Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:42

Soullie

Planeshift

hybrid meer :P

lvl 91 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nova werkt ook niet slecht hoor, die hele groepen koeien op 1 plaats en dan static , orb en dan boef boef boef, en tp naar de volgende >:)

en dan killj e ooka lle koeien javas laten dur altijd nog wel 3-4 lopen dat is irri :D
of je moet veel dmg reduce hebben er midden instaan en dan gooien zoals rammie doet dat werkt wel anders kill je niet alles en dat vind ik persoonlijk irritand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 12:33 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:
Hoe krijg je nou als sword/shield barb zoon guided burihoer neer? Net geprobeerd maar kwam niet echt in de buurt ofzow, werkt teleport met barb dan wel vlak naar ama en dan snel ww, want met gewone barb skills kom ik nie echt vlakbij.
Heb weleens gehoord dat je gebruik moet maken van je omgeving; huisjes, bomen, etc. Maar ja, dan nog lijkt het mij een bijna onmogelijke opgave. :)
Ik duel eigenlijk alleen tegen barbs en palas (met mijn eigen barb). Ook ooit weleens een assassin gemold, maar die was veel lager in level.
Eigenlijk duel ik nooit tegen amas; geen beginnen aan voor mij. :)
Iemand hier die het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jah ik kan het wel en win ook vaak zat :) hitman en sommige andere zagen dat wel eens lvl 93 ama toen ik 80 was ensow >:)
kan iets van +10 guides hebben, veel worden afgeketst door stormshield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:25 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Heb weleens gehoord dat je gebruik moet maken van je omgeving; huisjes, bomen, etc. Maar ja, dan nog lijkt het mij een bijna onmogelijke opgave. :)
Ik duel eigenlijk alleen tegen barbs en palas (met mijn eigen barb). Ook ooit weleens een assassin gemold, maar die was veel lager in level.
Eigenlijk duel ik nooit tegen amas; geen beginnen aan voor mij. :)
Iemand hier die het wel kan?
Tis niet echt moeilijk, VEEL damage reduce, fasrt hit recovery, en FASTER RUN, je moet die ama op kunnen jagen :)

Tis te doen, niet makkelijk, maar het kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:27 schreef SaURoN het volgende:
jah ik kan het wel en win ook vaak zat :) hitman en sommige andere zagen dat wel eens lvl 93 ama toen ik 80 was ensow >:)
kan iets van +10 guides hebben, veel worden afgeketst door stormshield
Damn, da's cool :)
Maar is het niet dat bij 2 rake arrows je dood bent? (met 2 * 2000 damage)
Of houd je met storm / shaft / gaze / string gewoon de boel tegen? Is ook wel stoer, gewoon in de arrows lopen en hem vervolgens neermaaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
gewoon er door heen lopen , en als hij slow gebruikt is like the hell weg leapen naar town :P so i can fight an other day :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas met een bekende op Bnet gespeeld en die gebruikt (correct me if I am wrong) freezing arrows. Heel veel mensen zeiden dat dit crap was, maar ik heb nog NOOIT een ama zo snel zien killen. Daarbovenop is het heel lekker voor mij; koeien staan mooi stil, ww er doorheen met hellslayer. :)
Maaruh, owned het echt zo dik, of zitten er nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel een zooi guided hebben dat heb ik wel gemerkt, maar ik word ge knockbacked en slowed/poisened. heb 80 reducing, gecapt op 75 natuurlijk en stormshield werkt wel lekker maar ik kom toch nie in de buurt, vooral omdat ik geslowed word, leapen werkt wel maar voordat je bent geland is die ama al weer weggelopen.. Me barb is nou nie echt snel, maar ik vraag me af of meer faster run zin heeft als je toch half frozen word... Want ravenfrost werkt er ook niet echt tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:33 schreef Jaxe het volgende:
Heb pas met een bekende op Bnet gespeeld en die gebruikt (correct me if I am wrong) freezing arrows. Heel veel mensen zeiden dat dit crap was, maar ik heb nog NOOIT een ama zo snel zien killen. Daarbovenop is het heel lekker voor mij; koeien staan mooi stil, ww er doorheen met hellslayer. :)
Maaruh, owned het echt zo dik, of zitten er nadelen aan?
Piercing met die freez dee ik vroeger ook veel, maar je raakt niet zoveel als met multiple, maar tis wel eens handig :) gebruik het vaak tegen pindle en zun vriendjes. Zuipt alleen wel mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik zeg toch slow gelijk wegleapen :P dat lukt never vind ik te veel moeite :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 08:42 schreef SaURoN het volgende:
Pjemco wie stopte met d2 dan ? lex?
[..]
Yup, Lex gaf zn accounts op :) Moesten wel wat bewaren voor als ie weer ging spelen enzo :)
Is dat nou leuk? Ik snap wel dat je het accepteert hoor.
Maar ik vind gewoon de lol eraf gaan als je van zulke godlike items krijgt. De grootste kick is toch nog steeds om je eigen equip te vinden of verdienen?
Op low-level heb ik ook weleens wat gehad, ShadowFang en zo, maar ook daar ben ik snel mee gestopt.
Kweet niet, ik krijg er een beetje een lame gevoel bij als iemand mij spullen aanbied.
Maar even for the record: Ik noem jou geen lame persoon hoor Kan het goed begrijpen dat je die zooi meteen meeneemt.
Ik zou alleen weleens iemand willen spreken die er hetzelfde over denkt als ik.
Oh.. Mag ik die StormShield hebben?
Ik heb nooit godlike Items gehad :) dus ik ben heel benieuwd hoe het is om onkwetsbaar te zijn :)

Maarre, voor de rest ben ik het met je eens, ik speel mijn chars tegenwoordig helemaal door alle acts heen, geen power levelling meer. Gewoon rustig alle acts doorwandelen en lekker levellen (geen koe lvl dus) :)

Mijn druid heb ik ook non-twinked opgebouwd, dus alleen items gebruikt die hij zelf gevonden heeft of die hij geruild heeft met troep die hij zelf vond. IS wel wat moeilijker in t begin maar je hebt er wel langer lol van.

heh, mn druid loop op lvl 81 nogsteeds met goldskin armor rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:36 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:

[..]

Piercing met die freez dee ik vroeger ook veel, maar je raakt niet zoveel als met multiple, maar tis wel eens handig :) gebruik het vaak tegen pindle en zun vriendjes. Zuipt alleen wel mana.
Hmm, misschien dat ik eens een keer een ama ga maken.
Die Pindle word ik redelijk gek van; de dag dat die een keer een unique laat vallen mag ook geprezen worden. :)
Oh wacht, 1* een heuze tarnhelm. ;)
Om een of andere reden kan ik het beter houden bij Baal; die gooit best goed bij mij. Op NM geloof ik een Russet Armor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:37 schreef SaURoN het volgende:
ik zeg toch slow gelijk wegleapen :P dat lukt never vind ik te veel moeite :D
Slow is buggen in PvP. Het vertraagd je neit met een % maar naar het maximale :(

Als iemand slow gebruikt, gewoon rustig tp openen en pleitte maken, niet eerlijk en vooral niet leuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:39 schreef Pjemco het volgende:
Ik heb nooit godlike Items gehad :) dus ik ben heel benieuwd hoe het is om onkwetsbaar te zijn :)

Maarre, voor de rest ben ik het met je eens, ik speel mijn chars tegenwoordig helemaal door alle acts heen, geen power levelling meer. Gewoon rustig alle acts doorwandelen en lekker levellen (geen koe lvl dus) :)

Mijn druid heb ik ook non-twinked opgebouwd, dus alleen items gebruikt die hij zelf gevonden heeft of die hij geruild heeft met troep die hij zelf vond. IS wel wat moeilijker in t begin maar je hebt er wel langer lol van.

Tof dat je normaal replied, was eigenlijk met teruglezen beetje ongerust of het niet verkeerd opgepakt zou worden. :)
Mijn eerste char (barb) is hetzelfde als jouw druid. :) Pas vanaf lvl 74 geloof ik ben ik gaan cowen. Wilde het weleens zien. Nu is hij ook 81. Ik had het geluk dat ik met hem dus een Shaftstop vond. ;) Alles is home-found, behalve de Lightsabre, die had ik getrade voor een gevonden baranars.
Mijn tweede char is wel echt geboost. Wapen heb ik nog getrade met unknown geloof ik. Hier Canon? De rest geloof ik allemaal wel zo'n beetje zelf gevonden. :)
Het blijft toch kewl als je straks zelf een armor vind dat de goldskin replaced, tenminste zo ervaar ik het wel. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online

[..]

Yup, Lex gaf zn accounts op :) Moesten wel wat bewaren voor als ie weer ging spelen enzo :)
[..]

jammer zag hem ook weinig online laatste maand :/
hmmz hij had rasha armor toch met ist ? :P hmmz jij bent rijk nu als je alles hebt :D
rijke stinkerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over dat ama molle... ik had met mijn lvl 70 sorc een lvl 91 ama gemold met guided enzow!!! woej, ik deed steeds 'n stapje buite town, caste een hydra en w88 maar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij boosten????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t, ik heb nog wel een amu voor je als je een druid begint
+2 skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 13:57 schreef Raz0r81 het volgende:
over dat ama molle... ik had met mijn lvl 70 sorc een lvl 91 ama gemold met guided enzow!!! woej, ik deed steeds 'n stapje buite town, caste een hydra en w88 maar >:)
we hadden het over barbs tegen een ama, sorc kan ik ze ook makkelijk killen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 13:46 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Tof dat je normaal replied, was eigenlijk met teruglezen beetje ongerust of het niet verkeerd opgepakt zou worden. :)
Mijn eerste char (barb) is hetzelfde als jouw druid. :) Pas vanaf lvl 74 geloof ik ben ik gaan cowen. Wilde het weleens zien. Nu is hij ook 81. Ik had het geluk dat ik met hem dus een Shaftstop vond. ;) Alles is home-found, behalve de Lightsabre, die had ik getrade voor een gevonden baranars.
Mijn tweede char is wel echt geboost. Wapen heb ik nog getrade met unknown geloof ik. Hier Canon? De rest geloof ik allemaal wel zo'n beetje zelf gevonden. :)
Het blijft toch kewl als je straks zelf een armor vind dat de goldskin replaced, tenminste zo ervaar ik het wel. 8-)
Klopt, of als ik iets vind om een bruut armor voor te ruilen :) Het spel is al makkelijk zat zonder al die Uber Items :)

Op lvl 60 stond ik Baal al in elkaar te trappen op Hell..

Maar het is wel waar, zonder items opbouwen, niet gelijk naar cow-lvl jumpen en gewoon spelen is moeilijker, en leuker :) Vooral omdat ik dus HC spelen NIET trek :P
SAuron zei ok nog t een en t ander:

jammer zag hem ook weinig online laatste maand :/
hmmz hij had rasha armor toch met ist ? hmmz jij bent rijk nu als je alles hebt
rijke stinkerd
Hij was bijna never meer online. Ik heb zn account gedeelt met een vriend van me. Hij heeft tal armor, maras, etc meegenomen. Ik alleen de restjes ;)
(hij kreeg de account in theorie dus :) maar het waren erg leuke restjes al zeg ik het zelf :) )

Echt rijk ben ik niet, ik gebruik (of ga gebruiken) die troep allemaal zelf al op mn chars :) Rijk ben je pas als je ze "over" hebt :)

Ik was dan ook erg blij met zijn 50 7% small mf charms :)
Mn sorc heeft nu echt naar veel MF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
50 7MF!? wtf
hmmz heeft hit alle items mee genomen of iemand anders?
wel jammer van lex :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:05 schreef SaURoN het volgende:
50 7MF!? wtf
hmmz heeft hit alle items mee genomen of iemand anders?
wel jammer van lex :/
Yup, 50 :) moest er zelfs wat in mijn stash doen :)

Hittoken Heeft de rest meegenomen ja, hij kreeg die account ook. Ik kreeg wat van hem :)

/me kijkt naar zn Lightsaber :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 13:25 schreef SaURoN het volgende:
nova werkt ook niet slecht hoor, die hele groepen koeien op 1 plaats en dan static , orb en dan boef boef boef, en tp naar de volgende >:)

en dan killj e ooka lle koeien javas laten dur altijd nog wel 3-4 lopen dat is irri :D
of je moet veel dmg reduce hebben er midden instaan en dan gooien zoals rammie doet dat werkt wel anders kill je niet alles en dat vind ik persoonlijk irritand :P
daarom ben ik geen java he... die paar cows kill ik met bow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hmmmz, tssks, hij wou gisteren nog een rasha armor halen :P hmmz waren blijven mijn 7mf charms he :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 13:57 schreef Raz0r81 het volgende:
Townrunners bah. nog erger als een ama of assasin die uitgang trapped. altijd leuk als zown assasin erachter komt dat ik 50% absorb heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bowie en ik in PvP was cool

het was gewoon wie de eerste hit scoorde overleefde het, de ander ws dood, best nutteloos was dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:06 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Yup, 50 :) moest er zelfs wat in mijn stash doen :)

Hittoken Heeft de rest meegenomen ja, hij kreeg die account ook. Ik kreeg wat van hem :)

/me kijkt naar zn Lightsaber :)
Lol! Jij gaat niet veel problemen krijgen om dat armor te replacen. :) 50 stuks ey, damn. :) :)
Op naar de 1000% mf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
50 kan je niet dragen alles wat over is doe ik aanspraak op remco :P anders vertel ik het lex :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sauron je verveelt je weer, door je stomme AAJKSHDJ test, dus boost me is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
mijn aaajkst test was me laatste mf run :)

heb een RARE CIRCLET LIGGEN
+2 Pally
+20 Resist ALL
+20 Energy

OFFER GOOD/GODLY :)

NEED:
7%MF CHARMS >:) / SoJ / Leuke Wartravelers /

dat was het ongeveer :P dat 2 /3e mag naturlijk altijd maar ik zoek voornamelijk nu 7%mf charms :) of remco moet dur strax een paar doneren :) en nu gaat ik weer terug slapen :) internetten via Modem suxors :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
hoeveel is mavina's bow unided eigenlijk waard dan
kijken of die prijs goed/slecht was
Zover ik weet is ie 1 soj waard, maar mischien dat je hem voor meer had kunnen verkopen aan iemand die hem HEEL erg nodig had. Anyway tis een zuig boog, schiet alleen erg snel en boog is alleen leuk als je de hele set hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:30

[..]

Da's niet waar ik stop niet!!!

ps. Ik heet ook Lex, maar ik denk dat we het hier over een andere "Lex" hebben :P

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Op woensdag 13 februari 2002 01:24 schreef Soullie het volgende:
Ik snap niet dat ik hier niet eerder op gekomen ben... men nemen 1 java of hybridzon duwen er 300 MF op... 181% titans, en 171% buriza waar ik een 30% ed jewel in geduwd heb. En hoppa een mega mfder voor cow.

Mega cheap char lvlt als de tering en verdient zich meteen terug aan items :)

sorry dat ik er over door blijf gaan maar t werkt echt prima :P
Zo een heb ik al ook een paar weekjes.. Ook een Hybrid met ong 500 MF, zwaar rielekst jah, alleen vinnik cow levels zo boring :P
Ik deed ook altijd bloodruns joinen en dan ff mijn eigen cow game houden, (wel 8 players enzo) dan kon niemand mijn drops jatten ;)
Op woensdag 13 februari 2002 12:36 schreef Soullie het volgende:

[..]

Extreem veel life extreem veel faster run en extreem veel Damage reduce... en extreem veel geluk.

Ama met guided / Pierce is bugged as hell iig in PVP zow dat niet mogen werken vind ik... een auto kill wapen van 2000 damage zonder elemental damage en die hit dan nog 5x ook. |:(
Burihoeren zijn juist et simpelste om te kicken, die schieten veelste langzaam.. En de meeste zijn nog es kei unskilled ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een klein vraagje: Diablo op nightmare, kan die goede items droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:45 schreef Jaxe het volgende:
nah..

(denk ut wel maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Ja zeker die kan hele leuke dingen droppen. die dropt tot lvl 70 d8 ik. Dus dat zijn alle items behalve een paar elites.

Als beginende speler is nm perfect om te beginnen, je maakt een barb (die kan zelfs met crappy gear Hell overleven) die trek je mf gear aan. En dan ga je mf runs doen op mephi NM om Items te verzamelen voor, en een betere mf char (sorc) en voor je toekomstige chars. En op een gegeven moment heb je zoveel shit dat je een goeie mf sorc kan maken, en dan ga je mephi hell doen :) voor de betere stuff. Dit kost uiteraard tijd. Maar is beter dan als een zielig figuur items gaan lopen bedelen omdat je zelf te lui bent >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op woensdag 13 februari 2002 14:45 schreef Jaxe het volgende:
dan ben je beter af met mephi killen op Nm. Kan snel je killen, en kan oculus, herald etc droppen, wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:00 schreef barrel het volgende:
Ja zeker die kan hele leuke dingen droppen. die dropt tot lvl 70 d8 ik. Dus dat zijn alle items behalve een paar elites.

Als beginende speler is nm perfect om te beginnen, je maakt een barb (die kan zelfs met crappy gear Hell overleven) die trek je mf gear aan. En dan ga je mf runs doen op mephi NM om Items te verzamelen voor, en een betere mf char (sorc) en voor je toekomstige chars. En op een gegeven moment heb je zoveel shit dat je een goeie mf sorc kan maken, en dan ga je mephi hell doen :) voor de betere stuff. Dit kost uiteraard tijd. Maar is beter dan als een zielig figuur items gaan lopen bedelen omdat je zelf te lui bent >:)
Is er een lijstje waar je zoiets kan zien, tot welk lvl welke boss dropped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 14:35 schreef Shade het volgende:

[..]

Zo een heb ik al ook een paar weekjes.. Ook een Hybrid met ong 500 MF, zwaar rielekst jah, alleen vinnik cow levels zo boring :P
Ik deed ook altijd bloodruns joinen en dan ff mijn eigen cow game houden, (wel 8 players enzo) dan kon niemand mijn drops jatten ;)
[..]

Burihoeren zijn juist et simpelste om te kicken, die schieten veelste langzaam.. En de meeste zijn nog es kei unskilled ook..
Een ama met Slow Knockback en een kut boog maar die wel mega snel is en een paar 100 poison charms heeft en een paar Lighting charms killed anders ook bijna iedere niet elite player... die bug met pierce is al irritant maar als ze nog gecombineerd worden met Slow knockback is het echt vervelend irritant.

Er worden wat multi's gespammed om bijna iedereen te slowen en dan te killen met Guided iig redelijk irritant.

Wie zegt btw dat ik het over buriza had ?? als je razor tail en wat pierce hebt is die bug bij alle bogen... hoe sneller de boog hoe erger de bug.. (blocklock) <- met knockback nog erger. De profesionele duel / pk ama is zwaar irritant.

Ik ben btw op zoek na een eaglehorn heb er 5 sojs voor over als iemand een heeft :) niet named en niet socketed ik hoef geen dupes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar moet ik m`n stat points indoen voor een hybrid amazone?

dus niet m`n skills, die lukken wel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:00 schreef barrel het volgende:

Ik doe met een barb mephruns op hell, maar dacht dat Diablo of anders Baal misschien vaker uniques zouden droppen? Ben een beetje argwanend of ik in mijn eentje door hell diablo kom. En beetje afwisseling kan geen kwaad. ;)
Meestal run ik asap door durance2, leapattack naar meph, bijna afmaken, tp, mf gear aan, killen. Gaat redelijk snel, maar waarschijnlijk nooit zo snel als een sorc.
MF is 500+ btw

Oh ja, die laatste regel van je slaat natuurlijk niet op mij he? :) >:)
Beggars suck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 13 februari 2002 15:08 schreef Soullie het volgende:

[..]

Een ama met Slow Knockback en een kut boog maar die wel mega snel is en een paar 100 poison charms heeft en een paar Lighting charms killed anders ook bijna iedere niet elite player... die bug met pierce is al irritant maar als ze nog gecombineerd worden met Slow knockback is het echt vervelend irritant.

Er worden wat multi's gespammed om bijna iedereen te slowen en dan te killen met Guided iig redelijk irritant.

Wie zegt btw dat ik het over buriza had ?? als je razor tail en wat pierce hebt is die bug bij alle bogen... hoe sneller de boog hoe erger de bug.. (blocklock) <- met knockback nog erger. De profesionele duel / pk ama is zwaar irritant.

Ik ben btw op zoek na een eaglehorn heb er 5 sojs voor over als iemand een heeft :) niet named en niet socketed ik hoef geen dupes :)
Ja je brengt er nu slow in
enne met Razortail heb je niet 100% pierce zoals met de buriza. Met razortail krijg je alleen 33% CHANCE to pierce.. Dus als je al lvl 7 Pierce hebt en dat is ong 67% dan doe je er razortail bij dan heb je 100% CHANCE to pierce.
Da's een heel verschil.

En knockback tegen melee is wel gay ja, ga je ook van desynchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 14:26 schreef SaURoN het volgende:
mijn aaajkst test was me laatste mf run :)

heb een RARE CIRCLET LIGGEN
+2 Pally
+20 Resist ALL
+20 Energy
die circlets vind ik best vaak alleen met +2 to druid dan, maar niemand die ze wil, kep er nu een met +2 to druid. 7ll 20 res to all en 12 dex ofzow. Net lekker me barb afgemaakt kwa items voor mezelf. Doom bringer gekocht. :) kosste me wel 7 soj maar voor een 269% doom heb ik dat wel over... Stormshield extra zou leuk zijn zodat ik sabre/storm en doom/storm heb, maar 3 soj winst maken op 1 stormshield is leuker :D Krijg alleen geen ama's dood met me barb, maar hijs ook nie op duel gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 15:36 schreef Kluif_DBZfreak het volgende:

[..]

die circlets vind ik best vaak alleen met +2 to druid dan, maar niemand die ze wil, kep er nu een met +2 to druid. 7ll 20 res to all en 12 dex ofzow. Net lekker me barb afgemaakt kwa items voor mezelf. Doom bringer gekocht. :) kosste me wel 7 soj maar voor een 269% doom heb ik dat wel over... Stormshield extra zou leuk zijn zodat ik sabre/storm en doom/storm heb, maar 3 soj winst maken op 1 stormshield is leuker :D Krijg alleen geen ama's dood met me barb, maar hijs ook nie op duel gericht.
met een jewel er in ofzo of ohm? want de max is 250 en dat is dan de 5e doombringer die ik heb gezien met 269% dmg :)

circlet is al weg :) 1 soj voor gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 15:25 schreef Shade het volgende:

[..]

Ja je brengt er nu slow in
enne met Razortail heb je niet 100% pierce zoals met de buriza. Met razortail krijg je alleen 33% CHANCE to pierce.. Dus als je al lvl 7 Pierce hebt en dat is ong 67% dan doe je er razortail bij dan heb je 100% CHANCE to pierce.
Da's een heel verschil.

En knockback tegen melee is wel gay ja, ga je ook van desynchen
ow die 6 stats points boeien niets :) als je wat +skill items hebt zijn het er nog minder guided / pierce = gay :P

en mensen die zown bug misbruiken gebruiken ook de beroemde pk gloves waar slow en knockback op zit. Een ama duelen is niet leuk meer door dit gedoe.
Krijg alleen geen ama's dood met me barb, maar hijs ook nie op duel gericht.
een burizon of een andere super boog (maar buriza is het meest cheap dus die zul je wel het meest tegenkomen) krijgt je met max block max DR nog wel dood hoor :) tis niet alsof je opeens onsterfelijk bent :) in cowlvl wel maar er zijn wel wat goeie duelers die je barb met storm neer maaien... ik spreek uit ervaring btw :)... soms kom je van die mensen tegen die het hele lvl ownen
Op woensdag 13 februari 2002 15:15 schreef tva_goku het volgende:
waar moet ik m`n stat points indoen voor een hybrid amazone?

dus niet m`n skills, die lukken wel denk ik :)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/soullie/clan/blaatskill.JPG

Beetje fucked plaatje mja.. zo zijn mijne verdeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
btw dat van een doombringer barb niet op PVP vind ik nutteloos, want een doom is goed voor pvp, als je wilt lvlen in koeien level moet je lightsabres pakken is dan iets fijner IMHO, doombringer heb ik voor pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:38 schreef SaURoN het volgende:

[..]

met een jewel er in ofzo of ohm? want de max is 250 en dat is dan de 5e doombringer die ik heb gezien met 269% dmg :)

circlet is al weg :) 1 soj voor gevangen
1 soj??? Dan moeten dat ding van mij toch haast wel wat waard zijn! Vanavond eens de stats opschrijven, ben erg benieuwd.
Uiteindelijk zal het wel weer op nix uitlopen maar goed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
btw denk dat ze zakarum eerder gebruiken als pally shield :)
en in deze rare zat socket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 16:04 schreef SaURoN het volgende:
btw denk dat ze zakarum eerder gebruiken als pally shield :)
en in deze rare zat socket :)
Je zal vast gelijk hebben. :) had me ook wel ingesteld op zoiets, want meestal zijn die rares waarvan ik denk WOW, crap. :)
Maar die 60% enhanced damage erop ruled wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31
Heeft iemand mischien nog een tip om m'n spear ama wat beter te krijgen?
Ik gebruik nu een 151% ed lycanders flank (wel zelf gevonden :) ), en daar doe ik ongeveer 1000-2400 damage mee met lvl 27 fend, dus dat schiet niet echt op tussen de koeien.
Is er eigenlijk nog een andere skill die handig is in combinatie met een spear? Ik heb nu wat punten in jab, fend gemaxed en de rest van de punten verdeeld over dodge, critical strike, evade, valk enzo. Ook heb wat punten in AR bonus skill moeten doen omdat ik anders veel te weinig AR had.
Verdere equip bestaat uit peasent crown met 15% ias jewel, mavina's gloves en belt, tearhaunch boots, een dwarfstar en mandald heal ring en een +2 ama skills amu. Als armor heb ik die unique sharktooth.

Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen om m'n damage wat omhoog te krijgen? Of moet ik toch een andere spear gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 13 februari 2002 15:45 schreef Soullie het volgende:

[..]

ow die 6 stats points boeien niets :) als je wat +skill items hebt zijn het er nog minder guided / pierce = gay :P

en mensen die zown bug misbruiken gebruiken ook de beroemde pk gloves waar slow en knockback op zit. Een ama duelen is niet leuk meer door dit gedoe.
[..]

een burizon of een andere super boog (maar buriza is het meest cheap dus die zul je wel het meest tegenkomen) krijgt je met max block max DR nog wel dood hoor :) tis niet alsof je opeens onsterfelijk bent :) in cowlvl wel maar er zijn wel wat goeie duelers die je barb met storm neer maaien... ik spreek uit ervaring btw :)... soms kom je van die mensen tegen die het hele lvl ownen
[..]

[afbeelding]

Beetje fucked plaatje mja.. zo zijn mijne verdeeld :)
Legit amazons zijn koel. Geen pierce en geen knockback of slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
NEED:
+45% Wartravelers
+28% MF Rings
+35% MF Amulet
7% MF Charms
IST Rune

jah ik ga ff wat meer mf versieren ;)
over de prijs komen we vast wel overeens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 15:57 schreef SaURoN het volgende:
btw dat van een doombringer barb niet op PVP vind ik nutteloos, want een doom is goed voor pvp, als je wilt lvlen in koeien level moet je lightsabres pakken is dan iets fijner IMHO, doombringer heb ik voor pvp :)
Ik las op het PvP duelling forum dat Doombringer eigenlijk te langzaam is voor PvP....

Maar ja, zelf heb ik er verder geen ervaring mee :)

Misschien koop ik er ook wel een :) genoeg troep te ruil sinds kort :)

/me lacht evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 17:21 schreef SaURoN het volgende:
NEED:
+45% Wartravelers
+28% MF Rings
+35% MF Amulet
7% MF Charms
IST Rune

jah ik ga ff wat meer mf versieren ;)
over de prijs komen we vast wel overeens :)
Goh, dat heb ik allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
goh wat 7%mf charms kun je wel missen aan mij :P

die andere zut heb je gekregen ensow :P zo kan ik het ook :D
maaruh wat 7% mf charms mag ik vast ook wel :P zo had lex het gewilt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwa, meeste had ik eerlijk gezegd al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

Tcq

Kan iemand ff zeggen wat ik kan vragen voor een 158% lycanders flank.
Dank u.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 17:07 schreef Shade het volgende:

[..]

Legit amazons zijn koel. Geen pierce en geen knockback of slow.
jah :) maar die zijn er niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vind net op me mule een circlet met +2 druid skillz, +20 resist all 20%faster cast enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 12:33

anc

ik las hier over een shopbot.... kan iemand mij via email daarmee verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op woensdag 13 februari 2002 17:49 schreef General_Freakazoid het volgende:
Kan iemand ff zeggen wat ik kan vragen voor een 158% lycanders flank.
Dank u.
Lycs zijn ama-only weapons en hebben dus ingebouwde +skills voor een bepaalde tree. Deze heeft een enorme invloed op de prijs.

Trouwens, Pikazons worden quasi-niet meer gebruikt, javelins zijn veel krachtiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diablo ZUIGT
mephi dropt dus echt gewoon helemaal niets meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heej ik heb een IK helpje voor mn barb, maar issie beter dan een circlet met:
6% life leech
29% EDamg
+30 life
nog wat dingen..
?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:13

Tcq

Op woensdag 13 februari 2002 18:35 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Lycs zijn ama-only weapons en hebben dus ingebouwde +skills voor een bepaalde tree. Deze heeft een enorme invloed op de prijs.

Trouwens, Pikazons worden quasi-niet meer gebruikt, javelins zijn veel krachtiger :)
er zit +2 to Javelin and Spear Skillz op

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 13 februari 2002 18:38 schreef tva_goku het volgende:
Diablo ZUIGT
jij denk 1 run gelijk 1 soj...
1 dag runnen en 1 soj aan waarde is leuk/goed
het is niet altijd feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 18:50 schreef SaURoN het volgende:

[..]

jij denk 1 run gelijk 1 soj...
1 dag runnen en 1 soj aan waarde is leuk/goed
het is niet altijd feest.
nee maar tot nu toe 1 unique en dat was crap :/

aar 156% titans tegen ali baba is dat een goeie trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
jah als jij um nodig hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
ik zit nu in nightmare maar de 1e act op nightmare is goed (ook al heb ik verdomd goede armor enzo)
m'mn experience gaat niet hoger
wilt iemand ff met me nightmare een 'beetje' doorlopen? :) tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K zit nu in act 2 hell, als iemand me nu ff snel door de rest heenboost kan ik vanavond nog minstens lvl 60 halen :) Pleaz whisper naar *liquidlzrd-m als je me wilt boosten, 1 act of een klein stukje is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

heuveltje

KoelkastFilosoof

hoeveel chars maak jij per week ?
dis al de derde ofzo die geboost moet worden in 7 dagen tijd ......

en waarom elke keer vanaf a2 hell ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
hehe ja idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah bijna ethereal titans geruild voor 1 soj, maar die dude z`n verbinding tiefte eruit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 20:02 schreef tva_goku het volgende:
bah bijna ethereal titans geruild voor 1 soj, maar die dude z`n verbinding tiefte eruit :(
jij had de titans??

ohja word er nog ge-GOT-runt? ik heb daarstrax een account van iemand gekrege en die had nog een javazone ligge, heb ik ff wat MF sjit aangedaan en ben beniewd naarde resultate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 18:38 schreef tva_goku het volgende:
Diablo ZUIGT
Mijn advies gaan je runs k*t kap er mee en probeer het morgen opnieuw het enigste wat je zo bereikt is dat je kwaad word. :)

soms heb je geluk en soms niet... ook al geloof ik weinig in geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Op woensdag 13 februari 2002 20:29 schreef Soullie het volgende:

[..]

Mijn advies gaan je runs k*t kap er mee en probeer het morgen opnieuw het enigste wat je zo bereikt is dat je kwaad word. :)

soms heb je geluk en soms niet... ook al geloof ik weinig in geluk :P
ey soullie ken je mij nog? :D
zit nu in nightmare m'n paladin = lvl 32 nu.. en heb best vette armor enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21:00 uur, GOT RUN!!!
GOTKOE1//GOT

als er genoeg intresse is natuurlijk..

ohja, ik heb wirts leg ge-imbued :D
zou et cow lvl nou groter zijn? :P lol woej,
ik ga nu ff weg ben over 20 min terug om got run te make >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
wat zijn de stats :?

lagt weer behoorlijk dus ik ben niet aanwezig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 20:52 schreef SaURoN het volgende:
wat zijn de stats :?

lagt weer behoorlijk dus ik ben niet aanwezig :/
1 mana after each kill
+18 dex, NOG MEER SHIT!! :)

mensuh.. et is 9 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I repeat: Gotkoe1//got

plzz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

nou nou sautje :)

high lev chars u got there :) keep up the good work

allemaal level 99 maken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op woensdag 13 februari 2002 20:37 schreef RedHat het volgende:

[..]

ey soullie ken je mij nog? :D
zit nu in nightmare m'n paladin = lvl 32 nu.. en heb best vette armor enzo :)
Jah das een tijdje geleden... en de enigste GoT'er die ik toevallig tegenkwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 13 februari 2002 19:50 schreef heuveltje het volgende:
hoeveel chars maak jij per week ?
dis al de derde ofzo die geboost moet worden in 7 dagen tijd ......

en waarom elke keer vanaf a2 hell ?
De 3e, klopt (1e sorceress zoog). :)
Act 2 op hell willen de minste mensen mee helpen, puur toeval... :D

Verwijderd

Bah, heel me avond D2 spelen verziekt door de film Enigma, wat een saaie rotfilm.

Maar je kon er wel om lachen als je met een paar vrienden gaat :D

Verwijderd

GIEG! net in koei level de cow king boots gevonden. Misschien oud nieuws, maar ik wis nie dat je de items van die set alleen in Cow level kon vinden. Stats zijn best leuk voor een set van maar 3 items. Die boots bv, lijken wel een beetje op de wartravellers, met 25% MF, 30% faster run/walk, +20 dex en nog wat dingetjes. Anyway, heb ik weer wat te sparen :)

Verwijderd

net van een gozer +1 java spear skills charm gekregen, voor noppes, toch wel cool van hem :D

• Soullie

Soullie

Planeshift

Op donderdag 14 februari 2002 01:10 schreef zanac het volgende:
GIEG! net in koei level de cow king boots gevonden. Misschien oud nieuws, maar ik wis nie dat je de items van die set alleen in Cow level kon vinden. Stats zijn best leuk voor een set van maar 3 items. Die boots bv, lijken wel een beetje op de wartravellers, met 25% MF, 30% faster run/walk, +20 dex en nog wat dingetjes. Anyway, heb ik weer wat te sparen :)
ik heb de andere 2 set items voor trade als je wat leuks bied ;) 1 UM rune of zow :)

• Warbringer
Sau -> welke boots draagt je hydra sorc?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 14:57
wow.. dat was lekker 1 dag full time diablo'en >:)
ben iets van 10 levels omhoog en heb 3 mules erbij >:)
zelfs nog een orb van iemand gehad :) +2 to all sorc skills en nog wat meer stats :7 gratiz O+

1 min punt ik heb een perfect stuk armor verziekt :(
ik had gelezen ergens dat je met 3 chipped gems en een item een socketed item kon maken... werkte dus niet.. due ik probeer 3 perfects. BIG MISTAKE.. mn armor was 330+ en is nu 230+ :'( :'(
dus ff een vraagje ... kan je em zo sockten of kan het alleen met die quest in act 5?

Bier, Whiskey en Metal!!

• Warbringer
socketen alleen via quest of met een SoJ cuben.

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Warbringer fix chello eens hiero....... aub

Verwijderd

NEED : Perfect Kuko Shakaku cedar bow (ik heb er al 2 maar die zijn beide heel laag :( ) Als iemand er nog 1 heeft liggen, graag :)

Verwijderd

Ik heb er een geloof ik. Weet niet of ie helemaal clean is, maar dat zie ik nog wel.
Als je wilt, moet je vanavond maar eens whisperen. Zal zo rond 21:00 zijn of zo.
Je zal dan wel reactie krijgen van me vriendin, vraag maar naar mij.

Verwijderd

Ok 8-) Dan whisper ik je dan ff.

• SaURoN
  • Niet online
Op donderdag 14 februari 2002 02:06 schreef Warbringer het volgende:
Sau -> welke boots draagt je hydra sorc?
infernostride, maar ik wil silkweave boots :-)

btw jaxe je icon is verrot :P

Verwijderd

Vanavond ook weer een GoT cowrun als je het mij vraagt, en nu wel komen iedereen, vorige keer was ik er zelf ook niet O+ ...

Verwijderd

Gisteren was ik er wel, maar ik heb alleen unknown en sauron in m'n f list staan.
Heb wel met pas kunnen koeien, was zomaar in gesprek met een vreemde en die nodigde me uit. 98 ama gaat lekker in party ;)
Ben nu bijna 84 :9

Moet alleen iets leuks gooien in mijn Shaft, want ik vind huidige armor toch schraal. En nee, heb helaas geen Um.. :)

Gisteren trouwens een bod gehad voor een 8% ll met +8 resis to all: 1 soj. Ik gebruik die ring alleen, maar volgens mij is het een redelijk goed bod toch?

• SaURoN
  • Niet online
gisteren kon ik een doompie ruilen :0 269% :D toch maar niet gedaan :) aangezien iemand hier dur ook al eentje heeft met precies zulke waarden

Verwijderd

Op donderdag 14 februari 2002 09:40 schreef SaURoN het volgende:
gisteren kon ik een doompie ruilen :0 269% :D toch maar niet gedaan :) aangezien iemand hier dur ook al eentje heeft met precies zulke waarden
Dus dupe? Dat zou klote zijn voor hem zeg. Al die uber items durf ik toch niet te ruilen, ik vind hem wel. (yeah right) :9 Zowiezo vreemd dat ik alleen maar clean elites aangeboden zie worden, nooit eens een low-% doom of zo. :?

Het zal maar gebeuren dat strax je doom foetsie is. >:)

• SaURoN
  • Niet online
jah zeker als je dur 7 sojs voorbetaalt, ik heb 4 maand geleden voormij 210% doom 4 sojs ofzo betaalt en hij brengt de boodschap goed over, mischien komt er een OHM in als ik die vind/koop :)hoe duur zijn OHM eigenlijk?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.