Poorten voor spellen

Pagina: 1
Acties:

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Ja, ik heb de poortmappings FAQ doorgekeken, ik heb de search gebruikt, en ik heb me geergerd.

dus in principe zou ik deze post nu mogen plaatsen....

Hoe kom je erachter welke poorten een bepaald spelletje gebruikt ??

Ik zit hier namelijk achter een router en ik wou 1nsane gaan spelen tegen een vriend van me

probleem echter dat ik niet weet welke poorten 1nsane gebruikt en ik ook niet weet hoe je daar achter moet komen.
Ik heb netstat al geprobeerd, maar dat hielp me niet verder, alle hulp is dus welkom

(btw, als dit een erg domme vraag is, mijn excuses, maar ik heb t niet kunnen vinden)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Moet je in t boekje of in de FAQ of op de homepage van de makers kijken vaak kan je t daar wel vinden. Meestal staat er dan iets van mededelingen voor systeembeheerders ofzo. Succes :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Als je bijvoorbeeld ZoneAlarm installeert geeft die een waarschuwing als een bepaald programma voor het eerst via een bepaalde poort contact zoekt.

Het is misschien een beetje omslachtig maar ik kan verder ook niet vinden op welke poort 1nsane communiceert. Een mailtje naar de makers van het spel misschien? (Vergeet dan niet de oplossing hier te posten ;) )

Op http://www.1nsaneworld.com/ vind je een forum, daar zou je je vraag ook kunnen posten.

Verwijderd

is hier niet een draadje over geweest in spielerij waar alle poorten in stonden?

kvoel me vandaag dus ik zal ff voor je kijken

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ja gameover heeft een keer zo'n topic in spielerij gezet met poorten voor spellen en kijk anders is in de help van winroute daar staat ook het een en ander

http://www.winroute.com dacht ik

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

www.sysinternals.com
daar ergens het pakketje pstools downloaden
tdimon.exe is hetgene je nodig hebt

veel geluk

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
dat is wel een goede tip, alleen jammer dat ik bij insane niet kan alt-tabben :(

• Roelant
  • Niet online
Topic in spielerij staat hier.

Die link staat trouwens gewoon in [topic=184484] hoor :P

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ben erachter gekomen, het was poort 168 :)

Pagina: 1