnen toch?Op vrijdag 08 februari 2002 18:54 schreef Amnesiac het volgende:
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Verwijderd
Ziet er erggg te gek uit ik mag het eigenlijk niet van me ouders doen maar best kans dat ik (als hij klaar is) mijn koffer pc er in douw :-)
Mijn casemod: Auto in PC

Gemaakt met webcam, dus niet super kwalie, en in 320x240, nie 640x480

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
LOLOp maandag 11 februari 2002 12:56 schreef Nakebod het volgende:
Mijn casemod: Auto in PC![]()
Verwijderd
Haha.. gaaf.. ik heb die carmod van wizzbit gezien, in 't echt. Hij is uit de regio tilburg bij mij langs gereden (vlakbij utrecht) om 'm te showen, was echt erg tof. Heb ondertussen ook iets dergelijks gedaan, maar niet zo goed weggewerkt als hij dat gedaan heeft, omdat onze auto niet zo makkelijk uit elkaar te halen is
Zeker een steviger model dan een suzuki
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Ziet er wel kewl uit
misschien een leuk ID als je ook zoiets in je hoofd steun maakt.
Verwijderd
hehe.. die afwerking is trouwens beter dan op de foto's hoor, normaal zit er een plastic plaat voor, maar die is er voor de foto vanaf gehaald...
Verwijderd
ja precies, maar dat is voor de meeste tweakers (incl. me) een beetje onbetaalbaar 
Empeg was trouwens een van de eersten met een mp3 speler voor de auto. Begon ooit als een knutselprojectje van iemand, met linux erop en alles, maar zo te zien is het nu door 'n echt bedrijf overgenomen... jammer
Empeg was trouwens een van de eersten met een mp3 speler voor de auto. Begon ooit als een knutselprojectje van iemand, met linux erop en alles, maar zo te zien is het nu door 'n echt bedrijf overgenomen... jammer
Zou het dan toch kloppen dat mensen die een Porsche hebben, het woord niet kunnen schrijven..Op vrijdag 08 februari 2002 21:39 schreef jackmcfox het volgende:
Dit vind ik meer iets voor in een Porche.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Is dat niet een beetje nutteloos? 12V omzetten naar 230 en dat vervolgens weer terug naar 12???Op vrijdag 08 februari 2002 17:34 schreef daNpy het volgende:
vet!
Ik denk dat de voeding van een 12V->230V~ omzetter komt,
Verwijderd
Mercedes S'je van de zaakOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ooit ga ik ook zo'n auto kopen
ik ook, later als ik groot benOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Airbag? Kijk eens ff wat voor wagentje dat isOp vrijdag 08 februari 2002 22:37 schreef Zoefff het volgende:
Ah mooi!! Maar waar heeft ie nou zn airbag???
OC / CM - Begint eer ge Bezint
me2!!!!! mooie bak zeg, shiiiit heej.... sluuuuurpOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Beetje dubbel hoor, ik zou gaan voor OF 2 hoofdsteun schermpjes, OF een grote in het midden... Dit lijkt me niet meest logisch (zei het dat die in de hoofdsteunen bij mijn weten enkel TV beeld weergeven, en die grote enkel Computer is, en ze niet met elkaar verbonden zijn...)