Ah ja grijzig topic naam maar jah wie ben ik om dat op te merkenOp donderdag 07 februari 2002 21:17 schreef johnny appleseed het volgende:
Die heb ik net aangepast.
Als er klachten zijn over mijn moderaties mag je een topic openen in [forum=15] of me persoonlijk benaderen, daar gaat dit topic niet over he.
Kweenie, maar als ik die reactie lees waar je een waarschuwing voor hebt gehad, zie ik een zuivere flame..Op vrijdag 08 februari 2002 16:07 schreef DDreameRR het volgende:
Ik snap echt niet op welke wijze het ongepast was. Het was duidelijk een menings uiting en waarom mag je je mening niet uiten dan?
Uit de FAQ, The Basics; Forum Survival Guide:
Duidelijk zo?
Uit [topic=223979]:• Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 30.000+ mensen in een 'ruimte' weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan jij. Zolang die meningen binnen de fatsoensnormen blijven dien je ze te respecteren. Kijk dus uit met vloeken maar ook met sigs en usericons. Ga niet provoceren.
[..]
• Flamewars dragen ook niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Als een mod of admin een (potentïele) flamewar tegenkomt lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico op een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om alsmaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gezanik over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.
Het doen van een bepaald onfrisse uitspraak op deze manier, waarbij je iemand iets toewenst, ongenuanceerd, onbeargumenteerd en op persoonlijke wijze, is gewoon flamen.Sfeerverpestende opmerkingen zullen hard afgestraft worden.
[..]
( * ) Officiële Waarschuwing = Een waarschuwing die aan mensen gegeven wordt omdat ze in overtreding van een policy zijn. Denk hierbij aan Warez/Crackz/Serialz/Flames/Dikke Trolls/Racisme, heftig schelden.
[..]
Voorbeelden van zaken waar je een niet officiële waarschuwing voor geeft : crossposten, licht schelden (denk hierbij aan termen zoals "eikel","lul", "klojo", die zwaarte categorie), irritant postgedrag, verkapte spam, off-topic posten.
Duidelijk zo?
Verwijderd
Lijkt me wel, johnny heeft 100% volgens het beleid gehandeld, ik open toch ook geen topics van " DDreameRR mag branden in de hell"Op zaterdag 09 februari 2002 12:11 schreef Negotiator het volgende:
Duidelijk zo?
Dus hier bestaat weinig discussie over
Verwijderd
DDreameRR heeft geen waarschuwing gehad, 2 anderen wel.Op vrijdag 08 februari 2002 16:14 schreef Twynn het volgende:
[..]
Kweenie, maar als ik die reactie lees waar je een waarschuwing voor hebt gehad, zie ik een zuivere flame..
Ik vind dat er best ruimte moet zijn om je frustratie over een ISP te uiten, maar dat moet wel op een fatsoenlijke manier gebeuren.
Dat je mensen/bedrijven toewenst te 'branden in de hel' vind ik niet fatsoenlijk en derhalve heb ik er wat anders van gemaakt.
Zoals Negotiator aangeeft had ik strikt volgens het beleid daar ook nog een waarschuwing aan vast kunnen plakken, maar ik dacht dat je het zo ook wel zou snappen.
Ik vind het wel jammer om te zien dat je door je best te doen om een topic toch nog open te kunnen houden (asociale scheldpartijen verwijderen, ervoor zorgen dat mensen netjes tegen elkaar en anderen blijven doen, etc) eigenlijk veel meer kwade blikken naar je toe krijgt dan dat je het gewoon sluit. Denk er zelf eens over na. Zou jij dat leuk vinden?
Pagina: 1