[GF4] Ti 4200 - hoe lang nog?

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 1.916 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:49 schreef XeNoBiTe het volgende:
En wie is de eerste die 'm zelf in zijn pc heeft zitten?!!...Ik zal het niet zijn want ik ben er de komende dagen niet..
Maar beter haalt iemand er eentje. En laat die eens weten hoe de Ti4200 presteert!?! Is nu wel mooi geweest met wachten, halen dat ding!!
Ik wil hem best halen, als je ff wat geld overmaakt... |:(

Je hebt er duidelijk niet erg opgelet, de reden dat men de TI-4200 wil, is omdat ie betaalbaar is, nou ja dat moet ie nog worden.

Waarom is er zoveel meningsverschil? -> Er zijn weinig reviews, waarin de 64mb nou eens goed tegen de 128mb wordt uitgezet met zeer veel benchmarks (ik ben b.v. nog steeds erg benieuwd wat zij in verschillen in de unreal performance test).

Als iemand nu de ti-4200 haalt, krijgen we een paar losse cijfertjes waar men niet zoveel mee kan, dus het zou een zeer subjectief oordeel zijn...

(en ken jij iemand die de unreal performance test heeft liggen :?, ik dacht het niet...)

Er zijn al veel mensen met ti-4400/4600/200/500 enz die vinden dat hun kaart goed presteert. Tja ik zie het nut er niet helemaal van in, als iemand nu zo'n kaart koopt en zegt hoe geweldig die wel niet is.
Het is handiger nog wat meer reviews te bekijken...

amen :)

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
En dan komt er nog zo'n matrox ding aan........... die duurder gaat worden dan een GF4Ti4400 ......... maar wel sneller is dan de GF4Ti4600 staat er .....

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:59 schreef Tha_TE het volgende:
En dan komt er nog zo'n matrox ding aan........... die duurder gaat worden dan een GF4Ti4400 ......... maar wel sneller is dan de GF4Ti4600 staat er .....
Hij zal ook wel beter worden, maar he, je kan altijd maar wel blijven wachten ;). Bij mij is het nu alleen nog maar wachten op de andere merken... (van de TI-4200 wel te verstaan)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 11:52

Shunt

Boe

heeft iemand een iedee hoe warm dit beest wordt en hoe veel W hij verbruikt want ik wil deze kaart gaan kopen en hem dan met een water peltier combinatie koelen >:) [topic=489100/1]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Tha_TE
ik wacht nog op de leadtek ......... SLOOOM.......
de GF4Ti4200 had allang uit moeten zijn .... maar ja .....

• Tha_TE
Op woensdag 08 mei 2002 14:01 schreef Shunt het volgende:
heeft iemand een iedee hoe warm dit beest wordt en hoe veel W hij verbruikt want ik wil deze kaart gaan kopen en hem dan met een water peltier combinatie koelen >:) [topic=489100/1]
de SUMA Platinum GF4Ti4200SE moet maar een 250W voeding hebben staat er op die koreaanse site dacht ik..

Hoe warm ?
weet ik niet hebben videokaarten nu ook warmtesensors dan ? :D

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 11:52

Shunt

Boe

Op woensdag 08 mei 2002 14:01 schreef Tha_TE het volgende:

[..]

de SUMA Platinum GF4Ti4200SE moet maar een 250W voeding hebben staat er op die koreaanse site dacht ik..

Hoe warm ?
weet ik niet hebben videokaarten nu ook warmtesensors dan ? :D
nee de fabrikant weet dat meestal maar ik krijg geen responce van NVIDIA dus dacht ik ik vraag het hier :)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Tha_TE
LOL
http://www.suma.co.kr/zboard/zboard.php3?id=drv_vga

bios upgrade voor de SUMA Platinum GeForce4Ti4600 .......
en nog wat GeForce4 MXjes

• Tha_TE
offtopic:
LOL Banner boven ...... doe een gratis donatie...... eeeeh ? dus er zijn ook donaties waarvoor je geld moet geven om te kunnen doneren ?

Verwijderd

Vaag: op de Amerikaanse site van Gainward zegt men dat de 64mb ook een GS is, maar op de Duitse niet, ik moet erbij zeggen dat het op die Amerikaanse site behoorlijk onoverzichtelijk is.

• Tha_TE
Ach ja Amerikanen ..... hè ;)

Verwijderd

Ben beniewd hoe de andere kaartjes qua prijs gaan inzakken?!?!?! :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 14:40 schreef Tolner het volgende:
Ben beniewd hoe de andere kaartjes qua prijs gaan inzakken?!?!?! :)
Als de fabrikanten ze eens gaan maken, straks maakt leadtek geeneens een ti-4200 ;(

edit:

wacht ze maakten wel ti-4200's, maar ze zijn gewoon langzaam :)

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ach Dumphuiz....ik bedoel alleen maar dat ik al die reviews helemaal niet zo interessant vind...geef mij maar de mening van iemand hier op het forum!! waar het mij bij deze kaart om te doen is: redelijk betaalbaar, snel en goed beeld/tv-out...dat ie minder gaat preseteren dan zo'n parphelia is natuurlijk niet zo gek..dat ding gaat twee keer zoveel kosten..mogguh. Enige wat ik nog voor mijn 'nieuwe' systeem meot hebben is een goeie videokaart(lees Ti4200) ipv mijn geforceMX...en geld overschrijven voor die kaart??...meen toch wel errug vaak te hebben gelezen dat sommige mensen niet konden slapen tot hij in de winkel lag...nou, hij ligt toch in de winkel nu??...go get 'em!!!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 14:41 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Als de fabrikanten ze eens gaan maken, straks maakt leadtek geeneens een ti-4200 ;(

edit:

wacht ze maakten wel ti-4200's, maar ze zijn gewoon langzaam :)

<offtopic>
misschien koop ik ook nog wel een matrox 450 PCI, puur voor de TV. Vraag me af of die G4 tjes veel beter zijn qua TV-kwaliteit dan die matrox. Het is wel zo dat je Aan dat pci Kaartje altijd nog wel wat hebt ........ik weet het allemaal nog niet
</offtopic>

als die prijzen echt gaan inzakken, misschien ga ik dan nog wel voor een 8500 ennnnnnnnnnnnnnn als het met die dan echt niet meer gaat, dan koop ik wel weer wat nieuws........ voor weinig geld. een 4200 of 4400 dus!!!!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 14:46 schreef XeNoBiTe het volgende:
Ach Dumphuiz....ik bedoel alleen maar dat ik al die reviews helemaal niet zo interessant vind...geef mij maar de mening van iemand hier op het forum!! waar het mij bij deze kaart om te doen is: redelijk betaalbaar, snel en goed beeld/tv-out...dat ie minder gaat preseteren dan zo'n parphelia is natuurlijk niet zo gek..dat ding gaat twee keer zoveel kosten..mogguh. Enige wat ik nog voor mijn 'nieuwe' systeem meot hebben is een goeie videokaart(lees Ti4200) ipv mijn geforceMX...en geld overschrijven voor die kaart??...meen toch wel errug vaak te hebben gelezen dat sommige mensen niet konden slapen tot hij in de winkel lag...nou, hij ligt toch in de winkel nu??...go get 'em!!!
Ten eerste zo'n persoon ben ik niet (iemand die dag en nacht wakker ligt om zijn nieuwe stuk speelgoed), ten tweede de kaart zou voor 200 euro te koop gezet worden, dan ben ik wel raar bezig, wanneer ik er 250 of zelfs meer voor zou moeten neertellen (als je verzendkosten meerekent)... Als ik echt niet kon wachten dan had ik wel een 4400/4600 gehaald.
En ik kan me absoluut niet voor de geest halen, dat ik hem vergeleken heb met een parhelia, dwz dat ik liever een parhelia heb, wat dus niet het geval is.
Kijk sommige(n), waaronder ik, twijfelen nog steeds over, wat de gunstigste kaart van de twee is. En reviews helpen je om de juiste beslissing te kunnen nemen. Ik kan nu wel overhaast naar de winkel hollen om zo'n (te dure) ti-4200 te halen (die 128mb van gainward b.v. voor 350 euro), maar straks blijkt dat ik toch de verkeerde beslissing heb gemaakt. In zo'n geval denk ik dan :" Had ik maar beter de reviews door gelezen..." >:)

• XeNoBiTe
  • Niet online
Daar heb ik zelf ook last van hoor....maar weetje, ben nu al zolang aan eht uistellen en uistellen..straks is die AMD van mij al vet verouderd, heb ik nog niet eens een nieuwe videokaart...haha, dat zou wel te droog zijn natuurlijk...
Maar wat betreft de uiteindelijke aanschaf....blijkt toch wat duurder te zijn he....50 euro...da's geen kattepis.hebbie gelijk in....
Een miskoop kan je denk ik niet echt doen hoor aan al die Ti4200 kaarten...alleen natuurlijk wel als blijkt dat een andere merk ineens gaat verkopen voor 200 euro...tsja, maar dat is nu nog koffiedik kijken helaas...

Verwijderd

Das waar ja, maar kijk het zit het hem in het volgende: de 64mb is nu de gunstigste en de goedkoopste, de 128mb is duurder, maar er wordt van gezegd dat ie beter gaat worden in de toekomstige games.
Het zou wel fijn zijn als men de doom3 engine/unreal perfomance test draaide met zoveel mogelijk kaarten, zodat een goed verschil te zien is. Ik verwacht namelijk dat een zeer groot aantal games op deze twee engines gebaseerd gaan worden, dan is het wel fijn om te zien, wat je nu eigenlijk kan verwachten. Daarom wil ik die reviews zien :)...

Verwijderd

Back to basics...

Wat zouden jullie doen an het lezen van het bericht over prijsdaling eind mei en in je achterhoofd hebenden een kale config upgrade van een XP mobo + XP CPU + Cooler + PC2700 512MB + ti4200

Huidig plan:
-AV7333 (RAID)
-PC2700 Samsung 512MB
-Athlon XP 1800+
-Gainward ti4200 64MB

nu de prijsdaling er komt is er ruimte im mijn gestelde budget gekomen van max 800 euro.

zouden jullie het houden op de 64MB versie en de 2000+ pakken of zouden jullie de 1800+ houden en bijleggen op de 128MB GS versie?

• XeNoBiTe
  • Niet online
Eigenlijk wil ik zoiezo de 128 Mb hebben. Wil toch ongeveer 2 jaar met mijn kaartje doen. En je kan er natuurlijk van uitgaan dat over pak um beet een jaar 128 Mb vrij standaard is geworden....
Voor 128 heb ik ook wel wat meer over hoor...Maar die Unreal test ben ik ook wel errug benieuwd naar...
Potver...ben eigenlijk benieuwd of ei kaartne in La France ook goedkoper zijn dan hier....hmm, want daar ga ik morgen heen :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:28 schreef Mad_Cookie het volgende:
Back to basics...

Wat zouden jullie doen an het lezen van het bericht over prijsdaling eind mei en in je achterhoofd hebenden een kale config upgrade van een XP mobo + XP CPU + Cooler + PC2700 512MB + ti4200

Huidig plan:
-AV7333 (RAID)
-PC2700 Samsung 512MB
-Athlon XP 1800+
-Gainward ti4200 64MB

nu de prijsdaling er komt is er ruimte im mijn gestelde budget gekomen van max 800 euro.

zouden jullie het houden op de 64MB versie en de 2000+ pakken of zouden jullie de 1800+ houden en bijleggen op de 128MB GS versie?
Ik zou zowiezo een T-bred kopen :P of een northwood. (die laatste is helaas nogal prijzig, van de eerste weet ik het niet). Maar kijk het is moeilijk om te zeggen welke beter is, aangezien die 64mb nu nog sneller is. Die 128mb heeft daarentegen wel een hoger overclock potentiaal, maar is dan ook duurder.
Het hangt er ook vanaf hoe lang je met die bak wilt doen-> 3 jaar, neem de 128 mb. Minder -> neem de 64mb...

En over het algemeen bottlet je GPU sneller dan je CPU, dus neem gewoon een iets langzamere cpu en een wat snellere GPU.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 15:28 schreef XeNoBiTe het volgende:
Eigenlijk wil ik zoiezo de 128 Mb hebben. Wil toch ongeveer 2 jaar met mijn kaartje doen. En je kan er natuurlijk van uitgaan dat over pak um beet een jaar 128 Mb vrij standaard is geworden....
Nu 64mb kaarten er net twee jaar zijn ofzo, begint dat standaard te worden, maar ik moet toegeven dat ik met mijn geforce ddr 32MB ook zowat alles nog kan draaien (met uitzondering van bepaalde benchmarks). :)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Voor 128 heb ik ook wel wat meer over hoor...Maar die Unreal test ben ik ook wel errug benieuwd naar...
Potver...ben eigenlijk benieuwd of ei kaartne in La France ook goedkoper zijn dan hier....hmm, want daar ga ik morgen heen :)
Voor zover ik weet is zo'n beetje alle hardware in Frankrijk duurder dan in NL. Ik denk dat Duitsland toch echt de enige optie in het buitenland wordt.

Overigens heb ik nog wel een maandje geduld en kan nog wel even door met mijn GF2 Ultra.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Gainward Ultra 650/XP GeForce4 Ti4200 Review

Er is een goede moeglijkheid voor overclocken geven ze hier ook weer aan....

http://www.dutchgeforce.nl/news.php?action=article&articleid=422

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 20:02

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Back to basics...

Huidig plan:
-AV7333 (RAID)
-PC2700 Samsung 512MB
-Athlon XP 1800+
-Gainward ti4200 64MB

Als je om de paar maanden upgrade en doorverkoopt zou ik de 64MB kopen, anders de 128MB.
Op dit moment zou ik kopen: ECS K7S5A, 512MB PC2100 Samsung, XP1800+, Prolink Ti4200 128MB, zit je samen op: 650 euro ofzo, en heb je geld over voor andere leuke dingen :P

Specs

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 12:08
Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/650XP Golden sample

--------------------------------------------------------------------------------
Prijs incl.. BTW 339,00

http://www.sallandautomatisering.nl/ :)

• X-t-r-e-m-e
Gainward GeForce4 PowerPack! 650/XP Golden

Prijs incl.. BTW 238,67

http://www.sallandautomatisering.nl/ >:)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, maar als je nu bijna het dubbele uitgeeft voor 2 keer zoveel geheugen kun je volgens mij beter volgend jaar een 128MB kaart kopen voor de prijs van een 64MB nu, heb je ws de opvolger van de GF4 en ben je net zo duur uit. Daarbij is de 64MB versie, zoals ik het hier nu allemaal lees, sneller dan de 128MB versie. Dus heb je 2x een snellere videokaart dan jij zou kopen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:21 schreef X-t-r-e-m-e het volgende:

Prijs incl.. BTW 238,67

Jammer genoeg betreft het hier dan wel één van de slechtste internetwinkels die ik ken...

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 16:21 schreef X-t-r-e-m-e het volgende:

Prijs incl.. BTW 238,67

Da's de 64MB versie, neem ik aan?

• X-t-r-e-m-e
De 64MB versie denk ik ja, of is het de geforce 460MX, ik kan hey niet helemaal volgen. er staat geen omschrijving bij? :?

• Grrrrrene
  • Niet online
Volgens mij is de 650 de Ti4200 en is de ultra de 128MB versie... Dan zijn die prijzen best prijzig eigenlijk :{ Alleen de 4200 64MB is een beetje te betalen :(

Die "pro" zal de MX wel zijn, gok ik...

Lekker misleidend trouwens... Geen specs, geen info, geen omschrijving, erg slecht |:(

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 08 mei 2002 16:22 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Tsja, maar als je nu bijna het dubbele uitgeeft voor 2 keer zoveel geheugen kun je volgens mij beter volgend jaar een 128MB kaart kopen voor de prijs van een 64MB nu, heb je ws de opvolger van de GF4 en ben je net zo duur uit. Daarbij is de 64MB versie, zoals ik het hier nu allemaal lees, sneller dan de 128MB versie. Dus heb je 2x een snellere videokaart dan jij zou kopen.
Als je in de winkels in NL/Dld kijkt, dan is de goedkoopste 64MB kaart 229 euro en de goedkoopste 128MB kaart 265 euro, bijde van Prolink Pixelview.
Dit is dus verre van 2x zo duur, en voor mensen die niet om de paar maanden upgraden/doorverkopen zou ik de 128MB aanraden, omdat die toch wel wat langer meegaat.

Specs

Verwijderd

pro/650 -> Geforce 4 MX
Ultra/650 -> Geforce 4 TI

Diegene voor 240 euro is de mx. De ti-4200 met 64mb heeft namelijk geen XP en is ook geen GS...

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmmmz, dan ben ik blijkbaar nog niet goed genoeg op de hoogte van de prijzen. 'k Dacht toch echt dat ik voor de GF4 Ti4200 128MB iets van € 350 zou moeten betalen en voor een 64MB versie iets van € 200

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:45 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmmmz, dan ben ik blijkbaar nog niet goed genoeg op de hoogte van de prijzen. 'k Dacht toch echt dat ik voor de GF4 Ti4200 128MB iets van € 350 zou moeten betalen en voor een 64MB versie iets van € 200
Dat was idd aangekondigd, maar die verrotte marketings truukjes ook :)...

Ik hoop alleen nog maar dat hij toch echt 200 euro wordt, als dat het geval is, dan koop ik er eentje :P.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:29 schreef Grrrrrene het volgende:

Klopt, de Ultra is de 4200 en de Pro is de 460MX.

Jake,
het is heel simpel, twee schermen gebruiken in plaats van één, niet in clone maar DualHead, gebruikt twee keer zoveel geheugen. Als de kaart maar 1 Ramdac zou hebben, kun je nog wat 'smokkelen' met de TV-out.

Maar DualHead gebruikt dus twee keer zoveel geheugen. Het is gewoon het via de software maken van twee kaarten met hardwarematig één grafische chip. En twee RanDac's en dubbel geheugen.

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:50 schreef Hooi het volgende:

[..]

Klopt, de Ultra is de 4200 en de Pro is de 460MX.

Jake,
het is heel simpel, twee schermen gebruiken in plaats van één, niet in clone maar DualHead, gebruikt twee keer zoveel geheugen. Als de kaart maar 1 Ramdac zou hebben, kun je nog wat 'smokkelen' met de TV-out.

Maar DualHead gebruikt dus twee keer zoveel geheugen. Het is gewoon het maken van twee kaarten met één grafische chip. En twee RanDac's en dubbel geheugen.
Waarom zou 32 mb per scherm eigenlijk niet genoeg zijn :? Reserveert ie 32mb voor elk scherm of wordt het gewoon verdeeld?
Stel als je op een scherm gamed en de andere alleen b.v. winamp hebt aanstaan, dan reserveert ie toch geen 32mb apart voor winamp?? Misschien kan je hier iets meer opheldering over geven :)...

En ramdac filtert het signaal van digitaal naar analoog, maar als je DVI gebruikt heb je toch maar een ramdac nodig? DVI zorgt er juist voor dat je de ramdac kan omzeilen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Waar is dat laatste, aan "Jake" gerichtte, een reactie op :?

Ik ben nml best geïnteresseerd in dualhead oplossingen. 'k Heb hier een 19" CTX en een 17" Iiyama staan die mijn bureau vervuilen. 'k Ben nu op zoek naar een 2e PCI videokaart, maar als ik een dualhead GF4 kan krijgen (voor een redelijke prijs), is dat natuurlijk ook wel interessant.

DumphuiZ: Dat vraag ik me dus ook af, als je gelijk hebt, zou ik dus een dubbele ramdac nodig hebben. Ik heb nml 2 CRT's die ik aan moet sluiten. Of zijn er ook converters van DVI naar D-sub (zo heet dat toch?)

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 08 mei 2002 16:48 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Dat was idd aangekondigd, maar die verrotte marketings truukjes ook :)...

Ik hoop alleen nog maar dat hij toch echt 200 euro wordt, als dat het geval is, dan koop ik er eentje :P.
Door NVidia was aangekondigd $179 en $199
Die 200 en 350 euro kwamen toch alleen maar van Gainward? Andere merken hebben daar nix mee te maken...

Specs

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:57 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Door NVidia was aangekondigd $179 en $199
Die 200 en 350 euro kwamen toch alleen maar van Gainward? Andere merken hebben daar nix mee te maken...
Maar als gainward zich niet eens aan zijn eigen 'richtlijnen' houdt...

• Grrrrrene
  • Niet online
Da's waar, maar meestal volgen die natuurlijk wel. Als blijkt dat Gainward die prijzen naar de consument toe kan maken (lees: de 128MB versie verkoopt ook goed), dan maken ze hun kaarten vast niet 100 euro goedkoper dan die van Gainward :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:00 schreef Grrrrrene het volgende:
Da's waar, maar meestal volgen die natuurlijk wel. Als blijkt dat Gainward die prijzen naar de consument toe kan maken (lees: de 128MB versie verkoopt ook goed), dan maken ze hun kaarten vast niet 100 euro goedkoper dan die van Gainward :)
50 zou al genoeg zijn :+

• Masterdam

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op woensdag 08 mei 2002 17:00 schreef Grrrrrene het volgende:
Die 128MB versie is een GS, die zijn altijd een flink stuk duurder.
Prolink houdt zich al wel aan de NVidia prijzen, en MSI lijkt dat ook te doen...

Specs

• Grrrrrene
  • Niet online
Maar even over mijn (en DumphuiZ') probleem:

'k Heb 2 CRT's die ik aan wil sluiten, zijn er converters voor DVI --> D-sub of moet ik wachten op een dualhead oplossing?

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:02 schreef Masterdam het volgende:

[..]
,en MSI lijkt dat ook te doen...
huh, MSI TI-4200?? Of doelde je op de andere TI's?

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:04 schreef Grrrrrene het volgende:
'k Heb 2 CRT's die ik aan wil sluiten, zijn er converters voor DVI --> D-sub
Wat ik weet, is dat je DVI naar analoog converter hebt, die zijn redelijk goedkoop dacht ik zo.
"Bij elke goede computerboer, ook bij u in de buurt"
*D

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 17:07 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Wat ik weet, is dat je DVI naar analoog converter hebt, die zijn redelijk goedkoop dacht ik zo.
"Bij elke goede computerboer, ook bij u in de buurt"
*D
En die DVI-aansluiting op al die GF4-en, is dat een soort twinview/dualhead-poort of is dat een clone van wat er op je CRT ook komt te staan?

Dat van die DVI converter is gaaf, dat scheelt echt weer :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 16:53 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Waarom zou 32 mb per scherm eigenlijk niet genoeg zijn :? Reserveert ie 32mb voor elk scherm of wordt het gewoon verdeeld?
Stel als je op een scherm gamed en de andere alleen b.v. winamp hebt aanstaan, dan reserveert ie toch geen 32mb apart voor winamp?? Misschien kan je hier iets meer opheldering over geven :)...

En ramdac filtert het signaal van digitaal naar analoog, maar als je DVI gebruikt heb je toch maar een ramdac nodig? DVI zorgt er juist voor dat je de ramdac kan omzeilen.
Dat zou leuk zijn, minder geheugen nodig met een DVI ;)

Helaas, een DVI aansluiting betekent alleen maar dat de analoog omzetting niet gebeurt. (Simpel gezegd.) Je moet nog steeds de data in het ram vertyalen naar beeldinformatie. En wil jij een dure GF4 kaart gebruiken om met 32MB te gaan zitten gamen dan ??

Grrrene,
er zijn geen kaarten met Dualhead zonder twee RamDac's voor jouw doel, voor bovengenoemde reden. Meestal zal je tegenwoordig een VGA out en een DVI uit hebben, zodat je een verloop plug DVI-VGA zal nodig hebben. Voor twee VGA pluggen is op de kaart gewoon geen plaats.

Dusseh, elke GF4Ti of een GF4MX460 doet wat jij wilt, je hebt er alleen een DVI->VGA verloop bij nodig.

Verwijderd

Meestal wordt DVI gebruikt voor TFT en digitale CRT's. Als je monitor DVI kan, moet je dat zeker gebruiken.

Op anandtech gaven ze een leuk voorbeeld:

For example, imagine an analog connection between your keyboard and your computer. If the analog to digital converter on your computer's side misinterpreted the signal coming from your keyboard, then typing an 'h' could very well come out as a 'j' on your screen. Similarly, the blurriness that may be present at higher resolutions isn't what's being outputted by your graphics chip. The data to be displayed on your screen leaves the video card's frame buffer (memory) as digital data but before it can leave your video card it must go through a RAMDAC. The RAMDAC (Random Access Memory Digital to Analog Converter) converts the digital data into an analog signal and it used to be the culprit for poor image quality not too long ago. Today's RAMDACs are much higher bandwidth and are of considerably higher quality, thus making quality loss because of the RAMDAC less of an issue than it once was.

Voor de rest van het artikel moet je hier ff kijken:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1577

(tis wel de moeite waard vind ik dan :))

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:17 schreef Hooi het volgende:

[..]
En wil jij een dure GF4 kaart gebruiken om met 32MB te gaan zitten gamen dan ??
Dus het ram wordt 50/50 verdeeld over de beide monitoren :?

• BenJoep
  • Laatst online: 21:08
Op woensdag 08 mei 2002 17:19 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Dus het ram wordt 50/50 verdeeld over de beide monitoren :?
Als je aan het gamen bent, en hij gebruikt beide monitoren misschien jah, anders in mijn ogen toch niet hor..

| I've got permission to color outside the lines |

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 16:55 schreef Grrrrrene het volgende:
Waar is dat laatste, aan "Jake" gerichtte, een reactie op :?
Op:
Op woensdag 08 mei 2002 09:48 schreef Jake het volgende:
't Is geen Voodoo5 hoor met halve geheugen voor elk chippie. Het enige wat 2 Monitoren doet is dat je een hogere res. draait, als je ze op horizontal (of vertical) span hebt staan.

Dus 2560x960 ipv 1280x960, dat kost inderdaad een beetje meer geheugen (maar 2048x768 is minder dan 1600x1200), maar dan moet je dus ook gamen met 2 monitoren. Dingen als textures hoeven ook maar 1 keer geladen te worden (unlike bijv. een Voodoo2-SLI).
En daar blijf ik nog steeds bij, tuurlijk heeft de kaart meer geheugen nodig, maar dingen als textures gaan niet dubbel. Z-buffer, tripple-buffer, etc. wel, maar dat komt dus overeen met de totale resolutie van de 2 schermen.

Dus als je op 2 monitoren echt speelt heb je maximaal 2 keer zoveel geheugen nodig. De ramdac is volgens mij alleen om het uiteindelijke plaatje op je scherm te krijgen, je geheugen wordt daar (naar mijn weten) niet over verdeeld.
Op woensdag 08 mei 2002 16:53 schreef DumphuiZ het volgende:
Dat lijkt mij dus ook (dat ie daar geen 32 MB voor nodig heeft).

Volgens mij gebruikt een moderne videokaart zijn geheugen zo efficient als maar kan (ok beetje hoog :r gehalte :)), en zal ie voor een 2D scherm op zeg 1600x1200x32 bit ook maar 4*1200*1600 = 7.32 MB reserveren.

Bij 3D op Dual-1600x1200x32 wordt het wat meer, door tripple-buffer, z-buffer, FSAA, etc. (ga ik niet uitrekenen), maar omdat je met een GF4 Ti 4200 toch geen 3200x1200 kan doen (is ie waarschijnlijk niet snel genoeg voor), is het niet zo erg dat je 'maar' 64 MB hebt.

Ik zie ook totaal geen reden om textures dubbel te laden, wat bij jouw voorbeeld van gescheiden 32/32 (of 64/64) wel zo zou zijn.
Op woensdag 08 mei 2002 17:17 schreef Hooi het volgende:
Grrrene,
er zijn geen kaarten met Dualhead zonder twee RamDac's voor jouw doel, voor bovengenoemde reden. Meestal zal je tegenwoordig een VGA out en een DVI uit hebben, zodat je een verloop plug DVI-VGA zal nodig hebben. Voor twee VGA pluggen is op de kaart gewoon geen plaats.
Maar er komt wel een Tripple-monitor met maar 2 RAMDACs (van Matrox), die kan dan 2 DVI en 1 'normale' monitor aansturen.

Verwijderd

/me begint het een beetje te begrijpen :+

Verwijderd

Back to basics...

Huidig plan:
-AV7333 (RAID)
-PC2700 Samsung 512MB
-Athlon XP 1800+
-Gainward ti4200 64MB

Laat het allemaal staan en neem een TI 4400 :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:31 schreef ThaBunny het volgende:

[..]

Laat het allemaal staan en neem een TI 4400 :)
Tja, Welk merk? Welke prijs?

• Kheldar
  • Laatst online: 25-05 15:25
Op woensdag 08 mei 2002 16:25 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Da's de 64MB versie, neem ik aan?
Dat is (zoals eerder gezegt) de MX versie, naamgeving lijkt alleen wel heeeel erg op die van de Ti'sch (linkje met de specs van die kaart enzo http://www.hastec.nl/gainward/gf4_pp_650_xp_gs.htm)

• Milo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
[Dus het ram wordt 50/50 verdeeld over de beide monitoren]

Als je aan het gamen bent, en hij gebruikt beide monitoren misschien jah, anders in mijn ogen toch niet hor..
Inderdaad. Zoals eerder iemand meldde, is 2 schermen voor de videokaart feitelijk niks anders als 1 heel breed scherm. Als je op 1600x600 speelt, verbuikt je videokaart echt niet 2x zoveel geheugen als op 800x600. Alleen de framebuffer word groter, en als je fsaa gebruikt op hoge resoluties tikt dat wel aan, maar dan nog is het lang geen 64MB.

Bovendien ondersteunen 99% van de spellen maar 1 monitor, en dan staat de andere gewoon uit z'n neus te eten of windows te laten zien (wat relatief enorm weinig geheugen kost).

Met de huidige prijs verhouding €229(64MB)/€267(128MB) zou ik toch voor de 128 MB kaart gaan. Zeker als je weet dat op beide kaarten 4NS geheugen gebruikt word, wat dus in theorie even ver over te klokken is(hiermee vervalt het enige voordeel van de 64MB versie, buiten de prijs).

Ik wacht nog even tot winkels als mindfactory.de de 4200's hebben, en dan ga ik bestellen(nu kost de 4400 daar €313,-, dus de 4200 128MB zal zo'n 240,- gaan kosten gok ik).

edit: moet maar eens sneller leren tiepen, of nog minder replyen in drukke draden.

Lao Tzu: "As soon as you have made a thought, laugh at it."

• Jake
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 16:29 schreef Grrrrrene het volgende:
Volgens mij is de 650 de Ti4200 en is de ultra de 128MB versie... Dan zijn die prijzen best prijzig eigenlijk :{ Alleen de 4200 64MB is een beetje te betalen :(

Lekker misleidend trouwens... Geen specs, geen info, geen omschrijving, erg slecht |:(
Typisch GainWard...

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 17:47 schreef Jake het volgende:

[..]

Typisch GainWard...
Het ligt meer aan de winkels dan aan Gainward ;). Op www.gainward.de vind ik het allemaal best redelijk te begrijpen.

• Jake
  • Niet online
Tuurlijk maar Gainward heeft altijd heel veel op elkaar lijkende kaarten, zodat je als je niet oplet iets anders hebt.

Mensen met wat minder verstand van PC's zouden zo een hele andere kaart kunnen kopen dan ze denken (ze dachten natuurlijk die uit de Computer Totaal Test te nemen *D)

Verwijderd

Als je een winkel als Dynabyte binnenloopt en je vraagt om een TI-4200, weten ze je vast ook wel op de een of andere manier een mx-4600 te verkopen >:).

"Kijk meneer de grafische verwerker loopt bij deze kaart wel 50 Mhz sneller en dat geldt ook nog eens voor het virtuele geheugen!!. En dat voor maar liefst 10 euro minder!" *D

Maar je hebt wel gelijk, dat Gainward nogal onduidelijk is, in zijn naamgeving.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 18:03 schreef DumphuiZ het volgende:
Als je een winkel als Dynabyte binnenloopt en je vraagt om een TI-4200, weten ze je vast ook wel op de een of andere manier een mx-4600 te verkopen >:).
Erger nog: dat doen ze nog niet eens bewust (flame intended >:))
"Kijk meneer de grafische verwerker loopt bij deze kaart wel 50 Mhz sneller en dat geldt ook nog eens voor het virtuele geheugen!!. En dat voor maar liefst 10 euro minder!" *D

Maar je hebt wel gelijk, dat Gainward nogal onduidelijk is, in zijn naamgeving.
Maar een winkel, een webwinkel helemaal (je kunt niet ff op de doos kijken) mag toch wel ff de specs vermelden en welke chip erop zit, welk geheugen, wat voor type het is? |:(

Verwijderd

Daarom probeer ik altijd zoveel mogelijk background research te doen :P.

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Euhmm ik zie op die site van salland bij die versie van €339,- Ti4400 erachter staan... dus wat is het nou?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Verwijderd

Gainward GeForce4 PowerPack! 650/XP Golden Sample Geforce4 MX460
€ 238,67

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/650XP Golden sample Ti4400
€ 339,00

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/700 XP Golden Sample
€ 431,17

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/750 XP Golden Sample
€ 564,24

De ultra/650 is de TI-4200, de pro/650 is de mx-460. De ultra/700 is de 4400 en de ultra/750 de 4600. Ze hebben het zo te zien nogal haastig gewijzigd ;).

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 18:30 schreef DumphuiZ het volgende:
Gainward GeForce4 PowerPack! 650/XP Golden Sample Geforce4 MX460
€ 238,67

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/650XP Golden sample Ti4400
€ 339,00

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/700 XP Golden Sample
€ 431,17

Gainward GeForce4 PowerPack! Ultra/750 XP Golden Sample
€ 564,24

De ultra/650 is de TI-4200, de pro/650 is de mx-460. De ultra/700 is de 4400 en de ultra/750 de 4600. Ze hebben het zo te zien nogal haastig gewijzigd ;).
Ja dat dacht ik ook, zal dan wel een typ foutje zijn. Ik dacht ik vraag het nog ff ;)

[off topic]
Is er geen vertaler die Chinese naar engels kan vertalen? Dan kan ik tenminste die Chinese sites lezen, want daar staat alles veel sneller op.
[/offtopic]

• XeNoBiTe
  • Niet online
He jongens....enkelt kwade woorden over de Dynabyte hoor :)
Heb daar ook nog een paar maanden gewerkt....een top tijd gehad qua collega's...maar breek me over de rest de bek niet open pleez..haha

• McFlipp

McFlipp

24...

Er is weer een nieuwe winkel in de VS waar ze de gainward 128mb GS verkochtten, voor $210,-. ik meteen ff gemaild of ze ook naar nederland verstuurde maar helaas niet :(

• Jake
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 18:32 schreef McFlipp het volgende:
[off topic]
Is er geen vertaler die Chinese naar engels kan vertalen? Dan kan ik tenminste die Chinese sites lezen, want daar staat alles veel sneller op.
[/offtopic]
http://babelfish.altavista.com/

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Die Gainward Geforce 4 ti4200 heeft geen koelblokjes op het geheugen, is dat verder een probleem? Ik bedoel wordt ie dan echt veel warmer?
En waarom hebben sommige merken dat wel en andere niet?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 19:17 schreef Jake het volgende:

[..]

http://babelfish.altavista.com/
Ahh das idd makkelijk ;)

Ben er nu achter dat er van leadtek 2 64MB versie's komen, een LE versie - zoals alle andere 64MB versie's - en een Gravivo editie die video-in en -out heeft. En als ik het goed begrijp zit er een ingebouwde WinFast TV2000 XP in ofzo. Hmmz ben benieuwd wat die mag gaan kosten :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:43 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ahh das idd makkelijk ;)

Ben er nu achter dat er van leadtek 2 64MB versie's komen, een LE versie - zoals alle andere 64MB versie's - en een Gravivo editie die video-in en -out heeft. En als ik het goed begrijp zit er een ingebouwde WinFast TV2000 XP in ofzo. Hmmz ben benieuwd wat die mag gaan kosten :)
1 woord : woei. Wanneer komen die eigenlijk? Staat er een datum bij :P?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 20:43 schreef RooT het volgende:
Die Gainward Geforce 4 ti4200 heeft geen koelblokjes op het geheugen, is dat verder een probleem? Ik bedoel wordt ie dan echt veel warmer?
En waarom hebben sommige merken dat wel en andere niet?
De ti4200 wordt veel minder warm dan de ti4400 en ti4600, dus het is denk ik gewoon niet nodig, en als je kaart stabiel draait op een hogere clocksnelheid lijkt het me ook geen enkel probleem :) Ennuh het maakt het natuurlijk ook weer duurder, en je kan er zelf altijd nog wat op bouwen :)

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 20:45 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

1 woord : woei. Wanneer komen die eigenlijk? Staat er een datum bij :P?
Nee er staat helaas geen datum bij :(
wel een plaatje :P

Afbeeldingslocatie: http://www.gzeasy.com/newsphoto/y2k2-05/cho-2002-04-05-01.jpg
dit is dus de normale variant zonder ViVo, alleen DVI, VGA, Tv-out

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:46 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Nee er staat helaas geen datum bij :(
wel een plaatje :P

[afbeelding]
dit is dus de normale variant zonder ViVo, alleen DVI, VGA, Tv-out
Ik kan de lettertjes op de zijkant van de doos niet lezen :), weet jij hoeveel ns het is (4 waarschijnlijk), maar belangrijker, welk merk geheugen het is (hynix/samsung) ?

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 20:51 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Ik kan de lettertjes op de zijkant van de doos niet lezen :), weet jij hoeveel ns het is (4 waarschijnlijk), maar belangrijker, welk merk geheugen het is (hynix/samsung) ?
Het is iig 4ns, ik zal ff kijken of er ook bijstaat welk merk, maar dacht het niet.
Neej staat er niet bij helaas.
Hopelijk net als Gainward Samsung :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 20:53 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Het is iig 4ns, ik zal ff kijken of er ook bijstaat welk merk, maar dacht het niet.
Neej staat er niet bij helaas.
Jammer :P

• McFlipp

McFlipp

24...

Afbeeldingslocatie: http://www.gamepc.com/images/rev-gainward4200-boardLG.jpg

Het is toch wel een HEEL geil bordje!! Als ie vanuit Amerika kan komen (lees: als ik een winkel heb gevonden die naar NL stuurt) dan ga ik hem denk ik toch wel daar bestellen denk ik!!

Verwijderd

Maar 290 euro is wel (ook al goedkoper) te veel nog IMHO...

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op woensdag 08 mei 2002 21:00 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]

Het is toch wel een HEEL geil bordje!! Als ie vanuit Amerika kan komen (lees: als ik een winkel heb gevonden die naar NL stuurt) dan ga ik hem denk ik toch wel daar bestellen denk ik!!
als dat idd lukt, meldt het dan ff..mag je er voor mij ook 1 mee bestellen...(als je dat niet wil kan ik m ook gewoon zelf bestellen).

Verwijderd

64 mb :P, kan je die ook vinden in Amerika? (Gainward )

• Tha_TE
Waar blijven die andere merken nou :( :'(

*wordt een beetje ongeduldig nu alle games crashen met stomme AtiRage 128*

Verwijderd

Tschiet inderdaad niet op ;(

• Tha_TE
horen ze niet allemaal op hetzelfde moment uit te komen zodat je nog keus hebt ?

:/

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 23:15 schreef Tha_TE het volgende:
horen ze niet allemaal op hetzelfde moment uit te komen zodat je nog keus hebt ?

:/
Tgaat allemaal zo ontzettend rommelig

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Op woensdag 08 mei 2002 23:17 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Tgaat allemaal zo ontzettend rommelig
Idd, ik weet nog steeds niet of er een Ti4200 64 MB versie voor <250 euro te koop is in NL. Mag ook Mediamarkt in Duitsland net over de grens zijn ;)

• Tha_TE
offtopic:
morgen misschien wat ......
*gaat zo slapen dan maar*
*morgen weer clan homepage vernieuwen met nieuw design en nog een beetje rommelen met Flash MX trial :+ en de clanlogo afraffelen*
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sietse.au/%5BMaybetheone%5D.jpg
is nog in testing stage maar ja ik moet toch wat .....

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Op woensdag 08 mei 2002 23:22 schreef Tha_TE het volgende:
morgen misschien wat ......
*gaat zo slapen dan maar*
*morgen weer clan homepage vernieuwen met nieuw design en nog een beetje rommelen met Flash MX trial :+ en de clanlogo afraffelen*
Idd, ik hoop dat er morgen wat meer bekend is over de beschikbaarheid van de 64 MB versie :9

• Tha_TE
best wel lange thread geworden eigenlijk :)
ik post hier teveel jullie antwoorden te snel in tegenstelling tot andere fora :)

[edit@23:53]
Toch niet ZO snel ;)
[/edit@23:53]

• McFlipp

McFlipp

24...

Op woensdag 08 mei 2002 21:59 schreef DumphuiZ het volgende:
64 mb :P, kan je die ook vinden in Amerika? (Gainward )
Ja voor $169,- = €200,- met belasting.

Verwijderd

Hmm is dat dat geen beter keuze :?, lekker kaartje 8-)...

• Tha_TE
Wachten maar hè :)

• McFlipp

McFlipp

24...

Op donderdag 09 mei 2002 00:41 schreef DumphuiZ het volgende:
Hmm is dat dat geen beter keuze :?, lekker kaartje 8-)...
Misschien wel ja :) Maar vor €80,- meer kan je er wel wat langer mee doen en heb je ViVo :)

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 23:56 schreef McFlipp het volgende:

[..]

Ja voor $169,- = €200,- met belasting.
Helaas is een euro maar 0.915 in Dollars...
Wordt dus 169 + 40 dollar verzenden = 210 / 0.915 = 230 Euro
230 + 19% BTW = 273 Euro....
Niet echt goedkoop dus, hah !! >:)

(Wie heeft het trouwens over spelletjes met een DualHead ?? ik wil gewoon met één monitor op 1280x1024x32xFSAA4x een spel spelen terwijl er op een andere monitor de desktop met de browser en een TV beeld of het e-mail of weetikveel programma draait. DAT noem ik werken met DualHead. Daar moet je dus eccht gewoon 128 MB voor hebben, of op 1024x768x16 zonder FSAA blijven zitten. Daar koop je toch geen GF4 of zo voor niet ? )

Verwijderd

Ik ga gewoon op 800x600x32 met 6x FSAA zitten klooien. Doordat het dan wat waziger wordt, pompen we de anisotropische filtering lekker op 8x en de lodbias op -1.5 Booyakacha! Op 800x600 moet de framedrop ook kleiner zijn, maar deze resolutie omdat mijn (kut)monitor dan vrolijk 100 hz geeft ipv 85 op 1024x768... Ik heb maar een monitor, dus voor dualhead koop ik hem toch niet, als ik dualhead wil met de voorbeelden die HOOI noemt, dan prop ik er wel vrolijk een matrox g200 pci in ofzoiets :P... (kan ik alsnog 64 mb voor de geforce 4 reserven ;))

Verwijderd

As NVIDIA promised, by this time GeForce4 Ti4200 based graphics cards started streaming down as from a horn of plenty. This site reported about a new graphics card from Gainward based on this chip.

The card is equipped with 128MB DDR SDRAM working at 444MHz, D-Sub, DVI-I and TV-Out and will sell in China for around $240. The chip frequency is standard: 250MHz. By the way, take note that the memory chips on this graphics card feature 4ns access time, which corresponds to 500MHz frequency (for 444MHz frequency there should be chips with 4.5ns access time). So, this graphics card should boast really good memory overclocking potential. :)

Zoals hier (xbitlabs) te lezen is, zullen er ook 128 mb kaarten met 4.5 ns komen en in het ergste geval komt die niet veel hoger dan 444.44(enz) MHz, dat zou echt super kut zijn, hoeveel ns was het ook al weer bij die Prolink? Maar als je 4.5 hebt, ben je dus best wel genaaid (niet bij dat van gainward btw, tzat ook op de ti-200 en tclockte wel naar 500), ach misschien doet die dat van prolink ook wel :P. Maar blijf iig ver uit de buurt van 4.5 ns van budgetmerkjes...

Verwijderd

Ik vol dit hier al zo.. lang... is er een kans dat ik over 2 weken een geforce ti4200 64 ddr voor ongeveer 200 euro kan kopen? anders moet ik maar Geforce 3 ti 200 halen voor 170 euro.. pech dan maar... :(

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 10:10 schreef hansaat het volgende:
Ik vol dit hier al zo.. lang... is er een kans dat ik over 2 weken een geforce ti4200 64 ddr voor ongeveer 200 euro kan kopen? anders moet ik maar Geforce 3 ti 200 halen voor 170 euro.. pech dan maar... :(
Je kan ook een Radeon kopen, gelukkig bestaat de wereld niet alleen uit geforce :P

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-05 13:55
Die gainward heeft toch alleen TV/Video in he? En geen TV-out ?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.