Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Ziet er wel kewl uit
misschien een leuk ID als je ook zoiets in je hoofd steun maakt.
Verwijderd
hehe.. die afwerking is trouwens beter dan op de foto's hoor, normaal zit er een plastic plaat voor, maar die is er voor de foto vanaf gehaald...
Verwijderd
ja precies, maar dat is voor de meeste tweakers (incl. me) een beetje onbetaalbaar 
Empeg was trouwens een van de eersten met een mp3 speler voor de auto. Begon ooit als een knutselprojectje van iemand, met linux erop en alles, maar zo te zien is het nu door 'n echt bedrijf overgenomen... jammer
Empeg was trouwens een van de eersten met een mp3 speler voor de auto. Begon ooit als een knutselprojectje van iemand, met linux erop en alles, maar zo te zien is het nu door 'n echt bedrijf overgenomen... jammer
Zou het dan toch kloppen dat mensen die een Porsche hebben, het woord niet kunnen schrijven..Op vrijdag 08 februari 2002 21:39 schreef jackmcfox het volgende:
Dit vind ik meer iets voor in een Porche.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Is dat niet een beetje nutteloos? 12V omzetten naar 230 en dat vervolgens weer terug naar 12???Op vrijdag 08 februari 2002 17:34 schreef daNpy het volgende:
vet!
Ik denk dat de voeding van een 12V->230V~ omzetter komt,
Verwijderd
Mercedes S'je van de zaakOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Ooit ga ik ook zo'n auto kopen
ik ook, later als ik groot benOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Airbag? Kijk eens ff wat voor wagentje dat isOp vrijdag 08 februari 2002 22:37 schreef Zoefff het volgende:
Ah mooi!! Maar waar heeft ie nou zn airbag???
OC / CM - Begint eer ge Bezint
me2!!!!! mooie bak zeg, shiiiit heej.... sluuuuurpOp donderdag 14 februari 2002 21:01 schreef BOMBER het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Beetje dubbel hoor, ik zou gaan voor OF 2 hoofdsteun schermpjes, OF een grote in het midden... Dit lijkt me niet meest logisch (zei het dat die in de hoofdsteunen bij mijn weten enkel TV beeld weergeven, en die grote enkel Computer is, en ze niet met elkaar verbonden zijn...)